Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 295 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E39 M52 dzinēja maiņa

AutorsZiņojums
RenegadeX
10. Mar 2016, 22:19 #21

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


10 Mar 2016, 22:00:50 wanksta rakstīja:
nav jārunā glupības, ka tā vietā, lai blīvi nomainītu pa 100eur, ir jāieliet cits, praktiski tāds pats motors, pa 600

nu un pec mainjas vares vel savu nopisto megjinat iztirgot detaljas uz kadiem 300e japaveiksies
Offline
edzhaans
10. Mar 2016, 22:20 #22

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Mar 2016, 22:19:54 RenegadeX rakstīja:

10 Mar 2016, 22:00:50 wanksta rakstīja:
nav jārunā glupības, ka tā vietā, lai blīvi nomainītu pa 100eur, ir jāieliet cits, praktiski tāds pats motors, pa 600

nu un pec mainjas vares vel savu nopisto megjinat iztirgot detaljas uz kadiem 300e japaveiksies

Ja motors ir bijis izjaukts 3 reiz tad jā. Jāved pie cilvēkiem, kas taisa tieši šo dzinēju, nevis "visus" un dēvē sevi par motoristiem.
Offline
edzhaans
11. Mar 2016, 00:15 #23

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

400 eiro. Motors saremontēts, principā galvā nav jālien, vārstu gumijas jaunas. Un tu tagad saki, ka nopirkt "ekonomiskāku" 2.8 ir labāk ? Motors+swaps+savest kārtībā to dzinēju nu nekādi nebūs 400 eiro. Tā ir tāda sava veida dilēma. Nē, nu var jau swapot un par atlikušo naudu eļļu sapirkt, ko pieliet.
Offline
Staris
11. Mar 2016, 00:23 #24

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

es m50b25 atjaucu ar domu, ka noslīpēšu vārstus un nomainīšu blīves. Beidzās pasākums uz 400 latiņiem ar jauniem vārstiem, gredzeniem, blīvslēgiem, blīvēm un t.t.
Kad motors atjaukts vaļā, tad prasās pie reizes nomainīt to un šito, lai problēmu gadījumā nav vēlreiz jājauc ārā. Un tā tās summas salasās labi. Pēc tam saskaitot izmaksas bija tāds - a mošk vajadzēja uzreiz nezināmu 2.8 krāmēt iekšā
Offline
seeingman
11. Mar 2016, 00:55 #25

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


10 Mar 2016, 22:24:21 cufiks rakstīja:

10 Mar 2016, 22:00:50 wanksta rakstīja:
nav jārunā glupības, ka tā vietā, lai blīvi nomainītu pa 100eur, ir jāieliet cits, praktiski tāds pats motors, pa 600


Mhm.. Saskaiti - galvas blīve ap 50, cita galva 50, galvas slīpēšana 30, vārstu slīpēšanas, blīvslēgi, blīves... Da nu nā - tur visi 400 tas remonts kak iz puški mļe - tā vietā iespraud ejošāku un ekonomiskāku motoru, kuru teorētiski var nopirkt ap 400eur pārbaudāmu + paliek vecā lūžņi no kā garažā knapo 6cilindru galdiņu un līgavai aksesuārus uztaisīt. 'Ja dabū komplektā, tad vēl rezervē kāda daļa paliek, ko pietaupīt nebaltai dienai vai noandelēt powerā..
Jā - stūres sūkni var no manis pa lēto dabūt negaudojošu!

Tagad varbūt arī ļausiet parunāt kādam, kas tos sūdus arī skrūvē, nevis tikai forumā pirž?
Galvas blīve m50/52 maksā 35eur reinz/elring
izplūdes kolektora blīves ~15e
ieplūdes kolektora blīves ~14e
Vārstu blīvslēgi ~8e
Galvu pārbaudīt uz plaisām - 30e
plakni slīpēt 30e
vadīklas gan jau jāmaina izplūdes pusē - 60e (12gb)vadīklas, 24e nomaiņa
vadīklas kad maina arī sēžas ir jātaisa 192e, konkrēti 8e par 1 vārsta un 1 sēžas atjaunošanu (nejaukt ar vārstu pieslīpēšanu, pieslīpēt var galu pie porenes vakarā, nevis vārstus atjaunot tādā veidā)
tālāk 30e izjaukt/salikt/ samazgat galvu
100e nonemt/uzlikt galvu uz auto.
kas tiek iegūts?
~475e Un ir garantija, ka tas viss ies, vārstu saļņiki garām nelaidīs, galvas blīvi kuru katru brīdi neizpūtīs, motors neraustīsies, jo kāds vārsts blīvē labāk, kāds sliktāk...
un 2.8 pa 600e + vēl nomainīt 200++ ? ejošāks un ekonomiskāks? Nu diez vai viņš būs ejošāks un ekonomiskāks, par dzinēju ar reāli restaurētu galvu, kur visi kanāli ir tīri un vārsti blīvē, un eļļu nehujāri, pišot zondes rādījumus
Ja galvu maina vovāns, kurš pat uz aci redzamās plaisas ( no izplūdes vārsta sēžas uz tosola kanālu, parasti vidējiem cilindriem(slimā vieta, m50/52, 2.5 un 2.8 galvām)) nevar pamanīt, vārstus piehujārī ar pastu, to abrazīvo pastu no turienes nemaz neiztīra ārā, tipa "lai pēc tam vēl labāk piestrādājas) un galva, vēl visam tam cauri ejot, ne reizi nav bijusi nomazgāta un viss ir smiltīs un gružos... tad jā - lol nau vērc
Offline
seeingman
11. Mar 2016, 01:50 #26

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

a huļi? man labāk par ģimonu bija ko pateikt?
Offline
Latvietis96
11. Mar 2016, 07:01 #27

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

Ja ir interese par swapiem kaut kad mēneša beigās braukšu ar savu angli 2003.g 325i M54B25 uz LV, oriģinālais nobraukums 110k miles (170.000km), atdošu auto par pašizmaksu

[ Šo ziņu laboja Latvietis96, 11 Mar 2016, 07:01:35 ]

Offline
RenegadeX
12. Mar 2016, 15:38 #28

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

@FFL var piedāvāt kapitalku motoram uztaisīt. Domāju arī ciparu sarunātu draudzīgu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo