Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E39 M52 dzinēja maiņa

AutorsZiņojums
Dg25
10. Mar 2016, 16:58 #1

Kopš: 02. Mar 2016

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW E39

Sveiki.
Tā nu ir sanācis, ka man BMW 1996 2.3 benzīna dzinējam ir beigta galv un/vai galvas blīve. Tad nu man meistari un gudri vīri ieteica mainīt dzinēju nevis mocīties un censties savest kārtībā veco dzinēju.
Varat lūdzu palīdzēt ar padomu dzinēju maiņas sakarā. jau pāris nedēļas cenšos atrast tādu pašu 2.3 benzīna dzinēju, bet izrādās Latvijā šiem dzinējiem ir liels deficīts. tādā gadijumā iedomājos, ka varbūt, tā vietā varu likt 2.0 vai 2.8 benzīnu, vienīgi kas mani baida, ka 2.8 ir ļoti lielās cenās, un beigu beigās tas neatmaksāsies. Varat man ieteikt, kur var meklēt šādus dzinējus, un kā šajā brīdī rīkoties.!
P.S- Vai mainot dzinēju tas kaut ko ietekmē, ja auto ir manuālā, jeb automātiskā kārba.
Offline
wanksta
10. Mar 2016, 17:09 #2

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7379

Braucu ar: muti

mlec, prātvēderi,
m50
Online
inferno-ex
10. Mar 2016, 17:24 #3

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Nu a ko? M50 iekš E39 būtu stilīgs gājiens!
Offline
mats
10. Mar 2016, 17:24 #4

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

Silti iesaku M52B28, par M52B20 aizmirsti.
Offline
Bullis
10. Mar 2016, 17:38 #5

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Kur problēma noraut galvu un nomainīt blīvi?
Offline
Anc1rejs
10. Mar 2016, 17:43 #6

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

BMW gadījumā nav no Liepājas? (jautājums autoram)
Offline
Dg25
10. Mar 2016, 21:26 #7

Kopš: 02. Mar 2016

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW E39

Pats auto ir labā stāvoklī, kopts, gaišais ādas salons, ar minimāliem rūsas pigmentiem šur tur.
Plānoju turpināt braukt ar šo auto, tāpēc tgd cenšos saprast kāds būtu pareizākais risinājums.
Nē, auto nav no Liepājas.
Offline
wanksta
10. Mar 2016, 21:27 #8

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7379

Braucu ar: muti

Tolks mainīt dzinēju

Galvu uz pārbaudi un, ja viss labi, tad jaunu blīvi virsū un atiet.

Un, ja galva beigta, tad uzmet PM, viena varetu buut pa kaadiem 50eur ko notirgot.
Online
edzhaans
10. Mar 2016, 21:29 #9

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Meistarus nomaini. @nikns - 2.3i iekš 523i ir M52B25. Motoru mainīt būs pizdec, ja nedabūsi nostestēt, būtu labāk ar cauru galvu braukājis, jo iegrābties sūdā kurš grab ir vnk

edit: skatos autors arī nav pildījis mājasdarbu, tas nav 2.3 un tas nozīmē ka šrotistu acīs tu esi cirvis, citi tev mēģinās arī ieskaidrot ka tas ir 2.3 lol. VIens man uz putām uz lūpām mēģināja ieskaidort ka tas ir 2.3, neesi lohs, tev iekšā ir M52B25 un tev vajag tādu pašu. Tas ir 2.5.
swaps maksā 100 eiro, dzinējs maksās sākot no 200-600 atkarībā no gagarina pakāpes. Tad piemet vēl klāt ka motors var gadīties sūds. Rūcošu un notestējamu neviens pa lēto neatdos.
Remonts mož uz 400-500 eiro vai pat lētāk. Kas zin, varbūt pat 350.. Mainot dzinēju vajag ;so to arī nopirkt, tā kā izdari izvēli.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 10 Mar 2016, 21:33:37 ]

Offline
wanksta
10. Mar 2016, 21:31 #10

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7379

Braucu ar: muti

Laikam, teorētiski var arī b28 ieswapot uz to pašu vadību un ies
Online
edzhaans
10. Mar 2016, 21:35 #11

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

ACīmredzot ka mājas darbus te neviens nepilda. 2.8i bļa, dabuj. Pārzvanīju cik šrotus pagājušo gadu. Laukos prasa 200 un jau bija pārdots, Rīgā paceļ krievs, da 500 evro. Da pašool v pizdu. Atrodiet 2.8 tagad! Vot tieši tagad, vai vēl labāk, kad tūlīt pohodu atkal sāksies drifta sezona. Drīz
Šitos gudriniekus. Arī es biju tikpat gudri cik jūs visi, liec 2.8, liec 2.8, davai, es jums uzvārīšu motoru, un tad zvaniet visiem, gribu redzēt kā veiksies.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 10 Mar 2016, 21:35:56 ]

Offline
edzhaans
10. Mar 2016, 21:38 #12

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Mar 2016, 21:32:01 cufiks rakstīja:
2.8 MĻE un viss..! Būs jāpameklē, ja gribi jēdzīgā ciparā, bet ir vērts pagaidīt...

Tev vajag 2.8 motoru, sprauslas, vadības kompi, ews un atslēgas čipu! Un sip vaļā!

Visgurāk un pareizāk ir... Tā kā dzinējs ir izjaukts. 1. Ja dzinējs bija kārtībā un kompresija bija, sazīmēt B30 klaņus un nekādus šrota motorus, bet būs dārgi. 2.8 bļa, nesmīdini SUkaaaaaaa, es nevaru. Jums tā šķiet, ka visur tie motori mētājas un nevienam viņus nevjag ? Tā vien gaida uzpistus B25 uz maiņu

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 10 Mar 2016, 21:38:30 ]

Offline
edzhaans
10. Mar 2016, 21:40 #13

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ko lētāk švaki, zvanu krievam šis prasa 500 eiro, bļa 500 eiro, par motoru uz paletes. Es prasu, a kak ti znaješ što tam vse v porjadke, nu ti položiš i posmotriš ?
Zvanu uz laukiem 200 eiro. Pat marihuāns ahujel, un to es dzirdēju klausulē, kad zvanīju viņam un stāstīju, kāds "dīls" man nogāja secen. Tas 2.8 bija no šķilta 728i. 500 eiro nav garantija
Offline
meh_
10. Mar 2016, 21:42 #14

Kopš: 17. Aug 2013

Ziņojumi: 159

Braucu ar:

Anglijā M52 beigušies?
Offline
edzhaans
10. Mar 2016, 21:44 #15

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Mar 2016, 16:58:33 Dg25 rakstīja:
Sveiki.
Tā nu ir sanācis, ka man BMW 1996 2.3 benzīna dzinējam ir beigta galv un/vai galvas blīve. Tad nu man meistari un gudri vīri ieteica mainīt dzinēju nevis mocīties un censties savest kārtībā veco dzinēju.
Varat lūdzu palīdzēt ar padomu dzinēju maiņas sakarā. jau pāris nedēļas cenšos atrast tādu pašu 2.3 benzīna dzinēju, bet izrādās Latvijā šiem dzinējiem ir liels deficīts. tādā gadijumā iedomājos, ka varbūt, tā vietā varu likt 2.0 vai 2.8 benzīnu, vienīgi kas mani baida, ka 2.8 ir ļoti lielās cenās, un beigu beigās tas neatmaksāsies. Varat man ieteikt, kur var meklēt šādus dzinējus, un kā šajā brīdī rīkoties.!
P.S- Vai mainot dzinēju tas kaut ko ietekmē, ja auto ir manuālā, jeb automātiskā kārba.

Gribi sakarīgu atbildi ?
Te būs.
Ja motors pirms tam gāja un viss bija ok, kompresija, vārsti virzuļi, uzdeguma nebija, tad remontē, bet acīmredzot ne pie tiem kas tev ieteica mainīt dzinēju. Nopietni.
Mainot dzinēju, tev vajadzēs noskrūvēt kolektrous un vēl un vēl un līdz ar to tāpat šādus tādus štruntiņus vajadzēs pirkt, salasīsies.
Auto tiešām ir labā stāvoklī un būtu to vērts ?
Motors, maksā naudu, nomainīt arī.
Tev jau iekšā stāv motors, tikai galva jāuzskrūvē. Vēl tev jānoskaidro vai pirms tam ir bijis remonts.
Offline
edzhaans
10. Mar 2016, 21:48 #16

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Mar 2016, 21:43:23 cufiks rakstīja:
Principā var redzēt, ka 2.8 dzinējiem ir vistiešākā saistība ar karmu..

Nav gan. Man smagi nepaveicās, jo es biju lohs, tapēc es nevaru skatīties kā cilvēks ies pie čaļiem šķūņi un šie tagad mainīs. Tu saproti ko tas nozīmē ?
Ar 2.8 viss ir kārtībā, tie labie ir vai nu izpirkti vai nojāti, un pie tam mana zvanīšana iekrita pavasarī, drifta sezonā. Nenožēloju, ka salaboju dzinēju, nomainot vienu meistaru un vispirms arī gribēju pažēlot naudu swapot 2.8.
Saki man, nahuj sapistu 2.8 un kluci uz paletes, ja var sataisīt savu esošo dzinēju, kuram viss ir kārtībā ? 2.0 būtu cits stāsts, bet iet abi pilsētā plus mīnus tāpat(2pieci un 2.8 ), jā protams 2.5 neplēš asfaltu varbūt kā 2bla8, bet stāsta beigās, nu tu saproti.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 10 Mar 2016, 21:49:33 ]

Offline
wanksta
10. Mar 2016, 21:52 #17

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7379

Braucu ar: muti

drifteri saradušies
neiet prieks musdienu standartiem ne viens, ne otrs, taa labaak?
Online
wanksta
10. Mar 2016, 22:00 #18

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7379

Braucu ar: muti

nav jārunā glupības, ka tā vietā, lai blīvi nomainītu pa 100eur, ir jāieliet cits, praktiski tāds pats motors, pa 600
Online
bmwaddict
10. Mar 2016, 22:17 #19

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nav saprotama shii te spriedeleeshana par to ko dariit ja galvu motoram veel neviens nav nonjeemis
tik pat labi var izraadiities ka galva ir kaartiibaa bet no bloka izraavushaas skruuves kas meedz notikt ar dzineejiem kas jau ieprieksh laboti bet galvas skruuves ir ieskruuveetas apakalj vecaas.
Offline
edzhaans
10. Mar 2016, 22:19 #20

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Blīve, kolektoru blīves un pāris sūdiņi nostāsies 100e un uz augšu, darbs būs līdz 200 laikam, par cik tikai galvas remonts, obligāti jāslīpe tie ir vēl 30e. Protams labāk iepist nezināmas izcelsmas dzinēju. Neko nesaku, par nostestējamu. p.s. dirsēji gudrie ar angļiem arī var iet noskaloties, tagad tie sūdi tiek viltki vēl aktīvāk, un līdz ar to visiem priekšstats ka tjipa no turienes jau nu auto, būs kopts un mint kondišen
vpzdu acīmredzot, te pat neklausa to cilvēku viedokļus, kas ir izbaudījuši, 500 evro, da es māku slīpēt, da es māku taisīt, swapo nost
Viens piedāvājums gan bija interesants.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo