Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 M54 530i ellas izvele pec 300000 km
Autors | Ziņojums |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Tagad tieši ir iespēja mēģināt XADO piedevas un eļļas. Vienam čomam izdevās atdzīvināt eļļu rijošu žurku - arī aluminija bloks. Bet rēķinies, ka pilns kurss izmaksās ap 60-80 eur. [ Šo ziņu laboja stucers, 11 Feb 2016, 14:52:47 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Feb 2016, 14:42:13 Mpiecicetri rakstīja:
Kas ir nicasil parklajums?
Tas ir cilindra sienu parklajums. Palasi wikipedia detalas, ja interese. Par gredzeniem - to verts darit, ja cilindra sienas ir labas (nav izdilusas vai ovalas). Citadi to maina neko nedos pie bloka, kas iet uz beigam. Un ja tomer maini gredzenus, tad ved uz servisu, kas saprot ko dara un veic darbibas, lai tie pareizi pec remonta iesestos. | Offline | | |
ens | | Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
11 Feb 2016, 15:01:55 smudo rakstīja:
11 Feb 2016, 14:42:13 Mpiecicetri rakstīja:
Kas ir nicasil parklajums?
Tas ir cilindra sienu parklajums. Palasi wikipedia detalas, ja interese. Par gredzeniem - to verts darit, ja cilindra sienas ir labas (nav izdilusas vai ovalas). Citadi to maina neko nedos pie bloka, kas iet uz beigam. Un ja tomer maini gredzenus, tad ved uz servisu, kas saprot ko dara un veic darbibas, lai tie pareizi pec remonta iesestos.
Runa ir par m54 nevis m52
Jau kopš M52TU laikiem tas pārklājums nav. [ Šo ziņu laboja ens, 11 Feb 2016, 15:10:34 ] | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Tieši tā, M52TU un M54 nāk jau ar gilzām. [ Šo ziņu laboja RM1, 11 Feb 2016, 15:24:58 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
11 Feb 2016, 14:34:06 smagratis rakstīja:
Vajag nomainīt eļļas gredzenus un viss būs kārtībā. M54 dzinējam nav nicasil pārklājums cilindriem, pēdējais kam tāds bija, ja nemaldos tad M60 dzinējiem.
M60 bija Alusils, nikosils M52, m62
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Feb 2016, 15:10:17 ens rakstīja:
11 Feb 2016, 15:01:55 smudo rakstīja:
11 Feb 2016, 14:42:13 Mpiecicetri rakstīja:
Kas ir nicasil parklajums?
Tas ir cilindra sienu parklajums. Palasi wikipedia detalas, ja interese. Par gredzeniem - to verts darit, ja cilindra sienas ir labas (nav izdilusas vai ovalas). Citadi to maina neko nedos pie bloka, kas iet uz beigam. Un ja tomer maini gredzenus, tad ved uz servisu, kas saprot ko dara un veic darbibas, lai tie pareizi pec remonta iesestos.
Runa ir par m54 nevis m52
Jau kopš M52TU laikiem tas pārklājums nav.
Par to nav strids. Vienkarsi paskaidroju, kas ir nikasil parklajums metala caulam sava specifika. | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Var būt, ka vnk gredzeni no sēņošanas sasēdušies Lai tas nenotiktu, tas motors visu laiku ir jātrennē [ Šo ziņu laboja RM1, 11 Feb 2016, 15:29:29 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Uz tāfeles man 250k pieļauju kad 50k nogriesti un gāze uz 15k/km nesēņojot man ap1l eļas jauzlej...
Kamēr nebij gāzes vispār nebij jauzlej
Kad intresējos tad izrādijās visiem m54 motoriem esot problēma ar eļas ēšanu | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas. | Offline | | |
smagratis | | Kopš: 01. Apr 2009
Ziņojumi: 357
Braucu ar: kaķi
| Tās visas miekšķēšanas nekam neder, jājauc vaļā un jāmaina gredzeni. | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Pabrauktam M54 tā ir norma. Pats ar to esmu saskāries un internets to pašu saka. | Offline | | |
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Ko sakat par liqui moly, varbut ir kads labaks razotajs? Castrol ir sudigaks. | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
11 Feb 2016, 15:32:22 Maa rakstīja:
Kamēr nebij gāzes vispār nebij jauzlej
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
12 Feb 2016, 09:02:01 Mpiecicetri rakstīja:
Ko sakat par liqui moly, varbut ir kads labaks razotajs? Castrol ir sudigaks.
gāz droši. | Offline | | |
DKristaps | | Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Mosh kāds ir mēģinājis liet suprotec, patērins nesamazinas ? | Offline | | |
ens | | Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
| Hvz, mans arī ēda 1L/1k sākumā kad nopirku, bet tas auto iepriekš piederēja jūrniekam un daudz stāvēja, gadā tika braukts tikai 3 mēnešus.
Nomainiju kartera ventilāciju, nekas nemainijās, bet pēc nobrauktiem pirmajiem 10k manā īpašumā (4mēn laikā) eļļu sāka ēst stipri mazāk - 1L/5kkm, kas manuprāt ir normāli pie aktīvas akseleratora pedāļa izmantošanas. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Feb 2016, 15:37:07 kkas rakstīja:
krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas.
Mēdz palīdzēt antifrīza palaišana ieplūdē, aizņem kādas 2h ar šprici smidzinot kaut kur ieplūdē tuvāk motoram antifrīzu, cilindros tvaiks iztīrīs degkameras un notīrīs vārstus+var atmiekšķēt gredzenus, tas viss protams jādara pie iedarbināta motora. Tā mēdz darīt arī pirms motora jaukšanas, mazāk viss jātīra un jāmazgā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
12 Feb 2016, 09:56:53 RSAWorkshop rakstīja:
11 Feb 2016, 15:37:07 kkas rakstīja:
krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas.
Mēdz palīdzēt antifrīza palaišana ieplūdē, aizņem kādas 2h ar šprici smidzinot kaut kur ieplūdē tuvāk motoram antifrīzu, cilindros tvaiks iztīrīs degkameras un notīrīs vārstus+var atmiekšķēt gredzenus, tas viss protams jādara pie iedarbināta motora. Tā mēdz darīt arī pirms motora jaukšanas, mazāk viss jātīra un jāmazgā
atmiekshkjees gredzenus pie iedarbinaata dzineeja? tu ar galvu domaa vispaar?
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| un pirms gredzenu mainīšanas uz bobi sākumā vajadzētu noņemt galvu, pamērīt cik ovāli ir cilindri un ko dara honējums un pēc tam izmērīt kādas ir gredzenu atslēgas un cik izsistas ir gredzenu sēžas virzuļos, ja honējuma vairs nebūs tad no gredzenu maiņas nebūs nekāda jēga
Ja honējuma nav, bet ovālums un izdilums ir normas robežās un gredzenu sēžas virzuļos nav izsistas, tad varbūt pietiks tikai ar pārhonēšanu, ko būtu jāveic zinošam cilvēkam, jo to nepareizi izdarot jaunie gredzeni varētu pietikt 5000-7000km
No pieredzes-vienam volvo cilindri tika nepareizi honēti, netika atbrīvoti grafīta iestrēgumi čugunā, pēc 5k km sāka ēst eļļu un dūmot, kad nojaucām, tad gredzeni bija kā vecam auto nodiluši
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Feb 2016, 10:00:28 bmwaddict rakstīja:
12 Feb 2016, 09:56:53 RSAWorkshop rakstīja:
11 Feb 2016, 15:37:07 kkas rakstīja:
krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas.
Mēdz palīdzēt antifrīza palaišana ieplūdē, aizņem kādas 2h ar šprici smidzinot kaut kur ieplūdē tuvāk motoram antifrīzu, cilindros tvaiks iztīrīs degkameras un notīrīs vārstus+var atmiekšķēt gredzenus, tas viss protams jādara pie iedarbināta motora. Tā mēdz darīt arī pirms motora jaukšanas, mazāk viss jātīra un jāmazgā
atmiekshkjees gredzenus pie iedarbinaata dzineeja? tu ar galvu domaa vispaar?
Ja neesi par tādu lietu dzirdējis, tad varu parādīt kā ar tvaika spēku tiek tīrīti cilindri
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|