Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 M54 530i ellas izvele pec 300000 km

AutorsZiņojums
stucers
11. Feb 2016, 14:52 #21

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Tagad tieši ir iespēja mēģināt XADO piedevas un eļļas. Vienam čomam izdevās atdzīvināt eļļu rijošu žurku - arī aluminija bloks. Bet rēķinies, ka pilns kurss izmaksās ap 60-80 eur.

[ Šo ziņu laboja stucers, 11 Feb 2016, 14:52:47 ]

Offline
smudo
11. Feb 2016, 15:01 #22

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 Feb 2016, 14:42:13 Mpiecicetri rakstīja:
Kas ir nicasil parklajums?


Tas ir cilindra sienu parklajums. Palasi wikipedia detalas, ja interese. Par gredzeniem - to verts darit, ja cilindra sienas ir labas (nav izdilusas vai ovalas). Citadi to maina neko nedos pie bloka, kas iet uz beigam. Un ja tomer maini gredzenus, tad ved uz servisu, kas saprot ko dara un veic darbibas, lai tie pareizi pec remonta iesestos.
Offline
ens
11. Feb 2016, 15:10 #23

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām


11 Feb 2016, 15:01:55 smudo rakstīja:

11 Feb 2016, 14:42:13 Mpiecicetri rakstīja:
Kas ir nicasil parklajums?


Tas ir cilindra sienu parklajums. Palasi wikipedia detalas, ja interese. Par gredzeniem - to verts darit, ja cilindra sienas ir labas (nav izdilusas vai ovalas). Citadi to maina neko nedos pie bloka, kas iet uz beigam. Un ja tomer maini gredzenus, tad ved uz servisu, kas saprot ko dara un veic darbibas, lai tie pareizi pec remonta iesestos.


Runa ir par m54 nevis m52
Jau kopš M52TU laikiem tas pārklājums nav.

[ Šo ziņu laboja ens, 11 Feb 2016, 15:10:34 ]

Offline
RM1
11. Feb 2016, 15:23 #24

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tieši tā, M52TU un M54 nāk jau ar gilzām.

[ Šo ziņu laboja RM1, 11 Feb 2016, 15:24:58 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
11. Feb 2016, 15:24 #25

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


11 Feb 2016, 14:34:06 smagratis rakstīja:
Vajag nomainīt eļļas gredzenus un viss būs kārtībā. M54 dzinējam nav nicasil pārklājums cilindriem, pēdējais kam tāds bija, ja nemaldos tad M60 dzinējiem.

M60 bija Alusils, nikosils M52, m62

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
smudo
11. Feb 2016, 15:25 #26

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 Feb 2016, 15:10:17 ens rakstīja:

11 Feb 2016, 15:01:55 smudo rakstīja:

11 Feb 2016, 14:42:13 Mpiecicetri rakstīja:
Kas ir nicasil parklajums?


Tas ir cilindra sienu parklajums. Palasi wikipedia detalas, ja interese. Par gredzeniem - to verts darit, ja cilindra sienas ir labas (nav izdilusas vai ovalas). Citadi to maina neko nedos pie bloka, kas iet uz beigam. Un ja tomer maini gredzenus, tad ved uz servisu, kas saprot ko dara un veic darbibas, lai tie pareizi pec remonta iesestos.


Runa ir par m54 nevis m52
Jau kopš M52TU laikiem tas pārklājums nav.


Par to nav strids. Vienkarsi paskaidroju, kas ir nikasil parklajums metala caulam sava specifika.
Offline
RM1
11. Feb 2016, 15:28 #27

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Var būt, ka vnk gredzeni no sēņošanas sasēdušies Lai tas nenotiktu, tas motors visu laiku ir jātrennē

[ Šo ziņu laboja RM1, 11 Feb 2016, 15:29:29 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Maa
11. Feb 2016, 15:32 #28

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Uz tāfeles man 250k pieļauju kad 50k nogriesti un gāze uz 15k/km nesēņojot man ap1l eļas jauzlej...
Kamēr nebij gāzes vispār nebij jauzlej
Kad intresējos tad izrādijās visiem m54 motoriem esot problēma ar eļas ēšanu
Offline
kkas
11. Feb 2016, 15:37 #29

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas.
Offline
smagratis
11. Feb 2016, 16:01 #30

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi

Tās visas miekšķēšanas nekam neder, jājauc vaļā un jāmaina gredzeni.
Offline
LA
11. Feb 2016, 16:25 #31

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Pabrauktam M54 tā ir norma. Pats ar to esmu saskāries un internets to pašu saka.
Offline
Mpiecicetri
12. Feb 2016, 09:02 #32

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Ko sakat par liqui moly, varbut ir kads labaks razotajs? Castrol ir sudigaks.
Offline
Ridlihs
12. Feb 2016, 09:41 #33

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


11 Feb 2016, 15:32:22 Maa rakstīja:
Kamēr nebij gāzes vispār nebij jauzlej


Offline
Ridlihs
12. Feb 2016, 09:42 #34

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


12 Feb 2016, 09:02:01 Mpiecicetri rakstīja:
Ko sakat par liqui moly, varbut ir kads labaks razotajs? Castrol ir sudigaks.


gāz droši.
Offline
DKristaps
12. Feb 2016, 09:54 #35

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Mosh kāds ir mēģinājis liet suprotec, patērins nesamazinas ?
Offline
ens
12. Feb 2016, 09:56 #36

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām

Hvz, mans arī ēda 1L/1k sākumā kad nopirku, bet tas auto iepriekš piederēja jūrniekam un daudz stāvēja, gadā tika braukts tikai 3 mēnešus.

Nomainiju kartera ventilāciju, nekas nemainijās, bet pēc nobrauktiem pirmajiem 10k manā īpašumā (4mēn laikā) eļļu sāka ēst stipri mazāk - 1L/5kkm, kas manuprāt ir normāli pie aktīvas akseleratora pedāļa izmantošanas.
Offline
RSAWorkshop
12. Feb 2016, 09:56 #37

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Feb 2016, 15:37:07 kkas rakstīja:
krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas.

Mēdz palīdzēt antifrīza palaišana ieplūdē, aizņem kādas 2h ar šprici smidzinot kaut kur ieplūdē tuvāk motoram antifrīzu, cilindros tvaiks iztīrīs degkameras un notīrīs vārstus+var atmiekšķēt gredzenus, tas viss protams jādara pie iedarbināta motora. Tā mēdz darīt arī pirms motora jaukšanas, mazāk viss jātīra un jāmazgā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmwaddict
12. Feb 2016, 10:00 #38

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


12 Feb 2016, 09:56:53 RSAWorkshop rakstīja:

11 Feb 2016, 15:37:07 kkas rakstīja:
krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas.

Mēdz palīdzēt antifrīza palaišana ieplūdē, aizņem kādas 2h ar šprici smidzinot kaut kur ieplūdē tuvāk motoram antifrīzu, cilindros tvaiks iztīrīs degkameras un notīrīs vārstus+var atmiekšķēt gredzenus, tas viss protams jādara pie iedarbināta motora. Tā mēdz darīt arī pirms motora jaukšanas, mazāk viss jātīra un jāmazgā

atmiekshkjees gredzenus pie iedarbinaata dzineeja? tu ar galvu domaa vispaar?
Offline
RSAWorkshop
12. Feb 2016, 10:03 #39

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

un pirms gredzenu mainīšanas uz bobi sākumā vajadzētu noņemt galvu, pamērīt cik ovāli ir cilindri un ko dara honējums un pēc tam izmērīt kādas ir gredzenu atslēgas un cik izsistas ir gredzenu sēžas virzuļos, ja honējuma vairs nebūs tad no gredzenu maiņas nebūs nekāda jēga
Ja honējuma nav, bet ovālums un izdilums ir normas robežās un gredzenu sēžas virzuļos nav izsistas, tad varbūt pietiks tikai ar pārhonēšanu, ko būtu jāveic zinošam cilvēkam, jo to nepareizi izdarot jaunie gredzeni varētu pietikt 5000-7000km
No pieredzes-vienam volvo cilindri tika nepareizi honēti, netika atbrīvoti grafīta iestrēgumi čugunā, pēc 5k km sāka ēst eļļu un dūmot, kad nojaucām, tad gredzeni bija kā vecam auto nodiluši

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
12. Feb 2016, 10:04 #40

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Feb 2016, 10:00:28 bmwaddict rakstīja:

12 Feb 2016, 09:56:53 RSAWorkshop rakstīja:

11 Feb 2016, 15:37:07 kkas rakstīja:
krieviem ir populāra раскоксовка.
salej cilindros un atmiekšķē gredzeniem uzdegumu. šie raktsta, ka reizēm palīdzot pret eļļas ēšanu.
bet ja galīgi viss izdilis varot atvadīties no atlikušās kompresijas.

Mēdz palīdzēt antifrīza palaišana ieplūdē, aizņem kādas 2h ar šprici smidzinot kaut kur ieplūdē tuvāk motoram antifrīzu, cilindros tvaiks iztīrīs degkameras un notīrīs vārstus+var atmiekšķēt gredzenus, tas viss protams jādara pie iedarbināta motora. Tā mēdz darīt arī pirms motora jaukšanas, mazāk viss jātīra un jāmazgā

atmiekshkjees gredzenus pie iedarbinaata dzineeja? tu ar galvu domaa vispaar?


Ja neesi par tādu lietu dzirdējis, tad varu parādīt kā ar tvaika spēku tiek tīrīti cilindri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo