Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 M54 530i ellas izvele pec 300000 km
Autors | Ziņojums |
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Sobrid tiek lietota 5w40 liqui moly sintetika, un ellas paterins pie 1000 km ir pus litrs. Varstu blivslegi nomainiti un zili dumi nenaak. Varbut varu pariet uz pussintetiku, vai turpinat braukt ar sintetiku? | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163797
Braucu ar: E95
| Kapec mainit kautko, kas liekas ok
-----------------
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ellas nomaina vispareja gadijuma nerisinas ellas paterina iemeslus. Tik pat labi tie var but iedegusi vai padilusi gredzeni. Sintetiska ella vispareja gadijuma bus labak par pussintetisko pec daudziem parametriem (piemeram viskozitates noturibas). Tas, ka mineralajai ellai ir lielakas molekulas un, iespejams, mazak to teres, nenozime, ka ella ir labak dzinejam. Drizak otradi. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| smudo, nu jau gan brauc auzās
Par minerālo te vispār neviens neko nerunā
Savukārt, pie padilušiem gredzeniem, biezāka eļļa samazinās tās patēriņu | Offline | | |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| ņem 10w40, bet eļļas patēriņš nekur nepazudīs | Offline | | |
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Pēc auto data pēdējā pieļaujamā ir 5w40 sintetika. Iespejams ellas gredzeni piedeguši. Kompresija bija normāla. Kāds ir maksimāli pieļaujamais eļļas patēriņš šim dzinējam? | Offline | | |
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Varbut kads var padalities ar savu pieredzi ar M54 530i dzinēju? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Pačeko kāds būs eļļas patēriņš vasaras sezonā, iespējams nepatērēs eļļu. Tā manam ex auto ar M52B25 bija, siltā laikā nepatērēja. Iespējams tas saistīts ar kartera ventilāciju, varbūt. [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Feb 2016, 12:50:00 ] | Offline | | |
|
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
11 Feb 2016, 12:46:30 HiJaCKeR rakstīja:
Pačeko kāds būs eļļas patēriņš vasaras sezonā, iespējams nepatērēs eļļu. Tā manam ex auto ar M52B25 bija. Iespējams tas saistīts ar kartera ventilāciju, varbūt.
Ar kartera ventilaciju ir viss kartibā, tur viss or jauns samainīts | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Feb 2016, 11:48:00 wanksta rakstīja:
smudo, nu jau gan brauc auzās
Par minerālo te vispār neviens neko nerunā
Savukārt, pie padilušiem gredzeniem, biezāka eļļa samazinās tās patēriņu
Pussintetiska ir nisaciti hibrids starp mineralo un sintetisko. Bet komentars vairak bija visparigs par ellas izvelem, lai var attiecinat ne tikai uz so gadijumu. Es rakstiju, ka paterins var samazinaties ar biezaku ellu, bet tas nenozimes, ka tas ir labak dzinejam. Turklat biezaka ella ir neprecizs termins, jo ar sintetisko var panemt ar augstaku viskozitati. Tadel nav japariet uz pussintetiku. Turklat viskozitatei darba temepratura jaskatas otrais cipars (piemeram, 5w40 un 10w40 tas bus loti tuvas pie darba temperaturas). Pirmais ir viskozitate pie nosaciti pusuzsilusa dzineja.
70 - 80 gadu auto biezi lej mineralo ari lai ella netek ara pa visiem bivslegiem del lielakam molekulam, bet tam nav sakara ar ellas viskozitati.
Atvainojos par garumziju nelietosanu! | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Jālej noteikti sintētika. Ja ar auto brauc pirmo sezonu, tad pacheko kā būs vasarā. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
11 Feb 2016, 12:45:53 Mpiecicetri rakstīja:
Varbut kads var padalities ar savu pieredzi ar M54 530i dzinēju?
Bija tāds iekš E60, nobraucu no 34 līdz 180 kkm apm., eļļu 5W30/40 ēda līdz litram uz 10-12 kkm, nedomāju, ka eļļas biezums ietekmēs tās patēriņu, pie 300 kkm tomēr kautko vajag pajaukt un pārblīvēt.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
k_be | | Kopš: 05. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
11 Feb 2016, 12:45:53 Mpiecicetri rakstīja:
Varbut kads var padalities ar savu pieredzi ar M54 530i dzinēju?
Braucu ar tādu no 252k līdz 290k šobrīd. Nekas pārlasīts motoram, mašīnai pie manis esot, nav.
Ir braukts gan ar Castrol, gan ar Motul 5W30. Abas patērēja vienlīdz labi - ap 1l uz 1000-1500 km. Ar Motul vienīgi nedaudz vēlāk pilnībā uzsila motors. Apnika tik bieži pēc kanniņas braukt uz veikalu, kā arī servisā ieteica pāriet uz Motorex, ar domu paskatīties, kas notiek, jo Motul kvalitāte esot kritusies, kā arī, ja patēriņš nemazinās, tad šis tas būtu jāparemontē. Tad lūk - ar 5W40 kādi 1.5l uz 4500 km tagad ir aizgājuši.[ Šo ziņu laboja k_be, 11 Feb 2016, 13:16:13 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nez. Tas arī atkarīgs no braukšanas stila. 99% mans auto dzīvo pilsētā, eļļu mainu ik pa 8k-10k.
Nesen pielēju litru uz tiem 6 vai 8k. Pašam arī ir jājūt, kad mainīt, motors nestrādā kā vajag, sāk grabināt hidrokompensatori, piemēram. M52B25 ar Repsol 5w40. Es pat nezinu, ko teikt par šo eļļu, braukājos, bet pēc ziemas noteikti mainu. Man vēl auto patīk regulāri padzenāt redlainā. Tas arī ietekmē eļļas mūžu un patēriņu. Pēc eļļas maiņas papētiet eļļas filtru, vēl labāk, ja varat tikt pie laboratorijas. | Offline | | |
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Man ir ari gazes iekarta, kas ari drosi vien palielina ellas paterinu. Nesen kaa mainiju ellu. Ellas filtrs bija tads bruns , bet melns nebija. Varbut ir kada laba piedeva ellai? | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| Nikasila pārklājums lēnām saka čau un neko tur neizdarīt, neviena eļļa vai piedeva neko neizmainīs. Tikai un vienīgi mehānisks remonts, var meklēt lietotu labu bloku, bet cerības mazas. Bloks nav paredzēts remontam (protams, pamanās arī šo pārgilzot, bet cik tas ilgmūžīgi neņemos spriest). Jauns bloks būs otra auto vērtība. [ Šo ziņu laboja HE9600, 11 Feb 2016, 13:49:48 ] | Offline | | |
|
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
| suprotec #trolololo | Offline | | |
smagratis | | Kopš: 01. Apr 2009
Ziņojumi: 357
Braucu ar: kaķi
| Vajag nomainīt eļļas gredzenus un viss būs kārtībā. M54 dzinējam nav nicasil pārklājums cilindriem, pēdējais kam tāds bija, ja nemaldos tad M60 dzinējiem. | Offline | | |
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
11 Feb 2016, 14:34:06 smagratis rakstīja:
Vajag nomainīt eļļas gredzenus un viss būs kārtībā. M54 dzinējam nav nicasil pārklājums cilindriem, pēdējais kam tāds bija, ja nemaldos tad M60 dzinējiem.
paldies, man ari tiesi ir aizdoma uz ellas gredzeniem, bet cik tas joks varetu maksaat servisaa. Iespejams pec kada laiciņa bus jamaina ķēde, un tad pie reizes varetu mainit gredzenus. | Offline | | |
Mpiecicetri | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Kas ir nicasil parklajums? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|