Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E28 motora maiņa uz M54
Autors | Ziņojums |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| e28 ir jābūt ar M30 vai S38....
Nah to M54
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
skals007 | | Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
26 Apr 2016, 21:37:30 @GirtzB rakstīja:
e28 ir jābūt ar M30 vai S38....
Nah to M54
+535 | Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Nu es izvēlējos, jo man bija savi argumenti:
Esmu diezgan nobraucis ar M30 un arī mazliet pabraucis S38.
Par cik E28 virsbūvēm ar M30 motoriem ir novērotas tipiskas vietas, kur rodas plaisas, bet mazākiem motoriem neesmu novērojis, tad secinājums bija - pie vainas smagie motori.
Ja S38 būtu kādreiz piedalījies galvas noņemšanā, tad diezvai par šiem motoriem fanotu.
Pa lielam M54B30 ir vieglāks un ar labākiem tehniskajiem rādītājiem. | Offline | | |
skals007 | | Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
26 Apr 2016, 21:47:16 @CuSi3 rakstīja:
Nu es izvēlējos, jo man bija savi argumenti:
Esmu diezgan nobraucis ar M30 un arī mazliet pabraucis S38.
Par cik E28 virsbūvēm ar M30 motoriem ir novērotas tipiskas vietas, kur rodas plaisas, bet mazākiem motoriem neesmu novērojis, tad secinājums bija - pie vainas smagie motori.
Ja S38 būtu kādreiz piedalījies galvas noņemšanā, tad diezvai par šiem motoriem fanotu.
Pa lielam M54B30 ir vieglāks un ar labākiem tehniskajiem rādītājiem.
ko tad lai dara tie kuri lie m6X ??
tas tak veel smagaaks...
un m54 ar nav nekaada dieva davana, ar taam kjibeleem kas vinjam meedz buut
| Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| A tipo LV ir(bija) kāds E28 ar M6X? | Offline | | |
Mednieks | | Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
|
26 Apr 2016, 22:05:26 @CuSi3 rakstīja:
A tipo LV ir(bija) kāds E28 ar M6X?
Vienu manīju pie maxixt garāžas.
Uz jautājumiem viņš bija ĻOTI skops un ar info dalīties negribēja. | Offline | | |
Mednieks | | Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
|
26 Apr 2016, 23:03:42 @riddler rakstīja:
biju ielicis m52b28 visu normaali saskruuveejot veerpaas taa kaste ljoti normaali, M54 ir way to go, m30 ir jau novecojis benziinu rijosh un pamataa neejosh suuds
Šeit nepiekritīšu Tev!
Ja projekts izmaksā iekš E28 uz m54 ap 2k eur, vai efektīvāks rezultāts nav par šo naudu uztaisīt turbo projektu uz M30 bāzes?
Vai otrs variants, ja jau tiek amputēts viens no tam paredzētajiem oem dzinējiem, tad vispār tajā budžetā jau var iestutēt 2JZ, ar kuru jau var darīt visādas evaņģēlības.
| Offline | | |
Mednieks | | Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
|
27 Apr 2016, 00:58:12 @riddler rakstīja:
27 Apr 2016, 00:49:40 @Mednieks rakstīja:
26 Apr 2016, 23:03:42 @riddler rakstīja:
biju ielicis m52b28 visu normaali saskruuveejot veerpaas taa kaste ljoti normaali, M54 ir way to go, m30 ir jau novecojis benziinu rijosh un pamataa neejosh suuds
Šeit nepiekritīšu Tev!
Ja projekts izmaksā iekš E28 uz m54 ap 2k eur, vai efektīvāks rezultāts nav par šo naudu uztaisīt turbo projektu uz M30 bāzes?
Vai otrs variants, ja jau tiek amputēts viens no tam paredzētajiem oem dzinējiem, tad vispār tajā budžetā jau var iestutēt 2JZ, ar kuru jau var darīt visādas evaņģēlības.
nu hvz kas ir efektiivi tad jaajautaa, vai preciizaak kaads ir meerkjis
ar m52 patika tas ka auto bija ljoti sprigans un light on its feet
un tur ar visu paarlasiishanu bija taalu no 2k. ar m54 vairaak gemara protams (galvenokaart elektronikas zinjaa)
viss cits ir taapat un diezgan iizii, mehaaniski kjeepa ar motora stiprinaajumiem un kardaana iisinaashanu ir vieniigais kas naak praataa, viss cits ir skruuveeshanas vaina.
Ja runa iet par naudas tēmu, es domāju, ka M60/62 ir galīgi neefektīvs un dārgs projekts.
M54 ir ok, bet arī es uzskatu, ka nav efektīvs priekš tās naudas!
Šis ir mans subjektīvais viedoklis.
Turpinot savu subjektīvo viedokli, gribētu redzēt kādu kvalitatīvu projektu ar M10 turbo . Izsvarojums pareizais un vajadzētu būt interesantam rezultātam.
[ Šo ziņu laboja Mednieks, 27 Apr 2016, 01:19:54 ] | Offline | | |
|
skals007 | | Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
| luuk virs ir tadu uzbuvejis https://www.youtube.com/watch?v=KxjyOfJOOxo
neLV protams, svars un jaudas attieciba to padara par rakjeti | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
19 Nov 2014, 23:15:23 @CuSi3 rakstīja:
Varbūt kāds ir gatavs notirgot gatavus rasējumus priekš šī konkrētā M54@e28?
BTW mazliet ārpus tēmas - kādu dokumentāciju prasa tiem kronšteiniem? Tikai rasējumu ar sertificēta (?) inženiera parakstu, vai rasējumu ar aprēķiniem? Ja ar aprēķiniem, tad kādiem? | Offline | | |
Zeebalds | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1536
Braucu ar:
| man viena lamata stāv garāžā, spidometrs pie 160k apstājies ar novārītu motoru | Offline | | |
Zeebalds | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1536
Braucu ar:
| virsbūve celka | Offline | | |
Anc1rejs | | Kopš: 07. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 348
Braucu ar: e28
| m54 ieks e28 izskatas pec suda, tad jau noperc zhurcinieku un tur ieliec m54 | Offline | | |
Zeebalds | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1536
Braucu ar:
| hvz, lai stāv pelēcis rūsa 0 | Offline | | |
VAZeliins | | Kopš: 03. Apr 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 226
Braucu ar: karteri pa guļošajiem
|
27 Apr 2016, 22:41:42 @xn3x rakstīja:
19 Nov 2014, 23:15:23 @CuSi3 rakstīja:
Varbūt kāds ir gatavs notirgot gatavus rasējumus priekš šī konkrētā M54@e28?
BTW mazliet ārpus tēmas - kādu dokumentāciju prasa tiem kronšteiniem? Tikai rasējumu ar sertificēta (?) inženiera parakstu, vai rasējumu ar aprēķiniem? Ja ar aprēķiniem, tad kādiem?
Rasējums ar izmēriem. Varot pieprasīt parakstus no sertif. inženiera un metinātāja. | Offline | | |
lorencer | | Kopš: 22. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar:
| Varbut tu tirgo to pelēci ?
ja kas tad pm ar cenu
27 Apr 2016, 23:07:07 @Zeebalds rakstīja:
hvz, lai stāv pelēcis rūsa 0
| Offline | | |
|
Zeebalds | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1536
Braucu ar:
| sanāks brīvdienās iebraukt apsildamajā garažā, bet nē nepārdodu, ielikšu bildi | Offline | | |
Haizivs1984 | | Kopš: 03. Feb 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar: e28
| Nevajag nekādus inženiera parakstus, vajag rasējumus un normālus stiprinājumus, apskatīsies vai kārtīgi viss turās un mierā. | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
27 Apr 2016, 23:04:17 @Anc1rejs rakstīja:
m54 ieks e28 izskatas pec suda, tad jau noperc zhurcinieku un tur ieliec m54
Oi, beidz šito huiņu. Kad M54 ieliek E30 bundžā, tad ir afigenna, kā ieliek divdesmit astotajā, tā visi saka, ka sūds.
Es pats esmu M30 dzinēju fans, bet pilnībā saprotu arī tos, kuri grib savā auto jaunāku un efektīvāku dzinēju. Protams, ja vienīgā vēlme ir "masturbēt ar hipsteriem" (c) Sporcs Youngtimer rallijos, tad runas nav, bet, ja gribas vecāku auto ar modernāku dzinēju, tad kur problēma? Abi varianti, manuprāt, ir interesanti un atbalstāmi.
Ja visu smuki savelk, tad jaunākas paaudzes katls tajā tarataikā izskatās pilnīgi ok.
[ Šo ziņu laboja howitzer, 28 Apr 2016, 08:21:48 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|