Online
Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E28 motora maiņa uz M54
Autors | Ziņojums |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Vai kāds ir mēģinājis e28 iebāzt M54 motoru?
Man interesē vai ir kādi knifi, kuriem uzreiz būtu jāpievērš uzmanība?
Dotajā brīdī mani uztrauc motora kronšteinu izgatavošana un legalizēšana.
Varbūt kāds ir gatavs notirgot gatavus rasējumus priekš šī konkrētā M54@e28?
Drošvien ka vēl potenciāli sarežģījumi varētu būt bremžu šistēmas pārbūve uz vakumņiku,
niknāka dzesēšanas radiatora uzstādīšana (vai pat jauna izgatavošana).
| Offline | | |
Marteens | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
| šitie topiki jau sāk izskatīties,ka draivers taisa feiku un pats pec tam ieņirdz | Offline | | |
Atmars | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1389
Braucu ar: e100
| Vālē tik | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Nov 2014, 23:17:33 Marteens rakstīja:
šitie topiki jau sāk izskatīties,ka draivers taisa feiku un pats pec tam ieņirdz
vispar man liekas, ka kads cits ar fake profiliem megina mani provocet pedeja laika.
parasti gan tupiem jautajumiem vai ari izliekas par totalu dunduku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
19 Nov 2014, 23:56:11 Driver rakstīja:
19 Nov 2014, 23:17:33 Marteens rakstīja:
šitie topiki jau sāk izskatīties,ka draivers taisa feiku un pats pec tam ieņirdz
vispar man liekas, ka kads cits ar fake profiliem megina mani provocet pedeja laika.
parasti gan tupiem jautajumiem vai ari izliekas par totalu dunduku
Nav jau tik slikti. Es saprastu, ja prasītu kā nomazgāt un izsūkt mašīnu. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13610
Braucu ar: 30niekiem
| Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt? | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?
parau ratā | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?
izmegini uz cik iet tavs auto un ja sanaks, ka tevi nokers attiecigie dienesti, tad protokola piezimes ieraksti "man sodien gada jubileja ieksh bmwpower.lv"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13610
Braucu ar: 30niekiem
|
20 Nov 2014, 00:18:31 Driver rakstīja:
20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?
izmegini uz cik iet tavs auto un ja sanaks, ka tevi nokers attiecigie dienesti, tad protokola piezimes ieraksti "man sodien gada jubileja ieksh bmwpower.lv"
Visi ir izmēģināti. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| zapars cik iet ? uztaisi selfiju darbībā | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Nov 2014, 00:20:14 968-jk rakstīja:
20 Nov 2014, 00:18:31 Driver rakstīja:
20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?
izmegini uz cik iet tavs auto un ja sanaks, ka tevi nokers attiecigie dienesti, tad protokola piezimes ieraksti "man sodien gada jubileja ieksh bmwpower.lv"
Visi ir izmēģināti.
neskaitas
nav dokumenta, kas to fiksetu/pieraditu, kas saucas protokols, kura butu fiksets, ka parvietojies apmeram ar razotaja paredzeto maximalo
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Tomēr turpinot sākotnējo tēmu, gribu pajautāt, kā parasti risina problēmu, ja jaunajam motoram ir Siemens MS43 vadība, kurai vairs nenāk tahometra izeja (TD signal) kā tāda?
Cik nojaušu, tad e28 instrumentu panelim iekšā vajag barot 5V TTL impulsus. Ņemt signālus no aizdedzes spolēm, mazliet pārveidot, pielāgot un dot instrumentu panelim? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ir gan fiziski tada izeja gan ms42, gan ms43 blokiem.
Tas, ka panelis apgriezienus un vel sho to lasa pa CAN, tas jau cits stasts.
Edit: tam panelim ari der 12V limenis, ja kas.[ Šo ziņu laboja Driver, 19 Aug 2015, 14:51:25 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Opā... tik tiešām MS43'am TD Signal's ir izvests uz OBD II štekeri (X19527) 9.pin'u.
Paldies par palīdzību!
| Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Es tākā dzīrdēju baumas, ka šīs (MS43) un drošvien ka vēl kāda čupiņa DME samazina dzinēja jaudu, ja ABS bloks nav vai darbojas ar kļūdu.
Vai tas tā ir?
Vai šādu lietu var izlabot ar normālām metodēm? Nu tipa codings? Vai arī tur vienīgais variants ir ielādēt kkādu kreisu, hex'ā modificētu un netīru firmwari?
| Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Vēl ir radies jautājums par eļļas līmeņa sensoru (oil level sensor B6254) un e28 borta compi.
Cik sapratu, tad oriģinālajam M30 karterī nāk pludiņš, kurš saslēdz, caur iekšējo 1kOhm rezistoru, paneļa abus izvadus.
BET savukārt M54 motora eļļas līmeņa sensors jau ir ar trim izvadiem. No kuriem
1. - barošana,
2. - massa,
3. - seriālais interfeiss (F_OLN). (itkā)
Oriģināli šis seriālais interfeiss tālāk aizgāja uz E39 LCM bloku. Likt veselu LCM bloku dēļ eļļas līmeņa, man īsti negribētos.
Vai kāds ir pētījis, kas par šo interfeisu staigā? Tur mož ir kkāds standartizēts protokols?
Piemēram, Dallas 1-wire? Čoto googlējot par šo lietu neviens neko prātīgu neraksta... ;(
Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi un risinājumiem šajā jautājumā? | Offline | | |
|
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Varbūt noder
Sensor function
The oil level sensor delivers a square-wave signal of variable pulse width and frequency to the engine control unit. The frequency is between 1 Hz and 10 Hz. The measuring principle of the thermal oil level sensor is based on the change in the heating and cooling time of the sensor element located in the engine oil. The High time (pulse ON period) and the Low time (pulse OFF period) correspond to the heating and cooling periods (sensor is cooled by the oil) of the sensor heating element. The High time is dependent on the engine oil temperature and the Low time on the oil level.
The currents and times in the sensor element are also influenced by the current oil temperature and driving dynamics. The oil level is determined from the Low times based on a characteristic map. The level is high at a Low time of approx. 150 ms and low at approx. 550 ms cooling duration. The heating-up time is dependent on the engine oil temperature and is within the time range from 1 ms to 100 ms. The heating-up and cooling-down times must be evaluated for the purpose of assessing the oil level. After a defined warm-up phase, this evaluation recognises two statuses, i.e. ”oil minimum reached” and ”oil loss detected”.
| Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Par cik te uzpelēja pāris PM par šo tēmu, tad ierakstīšu šeit, mož kādam noder.
uztaisīju projektu swapam, kuru saskaņoju CSDD un pēc tam arī veiksmīgi izgāju TA.
Uzreiz varu teikt, ja tev nav ap 2000€ priekš šī swapa, tad mož nemaz netērē laika un neiesāc. Un tas pat ir pie noteikuma, ja visas lietas pats dari.
Karoč īsumā:
M54 motors, dzimis kopā ar automātu
paštaisīti motora kronšteini
speciāli saīsināts kārdāns
izplūdes kolektors - ķīniešu/uk zirneklis, modificēts
E60 ātrumkārba, sešpakāpju
ātrumārbas kronšteins laikam no E46, sešpakāpju
E60 spararats, sajūgs
E36 izspiedēja cilindrs ar mazliet pagarinātu štoku (ap 6mm)
E36 tosola izplešanās trauks
E36 325tds radiators (neiesaku nemaz ņemt lietotu)
oriģinālā dzinēja vadība, ar visiem ews'iem, utml.
gaisa filtra kaste no e46 330i
vakuuma pastiprinātājs laikam no E60
elektriskais ventilators (PWM) pie oriģinālās motora vadības - no E39 dīzeļa (laikam)
kulise pārtaisīta
kartera vāks ar ščupu no e38, 728
bosch motorsport sūknis
e39 degvielas filtrs ar iebūvēto spiediena regulatoru
plastmasas akumulatora kaste no laivām
motora provodka no angļa (silti iesaku)
stūres reduktors ar mazāku lock-to-lock, nekā stock (tīri ekstra)
+vēl būs kādreiz jāpārtaisa reduktora stiprinājums pie virsbūves un jāveic vairākas sīkas modifikācijas saistībā ar motora vadību.
| Offline | | |
Reinno | | Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
| labs apkopojums. No ka stures mehanismu nemi? | Offline | | |
CuSi3 | | Kopš: 18. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: pakaļas piedziņu
| Principā lētākais un pieejamākais variants ir ņemt stūres reduktoru no E34 M5.
Kad meklēju, tad brīvi varēja dabūt uz LV līdz 400€.
Bet kā izrādījās, tad arī E24 635CSI ir tāda pati attiecība, kā E34 M5.
Es esmu savācis dažādus stūres reduktora bļitkas numurus, kuriem toč attiecība ir ~3.25(kad ir uzstādīts uz mašīnas).
Šāda pati attiecība ir arī minētajam E24.
Oriģināli E28 bija 3.5 lock-to-lock.
Tad vēl atcērējos, ka vakuuma pastiprinātāja, galvenajam cilindram, bremžu škidruma trauciņu ar štucerīšiem cilindrā, nācās ņemt no E32/E34 M60 (tas kurš V8 ar vakuumņiku pie lampām). Par pārsteigumu - CSDD deguni šo kārtīgi nopētīja, bet pat pušplēstu vārdu neteica. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|