Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: N42 motora tipiskās kaites: pieredze, padomi

AutorsZiņojums
amons
14. May 2018, 15:46 #21

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


14 May 2018, 12:49:03 @Nello rakstīja:
Ar ko atšķirās kartera ventilācijas seperātors, aukstam klimatam un parastais? Cik youtube pārskatīts, iesaka mainīt seperātoru priekš aukstā klimata..


TIkai ar to ka, aukstajam klimatam ir uzlikts tizls gumijas apvalks, tas pats ar ventelācijas trubiņām, tām kas aukstajam klimatam ir uzlikta ''švamme''.
Offline
Nello
14. May 2018, 15:59 #22

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


14 May 2018, 15:46:49 @amons rakstīja:

14 May 2018, 12:49:03 @Nello rakstīja:
Ar ko atšķirās kartera ventilācijas seperātors, aukstam klimatam un parastais? Cik youtube pārskatīts, iesaka mainīt seperātoru priekš aukstā klimata..


TIkai ar to ka, aukstajam klimatam ir uzlikts tizls gumijas apvalks, tas pats ar ventelācijas trubiņām, tām kas aukstajam klimatam ir uzlikta ''švamme''.

A tā uzstādīšana identiska? Ir jēga no tā aukstā klimata seperātora? Cena atšķirās ievērojami...
Offline
amons
14. May 2018, 16:09 #23

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


14 May 2018, 15:59:26 @Nello rakstīja:

14 May 2018, 15:46:49 @amons rakstīja:

14 May 2018, 12:49:03 @Nello rakstīja:
Ar ko atšķirās kartera ventilācijas seperātors, aukstam klimatam un parastais? Cik youtube pārskatīts, iesaka mainīt seperātoru priekš aukstā klimata..


TIkai ar to ka, aukstajam klimatam ir uzlikts tizls gumijas apvalks, tas pats ar ventelācijas trubiņām, tām kas aukstajam klimatam ir uzlikta ''švamme''.

A tā uzstādīšana identiska? Ir jēga no tā aukstā klimata seperātora? Cena atšķirās ievērojami...

Uzstādīšana identiska. Par to jēgu grūti teikt... var jau būt ka pie -30 ir kaut kāda atšķirība, bet man neizskatījās ka tas bumijas apvalks daudz pasargā seperatoru no eļļas sastingšanas tajā. Katrā ziņā pie mūsu mērenajām ziemām man liekas varbūtība ka eļļas atliekas seperatorā sastings ir diezgan maza.
Offline
josi
14. May 2018, 16:10 #24

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf

Skaties pats, vai ir vērts. Uz N46 identiska parastā konstrukcija šoziem pie -20C aizsala ciet.
Offline
sys9291
14. May 2018, 21:11 #25

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

ja brauc ap stūri ar beigtiem termostatiem un valvetronic avārijas režīmā - tad ir jēga - ja bruac lielāku gabalu ļaujot dzinējam pilnībā uzsilt - tad nē..., jo atšķirībā no M sērijas dzinējiem šiem brīnumiem vakumu ieplūdē un arī nepieciešamo retinājumu karterī regulē drosele un tā ir viņas vienīgā funkcija normālā darba režīmā...
P.S un lodveida vārstu drenāžas turbā nevajadzētu piemirst vismaz izmazgāt...bet pareizāk ir mainīt uzreiz pilnīgi visu komplektu...

Isti gan nepiekrtīšu Kaspiča rakstītajam par valvetronic ilgmūžību, jo sadales sistēmas piedziņas pārlasīšana parasti effektu nedod, a effekts ir tikai tiem nedaudzajim, kas parakstās pārjaukt un saremontēt valvetronic...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 May 2018, 21:18:45 ]

Offline
Nello
15. May 2018, 07:46 #26

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Tukšgaitā parūc, uzsākot kustību izspļauj zilu dūmu(jo ilgāk rūc tukšgaitā, jo vairāk dūmo) ,braucot viss ok.. izņemot vārstu "kalpačokus" un (ccv) eļļas seperātoru ir vel varianti, kāpēc tā notiek?
Offline
maris333
15. May 2018, 10:34 #27

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

Ja mašīnai 250-300k nobrukums izdilis motora bloks.
Man kādreiz bija vārstu gumijas cietas, ja auksts pielec sauss, dīzeļa tarkšķi taisa vārstu kompensatori,tie arī jāmaina. Tad jau vārpstas arī apdauzītas varētu būt+protams ķēdes komplekts ar jaunu spriegotāju.
Braucot 1. spiežot grīdā apgriezieni nevienmērīgi uziet augšā tad 100% kompensatori izdilusi , tad pārējais +/- ari būs.
Kādu laiku ar to motoru braukāju.



Offline
sys9291
15. May 2018, 10:40 #28

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

vispirms ir jāsaprot vai dzinējs strādā valvetronic režīmā... ja nē - tad jānoskaidro kapēc...
Jo avārijas režīmā drosele strādā pēc klasiskās shēmas un iespējams, ka eļļu sūc augšā caur CCV. Bet nu te jāpiekrīt - ka motora mūžs reti pārsviedz 200K un remontēt viņu nav jēgas...
Pareizākais variants swap uz M54...(piem uz 2.2)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 May 2018, 10:46:16 ]

Offline
Nello
15. May 2018, 10:47 #29

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 May 2018, 10:34:25 @maris333 rakstīja:
Ja mašīnai 250-300k nobrukums izdilis motora bloks.
Man kādreiz bija vārstu gumijas cietas, ja auksts pielec sauss, dīzeļa tarkšķi taisa vārstu kompensatori,tie arī jāmaina. Tad jau vārpstas arī apdauzītas varētu būt+protams ķēdes komplekts ar jaunu spriegotāju.
Braucot 1. spiežot grīdā apgriezieni nevienmērīgi uziet augšā tad 100% kompensatori izdilusi , tad pārējais +/- ari būs.
Kādu laiku ar to motoru braukāju.





Ķēde, spriegotāji nomainīti,neizlaida TA dēļ atgāzēm un dūmainības, + parādījās klabošs troksnis zem vārstu vāka un jā, iespējams kompensātors izbeidzies...
Offline
Nello
15. May 2018, 10:54 #30

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 May 2018, 10:40:44 @sys9291 rakstīja:
vispirms ir jāsaprot vai dzinējs strādā valvetronic režīmā... ja nē - tad jānoskaidro kapēc...
Jo avārijas režīmā drosele strādā pēc klasiskās shēmas un iespējams, ka eļļu sūc augšā caur CCV. Bet nu te jāpiekrīt - ka motora mūžs reti pārsviedz 200K un remontēt viņu nav jēgas...
Pareizākais variants swap uz M54...(piem uz 2.2)

Truba virs ieplūdes kolektora tika atvienota, viens gals, aizspiests ciet, lai dzinējs nenoslāpst, tāpat uzgāzējot bija zilonīc..
Offline
maris333
15. May 2018, 10:57 #31

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

Ja tev eļļu ēd vairāk pilsētas režīmā, varbūt cerība uz vārstu gumijām, bet ja nobraukums lētāk jaunu motoru meklēt, vai mašīnu. Tas arī no pieredzes
Offline
sys9291
15. May 2018, 12:08 #32

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


15 May 2018, 10:54:31 @Nello rakstīja:

15 May 2018, 10:40:44 @sys9291 rakstīja:
vispirms ir jāsaprot vai dzinējs strādā valvetronic režīmā... ja nē - tad jānoskaidro kapēc...
Jo avārijas režīmā drosele strādā pēc klasiskās shēmas un iespējams, ka eļļu sūc augšā caur CCV. Bet nu te jāpiekrīt - ka motora mūžs reti pārsviedz 200K un remontēt viņu nav jēgas...
Pareizākais variants swap uz M54...(piem uz 2.2)

Truba virs ieplūdes kolektora tika atvienota, viens gals, aizspiests ciet, lai dzinējs nenoslāpst, tāpat uzgāzējot bija zilonīc..

truba kas uz vērstu vāku vai uz kolektoru? Vai truba kas iet uz kolektoru no CCV nav pilna ar eļļu? ja nav - tad domāju, ka remonts ir bezjēdzīgs
Offline
Nello
26. Jun 2018, 09:34 #33

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Tika nomainīti vārstu blīvslēgi, jau kādu laiciņu viss ok, TA izgāja, zilonītis pazuda...
Offline
Nello
29. Jan 2019, 10:48 #34

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Sāk pazust dzesēšanas šķidrums, zem vārstu vāka eļļas korķa viss puņķos.. Auto dienā nobrauc joprojām mazus attālumus, tāpēc puņķi nedaudz bija manāmi pie pirmajiem mīnusiem, nebija daudz,pagājšnedēļ vel bija ok, šorīt nācās pieliet 0,7l dzeses šķidruma un zem korķa viss slikti.. Siltummainis viņam ir?
Offline
RSAWorkshop
29. Jan 2019, 10:59 #35

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
29. Jan 2019, 12:25 #36

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Kungi, jūs par ko te runājiet!

N sērijas dzinējiem, kas aprīkoti ar Valvetronic:
tukšgaitā ieplūdes vārsti virinās ap 0.3mm; 0.1mm to HVA (kompensatoru) 'padošanās' JAU veido ap 40..50% sūdīgāku cilindra piepildīšanos ar gaisu!
Tb., ja klab kompensatori, problēma ir reizes 10+(!!!) virs jebkādiem saprātīgiem limitiem! Tur vnk būs vibrēšana, misfires, nenormāla tukšgaita un cilindru mehāniskā efektivitāte, kļūdas par zondu trim, fuel mixture, CO katiem, utml.

Jūs N sērijas dzinējus apskatiet M sērijas dzinēju izpratnes līmenī. Bet, te VISS ir savādāk!

Ja M sērijai 0.5mm HVA klakšķis samazināja vārsta gājienu (10mm) par 5% un neko katastrofālu nenodarīja, tad N sērijai (ar Valvetronic) jau 10 reizes mazāka 'lufte' ieplūdes HVA rada nopietnas problēmas!
Šī iemesla dēļ ir arī elektroniski vadāms eļļas sūknis ieviests, kas jau tukšgaitā uztur 2.6 .. 3 bar spiedienu! un HVA (ieplūdes) jābūt ideālā kārtībā!

Valvetronic 1

Valvetronic un HVA

Valvetronic un HVA, part 2

Valvetronics. Gen1 problēma

Valvetronic komponentu defekti

Valvetronic. Defektu diagramma

Valvetronic remonts

+ vēl šādi/tādi raksti par tēmu manā blogā.

[ Šo ziņu laboja KateG, 29 Jan 2019, 12:33:02 ]

Offline
RSAWorkshop
29. Jan 2019, 12:34 #37

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Moš vienīgi izplūdes puse var nograbēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
29. Jan 2019, 12:38 #38

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


29 Jan 2019, 12:34:19 @RSAWorkshop rakstīja:
Moš vienīgi izplūdes puse var nograbēt


Ha, bet būsim reāli - es nevaru iedomāties iemeslu, kādēļ izplūdes HVA grab (riktīga lufte - izjāti un/vai eļļas bads), bet ieplūdes HVA ir ideālā kārtībā!
Offline
sys9291
29. Jan 2019, 14:06 #39

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Jan 2019, 10:48:55 @Nello rakstīja:
Sāk pazust dzesēšanas šķidrums, zem vārstu vāka eļļas korķa viss puņķos.. Auto dienā nobrauc joprojām mazus attālumus, tāpēc puņķi nedaudz bija manāmi pie pirmajiem mīnusiem, nebija daudz,pagājšnedēļ vel bija ok, šorīt nācās pieliet 0,7l dzeses šķidruma un zem korķa viss slikti.. Siltummainis viņam ir?

nu sākam ar paša korķīša nomaiņu, problēma būs viņa blīvītē. Kā variants arī kartera ventilācijas membrāna...kā rezultātā karterī palielināts vakums...(braucot nelielus attālumus dzinējs nepaspēj pārslēgties valvetronic režīmā)
PArasti dzeses šķidrums tek ārā dzinēja galvas aizmugurē (starp galvu un torpēdu) no tehnoloģiskā vāciņa.

[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Jan 2019, 14:16:11 ]

Offline
Nello
29. Jan 2019, 20:34 #40

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


29 Jan 2019, 14:06:28 @sys9291 rakstīja:

29 Jan 2019, 10:48:55 @Nello rakstīja:
Sāk pazust dzesēšanas šķidrums, zem vārstu vāka eļļas korķa viss puņķos.. Auto dienā nobrauc joprojām mazus attālumus, tāpēc puņķi nedaudz bija manāmi pie pirmajiem mīnusiem, nebija daudz,pagājšnedēļ vel bija ok, šorīt nācās pieliet 0,7l dzeses šķidruma un zem korķa viss slikti.. Siltummainis viņam ir?

nu sākam ar paša korķīša nomaiņu, problēma būs viņa blīvītē. Kā variants arī kartera ventilācijas membrāna...kā rezultātā karterī palielināts vakums...(braucot nelielus attālumus dzinējs nepaspēj pārslēgties valvetronic režīmā)
PArasti dzeses šķidrums tek ārā dzinēja galvas aizmugurē (starp galvu un torpēdu) no tehnoloģiskā vāciņa.

Kā risināma problēma ar tehnoloğisko caurumu, hermētiķis?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo