Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: N42 motora tipiskās kaites: pieredze, padomi

AutorsZiņojums
Immo
12. Jul 2014, 15:17 #1

Kopš: 12. Jul 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 316ti

Viss, kas saistīts ar N42 tipiskajām problēmām:
- nevienmērīga gaita/paātrinājums/brīvgaita
- trokšņi
- slāpšana
- dūmošana

Neatradu nevienu labu tēmu, tāpēc domāju aizsākt jaunu - tieši par šito nolāpīto dzinēju, no kura visi kratās vaļā -
cilvēkiem, pie kuriem tās lamatas nonāk un kuri tomēr grib izcīnīt normālu dzinēja darbību un apsolīto "ekonomisko, jaudīgo un moderno" agregātu, kādam tam uz papīra ir jābūt.

Vispārzināmie problemātiskie mezgli un daļas, kuriem jāpievērš uzmanība:
- Valvetronic (ekscentriskā vārpsta, bīdītāji, soļu motors, sensori)
- ķēde, ķēdes spriegotājs
- VANOS (mehānisms, elektromagnētiskie vārsti)
- eļļa/eļļošana
- indukcijas spoles
- kartera ventilācijas vārsts
- vakuumsūknis
- vārstu vāks
- eļļas uzpildes vāciņš
- ... ?


Konkrēti manam motoram ir 2 šaizes:

1) sākās ar slāpšanu iesilšanas fāzē, pāris mēnešu laikā attīstījās līdz nevienmērīgai brīvgaitai un lielām problēmām pielaist motoru. Atslēdzu ekscentriskās vārpstas pozīcijas sensoru, kas principā nozīmē atrubīt Valvetronic. Avārijas režīmā ar parasto droseli autiņš iet OK, izņemot, protams, sliktāku jaudu/patēriņu, kā arī:

2) gan pims valvetronic atslēgšanas, gan pēc - reizēm pie paātrinājuma uz dažām sekundēm "stiepj gumiju", tad atkal pamostas un aiziet normāli.
Šī te problēma turās jau gadu, nevienā virzienā neattīstās.

Kļūdās neko jēdzīgu neuzrāda, vienīgi INPA parametrs "Crankshaft adaption inlet bank 1" ir ārpus diapazona.

Zinu, ka cēloņi abām problēmām var būt dažādi, bet negribu mainīt visu pēc kārtas uz duru, jo znatoks par šo motoru pateiks tipiskās un mazāk tipiskās lietas.

Lūdzu palīdziet uzost īsto vainu vai iesakiet meistaru, kas būtu lietas kursā.

Paldies.
Offline
Driver
12. Jul 2014, 17:40 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Izmet ara to motoru!
Un noperc jebkuru citu, kas der ieksh e46.

Cik ir redzeti auto ar shiem motoriem, visiem kaa vienam vainu jau ir vai uzrodas problemas, bet kaa tiko paceljas jautajums pat remontu, parasti klients "ierubii abratku" un megina atkratities valja no auto.

Ja gribas braukt, nevis jaaties, tad shis laikam bus no tiem retajiem gadijumiem, kad tiesham ir jasamaina viss.

P.s. neesmu redzejis nevainojami stradajoshu ar 200kkm un vairak nobraukumu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MAXixt
12. Jul 2014, 19:48 #3

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Viss atkarigs no bjudzeta kuru klients gatavs ieguldit bet ja saremontet visu pec tehnologijas ar oem dalam ,uz 100 stukam pietiks 100%
Offline
skrinda
12. Jul 2014, 21:40 #4

Kopš: 29. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1241

Braucu ar: e36 V8 power

lielaakaa probleema keedes, spriegotaaji
taapat kaa m62ar vanosu
Offline
Kebabs
12. Jul 2014, 22:20 #5

Kopš: 25. Apr 2012

Ziņojumi: 83

Braucu ar:

Sievas miskastei arī problēmas bija pēc ķēdes spriegotāja izjukšanas, raustijās, slāpa nost utt. Tāpat INPA rādija Crankshaft adaption inlet bank 1 122, ārpus diapazona. Pāregulēju sadalenes/vanosu ar speciālo instrumentu(PM ja kādam vajag) un nepalīdzēja, tad nomainiju kloķenes devēju un tagad +/- normāli iet, brīžiem paraustas, bet vismaz neslāpst vairs nost.
Ja šis būtu pirmais bmw ar ko ir saskarsme, tiešām rastos iespaids, ka visi bmw ir pilnīgi mēsli.
Offline
Latvietis96
13. Jul 2014, 02:12 #6

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

nuu... n42 nemaz nav tik sūdīgs dzinējs... nesen leišos tika iegādāts 2002.g 318ci ar n42b20... motors ideāls,tika servisā pārbaudīts... pat izpūtēja gals palicis diezgan tīrs, nav apkvēpojis

[ Šo ziņu laboja Latvietis96, 13 Jul 2014, 02:14:08 ]

Offline
Driver
13. Jul 2014, 02:55 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Jul 2014, 02:12:43 Latvietis96 rakstīja:
nuu... n42 nemaz nav tik sūdīgs dzinējs... nesen leišos tika iegādāts 2002.g 318ci ar n42b20... motors ideāls,tika servisā pārbaudīts... pat izpūtēja gals palicis diezgan tīrs, nav apkvēpojis

Nobrauksi gadu neatverot haubi, dabusi pudeli

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Immo
13. Jul 2014, 15:50 #8

Kopš: 12. Jul 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 316ti

Driver - ar prieku izmestu to motoru ārā to, jo arī tad, kad viss ir kārtībā, viņā gūti saskatīt BMW tipisko raksturu.

- kūtri, ar aizkavi reaģē uz gāzes pedāli (pretēji Valvetronic mārketingam, ka it kā būtu jādod ātrāka reakcija);

- skaņa, vai drīzāk troksnis: nevienā darbības režīmā normāli neiedziedās, bet brīvgaitā vispār atgādina dīzeli. Ir mazliet labāk pie atslēgta Valvetronic (drošvien tāpēc, ka vārsti vienmēr bīdās ar pilnu gājienu un motora skaņa dabū labāk parezonēt ieplūdes traktā);

- dīvaina motora slodzes kompensācija brīvgaitā: aizmirstiet uzsākšanu bez gāzes. Valvetronic elektromotorīts ar savu vadību, kas principā pilda brīvgaitas vārsta funkciju, parasti sapīsies meistarībā. Labi, kam nu vajag bez gāzes uzsākt, bet man labāk patika tas, kā darbojās brīvgaitas vārsti iepriekšējos motoros. Kombinācijā ar nelielo aizkavi gāzes pedālī, vairāk dabū ciest nervi, sajūgs un braucēji aiz muguras. Pie visa var pierast, bet N42 varētu būt tāds mērens autoskolnieka bieds.


Vietā varētu ielikt 2.5, gāzi, un rullēt.
BET:
- pretojas iekšējais kapeik- un minūšp*sējs;
- izaicinājums, man liekas, jebkuram meistaram - ja ne paveikt, tad iekļauties plānotajā laikā/naudā;
- autiņš pārvēršas par DIY projektu ar izrietošajām pārdošanas un CSDD sekām, kaut arī, ja uz to apzināti iziet - tad OK.

Domāju, ka ar N42 braukt ir iespējams, un lai ko, bet ēdelīgumu pārmest viņam nevar, ja viss ir kārtībā, un kārtībā var būt tikai pie (vismaz) 2 nosacījumiem:
- virsū stāv apdeitotais ķēdes spriegotājs ar stingrāku atsperi (var atpazīt, neko neizjaucot - skrūves galviņa plakanāka salīdzinot ar veco);

- RELIĢISKI tiek mainīta PAREIZĀ eļļa, ar intervālu nevis rūpnīcas noteikto 25000km, bet, teiksim, 15000km. Vajag šķidru, 5w30 vai 0w30 sintētiku ar BMW Longlife-01 vai Longlife-04 marķējumu. Šeit eksperimentēt laikam nevajag.


Droši vien pārbaudīšu, vai ķēde nav pārlekusi, bet Valvetronic atstāšu mierā, vai arī - ja uznāks iedvesma, nopirkšu pirms tam piešķiļamu, pārbaudāmu motoru un paņemšu no viņa galvu, bet pārējo par kaut cik notirgošu.

Jaunas OEM daļas pirkt bezjēgā dārgi, ap 500eur par ekscentrisko vārpstu vien, bet reizē esot jāmaina arī visi bīdītāji.

Pārdot autiņu kā ir roka neceļas, pēc tam kapā mierīgi gulēt nevarēšu

[ Šo ziņu laboja Immo, 13 Jul 2014, 15:51:39 ]

Offline
JZ
13. Jul 2014, 17:17 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ar valvetronic kāreiz ir jāsāk, tā adaptācijas kļūda ir ĻOTI būtiska un norāda ka tas valvetronics būtībā nestrādā - un nepareizas sadales fāzes izskaidro visas aprakstītās problēmas

Offline
Driver
15. Oct 2014, 23:10 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Noperc pa leto m43, bus letal kaa remontet sho un teret savus nervus.
Bet tas, ka bosal kats ir izdedzinats, nevis vienk nospradzis vel ir diskutabls jautajums

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Nello
26. Apr 2018, 08:35 #11

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Aizkave nospiežot gāzes pedāli grīdā, tā šim dzinējam ir normāla parādība?
Offline
maris333
26. Apr 2018, 10:18 #12

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

Nē nav, bet motors ir sūds, ja nav bijis kārtīgs kapitālais...
Offline
N53series
26. Apr 2018, 10:22 #13

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

shii dzineeja lielaakaa probleema - 'speciaalisti', kuriem pat M50 ir par sarezgjiitu.
Offline
Nello
26. Apr 2018, 11:02 #14

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


26 Apr 2018, 10:18:21 @maris333 rakstīja:
Nē nav, bet motors ir sūds, ja nav bijis kārtīgs kapitālais...

Tas ka tas dzinējs ir sūds, skaidrs, tāpat kā ccv, bet pēc ķēžu maiņas kkā tups liekās uz gāzes pedāli.. Nez, mošk tā bija arī pirms tam.. Braukt brauc, īpašniece saka, ka ir labāk, kā bija pirms remonta...
Offline
N53series
26. Apr 2018, 11:33 #15

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Apr 2018, 11:02:46 @Nello rakstīja:

26 Apr 2018, 10:18:21 @maris333 rakstīja:
Nē nav, bet motors ir sūds, ja nav bijis kārtīgs kapitālais...

Tas ka tas dzinējs ir sūds, skaidrs, tāpat kā ccv, bet pēc ķēžu maiņas kkā tups liekās uz gāzes pedāli.. Nez, mošk tā bija arī pirms tam.. Braukt brauc, īpašniece saka, ka ir labāk, kā bija pirms remonta...


aizture uz gaazes pedaali noziimee kaadu no avaarijas rezhiimiem [vienkaarshoti].
Offline
HiJaCKeR
26. Apr 2018, 11:41 #16

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

kā vispār servisā Rolis, ir spējīgi speciālisti tikt galā ar šiem dzinējiem ?
Offline
N53series
26. Apr 2018, 11:48 #17

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

mani 5 centi par shiem dzineejiem. Lielaa meeraa - zinaama specifika deelj Bosch vadiibas.

1. kartera ventilaacija. 99% nejeedz paarbaudiit, vai taa vesela, kaa rezultaataa - kad dzineejs saak uzsilt un aktivizeejaas Valvetronic, offsetnieces izkriit aarpus koridora, un - viens no daudzajiem avaarijas rezhiimiem nokjerts. rezultaataa - nevienmeeriiga darbiiba n shit;

2. misfires [taapat kaa citas kljuudas] tiek identificeetas negribiigi. iespeejams, ka pie vainas patentu karsh ar Siemens par sho teemu, bet rezultaataa - kljuudas par misfire konkreetaa cilindraa buus tikai tad, kad buus riktiigs kresh. Liidz tam:
a) nekorektas cilindru individuaalaas tuksgaitai - paliekosha vibraacija;
b) paaradapteeta platjoslas zonde uz treknu - paaugstinaats CO/CH;
c) iespeejamas kljudas par CO katu.

Galvenie suudi - shiis vadibas misfire skaitiitajus nereportee pat OBD mode 6. tb., vainiigo spoli - noskaidrojiet, kaa maakat.

VANOS - nemet kljudas pat situaacijaas, kad offset ir aarpus raamjiem/koridora. tajaa pat laikaa - VANOS ir aktiivs [ja 'izvelk'] pat no tuksgaitas. tas noziimee - ja offset ir paaraak 'negatiivs', VANOS [konkreetaa sadalene] saaks kustiibu ar 'cirtienu', tas notiks ljoti tuvu tuksgaitai, un atkal - nekorektas individuaalaas adaptaacijas, nekorekta tuksgaita, nevienmeeriiga darbiiiba pie mazaam slodzeem, utt.

peec kljudu dzeeshanas jaadzeesh adaptaacijas, jaaparadaptee [citaadi efekts nebuus, arii sho nezin 99%].

visu miiljaakaa teema Valvetronic [un cilveeki tikai atskaita par 'remontu'], kaut lielaakoties tas nav vainiigs.
Offline
Nello
26. Apr 2018, 12:49 #18

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


A kas viņam var nepatikt, ja ir "liess" degmaisījums? Pirms remonta sveces bija gaišas...
Offline
N53series
26. Apr 2018, 12:53 #19

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Apr 2018, 12:49:49 @Nello rakstīja:

A kas viņam var nepatikt, ja ir "liess" degmaisījums? Pirms remonta sveces bija gaišas...


Maisījums Jaaskata peec citaam pazīmēm. Svecēm gluži melnaam nav Jaabuut
Offline
Nello
14. May 2018, 12:49 #20

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ar ko atšķirās kartera ventilācijas seperātors, aukstam klimatam un parastais? Cik youtube pārskatīts, iesaka mainīt seperātoru priekš aukstā klimata..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo