Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Audi A6 C5 benzīna dzinēji

AutorsZiņojums
Robercz
08. Jan 2014, 14:36 #21

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

A4 3.0q ar manuāli pilsētā 11-13/100 uz šosejas 8-10
S6 13-16/100 uz šosejas līdzīgi 3.0

Kamēr nav FSI, tikmēr ir jāliek LPG.
Vai arī meklēt nenobrauktu tdi, kas ir diezgan nereāli.
Offline
PASSATizhi
08. Jan 2014, 14:43 #22

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

3.0 IR beēdu ieleja. paziņai tādu palīdzēju meklēt. tagad zinu ka suuc, viss ir ar kārtu dārgāk nekaa 2.8 ar kuru arī var samērā baudāmi braukt. lielākā problēma ir ļoti maza izveele, jo vairums vag. auto ir ar rudolfiem
Offline
Robercz
08. Jan 2014, 14:49 #23

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Nu nez, ir savādāka pieredze ar 3.0
2.8 30v ir pirmsFL. Ja ņem tos gadus, tad protams tā būtu arī laba izvēle.

Tu ar Subaru H6 nejauc?

[ Šo ziņu laboja Robercz, 08 Jan 2014, 14:50:21 ]

Offline
PASSATizhi
08. Jan 2014, 14:56 #24

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nē , nejaucu

padaudz tas 3.0 samudriits. siksnas samainīt vien ir liels pisaks, protams ja to dara kaa vajag, nevis peec flomiisha atzīmēm))) elektrības gljuki.
Offline
Robercz
08. Jan 2014, 15:02 #25

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Tātad daudzmaz saudzīgs kompromiss ir V8 4.2



Būtu jau vēl interesanti uzzināt budžetu, jo ar katru no dzinējiem tas ir diezgan atšķirīgs.
Offline
Laoshi
08. Jan 2014, 15:39 #26

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


08 Jan 2014, 13:23:55 Reinno rakstīja:

08 Jan 2014, 13:17:51 520i rakstīja:

08 Jan 2014, 13:13:52 Reinno rakstīja:
Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).


tiem dzinējiem tak ir zobsiksna?

Tagad nevaru atrast, bet ieprieksejo reizi kad apsprieda a6c5 pirksanu un motora izveli. Kkas tads bij pieminet par kedi. Varu ari kludities.
EDIT: Varbut ar to bij domata kede starp sadalenem.


Viņiem ir zobene un ķēde starp sadalenēm, kura pie sūdīgas eļļas slikti eļļojas, karst, stiepjās, tad izjūk ķēdes spriegotājs utt. Izstiepusies ķēde žļarkst. Manam auto tur nekas nav mainīts un brauc tas auto jau hvz kuro miljonu.
Offline
jurrus
08. Jan 2014, 16:10 #27

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Man ir 3.0Q. Viss patīk, bet smags (1800kg) un ļoti ēdelīgs, tāpēc vajag gāzes iekārtu. Par gļukiem grūti spriest, jo nebraukāju nemaz tik ilgi, bet check engine vēl nav iededzies. Tasinības labad gan jaatzīst, ka mašīnai nepilni 180tk noskrējiens un viens saimnieks Vācijā.
Offline
ReG
08. Jan 2014, 16:18 #28

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

nez pasam ir 2.8 Quattro 193hp A6 c5 1999 gada + avants un manuaalis. Neko sliktu pateikt nevar prieks manis paaraak kluss auto
paterins pilsetaa ar benziinu 13L aktiivi braucot
soseja 10L uz 115km/h mazaak nau.
(peec borta datora)

Bet liels + tam kad ieliku gaazi ieksaa tagad ir faking eko auto

p.s ja gribi uzmet PM iedosu izbraukt
varbuut paardosu ja pierunaasi

[ Šo ziņu laboja ReG, 08 Jan 2014, 16:19:02 ]

Offline
zardoss
22. Aug 2014, 15:36 #29

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

A6 C5 naak taadi pat motori kaa C4 2.0 motora tilpumu vai nee? un kaadas atsauksmes uz A6 C4 ar to 2.0 motoru? cik pateerins utt? vienkarsi vajag darba auto tapeec intereseejos!!! apkopes man liekas tam vaagim kapeikas maksaa vai kluudos?

[ Šo ziņu laboja zardoss, 22 Aug 2014, 15:37:08 ]

Offline
martinssirants
22. Aug 2014, 15:40 #30

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


22 Aug 2014, 15:36:11 zardoss rakstīja:
A6 C5 naak taadi pat motori kaa C4 2.0 motora tilpumu vai nee? un kaadas atsauksmes uz A6 C4 ar to 2.0 motoru? cik pateerins utt? vienkarsi vajag darba auto tapeec intereseejos!!! apkopes man liekas tam vaagim kapeikas maksaa vai kluudos?


nav tie pashi motori. C4 jau naca pat ar monoshprici 2 litru motors.

vispar jau nav vini nekadi cimperligie, tikai diezgan pavaaji prieksh A6. jau A4 ar shadu motoru nav nekada rakjete, driizak dzhimbulis

es mekletu 1.8 ar turbinu, manuprat labakais no benzina motoriem.

[ Šo ziņu laboja martinssirants, 22 Aug 2014, 15:40:43 ]

Offline
Skill
22. Aug 2014, 16:04 #31

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

No kura gada nāk 3.0q FL a6 c5?LV vispar tādi ir?
P.S 2.4 neizskatītu kā variantu, tad 2.8 bus daudz labāks.
Offline
VMR
22. Aug 2014, 16:47 #32

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

No 2001. beigām
Offline
Mixxx2005
30. Jul 2015, 10:49 #33

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Sveiki, doma par C5 2.8q iegādi.

Iekrājušies pāris jautājumi.

Kāds šis dzinējs - nav kaprīzs un dārgs ekspluatācijā? + kā uzvedās ar gāzes iekārtu?

+ Maf's nav tā ka - maksā ap 300Eur un regulāri noklājas?
+ Q tāpat ar reiku problēmas nav? Vai kādas citas ritošajai daļai raksturīgas problēmas?
+ Spara rats nemaksā kosmosu un pie 100k jāmaina?

2,4 V6 vs 2,8 v6, kurš būtu lētāks ekspluatācijā pie vienāda nofisuma pakāpes?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 30 Jul 2015, 10:49:57 ]

Offline
GTs-
30. Jul 2015, 11:17 #34

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


30 Jul 2015, 10:49:29 Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki, doma par C5 2.8q iegādi.

Iekrājušies pāris jautājumi.

Kāds šis dzinējs - nav kaprīzs un dārgs ekspluatācijā? + kā uzvedās ar gāzes iekārtu?

+ Maf's nav tā ka - maksā ap 300Eur un regulāri noklājas?
+ Q tāpat ar reiku problēmas nav? Vai kādas citas ritošajai daļai raksturīgas problēmas?
+ Spara rats nemaksā kosmosu un pie 100k jāmaina?

2,4 V6 vs 2,8 v6, kurš būtu lētāks ekspluatācijā pie vienāda nofisuma pakāpes?

Protams būs dārgāks nekā 1.8atmosfēru. Ar gāzi, cik dzirdēts viss tip top, q problēmām nevajadzētu būt, reika pirms pirkšanas jānopēta, ritošajā liec tikai OOOO/ Lemforder / TRW, brauksi 100k arī pa lv ceļiem + OBLIGĀTI jāpārvelk auto stāvot uz riteņiem.
Par spararatu nepateikšu
2.4 / 2.8 vienādi eksplautācijā, vienīgi 2.4 rīs, bet neies, 2.8 rīs tikpat un ies.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 30 Jul 2015, 11:18:02 ]

Offline
Lood
27. Sep 2016, 01:40 #35

Kopš: 22. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:

Hey.
Nu ļoti kungi atvainojos par ulmaņlaika tēmas pacelšanu. Ma n tāds jautājums, kā nezinītim par automātiem. Tātad ienāks Audi A6 C5 benzavos ar automātu. Kas tur bija ar to multitronic un tiptronic. Saprotu iesakat ņemt tiptronic. Lūdzu īsumā apstāsties kādēļ tā. Saprotu multitronic darbojas spiežot diskus ciešāk utt, tjip ātrums ceļas, bet apgriezieni tiek mēğināti saglabati nemainīgi, kas atkal tiptronic nav tā, bet kāpēc tiptronic. Ļoti atvainojos par muļķīgu jautājumu. Pamāciet lūdzu
Offline
GTs-
27. Sep 2016, 04:40 #36

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

īsumā - quattro tomāti ir uzticamāki nekā fwd, tāpēc arī iesaka.
Offline
Lood
27. Sep 2016, 07:58 #37

Kopš: 22. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:

Paldies par atbildēm
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo