Online
Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi A6 C5 benzīna dzinēji
Autors | Ziņojums |
kaashux | | Kopš: 12. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 330
Braucu ar:
| Sveiki.
Tātad, gatavojos iegādāties pirmo gadu a6c5 benzīnnieku, bet kurš no viņiem būtu vislabākā izvēle? 1,8t ; 2,4 vai 2,8 ?
Pagadiām vairāk interesē tieši info par 2,4 dzinējiem, cik uzticami viņi ir?
Būšu pateicīgs par visa veida info. | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| No šiem visiem labāk 1.8T.. 2,4 rīs tikpat cik 2,8.. | Offline | | |
kaashux | | Kopš: 12. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 330
Braucu ar:
| Kur vien prasu, katrā vietā saņemu atšķirīgas atbildes.
Tomēr, laikam, jāizbrauc ar visiem trim un tad jānolemj. | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| 1,8T ar to šķūni arī nebūs nekāds eko variants.
2,8 30v no pirmsfeislifta
3.0 no feislifta
Izvairies no multitronic, vai nu manuālis vai tiptronic.
Un tikai Q versiju, savādāk nav vērts skatīties to mašīnu virzienā. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| 1.8T jāpārbauda turbīna un spiediena noplūdes, savādāk bezproblēmu dzinējs. Rij un iet tāpat, kā pārējie divi.
Čipsis ir must have [ Šo ziņu laboja Laoshi, 08 Jan 2014, 12:51:20 ] | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Esmu testā braucis ar A4B6 čipšotu 1.8T un 3.0. Pilsētas režīmā 1.8T noteikti ir dzīvelīgāks, toties uz šosejas ir otrādi - 3.0 nav bedres, nav jāzāģē līdz lieliem rpm, lai grieze parādās. Ar 3.0 sajūta, ka tukšgaitā brauc.
Toreiz beigās 2.5tdiq paņēmu, jo bija vēl foršākas sajūtas. | Offline | | |
artis83 | | Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| 2.4 v6 iet labi (vismaz jāiet labi, ja auto ir normālā stāvoklī).prieksj 1.8 tā bundža liekas par smagu.2.8 domāju nav īpaši dinamiskāks par labu 2.4, plus noteikti ēd vairāk. | Offline | | |
kaashux | | Kopš: 12. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 330
Braucu ar:
| Itkā Q arī taisos meklēt, bet kas ir tas, kādēļ neņemt FWD? Pārāk garlaicīga braukšana?
08 Jan 2014, 12:47:14 Robercz rakstīja:
Un tikai Q versiju, savādāk nav vērts skatīties to mašīnu virzienā.
| Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
08 Jan 2014, 12:55:48 Robercz rakstīja:
Esmu testā braucis ar A4B6 čipšotu 1.8T un 3.0. Pilsētas režīmā 1.8T noteikti ir dzīvelīgāks, toties uz šosejas ir otrādi - 3.0 nav bedres, nav jāzāģē līdz lieliem rpm, lai grieze parādās. Ar 3.0 sajūta, ka tukšgaitā brauc.
Toreiz beigās 2.5tdiq paņēmu, jo bija vēl foršākas sajūtas.
Piekrītu, 1.8T paverās pie ~2.5rpm, ja ir caurs ic/trubas, tad tā arī nepaverās, efektīvi&efektīgi apdzenot jāliek 4tajā. Tomēr motors mazs, eļļu vajag 4 un biki litri, noņemot plastmasus var visam tikt klāt pats. Nu lai domā. | Offline | | |
Rollout | | Kopš: 05. May 2005
Ziņojumi: 365
Braucu ar: OOOO
| Ar 2,4 iekš audi a6 (c5) nobraucu no 60 līdz 280 tukst., viss normāli beigās sāka drusku suloties, bet tas ir nieks. Tempomāta regulatoru mainiju, termostatu, ūdenssūkni, siksnu, rullīšus - vārdu sakot regulāri apkopu un viss.
V6 komfots un gaita ļoti patīkama, piestāv A6 virsbūvei, patēriņš vidēji 11 l/100km
Tagad jau nākamais īpašnieks uzlicis gāzi un ticis līdz 350 tūkst., par remontiem nezinu tālāk. | Offline | | |
kaashux | | Kopš: 12. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 330
Braucu ar:
| Njam, cik cilvēku tik viedokļu.
Tomēr, ja 1,8t ir vēl neppieciešams pārmesties uz 4to robu, tad tas dzinējs ir par īsu tai buņdžai (mans personīgais viedoklis)
Liels paldies par Jūsu atbildēm, drīzāk tiks meklēts 2,4 vai 2,8 . V6 dzinējs vēl nav bijis, noteikti ir dārgāk kopt un pats daudz mazāk var izdarīt, bet lai saprastu kas un kā, ir jāizmēģina. | Offline | | |
Reinno | | Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
| Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu). | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| 2.4 un 3.0 ir divas dažādas mašīnas. Uz priekšu tiec ar abām, apdzīt arī var ar abām, bet nu...
Es personīgi meklētu A6 3.0q FL versiju ar tipronic.
Uzmestu LPG un mierīgi kruīzētu.
Bundža ir smaga, lai tikai ar FWD braukātu + ir lētākas alternatīvas monopiedziņai. Tas pats Saab 95 - komforts ne sliktāks, gaitai arī nav ne vainas, cenas pieņemamas, detaļas no kkāda Opel der. | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2696
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
08 Jan 2014, 13:13:52 Reinno rakstīja:
Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).
tiem dzinējiem tak ir zobsiksna? | Offline | | |
edmundo | | Kopš: 17. May 2004
Ziņojumi: 584
Braucu ar: Forester XT
| Kādi komentāri par 3.0 vs 4.2, abi ar Q un automātu. 2002-2004 gada. Vairāk no uzticamības/problēmu viedokļa. Patēriņš un dinamikas īpašības ir skaidrs.
No aprīkojuma vai ir vērts meklēt tieši pēdjā gada versijas ar MMI? | Offline | | |
Reinno | | Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
|
08 Jan 2014, 13:17:51 520i rakstīja:
08 Jan 2014, 13:13:52 Reinno rakstīja:
Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).
tiem dzinējiem tak ir zobsiksna?
Tagad nevaru atrast, bet ieprieksejo reizi kad apsprieda a6c5 pirksanu un motora izveli. Kkas tads bij pieminet par kedi. Varu ari kludities.
EDIT: Varbut ar to bij domata kede starp sadalenem.[ Šo ziņu laboja Reinno, 08 Jan 2014, 13:31:13 ] | Offline | | |
|
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2696
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
08 Jan 2014, 13:23:55 Reinno rakstīja:
08 Jan 2014, 13:17:51 520i rakstīja:
08 Jan 2014, 13:13:52 Reinno rakstīja:
Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).
tiem dzinējiem tak ir zobsiksna?
Tagad nevaru atrast, bet ieprieksejo reizi kad apsprieda a6c5 pirksanu un motora izveli. Kkas tads bij pieminet par kedi. Varu ari kludities.
vienkārši es 1.8T esmu mainījis zobsiksnas | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| VAG grupa ir slavena ar to, ka iznākot jaunam modelim ir dakuja visādas bērnu slimības, tāpēc visieteicamākais esot FL.
Tā vecā navi pret MMI ir kā cirvis pret motorzāģi - parocības ziņā vienos vārtos MMI jau ir cits stāvs.
4,2 versija ir prasīga pret apkopēm - laicīgas eļļas un filtru maiņas, ja tur viss ir labi, tad, no pieredzes, 550K km tāda knapa obkatka vien ir.
Purns smagāks, slodze uz ritošo lielāka, ar visām izrietošajām sekām.
S6 versijā iet jūtami labāk par E39 540.
| Offline | | |
wearefine | | Kopš: 14. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e53
| Pāris gadus izmantots c5 2.4Q, vidējais patēriņš ar manuālo bija 11-12l pilsētā mierīgi braucot, apkopē diezgan dārgi + 70% auto problēmas ar kartera ventilāciju, kā rezultātā sūlo vārstu vāki...
Vēlāk izmantoju 2.5tdi AKE, fwd, automāts - pilsētā 9-10l pie daudz patīkāmākas braukšanas. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Bija 2.8 30v uz a4 - zajebis mators, vienīgā mašīna kuru bija žēl pārdot. Bija arī 3.0 uz a6 - gļuks pēc gļuka , check engine dega pastāvīgi, patēriņš kosmoss. Bet bija jau arī aizdomīgs, Rumbulā pirkts eksemplārs ar degušu pravodku un solidolu eļļas vietā, kuru nomainot pazuda spiediens un nebija dabūjams atpakaļ pat pārlasot dzinēju un nomainot sūkni... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|