Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Audi A6 C5 benzīna dzinēji

AutorsZiņojums
kaashux
08. Jan 2014, 12:14 #1

Kopš: 12. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 330

Braucu ar:

Sveiki.

Tātad, gatavojos iegādāties pirmo gadu a6c5 benzīnnieku, bet kurš no viņiem būtu vislabākā izvēle? 1,8t ; 2,4 vai 2,8 ?

Pagadiām vairāk interesē tieši info par 2,4 dzinējiem, cik uzticami viņi ir?

Būšu pateicīgs par visa veida info.
Offline
LINIS
08. Jan 2014, 12:31 #2

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

No šiem visiem labāk 1.8T.. 2,4 rīs tikpat cik 2,8..
Offline
kaashux
08. Jan 2014, 12:47 #3

Kopš: 12. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 330

Braucu ar:

Kur vien prasu, katrā vietā saņemu atšķirīgas atbildes.
Tomēr, laikam, jāizbrauc ar visiem trim un tad jānolemj.
Offline
Robercz
08. Jan 2014, 12:47 #4

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

1,8T ar to šķūni arī nebūs nekāds eko variants.

2,8 30v no pirmsfeislifta
3.0 no feislifta

Izvairies no multitronic, vai nu manuālis vai tiptronic.
Un tikai Q versiju, savādāk nav vērts skatīties to mašīnu virzienā.
Offline
Laoshi
08. Jan 2014, 12:48 #5

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

1.8T jāpārbauda turbīna un spiediena noplūdes, savādāk bezproblēmu dzinējs. Rij un iet tāpat, kā pārējie divi.

Čipsis ir must have

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 08 Jan 2014, 12:51:20 ]

Offline
Robercz
08. Jan 2014, 12:55 #6

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Esmu testā braucis ar A4B6 čipšotu 1.8T un 3.0. Pilsētas režīmā 1.8T noteikti ir dzīvelīgāks, toties uz šosejas ir otrādi - 3.0 nav bedres, nav jāzāģē līdz lieliem rpm, lai grieze parādās. Ar 3.0 sajūta, ka tukšgaitā brauc.
Toreiz beigās 2.5tdiq paņēmu, jo bija vēl foršākas sajūtas.
Offline
artis83
08. Jan 2014, 12:57 #7

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

2.4 v6 iet labi (vismaz jāiet labi, ja auto ir normālā stāvoklī).prieksj 1.8 tā bundža liekas par smagu.2.8 domāju nav īpaši dinamiskāks par labu 2.4, plus noteikti ēd vairāk.
Offline
kaashux
08. Jan 2014, 13:00 #8

Kopš: 12. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 330

Braucu ar:

Itkā Q arī taisos meklēt, bet kas ir tas, kādēļ neņemt FWD? Pārāk garlaicīga braukšana?


08 Jan 2014, 12:47:14 Robercz rakstīja:

Un tikai Q versiju, savādāk nav vērts skatīties to mašīnu virzienā.
Offline
Laoshi
08. Jan 2014, 13:01 #9

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


08 Jan 2014, 12:55:48 Robercz rakstīja:
Esmu testā braucis ar A4B6 čipšotu 1.8T un 3.0. Pilsētas režīmā 1.8T noteikti ir dzīvelīgāks, toties uz šosejas ir otrādi - 3.0 nav bedres, nav jāzāģē līdz lieliem rpm, lai grieze parādās. Ar 3.0 sajūta, ka tukšgaitā brauc.
Toreiz beigās 2.5tdiq paņēmu, jo bija vēl foršākas sajūtas.


Piekrītu, 1.8T paverās pie ~2.5rpm, ja ir caurs ic/trubas, tad tā arī nepaverās, efektīvi&efektīgi apdzenot jāliek 4tajā. Tomēr motors mazs, eļļu vajag 4 un biki litri, noņemot plastmasus var visam tikt klāt pats. Nu lai domā.
Offline
Rollout
08. Jan 2014, 13:05 #10

Kopš: 05. May 2005

Ziņojumi: 365

Braucu ar: OOOO

Ar 2,4 iekš audi a6 (c5) nobraucu no 60 līdz 280 tukst., viss normāli beigās sāka drusku suloties, bet tas ir nieks. Tempomāta regulatoru mainiju, termostatu, ūdenssūkni, siksnu, rullīšus - vārdu sakot regulāri apkopu un viss.
V6 komfots un gaita ļoti patīkama, piestāv A6 virsbūvei, patēriņš vidēji 11 l/100km
Tagad jau nākamais īpašnieks uzlicis gāzi un ticis līdz 350 tūkst., par remontiem nezinu tālāk.
Offline
kaashux
08. Jan 2014, 13:12 #11

Kopš: 12. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 330

Braucu ar:

Njam, cik cilvēku tik viedokļu.

Tomēr, ja 1,8t ir vēl neppieciešams pārmesties uz 4to robu, tad tas dzinējs ir par īsu tai buņdžai (mans personīgais viedoklis)

Liels paldies par Jūsu atbildēm, drīzāk tiks meklēts 2,4 vai 2,8 . V6 dzinējs vēl nav bijis, noteikti ir dārgāk kopt un pats daudz mazāk var izdarīt, bet lai saprastu kas un kā, ir jāizmēģina.
Offline
Reinno
08. Jan 2014, 13:13 #12

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).
Offline
Robercz
08. Jan 2014, 13:16 #13

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

2.4 un 3.0 ir divas dažādas mašīnas. Uz priekšu tiec ar abām, apdzīt arī var ar abām, bet nu...

Es personīgi meklētu A6 3.0q FL versiju ar tipronic.
Uzmestu LPG un mierīgi kruīzētu.

Bundža ir smaga, lai tikai ar FWD braukātu + ir lētākas alternatīvas monopiedziņai. Tas pats Saab 95 - komforts ne sliktāks, gaitai arī nav ne vainas, cenas pieņemamas, detaļas no kkāda Opel der.
Offline
520i
08. Jan 2014, 13:17 #14

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2696

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


08 Jan 2014, 13:13:52 Reinno rakstīja:
Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).


tiem dzinējiem tak ir zobsiksna?
Offline
edmundo
08. Jan 2014, 13:22 #15

Kopš: 17. May 2004

Ziņojumi: 584

Braucu ar: Forester XT

Kādi komentāri par 3.0 vs 4.2, abi ar Q un automātu. 2002-2004 gada. Vairāk no uzticamības/problēmu viedokļa. Patēriņš un dinamikas īpašības ir skaidrs.

No aprīkojuma vai ir vērts meklēt tieši pēdjā gada versijas ar MMI?
Offline
Reinno
08. Jan 2014, 13:23 #16

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


08 Jan 2014, 13:17:51 520i rakstīja:

08 Jan 2014, 13:13:52 Reinno rakstīja:
Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).


tiem dzinējiem tak ir zobsiksna?

Tagad nevaru atrast, bet ieprieksejo reizi kad apsprieda a6c5 pirksanu un motora izveli. Kkas tads bij pieminet par kedi. Varu ari kludities.
EDIT: Varbut ar to bij domata kede starp sadalenem.

[ Šo ziņu laboja Reinno, 08 Jan 2014, 13:31:13 ]

Offline
520i
08. Jan 2014, 13:27 #17

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2696

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


08 Jan 2014, 13:23:55 Reinno rakstīja:

08 Jan 2014, 13:17:51 520i rakstīja:

08 Jan 2014, 13:13:52 Reinno rakstīja:
Bij dzirdets, ka A6 ar 1.8T stiepjoties kede .
Bet ta, kad izbraucu ar pazinas A6 1.8T likas, ka galigi nejiet(ar automatu).


tiem dzinējiem tak ir zobsiksna?

Tagad nevaru atrast, bet ieprieksejo reizi kad apsprieda a6c5 pirksanu un motora izveli. Kkas tads bij pieminet par kedi. Varu ari kludities.


vienkārši es 1.8T esmu mainījis zobsiksnas
Offline
Robercz
08. Jan 2014, 13:28 #18

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

VAG grupa ir slavena ar to, ka iznākot jaunam modelim ir dakuja visādas bērnu slimības, tāpēc visieteicamākais esot FL.
Tā vecā navi pret MMI ir kā cirvis pret motorzāģi - parocības ziņā vienos vārtos MMI jau ir cits stāvs.

4,2 versija ir prasīga pret apkopēm - laicīgas eļļas un filtru maiņas, ja tur viss ir labi, tad, no pieredzes, 550K km tāda knapa obkatka vien ir.
Purns smagāks, slodze uz ritošo lielāka, ar visām izrietošajām sekām.
S6 versijā iet jūtami labāk par E39 540.
Offline
wearefine
08. Jan 2014, 14:12 #19

Kopš: 14. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e53

Pāris gadus izmantots c5 2.4Q, vidējais patēriņš ar manuālo bija 11-12l pilsētā mierīgi braucot, apkopē diezgan dārgi + 70% auto problēmas ar kartera ventilāciju, kā rezultātā sūlo vārstu vāki...

Vēlāk izmantoju 2.5tdi AKE, fwd, automāts - pilsētā 9-10l pie daudz patīkāmākas braukšanas.
Offline
VMR
08. Jan 2014, 14:22 #20

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Bija 2.8 30v uz a4 - zajebis mators, vienīgā mašīna kuru bija žēl pārdot. Bija arī 3.0 uz a6 - gļuks pēc gļuka , check engine dega pastāvīgi, patēriņš kosmoss. Bet bija jau arī aizdomīgs, Rumbulā pirkts eksemplārs ar degušu pravodku un solidolu eļļas vietā, kuru nomainot pazuda spiediens un nebija dabūjams atpakaļ pat pārlasot dzinēju un nomainot sūkni...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo