Online
Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Labakais Mikroautobuss D kategorijai
Autors | Ziņojums |
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
03 Dec 2013, 10:46:06 add rakstīja:
Pašam ir 03. gada maxi ar 2.7cdi motoru, jeb pēdējais no mohikāņiem tiešaām oriģinālie ~250k ar visiem papīriem, ēd +- kā 2.2, izkodīs vidusmēra vieglo:jūzeris:, nav lietots, reģistrēts lv, tā ka ir visas iespējas pārtaisīt par pasažieru
pa 10 ēbrejiem atdošu
2,7 cdi tieshaam ir ljoti labs dzineejs pa pusotru gadu nobraukti ap 130000 km un iznjemot eljas mainjas nekas cits nav dariits. Tikai paarbuuveet gan jaareekjinaas ar 10+K eur atkariibaa no veelmeem. Principaa pa 10K sanaaktu leetas polju taburetes , vis parastaakie pakeshu logi u.t.t. ja liek labus vaacu vogel seedekljus tie jau vien tuvu 10K eur izmaksaatu. Jaa un Latvijaa parbuuvet var vainu universaalaa vai autavaa. Otrie gan taadi nepaaraak paarliecinoshi tas ka tas buss regjistreets kaa kravinieks cik saprotu LV pilniigi neko nedod jo peec paarbuves vinju jaapaarregistree kaa autobusu tobish tiek paarsveerts u.t.t. un visam jaabuut sertificeetam
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
Artis | | Kopš: 16. May 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 32262
Braucu ar: Renault
| Tikai un vienigi pre 06 registracijas sprinteri, labu exemplary uz LV useris Riho7 aizvilka ar 80k milem, grib par vinu kosmosu, bet nu vins ir ka jauns prieks 5. Gada. Pats ikdiena braucu 06 lwb 311, loti apmierinats, par diviem gadiem 90k miles, riepas, bremzes, filtri ellas, bija gemorojs ar augstspiediena sukni un sprauslam, bet pats vainigs - leju kreiso dizeli.
Krafteris jebsu LT pirms tam nav ne vainas, bet salidzinot ar MB hadene nekam neder, iemet vienu kurpju kasti un ja ligojas. Par Iveco, neko labu, pirmas asociacijas tam daily pie stures tadas pasas ka 15 gadus atpakal pie tevas gazeles, nu dzinejs tads dzivigs, vienigais pluss. Sanu durvis vinam skiet jau no veikala izbraucot netaisas ciet. Kaza nav dzivnieks un fords nav masina, tas pats ar visiem Renault, peugeot, nissaniem un opeliem. Lai samazinatu izmaksas komerctransportam prieksa velkosa. Tak neviena closa ar to triperi neapgriezties. Verdikts, ja pats brauc MB vai VW, ja stradniekiem tad pofig kautvai gazeli. | Offline | | |
MClubsport
| | Kopš: 23. Aug 2009
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni
| Ka saucas MB modelis, lai ir pasazieru un virs 10 cilv? Mobee izmet visus-kraviniekus, ar kasteem utt | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| mekle pie autobusiem Vinjiem visiem modeļi ir vienādi.
Pusgadu Atpakaļ bija pieejama viena 21 vietīga VW LT ar pakešu logiem, pa nepilni 6Ls | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| vw LT ar lielo motoru
Zinu firmu kas pēc viena crafter pāris gadu lietošanas sapirka LT un brauc laimīgi. Tas gan par kraveniekiem, bet cilvēki jau tāpat ir piesprādzēta krava | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11288
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Vispar vislabak patik braukt ar Jumper 3,0 hdi,uz sosejas stabils,maz apgr.,bet ja te par 2,7 teica,ka iet labak par vidusmera vieglo,tad 3,0 + cips ~500nm rakjete lidz 140. Protams augstakais ar refu uz jumta,svars +500kg 10-11 litri videji,peec 140 loti gauss. Braucu no nulles,pagaidam 110k,drosele elektroniska,karbas remonts,durvis aizmugure luzt,bet nu hadene,motors gerai. | Offline | | |
Riho7 | | Kopš: 23. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1029
Braucu ar:
| Ja nu kadam vajag, ir pardosana Sprinters(anglis, vel nav parbuvets) 2005 gada, 97k judzes, kruizkontrole, jaunas ellas, tosols, degv.filtrs, rusas nekur pa lielam nav, paris punkti uz saniem, divi saimnieki(es otrais), buss labaa stavoklii. Cena cieti 6k maarcinas. Auto atrodas Riga. | Offline | | |
MClubsport
| | Kopš: 23. Aug 2009
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni
| Kadi komentari pa sho briinumu?
http://home.mobile.de/MUNDB#des_187079947 | Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11288
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| komplektācijā ar elkoņbalstu ļoti ērta sēdēšana,ir man ar 125zs,neko daudz neprasa,bet tā ok,glamūrs nav,bet tāds pamatīgs buss,nav nekas pa knapo sataisīts un nerusā arī.
konkrētajā pasažieriem garos gabalos nebūs ērti [ Šo ziņu laboja Locis, 03 Dec 2013, 23:25:38 ] | Offline | | |
MClubsport
| | Kopš: 23. Aug 2009
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni
|
03 Dec 2013, 23:23:52 Locis rakstīja:
komplektācijā ar elkoņbalstu ļoti ērta sēdēšana,ir man ar 125zs,neko daudz neprasa,bet tā ok,glamūrs nav,bet tāds pamatīgs buss,nav nekas pa knapo sataisīts un nerusā arī.
konkrētajā pasažieriem garos gabalos nebūs ērti
doma ir pielietot organizeejot izklaides turistiem tepat LV, vai nu maximum pa baltijas valstiim. Galvenais jautājums par mehanisko daļu, vai ir uzticams? Noskrejiens sameeraa neliels, cena man der. Zinu ka fokusi ir suds, kā ir ar tiem transitiem? Starp citu, mobile.de taa arii nemaceju atrast Sprinteru/LT/Boxeru uz vairak par 9 vietaam, iemetiet kads saiti LŪDZU | Offline | | |
Artis | | Kopš: 16. May 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 32262
Braucu ar: Renault
|
03 Dec 2013, 23:15:59 MClubsport rakstīja:
Kadi komentari pa sho briinumu?
http://home.mobile.de/MUNDB#des_187079947
Neko labu nevar teikt, jo viniem ar 2,4 ir daudz vairak problemu ka ar 2,0 duratech. Bet ja ir uzticams vaditajs, kas katru ritu paskatisies ellu. Kalpos ar tadu noskrejienu savu laiku. | Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
03 Dec 2013, 23:15:59 MClubsport rakstīja:
Kadi komentari pa sho briinumu?
http://home.mobile.de/MUNDB#des_187079947
Nu kā sakās cik cilovēku tik viedokļu,bet kopumā ar dažādiem Transitiem ap 700tkm ir nobraukts un es nu neteiktu,ka viņi jūk un brūk.Hadenē vispār no 0-170tkm nēēsmu mainījis neko.Nu kolodkas es neskaitu.Eļļu neēd,uzrāviens tāds viduvējs,ziemā samērā labi pielec.Salonā arī līdz sotelim nav pārāk skaļi,kondiška labi dzesē vasarās.Ja ir autonomka,tad vispār ideāli.Vienīgais jāskatās nenopirkt nodzītu,kas jau sācis rusēt-šajā gadījumā cīņa ir gandrīz bezjēdzīga.Lai kaut cik ilgi brauktu iesaku neņemt vecāku par 5.gadu-tas rūsas ziņā. | Offline | | |
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
03 Dec 2013, 23:36:49 MClubsport rakstīja:
03 Dec 2013, 23:23:52 Locis rakstīja:
komplektācijā ar elkoņbalstu ļoti ērta sēdēšana,ir man ar 125zs,neko daudz neprasa,bet tā ok,glamūrs nav,bet tāds pamatīgs buss,nav nekas pa knapo sataisīts un nerusā arī.
konkrētajā pasažieriem garos gabalos nebūs ērti
doma ir pielietot organizeejot izklaides turistiem tepat LV, vai nu maximum pa baltijas valstiim. Galvenais jautājums par mehanisko daļu, vai ir uzticams? Noskrejiens sameeraa neliels, cena man der. Zinu ka fokusi ir suds, kā ir ar tiem transitiem? Starp citu, mobile.de taa arii nemaceju atrast Sprinteru/LT/Boxeru uz vairak par 9 vietaam, iemetiet kads saiti LŪDZU
ja tev pasham buus kkienti tad jau vinjiem nekas cits neatliks kaa braukt tavaa fordaa bet reaali tuurismaa fordi neder. Pie tam pa 10k eur var arii garo baazi panjemt ar dubultajiem ritenjiem un 16 vietaam. Zem 16 vietaam uzreiz ir krietni mazaaks pieprasiijums. Dazhiem paziistamiem bija fords nevienam vinjsh nebija vajadziigs tikai taapeec ka fords un paardot arii peec tam nereaali .
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|