Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Labakais Mikroautobuss D kategorijai

AutorsZiņojums
MClubsport
02. Dec 2013, 21:54 #1

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

Ir vēlme nopirkt no DE mikroautobusu D kategorijai. Lai būtu 10-16 vietas. Cenas ziņā lai maksā ne vairāk par 10k EUR. Topika galvenais jautājums - kas par to cenu būtu izturigāks un labāks cenas/kvalitātes ziņā(gribu mainīt maximum rashodņikus nevis labot kārbas, dzīnēju utt.)Atvainojos par topiku cepēja reputācijas pacelšanu. ar prieku izlasīšu jedzīgus un pamatotus komentus. Tikko bija pieredze ar 92.g VW caravelle kuram pa 2 gadu ekspluatēšanu nobira kārba, degv sūknis, reduktors, bremzes; skaņas izolācija nekāda, komercekspluatācijai neder vispār...
Offline
b1te
02. Dec 2013, 21:56 #2

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1913

Braucu ar: das auto

par caravelli: a ko tu vel gribi no 21 gadus veca komerctransporta?
Offline
Martin999
02. Dec 2013, 22:13 #3

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:

kkads sud*s tev trapijies man tuliit bus 300 000 judzes un nekas tfuu tfuu tfuuu nav nobiris 96g 2.4D

[ Šo ziņu laboja Martin999, 02 Dec 2013, 22:15:07 ]

Offline
MClubsport
02. Dec 2013, 22:14 #4

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

BiEte mana velme ir izteikta 1. Rakstā, izlasi, saņemies...
Offline
Markss
02. Dec 2013, 22:14 #5

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Summu būs jāpaceļ
Offline
MClubsport
02. Dec 2013, 22:23 #6

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

Nujau ir kas ir, tika mantojums, notestēju, firmu attistiju, slodzi netur, interesē kkas ietilpigāks ķermeņu ziņā, uzticamāks. Atradu mollerā labu mehaniķi Vairi ar 25 g pieredzi un ar savu servi Spuņciema, pat viņš parrakņajot pilnībā to busu pa gadu atzina ka kārba un reduktors ir vajās vietas tiem T4, viņa T4 ir 500 000 km noskriens bez kapitalkas un plauktā vnm stāv salabota kārba, kuru uzlikt kad sāk nīķoties esošā. Un pa to laiku labot noņemto... 92 ražojums protams ir saguris un komercdarbībai maz der...
Offline
guzlis
02. Dec 2013, 22:28 #7

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

pa to cenu nekas labs nesanāk bet nu vari mēģināt kādu sprinteri nopirkt. Nu pa 10K tikai vecais sanāks bet dzinēji vinjiem nenokaujami. Mums vienam 850000 nobraukums un dzinējam pēdējo 6 gadu laikā nekas nopietns nav darīts. Vairāk sanāk hadenes remonti + katru pavasari jāpārkrāso kā jau visus sprinterus un LT. Ar CDI jau vairs ne tik forši bet ir ok. Nu un paši jaunie kas protam pa 10k eur nesanāk iet nedaudz virs 300000km un var domāt par kapitalku + EGR + elektronikas gļuki

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
02. Dec 2013, 22:33 #8

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

un jā ar autobusu reģistrāciju Latvijā arī jautri Ļoti daudz atškirīgu prasību salidzinot ar kaut vai DE. Ar autobusiem no polijas vispār dirsā labāk pat neriskēt vienīgi tur var lētāk dabūt

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
MClubsport
02. Dec 2013, 22:49 #9

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

Piz*ets, vai tad tiešām par 10 000 neko jedzīgu nevar paņemt? Labi, un ja tas bus 8+1? 10 vietas?
Offline
boldrixx
02. Dec 2013, 22:59 #10

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

pashlaik lietoju 3gadu.sprinteri 03gada,300k noripojis,super buss 19vietas. nu un otrs buss opel movano 07gada,taa pat ripo labi,mainam ellju un bremzus.uzticami businji.
Offline
guzlis
02. Dec 2013, 23:45 #11

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


02 Dec 2013, 22:49:43 MClubsport rakstīja:
Piz*ets, vai tad tiešām par 10 000 neko jedzīgu nevar paņemt? Labi, un ja tas bus 8+1? 10 vietas?
pa lielam nee ja gribi vairaak par 8+1 vietaam bet vispaar skatoties ko domaa dariit. 10 vietas diegan bezjeedziigs variants ja domaa komerc paarvadaajumiem. Delj taas vienas vietas klaat naaks tahograafs un TA divreiz gadaa u.t.t. ja 8+1 vietas tad var mekleet kaadu vecaaku gadu T5 vai Vito. Ja straadniekus vadaasi tad opelji, renault un tam liidziigie arii derees

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
depo
02. Dec 2013, 23:50 #12

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


02 Dec 2013, 23:45:28 guzlis rakstīja:
Ja straadniekus vadaasi tad opelji, renault un tam liidziigie arii derees


Tad T4 ar 2.4D. Tā tak ir mūžīga mašīna. Tam busam laikam ir savs sargenģelis - brutāls tanks

Nopirkām gada sākumā T4 93 gada ar 320k, nobraucām 8000km pa granti, meža ceļiem, mērot laukus ar GPS uz jumtu pa sūdiem un arumiem ar 1t degvielas mucu iekšā - no problem Paskaties ar ko brauc mežstrādnieki un ceļu būvē - T4

[ Šo ziņu laboja depo, 02 Dec 2013, 23:51:25 ]

Offline
SA
02. Dec 2013, 23:56 #13

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X

Iesaku MB Sprinter, tie kas vai nu 2000-2004.gadam ar 2.2 cdi vai līz 2000.gadam ar 2.9td.

Abi aparāti ir fantastiski, uzņēmumam mums bija kopā 25 tādi busi(veljoprojām ir) mums dažam labam nobraukums ir 1.6 miljoni km, jā, tieši tā, pa otro apli izgājis noskrējiens. 2002.gadā pirkām jaunus, remonti utt., visu veica tikai mūsu pašu meistari, pie 1 miljona km, visiem tika mainīti dzinēji(izbeidzās) kam eļļu dzina visur kur varēja, kam jauda zuda, kam kompresijas nebija utt.
Tikai tie labaki vārdi par šiem auto. Šobrīd esam iepirkuši 15 jaunos Sprinteru 516cdi modeļus, nu tāāāāāāā.....pagaidām ciešami, bet jūtams, ka vairs nav tas auto, kas bija pirms pāris gadiem.
Offline
boldrixx
03. Dec 2013, 00:37 #14

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

saku,vecie sprinteri ir WAY TO GO
Offline
Locis
03. Dec 2013, 00:44 #15

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11288

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Transit no 2000 g. 2,4 tdci Nepust tik traki,kaa lt, sprinteri,diezgan erts,neskatoties uz to,ka pa laukiem dzenaa,hadenei biezi ar neprasa.
Offline
depo
03. Dec 2013, 00:48 #16

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


03 Dec 2013, 00:37:24 boldrixx rakstīja:
saku,vecie sprinteri ir WAY TO GO


Mums te vienam kaimiņam pagastā arī ir Sprinteris pavecs. Ņemot vērā kā viņš nekopj tehniku un kā brauc, apbrīnojami, ka tas Sprinteris vēl nav pārkausēts uz karotēm caur Tolmetu. Ko tik tas Sprinteris nedabū redzēt lauksaimniecībā Bet iet kā tanks.
Offline
Sandis_UR
03. Dec 2013, 00:50 #17

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Varbuut pameklee kaadu pasvaigu Iveco Daily, nu jau buus 15000km, bez problemam nobraukti ar 2006 gada aparaatu, nekas cits nav dariits iznjemot lampinjas
Masiina parasta kaa cirvis, pie tam ir raamis nevis nesosais kuzovs, līdz ar to mazaak veerpjaas utt.
Bet galvenais ka ajebkurai masiinai, jaaskatas nobraukums, manupraat komerctransportu nevar njemt ja ir vairaak par 150 000km, tas attiecas uz jebkuru marku.
Offline
guzlis
03. Dec 2013, 08:51 #18

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


03 Dec 2013, 00:50:44 Sandis_UR rakstīja:
Varbuut pameklee kaadu pasvaigu Iveco Daily, nu jau buus 15000km, bez problemam nobraukti ar 2006 gada aparaatu, nekas cits nav dariits iznjemot lampinjas
Masiina parasta kaa cirvis, pie tam ir raamis nevis nesosais kuzovs, līdz ar to mazaak veerpjaas utt.
Bet galvenais ka ajebkurai masiinai, jaaskatas nobraukums, manupraat komerctransportu nevar njemt ja ir vairaak par 150 000km, tas attiecas uz jebkuru marku.

150K km komerc transportam vispaar nav nekas. Mums gadaa nobraukums katram busam ~ 70K km un tas ir veicot tikai neregulaaros paarvadaajumus tobish peec pasuutijuma un lielaako ties straadajam tikai pa baltiju Sprinteri , Krafteri un LT noteikti labaakais variants bet lai kko ieteiktu vajag zinaat ko tieshi domaa ar vinjiem vadaat. Starp citu ja veel visi nav paardoti tad Liepaajas ielaa RTP tirgo jaunos sprinterus nobraukumu neatceros bet cipars bija 10-12K. Pa to cenu neslikti busi nav nodauziiti kaa citu firmu marshrutnieki un ir normaali uztureeti jo pashiem savs serviss.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
03. Dec 2013, 09:02 #19

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


03 Dec 2013, 00:44:05 Locis rakstīja:
Transit no 2000 g. 2,4 tdci Nepust tik traki,kaa lt, sprinteri,diezgan erts,neskatoties uz to,ka pa laukiem dzenaa,hadenei biezi ar neprasa.
darbiniekus lai vadaatu varbuut jaa bet lai kko normaalu vadaatu tad pilniigi garaam. Tas ruupniicas salons arii nekam neder. Servisaa kur apkalpo muusu firmas busus par transziitiem vispaar neviens neko negrib zinaat esot diezgan liels gemars ar vinjiem.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
add
03. Dec 2013, 10:46 #20

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Pašam ir 03. gada maxi ar 2.7cdi motoru, jeb pēdējais no mohikāņiem tiešaām oriģinālie ~250k ar visiem papīriem, ēd +- kā 2.2, izkodīs vidusmēra vieglo:jūzeris:, nav lietots, reģistrēts lv, tā ka ir visas iespējas pārtaisīt par pasažieru
pa 10 ēbrejiem atdošu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo