Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Brošūra 'Velosipēdists satiksmē'

AutorsZiņojums
bliss1
09. Apr 2013, 07:50 #21

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar:

Labs buklets - pašam vienmēr bažas rodas pie velo ceļa un brauktuvju šķēršošanas - sākot ar 25.lapu bukletā.
Offline
Stalwart
09. Apr 2013, 07:57 #22

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600

Es joprojām ik pa laikam satieku kājminamos, kas brauc bez gaismām. Tā gan ir cūcība, jo sūda mirgojošā lampiņa uz pēcpuses ir viens no gudrākiem 3 latu ieguldījumiem, ko var iedomāties satiksmes drošības uzlabošanai. Arī pa ietvi braucot noder, laicīgi var pamanīt veicot labo pagriezienu.

Dažviet minos pa brauktuvi pie tukšas ietves tikai dēļ tā, ka ceļu uzturētāju Džamšuti ir uzbūvējuši absolūti nelietojamus pandusus.
Offline
Puxxx
09. Apr 2013, 08:37 #23

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l


08 Apr 2013, 23:34:03 sergis15 rakstīja:

08 Apr 2013, 23:27:17 shmurger rakstīja:
kamēr Latvijā autovadītāji pieiet braukšanai ar zināmu naidu, viņiem viss besī un visi traucē, tikmēr velosipēdistiem jābrauc pa ietvēm un grāvjiem.

a man vispār tas netraucē, ir jau protams pim*ji pie stūrēm, bet arī tie paši riteņbraucēji mēdz braukt kā pilnīgi čaiņiki.
es skatos pēc situācijas, ja ir iespēja maukt pa ietvi, maucu, ja satiksme nav liela vai ir 2 joslas, tad maucu pa ceļu!
bet nu, tā kā velosipēdi arvien vairāk paliek uz ielām, tad arī tas ietekmē, šoferus, jo ja man kāds paziņa kko uzdirš par riteņbraucējiem, tā nolieku viņu, ka mute paliek ciet!
a tādus kuri tīšām piemet priekšā, noķer pie pirmā sarkanā un ar kāju pa durvīm

man te labu laiku atpakalj bija jautrs gadiijums!
braucu pa slokas ielu, pa brauktuves malu stuure velopiseedists. protams ka ietve tuksha - bet vienalga viilee pa brauktuvi.
peekshnji velopiseedists kaut ko sazhongleejas un izlec man priekshaa, gandriiz nolikot uz mutes! es protams lieku pa meemajiem un rauju uz sliedeem. no riepu kaukonjas piseedists laikam pielika bikses un momentaa raava uz trotuaaru kur protams ir apmale. tur gan shis nolika uz mutes. piebremzeeju - paluuru vai piseedistam viss kaartiibaa - skatos shis celjas, tad jau buus labi.
pie pirmaa luksofora shis man klaat un klauvee pie loga. paveru - shis saak kliegt ka es vinjam riteni sapisis, kam man bija jaaredz ka vinch izvairas no bedres un vispaar ka esmu pimpis kvadraataa.
apmainiijaamies ar laipniibaam, un braucot prom shis man uzspeera pa durviim. tad gan gribeejaas to losi nokjert un to vinja velo iebaazt vinjam kaadaa atveree...

sergi tu???

taa kaa nevajag te klaareet ka piseedisti ir engjeliishi, bet autovadiitaaji visi kraani!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
subaru
09. Apr 2013, 09:03 #24

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

Vecā labā tēma jaunā līmenī
Jebšu - "visi autovadītāji lohi, bet visi velosipēdisti svēto kārtā ceļami"

Ja ir braucams trotuārs manā maršrutā, tad labprāt izvēlos to, jo stumties pa ielu starp mašīnām ar velo NAV gudri, jo:
1) Auto plūsma (ātrums) pārsvarā tomēr ir lielāks, nekā velo (varbūt, ne vidējais ātrums) un attiecīgi tas velo ir kā neliels traucēklis
2) Ja ir sastrēgums, tad ar velo ne vienmēr pa brauktuvi būs ātrāk (iedomājamies valdemāra ielu - no elizabetes līdz bruņinieku ielai - ja tur visas mašīnas stāv 2 joslās katrā virzienā, tad tur fiziski nav vietas velosipēdistam)
3) negadījumi notiek ... un ne tikai Latvijā. Vienmēr būs kāds neuzmanīgs autovadītājs, kurš var Tevi nejuaši nonest vai tikai biku uzgrūsties virsū - rezultātā jāremontē ritenis, ceļi un elkoņi nobrāzti ... nekā jauka .. pat ja par to maksā autovadītāja OCTA (jā jā - tieši OCTA, nevis pats autovadītājs no savas kabatas)
4) Iespēja arī pašam kaut ko nepareizi sadarīt un nejauši ieraut bukti kādai mašīnai sānā.

Priekš kam tas viss ir vajadzīgs? Lai pierādītu, ka velosipēdam ir vieta uz ielas? Vai ir jēga spraukties starp mašīnām tikai tāpēc, ka idejski tam būtu jābūt droši? Ir tāds teiciens - "Sargi sevi pats un tad arī Dievs Tevi sargās" ... un tas pilnā mērā attiecināms uz šo situāciju.

LaLa vispār dzīvo ideālā pasaulē - ķipa nevis kā ir, bet kā būtu jābūt.
Nu bet ar velo uz brauktuves NAV tik droši kā uz trotuāra ... NAV un nekad NEBŪS.

Salīdzinājumam - bedrēm uz ielām arī nebūtu jābūt un būtu jāvar mierīgi braukt visur ar atļauto ātrumu un R19 zemprofiliem ... go on ... mēģini visur pabraukt ar atļauto un tādām riepām ... good luck and have fun .. mainīsi pārsistās riepas vienu pēc otras
Offline
Agritis
09. Apr 2013, 09:05 #25

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Es parasti brauktuvi izvēlos viena iemesla dēļ - tā ir līdzenāka nekā trotuārs un ļauj braukt +/- vienā tempā, nebremzējot pie kārtējās velosipēdam nedraudzīgās apmales.
Offline
subaru
09. Apr 2013, 09:08 #26

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

Ha ha .. 33. lpp stilīgs luksofors uzzīmēts
Offline
subaru
09. Apr 2013, 09:12 #27

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


09 Apr 2013, 09:05:25 Agritis rakstīja:
Es parasti brauktuvi izvēlos viena iemesla dēļ - tā ir līdzenāka nekā trotuārs un ļauj braukt +/- vienā tempā, nebremzējot pie kārtējās velosipēdam nedraudzīgās apmales.


nu tas jau katram individuāli, bet ar putām uz lūpām cīnīties par taisnību .. nu

uz ielas - izgriezīs mašīna priekšā vai hvz kas vēl .. noliksies ar velo, ceļi nobrāzti, velo pa zem', pats pa zem', pilaa mute ar zem', bet mašīna jau gabalā ... great ... viņam nebija taisnība un Tev bija priekšroka ... sēdi mājās un ārstējies ar savu priekšroku

[ Šo ziņu laboja subaru, 09 Apr 2013, 09:13:04 ]

Offline
RVR
09. Apr 2013, 09:13 #28

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


09 Apr 2013, 00:02:59 Lala rakstīja:
auto ātrums pilsētās ir maksimāli jāspiež pie tiem 30


Lai arī man pašam patīk pabraukāt ar velo un arī Viesturu pazīstu dzīvē, izlasot šādu priekšlikumu atliek tikai pasmaidīt un piesist ar pirkstu pie deniņiem.
Dream on, nu nebūs nekad tā, ka visu pilsētas satiksmi tagad pakārtos velosipēdiem Var jau būt entuziasts, cīnīties par uzlabojumiem un tā, bet jājūt arī realitāte.
Offline
Deivid
09. Apr 2013, 09:15 #29

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


09 Apr 2013, 09:05:25 Agritis rakstīja:
Es parasti brauktuvi izvēlos viena iemesla dēļ - tā ir līdzenāka nekā trotuārs un ļauj braukt +/- vienā tempā, nebremzējot pie kārtējās velosipēdam nedraudzīgās apmales.


Ratu grūti pacelt?

Tiešām nesaprotu, kas šiem cilvēkiem galvā darās - labāk riskēt jau rītdien pārvietoties ratiņkrēsla vai vispār nekad nepamosties, nevis apbraukt, visbiežāk 3cm augstu kanti (krustojumos ir pazemīnājums)

Daudz labāk ir braukt pa ceļa malu, kur ir bedres un lūkas, bet aaa, pag, tas jau ari var apbraukt - skat Puxxx postu

[ Šo ziņu laboja Deivid, 09 Apr 2013, 09:16:37 ]

Offline
Arsmens
09. Apr 2013, 09:16 #30

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Brošūra ir OK, ganjau kādam procentiņam aizķersies kaut kas

Lai plašāku masu sasniegtu, vajadzētu tekstu līdz minimumam un visu max vizualizēt, jo cilvēkiem šodien nepatīk lasīt ko garāku par nelielu rindkopu.
Cik no autoskolas atceros, "mazā" grāmata visiem besīja un reti kurš to izstudēja, pārsvarā iemācījās visu no "komiksa", t.i. uzdevumu burtnīcas.

Un vien maz piebilde par teikumu, kurš vienmēr skan maldinoši "velosipēda vadītājam jādod ceļš
transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu."
Šo teikumu var saprast pilnīgi pretēji.
Offline
subaru
09. Apr 2013, 09:20 #31

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


09 Apr 2013, 09:15:39 Deivid rakstīja:

Daudz labāk ir braukt pa ceļa malu, kur ir bedres un lūkas, bet aaa, pag, tas jau ari var apbraukt - skat Puxxx postu




bet vispār vajadzētu arī brošūru gājējiem ar vienu punktu ... krustojumos lienot pāri pie zaļā iet normāli, nevis pulcēties pie vienīgajiem malu pazeminājumiem ... tie pazeminājumi nav domāti tikai priekš velo, bet gan arī bērnu ratiņiem, invalīdiem ratiņkrēslos, skrituļotājiem utt utt .
Offline
Deivid
09. Apr 2013, 09:28 #32

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Bet, ja neskaita, ka brošūrā nav minēts nekas par to kā izvairīties no pašnāvības braucot kopā ar auto - visādi citādi brošūra ir laba - piekrītu ka teksts varēja būt mazliet mazāk, bet tas arī viss.

P.s Par velo ceļiem, kuri šķērso brauktuves vajadzētu plašākas kampaņas.

Zirņu/Skanstes krustā visi brauc kā pagadās. Ne velo braucēji zin savas tiesības, ne auto vadītāji.
Offline
Araajz
09. Apr 2013, 10:02 #33

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Teksta nevis vnk par daudz, bet par daudz sausas teorijas, kuru grūti uztvert - piemēram, daudzas vietas jāpārlasa 2x, lai saprastu, kas tur īsti bija domāts. No A līdz Z nelasīju - ļeņins, varbūt, kad galīgi nebūs ko darīt
Offline
mc
09. Apr 2013, 10:32 #34

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


09 Apr 2013, 08:37:25 Puxxx rakstīja:

man te labu laiku atpakalj bija jautrs gadiijums!
braucu pa slokas ielu, pa brauktuves malu stuure velopiseedists. protams ka ietve tuksha - bet vienalga viilee pa brauktuvi.
peekshnji velopiseedists kaut ko sazhongleejas un izlec man priekshaa, gandriiz nolikot uz mutes! es protams lieku pa meemajiem un rauju uz sliedeem. no riepu kaukonjas piseedists laikam pielika bikses un momentaa raava uz trotuaaru kur protams ir apmale. tur gan shis nolika uz mutes. piebremzeeju - paluuru vai piseedistam viss kaartiibaa - skatos shis celjas, tad jau buus labi.
pie pirmaa luksofora shis man klaat un klauvee pie loga. paveru - shis saak kliegt ka es vinjam riteni sapisis, kam man bija jaaredz ka vinch izvairas no bedres un vispaar ka esmu pimpis kvadraataa.
apmainiijaamies ar laipniibaam, un braucot prom shis man uzspeera pa durviim. tad gan gribeejaas to losi nokjert un to vinja velo iebaazt vinjam kaadaa atveree...

sergi tu???

taa kaa nevajag te klaareet ka piseedisti ir engjeliishi, bet autovadiitaaji visi kraani!
Autovadītāj! Velosipēds nav tik stabils kā automašīna,
riteņbraucējam priekšā esošie šķēršļi – bedres, lūku vāki, peļķes,
šķēršļi uz brauktuves, apmales, sānvējš – var izraisīt pēkšņu
kustības maiņu, tādēļ, apbraucot riteņbraucējus, izvēlies pēc
iespējas lielāku intervālu, lai izvairītos no sadursmes. Īpaši jābūt
piesardzīgiem apbraucot bērnus, jo tie nav tik pārliecinoši un
var sabīties, nenoturēt līdzsvaru. Automašīnas radītais vējš
riteņbraucējam var izraisīt līdzsvara problēmas, un viņš var
pakļūt zem aizmugurē braucošās mašīnas. Esi pacietīgs un
sagaidi iespēju veikt drošu apdzīšanu!
Braucot pa zemesceļiem, cieni riteņbraucējus un piebremzē –
autoriepu uzmestie akmeņi un putekļi neliecina par augstu
autovadītāja kultūru!

-----------------


Offline
mc
09. Apr 2013, 10:41 #35

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

Un to ka ritenjbrauceejs raada, ka taisaas nogriesties, vai apstaaties es riiga esmu redzeejis reizes hmmm vienu. nerunaajot par braukshanu pie sarkanaas gaismas ta vietaa lai paarbrauktu paar gaaeeju paareju.

-----------------


Offline
Reinis_m
09. Apr 2013, 10:53 #36

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ko brošūras autori domā par tiem gudriniekiem, kas izdomā braukt pa Vanšu tilta braucamo daļu laikā, kad ārā ir tumšs, slapjš, kaut kas krīt no gaisa un ir vējš?

Vai arī tur, kur atļautais ātrums ir 70km/h vajadzētu ātrumu "nospiest līdz 30km/h" un gaidīt drošas apsteigšanas iespēju?
Offline
Reinis_m
09. Apr 2013, 10:56 #37

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Izgāju cauri tai brošūrai vakar - kopumā viss likās samērā korekti un tāds izdevums noteikti ir samērā vērtīgs. Tas forši.

Bet tas, ko viens no autoriem te demonstrē komentāros, nu tas ir vnk ārprāts.
Offline
Lala
09. Apr 2013, 11:28 #38

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


09 Apr 2013, 10:56:23 Reinis_m rakstīja:
Izgāju cauri tai brošūrai vakar - kopumā viss likās samērā korekti un tāds izdevums noteikti ir samērā vērtīgs. Tas forši.

Bet tas, ko viens no autoriem te demonstrē komentāros, nu tas ir vnk ārprāts.


Ja es veidotu brošūru tikai kā es gribētu, tad Tu varētu griezt arī kājām

Te daži man iesaka necīnīties vispār?
Jeb cīnīties par drošāku un veselīgāku dzīves telpu VISIEM tikai tik tālu, cik tas nekādi neierobežo pārvietošanos ar automašīnu?

Nekā nebija!
Automašīna pilsētā ir noiets etaps, tas ir vienkārši vecmodīgi.
Un ļoti kaitīgi veselībai un pilsētas/valsts budžetam!
Offline
RVR
09. Apr 2013, 11:32 #39

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Šitais atgādina vegānu-karotāju, tikai gaļas vietā naidnieks ir automašīnas

Diez, ko tad viņš pats te dara - auto vārdā nosauktā vietnē? Iefiltrējies, lai sagrautu no iekšienes?

Katram ir savas vājības, tas ir normāli, vienīgi dažiem tās izpaužas diezgan slimīgi
Offline
Puxxx
09. Apr 2013, 11:33 #40

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

mc - manā gadījumā es pat vēl neveicu nekādu apdzīšanas/apsteigšanas manevru! pisēdists vienkārši izmetās man autiņam priekšā! un es pēc tam esot pimpis, ka braucu pa sev paredzēto vietu...
Vienmēr esmu respektējis visus zaļos, alternatīvos domātājus utt. Vienkārši gribēju teikt, ka kultūra jāmācās visiem - gan auto gan velo stūrētājiem!
piis

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo