Online

Pašreiz BMWPower skatās 33 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: BWE 325 vs 328 (E36)

AutorsZiņojums
Tigers
09. Feb 2004, 15:14 #21

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Neesmu braucis ar e36 325, bet esmu braucis ar e30 325i un e36 323ti (abi ir vieglāki un tādēļ veras labāk, kā e36 325), un jāsaka, ka tomēr 328 veras vēl krietni niknāk, kā minētie aparāti.
Monk, par tavu aparātu, protams, nerunājam...

2004-02-09 14:32, MOnk rakstīja:
esmu braucis ar abiem diviem, nekaadu iipashu starpiibu nejutu
Offline
foobar
09. Feb 2004, 15:16 #22

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6037

Braucu ar: M57TU2D30

tai lapaa ir rakstiits, ka visi bloki bija Nikasil, bet par cik bija zinaams, ka taa ir probleema prieksh US, tad uz US shipoja tikai teerauda blokus. Bet peectam izraadiijaas, ka arii eiropaa tie motori saaka birt nost, ja leeja degvielu ar seera piedevu iekshaa...
Offline
PERFS
09. Feb 2004, 15:17 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13671

Braucu ar: 21/43

Nu tajaa peedeejaa linkaa ir teikts tas pats, ko es jau teicu (par to, ka Eiropaa ljoti maz shaadu gadiijumu).

Ir gan atshkjiriiba tajos blokos, jo AluSil ar seeru nereagjee.

Katraa zinjaa, peerkot auto, veicot diagnostiku un paarbaudot kompresiju, situaacijai vajadzeetu buut skaidrai.

Taapat zinaams, ka peec 300.000km noskreejiena tiem vecajiem M60 un M52 visaadi suudi notiek.
Offline
PERFS
09. Feb 2004, 15:19 #24

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13671

Braucu ar: 21/43


2004-02-09 15:16, foobar rakstīja:
ja leeja degvielu ar seera piedevu iekshaa...


Nu protams, bet taadi gadiijumi ir ljoti ljoti maz, jo maz kur Eiropaa taadu degvielu vareeja dabuut.
Offline
PERFS
09. Feb 2004, 15:19 #25

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13671

Braucu ar: 21/43


2004-02-09 15:16, foobar rakstīja:
tai lapaa ir rakstiits, ka visi bloki bija Nikasil


Arii peec 98. gada??
Offline
foobar
09. Feb 2004, 15:23 #26

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6037

Braucu ar: M57TU2D30


2004-02-09 15:19, Prfctyon rakstīja:

2004-02-09 15:16, foobar rakstīja:
tai lapaa ir rakstiits, ka visi bloki bija Nikasil


Arii peec 98. gada??


Nee tikai liidz 1998. gadam kuram tur meenesim bija Nikasil. cik es sapratu...
Offline
foobar
09. Feb 2004, 15:24 #27

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6037

Braucu ar: M57TU2D30

quote quotee neiet
Offline
PERFS
09. Feb 2004, 15:25 #28

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13671

Braucu ar: 21/43

Nu jaa taa jau domaaju. Liidz 98. gada martam ja nemaldos.

Peedeejie NiCaSil V8 dzineeji (M60) tika razhoti liidz 96’ gadam, tie tika nomainiiti aatraak.
Offline
PERFS
09. Feb 2004, 15:26 #29

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13671

Braucu ar: 21/43


2004-02-09 15:24, foobar rakstīja:
quote quotee neiet


Vienkaarshi Edzulim rokas aug no &^%^&% .
Offline
Artis_D
09. Feb 2004, 15:28 #30

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

njem essiitii un liksi visiem
Offline
Krauze
09. Feb 2004, 15:31 #31

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

328 laikam ir 196 Zs un 325 194ZS Vai ka ? Cik ātra uzrauj abas mashinas 100km/h ?????????????????? Manejais drizuma doma pariet uz 325 e-36
Offline
WRC
09. Feb 2004, 15:38 #32

Kopš: 11. Jul 2003

Ziņojumi: 461

Braucu ar:

328i ir 193 zs (max. 236 km/h, 0-100km/h 7,3sek.). 325i ir 192 zs (max.233 km/h,0-100km/h 7,9sek.).

[ This message was edited by: WRC on 2004-02-09 15:39 ]
Offline
foobar
09. Feb 2004, 15:41 #33

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6037

Braucu ar: M57TU2D30

kad skrienies ar 328i galvenais nevajag mest gaazi valjaa un viss buus chiki (protams sajuugs un kaarba cietiis laikam) ;]
Offline
Krauze
09. Feb 2004, 15:46 #34

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

WRC paldies Bet daboniet man atrumkarbu . manam autinbam
Offline
Darkman
09. Feb 2004, 15:57 #35

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32475

Braucu ar: sapņu auto


2004-02-09 15:41, foobar rakstīja:
kad skrienies ar 328i galvenais nevajag mest gaazi valjaa un viss buus chiki (protams sajuugs un kaarba cietiis laikam) ;]

Aha es jau shitadu padomu paklausijos, tagad 3. roba ar diviem piegajieniem jaliek

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
325E46
09. Feb 2004, 17:02 #36

Kopš: 12. Mar 2003

Ziņojumi: 314

Braucu ar: F10 M5, E90 318d, F4 1000R

Par slēgšanos, neatmetot gāzi -
To var darīt tikai tie, kas to ir apguvuši, jo savādāk var būt bēdīgas beigas...

Runājot par 325 vs 328 - 2,8 protams, ir nedaudz labāks, man pašam bija pirms gadiem diviem E36 325 kupeja, skrējos ar 328 līdz 180 km/h, nu kādi 30 - 35 m 328 bija priekšā pie ātruma 180kmh - ja iebliež filtru, tad 325 iet tāpat kā standarta 328... ja gadās tiešām labs 25-ais par 1,5K - 2K EUR lētāk nekā 28-ais, tad bez bazara jāņem ciet...
Offline
WRC
09. Feb 2004, 17:17 #37

Kopš: 11. Jul 2003

Ziņojumi: 461

Braucu ar:

Kaads filtrs var izliidzinaat sho starpiibu?
Offline
Gvido
09. Feb 2004, 17:26 #38

Kopš: 20. Oct 2002

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Tie kas runaa kad nav starpiibas starp 2,5 un 2,8 vai nu melo vai nekad nav meeginaajusi 2,8! Lai ieguutu liidziigu efektu kaa 2,8 - 2,5 motoraa buus jaainvestee krietni daudz liidzeklu un veel pec tam jaamaacaas to izmantot pareizi.Mans 328i ieskrienas 6,3sek. liidz 100km/h.
Offline
GirtzB
09. Feb 2004, 17:28 #39

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Es nejutos vainīgs paziņojot ka e36 325i kārbas ir vājāka vieta visam auto, vēl varbūt pakaļējo amortu glāzes
Kārba no paša pieredzes, amortu glāzēs no apkārtējo

Par slēgšanos bez atmešanas - jēgan o procesa tikai gadījumā ja sajūgs ir spējīgs neizslīdēt un slēdzoties netrāpi ierobežotājā.
T.I. jāslēdzas mērkaķa ātrumā.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RT
09. Feb 2004, 18:44 #40

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Nu bet viens saka man ka tad ir jāņem 318 TDS, es saprotu ka benču rij, bet ne jau kā M3, 12 litros tak var iekļuties ekonomiskajā režīmā, jeb nē ? Nav jau man jābrauc 150 km dienā.

A VANOS viņiem visiem laikam ir?

Man liekas ka šitas motors rij normāli atbilstoši gaitas īpašibām, un protams ka 22 l/100 km var dabūt ja min 100% visulaiku līdz galam.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo