Online
Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BWE 325 vs 328 (E36)
Autors | Ziņojums |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Sveicināti BMW POWERĀ.
Tāka nākamais autiņš būs BMW tad gribētu noskaidrot ar ko atšķiras 328 ar 325. Zinu ka 328 ir griezes moments lielāks, bet vai zupu arī patērē tāpat kā 325 un vai ir kādi citi uzlabojumi? Coupe protams ka patīk labāk, bet ja ir iespēja ņemt ar 2,8 mooru četrīti, tad jau labāk to pēdējo variantu, jeb tas nav to vērts? Cik noprotu tad tos 2,8 motorus liek arī iekš E 46, tad jau varbūt tas ir ko vērts, jo cenas starpiība ir tomēr ievērōjama, bet tomēr tikai dēļ motora .....?
| Offline | | |
stanley ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/2.gif) | | ![](files/avatars/1901_1383684351.jpg) Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
| labak patestēt abus divus un pašam izvelet...
protams 328 iet labāk...bet nu tomēr cenu startība arī jutama... | Offline | | |
karlisII ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | Kopš: 05. Jul 2002
Ziņojumi: 2175
Braucu ar:
| Ja finanses atļauj, protams ,ka labāk paņemt 328i | Offline | | |
Aris | | ![](files/avatars/411_1233182309.jpg) Kopš: 26. Jun 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 189
Braucu ar: KF2152
| Nu jā cik noprotu dad viņiem nāk elektroniskā klimatkontrole. | Offline | | |
Tigers | | ![](files/avatars/1056_1217493813.jpg) Kopš: 29. Nov 2002
Ziņojumi: 477
Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II
| Šaubos, vai 328i rīs īpaši vairāk kā 325. Viss atkarīgs no braukšanas stila. Protams, 328 ir M52 motors, kas viennozīmīgi labāks - krutāks griezes moments un pats motors ir vieglāks. Nu sliktums ir tas, ka 325 var sameklēt kādu gribi, bet 328 cītīgi jāmeklē, un tad arī nekā prātīga nevar atrast Nu Latvijā vismaz. Pamaz viņu ir arī Vācijā. | Offline | | |
Mulder ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/1097_1238324341.jpg) Kopš: 07. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12482
Braucu ar: smp
| Vaacijaa manupraat ir diezgan daudz 2.8 par visai atshkjiriigaam cenaam. tiiri jaudas zinja tie paaris zirgi izskataas smiekliigi, bet grizes moments ir daudz labaaks kaa 2.5 24v. 2.8 ir daudz jaunaakas tehnologjijas motors, no kaa arii izriet visaadas pozitiivas fiichas. cik atceros, tad benziina pateerinjsh vinjam nemaz nebij lielaaks kaa 2.5. | Offline | | |
Damn ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2183_1362124927.jpg) Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10807
Braucu ar:
| Me ar ir safanojies par 328. Man darba koleegjim ir. | Offline | | |
AV ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/7.gif) | | ![](files/avatars/34_1403780404.jpg) Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
| Viedi ljaudis runaa, ka 2.8 edot mazak nekaa 2.5... | Offline | | |
|
Darkman ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/5.gif) | | ![](files/avatars/85_1205346945.jpg) Kopš: 16. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 32475
Braucu ar: sapņu auto
|
2004-02-09 14:36, AV rakstīja:
Viedi ljaudis runaa, ka 2.8 edot mazak nekaa 2.5...
nejuutu![](files/images/smilies/icon_frown.gif)
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline | | |
IvarsMcl | | Kopš: 21. Aug 2003
Ziņojumi: 750
Braucu ar: EV-325
| kaada starpiiba cik eed tas 2,5 vai 2,8, tur +/- 2l neko nespeelee!Galvenais nav vir 20l!ja domaa par pateerinu tad ir jaanem 318 TDS,kur veel kaadam no muguras jaastumj lai kusteetu uz priekshu! | Offline | | |
M3 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/14_1259655054.jpg) Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3377
Braucu ar: VOLVO
| ar to tds nemaz tik traki nav, tas 90zs motors uz tiiri cieshami uz priekshu stumj | Offline | | |
PERFS ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6_1710755272.jpg) Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13671
Braucu ar: 21/43
|
2004-02-09 14:51, M3 rakstīja:
ar to tds nemaz tik traki nav, tas 90zs motors uz tiiri cieshami uz priekshu stumj
o jaa kaa tad nahuj. mani pavizinaaja vienreiz taadaa shrotaa NU PIZDEC VIENKAARSHI smiekli naak. | Offline | | |
foobar | | ![](files/avatars/279_1273849191.jpg) Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6037
Braucu ar: M57TU2D30
| vieniigaa starpiiba starp M50TU un M52 ir alumiinija bloks? Klimatkontrole, ja buus, tad protams buus krutaaka ieksh 328i (jaunais modelis "ar podzinjaam"). Vispaar jaasaliidzina auto peec extraam nobraukuma utt.
citaats no http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html"" target="_blank" title="http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html"" class="postlink">http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html" target="_blank" target="_new">http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html
Do not buy an M52 320/323/328 with an alloy block made before 3/98 unless it’s had a new engine under warranty or you get a compression check done. Sulphur in fuel causes premature bore wear which shows as a bad idle and lack of power. Only solution is a new block. This was a particular problem in the North of England. After the problems with the M60 V8 BMW NA were vary of the alloy block M52 and all (or maybe just early?) US cars had a steel block instead.
Tas taa prieksh Info... ![](files/images/smilies/icon_smokin.gif) | Offline | | |
PERFS ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6_1710755272.jpg) Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13671
Braucu ar: 21/43
| Foobar, nerunaa par lietaam, par kuraam nezini. Taas probleemas ar to NiCaSil bloku attiecas uz aizokeaaniju un daljeeji uz britiem, bet ne uz mums. Tas ir tas pats kas ar M60 un M62, kur peedeejam ir AluSil bloki, jo tas materiaals ar seeru nereagjee. | Offline | | |
foobar | | ![](files/avatars/279_1273849191.jpg) Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6037
Braucu ar: M57TU2D30
| Da es tak neko - citeeju! Paraadi labaak no kurienes tev ir tas info... | Offline | | |
PERFS ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6_1710755272.jpg) Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13671
Braucu ar: 21/43
| Kursh tieshi info. Par to, ka Eiropaa nav seera piejaukumi degvielaa? | Offline | | |
|
WRC | | Kopš: 11. Jul 2003
Ziņojumi: 461
Braucu ar:
|
2004-02-09 14:32, MOnk rakstīja:
esmu braucis ar abiem diviem, nekaadu iipashu starpiibu nejutu
Starpiiba ir reaala. Monk, e30 otdihajet. ![](files/images/smilies/icon_cool.gif)
[ This message was edited by: WRC on 2004-02-09 15:13 ] | Offline | | |
foobar | | ![](files/avatars/279_1273849191.jpg) Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6037
Braucu ar: M57TU2D30
| http://www.lestac.co.uk/bmw/nikasil.htm#what_is | Offline | | |
PERFS ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6_1710755272.jpg) Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13671
Braucu ar: 21/43
| Katraa zinjaa fakts ir taads, ka, ja jenjkjiem mainiija tos blokus vienu peec otra un par velti, tad sheit nekas taads nav noticis, un visi M60 un M52 ar NiCaSil blokiem braukaa kaa braukaajushi ir atsevishkji gadiijumi arii Eiropaa, bet nu tie ir iznjeemumi.
Es gan nesaku, ka tie NiCaSil bloki buutu baigi labie, jo resurss vinjiem anyway ir mazaaks kaa tiem veelaakajiem AluSil. | Offline | | |
foobar | | ![](files/avatars/279_1273849191.jpg) Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6037
Braucu ar: M57TU2D30
| cik sapratu starpiiba ir nevis kaads ir bloks, bet ieksh taa, ka lieto degvielu ar seera saturu... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|