Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Dzinēja maiņa no M52B20 uz M52B28

AutorsZiņojums
Montana
22. Jul 2013, 15:59 #21

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

jauda nē, bet līkne nobīdīta uz rpm beigām ?
Offline
JZ
22. Jul 2013, 16:05 #22

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nobīdīts nekas nebūs, to nosaka ecu maps, vienkārši 2000-4000rpm diapazonā būs mazāk griezes momenta, un _iespējams_ būs kaut kāds neliels pieaugums galā, bet tas nebūs nekas tāds, ko varēs sajust, tik nomērīt
Offline
Stalwart
22. Jul 2013, 17:12 #23

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600

Ja ar līkām rokām būvēt custom kolektorus, tad protams ir iespēja sačakarēt, bet liekot OEM detaļas no identiska apjoma citas serijas motora - kur var paklupt?
Offline
JZ
22. Jul 2013, 18:22 #24

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

m50b28 neeksistē

m50b25 kolektors ir pielāgots konkrētajai sadalenei, kas nav identiska ar m52b28 vanosa sadaleni, tai ir ar šaurākas fāzes, un, lai tās strādātu, ir vajadzīgs tas tievais un garais kanāls, un tas kolektors kopā ar to sadaleni neļauj tam motoram attīstīt max jaudu uz to labo apakšu un vidus rēķina, kaut kas ir jāziedo, tu nevari gribēt visu no šādas konstrukcijas vārstu sistēmas, tb gribēt var, bet saņemt nē

ja gribētu tur kaut kādu konstruktoru taisīt, tad būtu vajadzīgs ņemt m50b25 sadalenes, likt uz 2,8 bloka un taisīt jaunu kolektoru, pielāgotu jaunajiem parametriem, jo gaisa plūsma (un attiecīgi jauda) vairs nebūs tāda kā m50b25, bet lielāka, ir formulas pēc kā rēķināt gan kanālus, gan resīveri, bet var arī nebakstīties un nopirkt S50/S52, kas beigu beigās būs lētāk/labāk (vismaz līdz brīdim, kad vajadzēs sākt remontēt ), kā bakstīties ar regulēšanām, jo par stock ecu var aizmirst

pieļauju ka labi uztaisīts m50b28 griezīsies tuvu kā s50b30
Offline
king03
22. Aug 2017, 22:28 #25

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39

Pārliku savam e39 dzinēju, ieliku m52b20 vietā M52b28. Atslēgas čips, dme, ews tikka parlikts no donora autiņa. Viss tik tālu tip top. Bet negrib lekt. Dzirksteles nav. Kur meklēt problēmu. Vismaz uz kuru pusi skatīties!?
Offline
R_BERGS
22. Aug 2017, 23:11 #26

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:

Tu no 18tā gadsimta raksti?
Te čaļi novāko X5M, lai vēlàk dzinēju ieceltu ZIL

https://www.youtube.com/watch?v=e4d_-1pLnMs&feature=share

[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 22 Aug 2017, 23:12:00 ]



-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
edzhaans
23. Aug 2017, 00:07 #27

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Aug 2017, 22:28:17 @king03 rakstīja:
Pārliku savam e39 dzinēju, ieliku m52b20 vietā M52b28. Atslēgas čips, dme, ews tikka parlikts no donora autiņa. Viss tik tālu tip top. Bet negrib lekt. Dzirksteles nav. Kur meklēt problēmu. Vismaz uz kuru pusi skatīties!?

kļūdas neesat mēģinājuši nolasīt ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo