Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Dzinēja maiņa no M52B20 uz M52B28

AutorsZiņojums
Darklime
11. Jul 2011, 01:54 #1

Kopš: 14. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Golf MKVII

Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28
Offline
Driver
11. Jul 2011, 02:00 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jul 2011, 01:54:57 Darklime rakstīja:
Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28

viss dzinejs, DME, EWS un atslega
...varjau "saskanjot" jauno DME ar veco EWS, bet ar e36 nebus jegas no taa.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Hazard
11. Jul 2011, 02:04 #3

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


11 Jul 2011, 02:00:28 Driver rakstīja:

11 Jul 2011, 01:54:57 Darklime rakstīja:
Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28

viss dzinejs, DME, EWS un atslega
...varjau "saskanjot" jauno DME ar veco EWS, bet ar e36 nebus jegas no taa.



Hmm, kā ar reduktoru? Vai tad 2.0 tāds apts kā 2.8? Nebus partraku uz trases vai otradies?
Offline
Driver
11. Jul 2011, 02:06 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jul 2011, 02:04:33 Hazard rakstīja:

11 Jul 2011, 02:00:28 Driver rakstīja:

11 Jul 2011, 01:54:57 Darklime rakstīja:
Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28

viss dzinejs, DME, EWS un atslega
...varjau "saskanjot" jauno DME ar veco EWS, bet ar e36 nebus jegas no taa.



Hmm, kā ar reduktoru? Vai tad 2.0 tāds apts kā 2.8? Nebus partraku uz trases vai otradies?

vismaz nebus pec kada laika jaliek isaks, jo bus isaks ka 2.8 (laikam)

[ Šo ziņu laboja Driver, 11 Jul 2011, 02:07:06 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
30. May 2013, 01:16 #5

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tas tiešām tik traki? apkarinamais tač nav jamaina, pietiek nomainit bloku ar galvu iepludnieku no m50 uzreiz virsu un 2.8 izputeju pilna garuma, parejais jau kas mainas ir tikai bloki, ja ?
Offline
Driver
30. May 2013, 10:31 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 May 2013, 07:24:48 Sancix rakstīja:
Normālā variantā jāmaina viss, protams var mainīt tikai bloku, ieplūdi, izplūdi.
Arī ātrumkārba, sajūgs.

diviem litriem karba getrags, nevis zf
no elektribam atskiras sprauslas un gaisa meritajs, var tik izmantot vadus, devejus un starteri, generatoru.
dme ari vainu jamaina, vai japarprogramme

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kkk_24
30. May 2013, 12:56 #7

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

lai apietu ews var likt m50tu pravotku
true/false?
Offline
Driver
30. May 2013, 13:02 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 May 2013, 12:56:35 kkk_24 rakstīja:
lai apietu ews var likt m50tu pravotku
true/false?

katra laukja cienigs gajiens! esmu neskaitamus auto partaisijis un izmetis ara visu, kas saistas ar motronic 3.3.1 un uzlicis atpakal siemens ms41 un vel neviens nav pateicis, ka tas nav bijis taa verts.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AudiM
02. Jul 2013, 13:09 #9

Kopš: 27. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: Audi ///MPower

savukart man ir pretejais lauku tunings, uz m50tub25 uzlikti vadi un dme siemens 40.1, kas paredzeti 2.0 vanos motoriem. Es ilgi domaju, kam tas bija vajadzigs, ta ari neizdomaju, vienigais kas lien prata - meiginaja pataisit 2.5 ekonomiskaku? Tagad es gribu atgriezt visu ka bija paredzets no rupnicas. Sanak man jamaina dzineja vadi, dme, deveji(kuri tiesi?), GMM? dme cik saprotu sim motoram paredzets bosch m3.3.1? un bosch 3.1 tas ir tas, kurs domats m50b25 bez vanos?
Offline
AudiM
19. Jul 2013, 10:43 #10

Kopš: 27. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: Audi ///MPower

Ja nu gadijuma, tas kadam lidzes:
Siemens un Bosch vadiba atskiras pilniba, jamaina ir motora vadi, klokenes devejs, sadalenes devejs, abi detonacijas deveji, abus T devejus samainiju, jo ari atskiras, bet neesmu parliecinats, varbut ari der, bet bija uzlikti aftermarket. ellas spidiena devejs paliek tas pats, gaisa T deveju ari jamaina, un protams Gaisa masas meritajs un Lambda. Un nezinu ka parejiem Sie vadibam, bet droseles potenciometrs man bija identisks boscham...aaa un tiri piezimei, 2.0 dabiski, ka atskiras ari sprauslas, bet svarigakais, ka atskiras degvielas spiediena regulatori

p.s. un m50tub25 ir bosch 3.3.1 vadiba, kompis ar kodu 413, vismaz ieks e36


p.p.s. Un 2.8(ex-Siemens) var loti labi braukt ar 2.5 kompi un uzkarinajamam detalam, vienigais, sprauslas vajag 2.8

[ Šo ziņu laboja AudiM, 19 Jul 2013, 10:47:55 ]

Offline
Castor
19. Jul 2013, 12:14 #11

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Un beigās sanāk kā uz m52 uzlikt motronic 3.3.1 ir sarežģītāk un dārgāk kā noņemt ews no ms41.
Offline
Driver
19. Jul 2013, 12:17 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jul 2013, 12:14:53 Castor rakstīja:
Un beigās sanāk kā uz m52 uzlikt motronic 3.3.1 ir sarežģītāk un dārgāk kā noņemt ews no ms41.

bet gaternieki jau savu laiku neskaita, vinji santimus skaita un pisas pashi, tapec tas ir labak (letak)

cik ir laisti auto ar m52 un ms41, tad vairuma gadijumu ar visu ews viss ir uztaisits kaa vajag, tik ieksh e30 parasti tas tiek nahrenizets. laigan ir ari dazi e30, kur ir ieksha ews un strada kaa vajag, nevis viss viena liela cupa satits un bardacoka stav

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
19. Jul 2013, 12:20 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jul 2013, 10:43:00 AudiM rakstīja:


p.p.s. Un 2.8(ex-Siemens) var loti labi braukt ar 2.5 kompi un uzkarinajamam detalam, vienigais, sprauslas vajag 2.8

mazak dirst vajag, nekas tur normali nebrauc, jo liekot 2.8 sprauslas motronikam galaa, sanak, ka razigakas sprauslas tiek virinatas ar garaku impulsu un beigas auto tiek aizliets.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AudiM
21. Jul 2013, 22:18 #14

Kopš: 27. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: Audi ///MPower

Jums te tada, savdabiga komunikacija notiek. Dirs uz poda parasti. Es jau nesaku, ka dzinejs ideali strada, bet iet nesliktak par 2.8 ar siemensu. Nevajag aizmirst, ka tilpums jau ari nav 2.5, bet gan 2.8 un 2.8 sprauslas ar bosch 3.3.1 loti ok pilda savu funkciju. Turklat bez Lambda korrekcijas.

Un mana gadijuma m50tub25 bija uzlikta ms40.1 vadiba ar 2.8 GMM. Vot te nekas normali nebija, tapec es ari parliku atpakal rupnica paredzeto m3.3.1 vadibu, nevis tapec, ka gribeju amputet EWS un rakstiju ieprieksejo postu tikaj lai kads, kuram rodas lidzigie jautajumi, varetu atrast uz tiem atbildi, nevis lai kads "gudraks dirsejs" atbild, ka viss ir sudi
Offline
Driver
21. Jul 2013, 23:04 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Jul 2013, 22:43:06 raivizz rakstīja:
Kā ir, mainot motoru, jāmainā DME, EWS un jāpārliek aizdedzes atslēgas čips, aizdedzes slēdzenes "gredzens" cik saprotu ir visiem vienāds? Vai tas arī ir jāmaina ar visu atslēgu?

nav vienas universalas recpeptes.
katrs gadijums jaizskata individuali

ja nav ews pirmstam bijis, tad ir vairaki risinajumi iespejami
ja nav vairs ews, tad principa viens - ews nah
ja gan bija, gan ir tad var gan mainit pilnigi visu, gan salagot veco ews ar jauno dme.

bet varjau ari samainit pie viena ari visas atslegas un sledzenes, mazums kads svalka atdeis auto ar 3gab atslegam, nesajatu nevienu sledzeni un perkot motoru, to visu davina lidz

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
21. Jul 2013, 23:48 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

apvilkta detalja neko nemaina, taa ir.

ja uzliki komplektu no automatikas uz manualja, nekas nebus, varu palidzt problemu noverst

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
oskars11
22. Jul 2013, 00:06 #17

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

Izklausas kad motori tiek mainiti uz chuju.
Offline
Driver
22. Jul 2013, 00:17 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Jul 2013, 00:06:30 oskars11 rakstīja:
Izklausas kad motori tiek mainiti uz chuju.

lai tak laudis izklaidejas kaa velas, galvenais, ka pashiem labi un vel ir perfekti, ja kads to visu apmaksa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
22. Jul 2013, 14:02 #19

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

jautājums īsteniem speciem, m52b25 ar b28 kloķeni m50 ieplūdi un b28 sprauslām kļūst principā par m52b28 ar labāku ieplūdi ?
Offline
JZ
22. Jul 2013, 15:57 #20

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ko nozīmē labāku? ja taures ir platākas, tad ieguvums var būt tikai augšējā galā (ja tā 2,8 sadalene/galva spēj izmantot to palielināto plūsmu efektīvi), un arī tad tur vēl var būt problēmas, bet apakša un vidus cietīs viennozīmīgi (kas nav būtiski sportam, bet ir svarīgi motoram ar kuru brauks daudz pa ielu ikdienā)

gaiss pa resnākām taurēm plūst lēnāk, tādēļ zemos/vidējos apgriezienos cietīs cilindra pildījums (volumetric effiency)

bieži šādu konstruktoru autoriem liekas ka viņu radījums baigi veras, patiesībā pirms efektīvajiem rpm vienkārši ir bedre dēļ sačakarētās ieplūdes, un rodas sajūta ka reku baigi "iet", bet max jauda, patiesībā, nav pieaugusi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo