Online
Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dzinēja maiņa no M52B20 uz M52B28
Autors | Ziņojums |
Darklime | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: Golf MKVII
| Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28 | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Jul 2011, 01:54:57 Darklime rakstīja:
Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28
viss dzinejs, DME, EWS un atslega
...varjau "saskanjot" jauno DME ar veco EWS, bet ar e36 nebus jegas no taa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Hazard | | Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
11 Jul 2011, 02:00:28 Driver rakstīja:
11 Jul 2011, 01:54:57 Darklime rakstīja:
Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28
viss dzinejs, DME, EWS un atslega
...varjau "saskanjot" jauno DME ar veco EWS, bet ar e36 nebus jegas no taa.
Hmm, kā ar reduktoru? Vai tad 2.0 tāds apts kā 2.8? Nebus partraku uz trases vai otradies? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Jul 2011, 02:04:33 Hazard rakstīja:
11 Jul 2011, 02:00:28 Driver rakstīja:
11 Jul 2011, 01:54:57 Darklime rakstīja:
Tātad kas papildus būtu jāmaina un jāievēro ,ja autiņam Maina dzinēju no m52b20 uz m52b28
viss dzinejs, DME, EWS un atslega
...varjau "saskanjot" jauno DME ar veco EWS, bet ar e36 nebus jegas no taa.
Hmm, kā ar reduktoru? Vai tad 2.0 tāds apts kā 2.8? Nebus partraku uz trases vai otradies?
vismaz nebus pec kada laika jaliek isaks, jo bus isaks ka 2.8 (laikam)[ Šo ziņu laboja Driver, 11 Jul 2011, 02:07:06 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| tas tiešām tik traki? apkarinamais tač nav jamaina, pietiek nomainit bloku ar galvu iepludnieku no m50 uzreiz virsu un 2.8 izputeju pilna garuma, parejais jau kas mainas ir tikai bloki, ja ? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
30 May 2013, 07:24:48 Sancix rakstīja:
Normālā variantā jāmaina viss, protams var mainīt tikai bloku, ieplūdi, izplūdi.
Arī ātrumkārba, sajūgs.
diviem litriem karba getrags, nevis zf
no elektribam atskiras sprauslas un gaisa meritajs, var tik izmantot vadus, devejus un starteri, generatoru.
dme ari vainu jamaina, vai japarprogramme
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kkk_24 | | Kopš: 18. Oct 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 554
Braucu ar: keyletsgo
| lai apietu ews var likt m50tu pravotku
true/false? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
30 May 2013, 12:56:35 kkk_24 rakstīja:
lai apietu ews var likt m50tu pravotku
true/false?
katra laukja cienigs gajiens! esmu neskaitamus auto partaisijis un izmetis ara visu, kas saistas ar motronic 3.3.1 un uzlicis atpakal siemens ms41 un vel neviens nav pateicis, ka tas nav bijis taa verts.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| savukart man ir pretejais lauku tunings, uz m50tub25 uzlikti vadi un dme siemens 40.1, kas paredzeti 2.0 vanos motoriem. Es ilgi domaju, kam tas bija vajadzigs, ta ari neizdomaju, vienigais kas lien prata - meiginaja pataisit 2.5 ekonomiskaku? Tagad es gribu atgriezt visu ka bija paredzets no rupnicas. Sanak man jamaina dzineja vadi, dme, deveji(kuri tiesi?), GMM? dme cik saprotu sim motoram paredzets bosch m3.3.1? un bosch 3.1 tas ir tas, kurs domats m50b25 bez vanos? | Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| Ja nu gadijuma, tas kadam lidzes:
Siemens un Bosch vadiba atskiras pilniba, jamaina ir motora vadi, klokenes devejs, sadalenes devejs, abi detonacijas deveji, abus T devejus samainiju, jo ari atskiras, bet neesmu parliecinats, varbut ari der, bet bija uzlikti aftermarket. ellas spidiena devejs paliek tas pats, gaisa T deveju ari jamaina, un protams Gaisa masas meritajs un Lambda. Un nezinu ka parejiem Sie vadibam, bet droseles potenciometrs man bija identisks boscham...aaa un tiri piezimei, 2.0 dabiski, ka atskiras ari sprauslas, bet svarigakais, ka atskiras degvielas spiediena regulatori
p.s. un m50tub25 ir bosch 3.3.1 vadiba, kompis ar kodu 413, vismaz ieks e36
p.p.s. Un 2.8(ex-Siemens) var loti labi braukt ar 2.5 kompi un uzkarinajamam detalam, vienigais, sprauslas vajag 2.8[ Šo ziņu laboja AudiM, 19 Jul 2013, 10:47:55 ] | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Un beigās sanāk kā uz m52 uzlikt motronic 3.3.1 ir sarežģītāk un dārgāk kā noņemt ews no ms41. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jul 2013, 12:14:53 Castor rakstīja:
Un beigās sanāk kā uz m52 uzlikt motronic 3.3.1 ir sarežģītāk un dārgāk kā noņemt ews no ms41.
bet gaternieki jau savu laiku neskaita, vinji santimus skaita un pisas pashi, tapec tas ir labak (letak)
cik ir laisti auto ar m52 un ms41, tad vairuma gadijumu ar visu ews viss ir uztaisits kaa vajag, tik ieksh e30 parasti tas tiek nahrenizets. laigan ir ari dazi e30, kur ir ieksha ews un strada kaa vajag, nevis viss viena liela cupa satits un bardacoka stav
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jul 2013, 10:43:00 AudiM rakstīja:
p.p.s. Un 2.8(ex-Siemens) var loti labi braukt ar 2.5 kompi un uzkarinajamam detalam, vienigais, sprauslas vajag 2.8
mazak dirst vajag, nekas tur normali nebrauc, jo liekot 2.8 sprauslas motronikam galaa, sanak, ka razigakas sprauslas tiek virinatas ar garaku impulsu un beigas auto tiek aizliets.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| Jums te tada, savdabiga komunikacija notiek. Dirs uz poda parasti. Es jau nesaku, ka dzinejs ideali strada, bet iet nesliktak par 2.8 ar siemensu. Nevajag aizmirst, ka tilpums jau ari nav 2.5, bet gan 2.8 un 2.8 sprauslas ar bosch 3.3.1 loti ok pilda savu funkciju. Turklat bez Lambda korrekcijas.
Un mana gadijuma m50tub25 bija uzlikta ms40.1 vadiba ar 2.8 GMM. Vot te nekas normali nebija, tapec es ari parliku atpakal rupnica paredzeto m3.3.1 vadibu, nevis tapec, ka gribeju amputet EWS un rakstiju ieprieksejo postu tikaj lai kads, kuram rodas lidzigie jautajumi, varetu atrast uz tiem atbildi, nevis lai kads "gudraks dirsejs" atbild, ka viss ir sudi | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jul 2013, 22:43:06 raivizz rakstīja:
Kā ir, mainot motoru, jāmainā DME, EWS un jāpārliek aizdedzes atslēgas čips, aizdedzes slēdzenes "gredzens" cik saprotu ir visiem vienāds? Vai tas arī ir jāmaina ar visu atslēgu?
nav vienas universalas recpeptes.
katrs gadijums jaizskata individuali
ja nav ews pirmstam bijis, tad ir vairaki risinajumi iespejami
ja nav vairs ews, tad principa viens - ews nah
ja gan bija, gan ir tad var gan mainit pilnigi visu, gan salagot veco ews ar jauno dme.
bet varjau ari samainit pie viena ari visas atslegas un sledzenes, mazums kads svalka atdeis auto ar 3gab atslegam, nesajatu nevienu sledzeni un perkot motoru, to visu davina lidz
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| apvilkta detalja neko nemaina, taa ir.
ja uzliki komplektu no automatikas uz manualja, nekas nebus, varu palidzt problemu noverst
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| Izklausas kad motori tiek mainiti uz chuju. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
22 Jul 2013, 00:06:30 oskars11 rakstīja:
Izklausas kad motori tiek mainiti uz chuju.
lai tak laudis izklaidejas kaa velas, galvenais, ka pashiem labi un vel ir perfekti, ja kads to visu apmaksa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| jautājums īsteniem speciem, m52b25 ar b28 kloķeni m50 ieplūdi un b28 sprauslām kļūst principā par m52b28 ar labāku ieplūdi ? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ko nozīmē labāku? ja taures ir platākas, tad ieguvums var būt tikai augšējā galā (ja tā 2,8 sadalene/galva spēj izmantot to palielināto plūsmu efektīvi), un arī tad tur vēl var būt problēmas, bet apakša un vidus cietīs viennozīmīgi (kas nav būtiski sportam, bet ir svarīgi motoram ar kuru brauks daudz pa ielu ikdienā)
gaiss pa resnākām taurēm plūst lēnāk, tādēļ zemos/vidējos apgriezienos cietīs cilindra pildījums (volumetric effiency)
bieži šādu konstruktoru autoriem liekas ka viņu radījums baigi veras, patiesībā pirms efektīvajiem rpm vienkārši ir bedre dēļ sačakarētās ieplūdes, un rodas sajūta ka reku baigi "iet", bet max jauda, patiesībā, nav pieaugusi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|