Online
Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
maarchav | | Kopš: 03. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: 29
|
14 Dec 2010, 19:19:26 jurrus rakstīja:
14 Dec 2010, 18:30:54 oose rakstīja:
Salona apdarē arī parsvarā izmantota lētā plastmasa kura jau ap 50k sāk grabēt.
salīdzinoši ar BMW, MB un Audi grab. Salīdzinoši ar tā paša gada japāņiem, ievērojami klusāks! vispār pat kauns teikt, ka grab- man nekas negrab, tādā izpratnē kā es saprotu vārdu grab.
man ir divi šādi auto, viens dīzlesi ar 140hp un otrs benzīnieks. NEKAS tur negrab-pilnīgas muļķibas te viens runā. Ir nācies mainīt gultņus un lielas plaukta bukses, kas nebija lēti, bet šobrīd ir arī tam risinājums, kas nemaksā daudz. Ik viens auto izmaksā dārgi, ja ar to brauc līdz pēdējam kliņķim. B6 dīzlis ar dsg kārbu ir vnk sex priekš braukšanas | Offline | | |
MatissC | | Kopš: 04. Jul 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1304
Braucu ar:
| VW Touran 2.0TDI ar DSG pa strasi braucot rij kkadi 5.5 - 6.0l, pilsetaa mazaakais 7l.
| Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
re kur citāts no foruma.
"+ tiko aizgāja 1 sprauslas sūknis (esot slimība), ir kas brauc ilgi, ir kam niķojas... Remonts- 511 Ls. Ceru, ka pārējās neko nedarīs, mašīnu iegādājos tikai janv.beigās, noskrieti ~15 000."
p.s tas ir pumpe duse, katra sprausla ir maziņš mini sūknis, tāpēc arī cena tāda.
cik zinu tad bmw nav pumpe duse bet gan comon rail
tās nav tās pašas sprauslas, kas palido, ja nelieto PD paredzēto (505.01) eļļu? ja kas, ir daudz lētaki varianti kā salabot, restaurēt, nomainīt sprauslas, ne tikai vw centrā, auto īlē vai autofavorītā. | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
14 Dec 2010, 19:58:42 Sancix rakstīja:
nu par tām cenām, protams ka var atrast lētāk utml. es vnk to teicu ka tas tiešām ir diezgan populāri par tām sprauslām, un cena nav no lētākajām.
p.s nezinu vai dēļ eļļas, bet problēma ir diezgan aktuāla, hvz vai visi lej savos 05-08 vw un raudi eļļu pa 1.90 lirtrā Vnk motori nokalpo ap 200k un tad ir jāieguldās bik
Pie 200K ieguldīties ir absolūti normāli. Manuprāt, runāt par defekta nopietnību, ja tas notiek ne biežāk par vienu reizi 100K km, ir nepieklājīgi- normālam latviešu braucējam, tas ir 1x četros gados. | Offline | | |
TDS_96 | | Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
| oktavija~lidz 200k pārsvarā ir divas lietas sajūgs un turbīna pārejais atkarīgs no paša lietotāja.sajugam parasti nobeidzas demferspararats kurš kopā ar sajugu maksā bet ir alternatīva benzinnieka spararats ar sajugu cena lidz 150ls uz cela starpibu nejutu.turbina oem hvz kas par firmu bet uzliku garretpar 100ls dargaku 350ls.sūdīga eļļa/degviela nobeidz sprauslas cenas ir līdz 500ls ja nav atlaižu.
piekare vienkarša nav daudzsviru kā b5 passatam daudzsviru. skodai,golf5,passat b6, vienkarša piekare a4 a6 daudzsviru.leta plastmasa ir parasti skodam golfiem vienigi passatam klat nak elektrorocene kas ar laiku varbut problema
p.s oose b6 passatu laikam redzeji garambraucot. | Offline | | |
oose | | Kopš: 16. Dec 2006
Ziņojumi: 4190
Braucu ar:
|
14 Dec 2010, 20:28:45 TDS_96 rakstīja:
oktavija~lidz 200k pārsvarā ir divas lietas sajūgs un turbīna pārejais atkarīgs no paša lietotāja.sajugam parasti nobeidzas demferspararats kurš kopā ar sajugu maksā bet ir alternatīva benzinnieka spararats ar sajugu cena lidz 150ls uz cela starpibu nejutu.turbina oem hvz kas par firmu bet uzliku garretpar 100ls dargaku 350ls.sūdīga eļļa/degviela nobeidz sprauslas cenas ir līdz 500ls ja nav atlaižu.
piekare vienkarša nav daudzsviru kā b5 passatam daudzsviru. skodai,golf5,passat b6, vienkarša piekare a4 a6 daudzsviru.leta plastmasa ir parasti skodam golfiem vienigi passatam klat nak elektrorocene kas ar laiku varbut problema
p.s oose b6 passatu laikam redzeji garambraucot.
kur es kļūdījos ? neesi kādreiz aizdomājies ka arī dažādi iepriekšējie saimnieki gadās un pa dažādiem ceļiem braukā ? ja nē , tad izmēģini. | Offline | | |
JohnyB | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar:
| pēc autobild testiem Touaran pateicoties šim motoram , bija paša pēdējā vietā, tipiski ir motora galvas un turbīnas problēma
autobild tests[ Šo ziņu laboja JohnyB, 14 Dec 2010, 20:36:30 ] | Offline | | |
TDS_96 | | Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
|
14 Dec 2010, 20:31:39 oose rakstīja:
14 Dec 2010, 20:28:45 TDS_96 rakstīja:
oktavija~lidz 200k pārsvarā ir divas lietas sajūgs un turbīna pārejais atkarīgs no paša lietotāja.sajugam parasti nobeidzas demferspararats kurš kopā ar sajugu maksā bet ir alternatīva benzinnieka spararats ar sajugu cena lidz 150ls uz cela starpibu nejutu.turbina oem hvz kas par firmu bet uzliku garretpar 100ls dargaku 350ls.sūdīga eļļa/degviela nobeidz sprauslas cenas ir līdz 500ls ja nav atlaižu.
piekare vienkarša nav daudzsviru kā b5 passatam daudzsviru. skodai,golf5,passat b6, vienkarša piekare a4 a6 daudzsviru.leta plastmasa ir parasti skodam golfiem vienigi passatam klat nak elektrorocene kas ar laiku varbut problema
p.s oose b6 passatu laikam redzeji garambraucot.
kur es kļūdījos ? neesi kādreiz aizdomājies ka arī dažādi iepriekšējie saimnieki gadās un pa dažādiem ceļiem braukā ? ja nē , tad izmēģini.
kaiminam darba auto b6 odo pāri 250k brauc pa laukiem daudz un patstavigi ne salons grab nav elektronikas/sprauslu problemas | Offline | | |
|
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| izgaazu ar golf V 2,0tdi ar dsg un chipotu, nu veraas lupataas. tipa peec chipa esot 190zs. gaAJAA LJOTI OK. | Offline | | |
al13n | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 641
Braucu ar:
| ļoti īsi par motoriem:
vwmotion | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2309
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
14 Dec 2010, 18:42:16 konussib rakstīja:
14 Dec 2010, 18:30:01 Peecis rakstīja:
14 Dec 2010, 17:57:31 konussib rakstīja:
Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?
Vienam paziņam ir Passats ar šito motoru un DSG. Noskrējiens ap 200k un motors cimperlīgs- panelī visu laiku kaut kādas kļūdas deg, bija arī sūkņsprausla (PD) nobeigusies, bet to atrada lietotu laikam pa 150Ls.
Man pēc 2,8 likās, ka galīgi neiet. Un tas DSG ar tāds patizls.
Ā un skaļš jau nejēgā tas traktors.
Ko domā ar vārdu "Cimperlīgs"? Daudz ieguldījumi? Atsakās startēt? Raustās?
Sprauslu nomainīt nav forši, bet, ja kopumā ieguldījumi nemaz nav tik traki...
Ieguldījumi tiešām daudz, bieži nepielec, braucot ieslēdzas dzinēja avārijas režīms un iet kā 1,0d bez turbīnas. DSG kārba arī pārjaukta. Spararats grab. Čalis teica, ka būtu laimīgs, ja viņam to autiņu nospertu kāds.
P.S. Passats 2004. gada beigas, noskrējis ap 200k un sēdēkļi (ādas) jau saplēsti, izdiluši, salons manāmi nolietots.
Konkrētais autiņš ir labi aprīkots, bet problēmu ir daudz. | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| tas draugs ir mēģinājis savest mašīnu kārtībā, nevis pist kapeiciņu ar vārdiem, ka mašīna sūdīga? neticās, ka ir tādi eksemplāri pie normāla īpašnieka. un varbūt nobraukums ir 300-400K nevis 200? [ Šo ziņu laboja jurrus, 14 Dec 2010, 23:01:41 ] | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| zobenes rem. kompl 110Ls, tikai jāskatās kāda tā zobene tajā komplektā, jo vienā komplektā bija ielikta tāda cieta un pretīga, gandrīz kā plastmasa, otrā normāla
piekare ir vienkāršāka kā vecajam modelim
jāskatās aimugurējie gultņi, to nomaiņa ir dārga, ja tie mainās kopā ar visu stupicu.[ Šo ziņu laboja viesulis, 14 Dec 2010, 23:14:10 ] | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2309
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
14 Dec 2010, 23:00:57 jurrus rakstīja:
tas draugs ir mēģinājis savest mašīnu kārtībā, nevis pist kapeiciņu ar vārdiem, ka mašīna sūdīga? neticās, ka ir tādi eksemplāri pie normāla īpašnieka. un varbūt nobraukums ir 300-400K nevis 200?
Par nobraukumu nezinu, uz šiltes ir 200k+. Naudu autiņam tiešām nežēlo, bet kad paklausās tās summas, kas ir iegrūstas tajā pasūdā, tad paliek jocīgi. E39 ir tikai ziediņi+ n reizes komfortablāks un labāk vadāms un kvalitatīvāks. | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
14 Dec 2010, 18:16:33 konussib rakstīja:
Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?
Par visiem dizeļ automašinam un viņas zobsiksņas un tt! Uzreiz pēc pirkuma jamaiņa zobsiksņi, elju, gaisa/eljas un diegvielas filtru un nekadas problemas ar dzineju nevajadzetu but! | Offline | | |
andreiko | | Kopš: 02. Apr 2009
No: Zilupe
Ziņojumi: 102
Braucu ar: dodge avenger
| nu es nopirku auto ar šādu motoru nullīti no salona (ne vw), pie 4 k aizvedu nočipot uz 170 zs, kopā ar 6 gang manuāli iet ļoti ok, tagad ir 65 k. Viss labi. Kautgan, braucu vienreiz pa vācu bāni ta 150, vajadzēja apdzīt, un pēkšņi motors ierubījās avārijas mode - jauda pazuda un knapi turēja 130. Noslāpēju, pielaidu, viss kārtībā. Palasījos forumus, pie vainas esot kautkāda VTG turbīnas ģeometrijas maiņas sistēma - tur vienkārši kautkāds vārsts ar roku manuāli 200 reizes jāparausta, jo viņš mēdzot ķīlēt Nu redzēs, ja atkārtosies, nāksies raustīt to mēslu Ja braukšu uz darbnīcu, gan jau "gudrinieki" liks mainīt visu turbīnu | Offline | | |
|
jakobsons | | Kopš: 18. Jan 2011
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| labprāt diskusijas autoram nopārdotu savu 2006. gada 2.0tdi pesteli. individuāls ādas salons, gaiši brūns, pati kaste melna, variants . nobraukums 98 tk.km.
pa garantiju samainīts:
1. abu priekšējo durvju elektr. atslēgas,
2. aizm. durvju loga pacēlājs,
3.labā priekšējā optika,
pats dabūju taisīt:
1. priekšā amīši,
2. pie 95tkkm- sūkņsprausla ( 480 lvl - krasta ielā, tiem kas piedāvā pa 200 lvl, paprasiet vai dod 2 gadu garantiju)
3. šodien nobira atkal, izskatās , ka jāmaina uzreiz pārējās 3 sūkņsprauslas- bail no mājām braukt tālāk par 100km )
4. iztaisīta antikorozijas apstrāde- vāģim no rūpnicas zem apakšējiem plastmasas paneļiem un arku lupatām antikorozijas apstrādes praktiski nav. cinks uzklāts kā japāņiem, lec nost lēkšķerēm. )
komforts labs, piekare pietiekami izturīga, salons šur tur piegrab, bet tā bija arī b5.
īsāk sakot , ja ir pircējs ,nomainu sprauslu un laižu vāģi tautās. | Offline | | |
Tiguan | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 179
Braucu ar: Honda CR-V diizelis, 2008.g. janvaaris
| Man ljoti patiik jaunaa VW-Jetta. Iesaku iegaadaaties taadu ar 1,2 litru 105 zirgu benziina turbomotoru par 11551 latu. | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1530
Braucu ar: two turbo on board
| man sodien viens bmw cienitajs teica ka ar Audi braucot tik gredzenu paveelnieki | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8536
Braucu ar: m635csi
|
07 Mar 2011, 18:29:24 Tiguan rakstīja:
Man ljoti patiik jaunaa VW-Jetta. Iesaku iegaadaaties taadu ar 1,2 litru 105 zirgu benziina turbomotoru par 11551 latu.
VWfans atpuushas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|