Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Motora bloka un galvas slīpēšana

AutorsZiņojums
Uldis
13. Nov 2003, 08:27 #21

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5


2003-11-12 19:39, Fii rakstīja:
Vai kāds var ieteikt kādu kantori vai cilvēku, kuram ir nepieciešamie instrumenti un kurš būtu spējīgs noslīpēt perfekti gludu motora bloku un galvu, lai starpā varētu likt metāla blīvi?

Jāņem vērā, ka tas NAV Opel 1.3l motors kurš negriezīsies augstāk par 3000rpm. Tas redzēs turbo spiedienu ap 1.5bar un jaudu virs 400zs.

Tāpat interesē arī galvas uzlabošana - ieplūdes un izplūdes kanālu izpulēšana un "3-angle valve job", lai arī kā tas sauktos latviski.

Šoreiz vairāk interesē kvalitāte nevis cena... Ir kādi ietiekumi?


Gaujas ielā 5. Pagalmā. Prasīt Mārtiņu.
Offline
Lapans
13. Nov 2003, 11:15 #22

Kopš: 04. Oct 2003

Ziņojumi: 1661

Braucu ar:

godigi sakot GAUJAS ielu neiesaku jo man tur ta savileja galvu ka beigas virzuli sitas pret galvu!!!ES IETEIKTU ADAZOS PIE SUMANA tas vecis taisa super vins ari zirnim visus sporta autinus slipe ta cena ari tur nav liela bet galvenais super kvalitate!!!ja intrese dod zinu un iedosu visus kontakttalrunus!!!reputacija vinam ir loti laba bet GAUJAS IELA IR GARAM ITKA DZEKI TUR STRADA LABI bet nu sorry ja man ta nosedina galvu tad VIENKARSI VINI IR LOHI!!!!sorry pa izteicieniem
Offline
SpOrcMeN
13. Nov 2003, 11:40 #23

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

bauska

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Fii
13. Nov 2003, 12:01 #24

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-11-13 11:40, SpOrcMeN rakstīja:
bauska


Sporc, Tu domaa Aivaru Bauskaa?
Offline
SpOrcMeN
13. Nov 2003, 12:16 #25

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

logiski nejau Peteri no "Skriveriem" )

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
BlasterX
13. Nov 2003, 12:21 #26

Kopš: 18. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3088

Braucu ar: Subaru

Kapēc vajag kautko slīpēt? vaitad jums visiem bez slīpēšanas bembis neiet?
Slīpēšana tāds lauku tunings vien ir.
Uzticēt velns zin kam sava auto sirsniņas modifikāciju veikšanu....brrrr

Ja neiet pērc ko jaudīgāku - V8
Offline
edzulis
13. Nov 2003, 12:22 #27

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nav ko čakarēties ar sīkumiem, tas tikai samazinās motora resursu uj jaudas pieaugums nebūs baigu baigais, jāmaina motors uz 2x jaudīgāku un miers!
Offline
Vetal
13. Nov 2003, 12:25 #28

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Fii: par cenam domaju apmeram taa...
500$ virzuli
100$ IC (var sakumam bez vina)
250$ kolektors
150$ turbina
130$ EGT, reiz ar ko es domaju ar aizdedzes reguleshanu nebus lielu problemu
100$ BOV (ari no sakuma var bez vina)
100$ suknis 500Zs (ja nevares vienkarshi iebazt otro lietoto no ta pasha BMW)
70$ visadam gaisa trubam (protams nebus taa kaa Kalkja taisitie)
chiposhanai (t.i.aizdedzes un A/F reguleshanai) es domaju aizies pedejie 100$...
Jaa vel darbs virzulju mainishanai, galvas slipeshanai ja vajag... Vel nezinu kadi varbut 150$... bet varbut vairak...
Kopaa pagaidam sanac 1650$. Ar to visu salikam musu hipotetisko BMW kopaa pieshkilam izbraucam no garazha iespiezham labo pedali gridaa un pec brizha sakam domat par jauno reduktoru un pusasim...
P.S.Ari Nissanam sadalenes maina tikai palielinot jaudu lidz 1.7-1.9 no originalas...

V opwem Fii zvani Kalkim un pastasti man cik maksa slipeshana un porting
Offline
SpOrcMeN
13. Nov 2003, 12:25 #29

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

man liekas 5 reizess jaudigaku labak pakjert un viss ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Vetal
13. Nov 2003, 12:26 #30

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:


2003-11-13 12:21, XBlasterX rakstīja:
Kapēc vajag kautko slīpēt? vaitad jums visiem bez slīpēšanas bembis neiet?

Jaa man bembis bez slipeshanas neiet
Offline
gt99
13. Nov 2003, 12:31 #31

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Kurš V8 jāņem, protams par saprātīgām naudām??? Fii autiņam ar R6 turbo bija ~300zs.

[ This message was edited by: gt99 on 2003-11-13 12:33 ]

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Vetal
13. Nov 2003, 12:40 #32

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Es domaju pa loti demokratisku cenu var sameklet kadu 540i, teiksim 99.gada
Offline
gt99
13. Nov 2003, 12:45 #33

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Runa iet par Fii Toyotas Supras dzinēju (tā kas viņa avatarā). Viņš to aizmirsa pateikt.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
edzulis
13. Nov 2003, 12:47 #34

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Es domāju, ka te tikai dirst visi māk...
Offline
Tigers
13. Nov 2003, 12:50 #35

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Sarakstā neredzēju sprauslas. Tās noteikti jāmaina, jo neskatoties uz degvielas vadības spiediena maiņu, tāpat būs par mazu iesmidzinātās degvielas daudzums.

Un nevajag dir$t, ka BMW inženieri nejēdz taisīt turbo motorus. 70-80 gados viņi bija vieni no labākajiem turbo motoru izstrādātājiem. Vienkārši ar laiku saprata, ka nav vērts - resurss dibenā aiziet. Atmosfēriskie motori rulē vairāk un ilgāk
Offline
Angel
13. Nov 2003, 12:51 #36

Kopš: 20. Aug 2002

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: ’99 535i M-Paket & ’00 323iA

Jaa, skat. paraxtu!
Offline
gt99
13. Nov 2003, 12:54 #37

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Drīz BMW atgriezīsies pie turbo dzinējiem. Ja nemaldos pat nākošajā 3. sērijas BMW būs ar tādu pieejams. Bet vēl es zinu, ka tieši BMW 2002 ar turbīnu pamudināja Porsche rūpnīcu būvēt 911 Turbo autiņu.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Fii
13. Nov 2003, 13:11 #38

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Tiger, par taam sprauslaam Tev droshi vien ir taisniiba. Un tas vareetu to projektu veel vairaak sarezhgjiit. Jo ar lielaakaam sprauslaum jau nu toch standarta ECU buus gruuti tikt galaa.

Ekh, viss atkal pavilka uz fleimu

NA vs Turbo viss gan vairaak atkariigs no taa, kaadiem meerkjiem tas auto ir domaats. Iespeejams, ka lai leeniiteem uz 200km/h pa baani aizbrauktu no darba uz maajaam pilniigi pietiek ar atmosfeerisko. Tachu lai arii cik labu atmosfeerisko dzineeju uzbuuveesi, tik pat labi uzbuuveets turbo dzineejs vienalga buus vieglaaks un jaudiigaaks. Un M seerijas dzineejiem, kuri no fabrikas naak ar 300+ zs, tas arii ir tuvu galeejai robezhai, kas no taa dzineeja ir izdabuujams - izstiepies vai saraujies, savukaart turbiinniekam tur viss tikai saakas.
Offline
Vetal
13. Nov 2003, 13:36 #39

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:


2003-11-13 13:11, Fii rakstīja:
Tiger, par taam sprauslaam Tev droshi vien ir taisniiba. Un tas vareetu to projektu veel vairaak sarezhgjiit. Jo ar lielaakaam sprauslaum jau nu toch standarta ECU buus gruuti tikt galaa.

Par sprauslam galigi aizmirstu...
Fii, ECU ir vienalga kadas tev ir sprauslas lielas vai mazas (protams par Kamaza sprauslam nerunasim ) Galvenais lai pretestiba butu tada pati (IMHO, varbut ari tas nav obligats). Vot ja likt otro rindu - tad gan vajadzigi ari standalone smadzenes...
Offline
Fii
13. Nov 2003, 13:55 #40

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-11-13 13:36, Vetal rakstīja:
Fii, ECU ir vienalga kadas tev ir sprauslas lielas vai mazas (protams par Kamaza sprauslam nerunasim ) Galvenais lai pretestiba butu tada pati (IMHO, varbut ari tas nav obligats). Vot ja likt otro rindu - tad gan vajadzigi ari standalone smadzenes...

Atljaushos taa iisti nepiekrist. Kaa darbojas sprauslas - tas ir vaarsts, kas tiek aatri virinaats ciet valjaa, un parasti meera to noslodzi, cik procentus no visa laika sprauslas ir atveertas. Un tas, ja sprauslas tiek markjeetas, kaa 440cc@40psi noziimee, ka padodot uz taam straavu konstanti un pievadot degvielu ar spiedienu 40psi (turot taas virs atveertas burcinjas), minuutes laikaa burcinjaa saliis 440cc degvielas.

Tagad panjemsim piemeeru un saliidzinaasim 440cc ar 55cc.
ECU sameera ienaakosho gaisu un noskaidro, ka sprauslas ir jaapulsee par 60%, lai nodroshinaatu nepiecieshamo degvielas daudzumu. ECU to ir izdomaajis un taa arii dariis, jo vinjsh ta nezin, kas tam ir galaa piesleegts.

440cc sprauslas ar 60% noslodzi minuutee burcinjaa ielaidiis 264cc degvielas.
Savukaart, ja mees piesleegsim tur 550cc sprauslas, burcinjaa satecees 330cc degvielas - daudz vairaak.

Attieciigi, ja mees gribam ar jaunajaam sprauslaam burcinjaa dabuut 264cc degvielas, tad mums taas ir jaapulsee ar 48% noslodzi, bet ECU to nezina un nemaak izdariit.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo