Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: BMW gudrinieki palīdziet!

AutorsZiņojums
SCHNITZEL
30. Jan 2010, 23:06 #21

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Vienpatis - šitais nav bijis visu laiku. BMW tādu černi dara tikai pēdējos gados. Agrāk taču tā nebija... bija viens modelis E30 piemēram un nebija nekāds E31 (feislifts), 2.3 motors tā arī saucās 323i utt. Un E46 arī tāda lieta, ka modelis 318i, bet dzinējs 1.9 litri. E46 320i vai E39 520i var būt gan 2.0 gan 2.2 (2.2 cik zinu vairs nav tik neizdevies joks kā 2.0) nu un tā tālāk un tā vēljoprojām.

Tāpat var parunāt par 5 litru V12, kas vecajā variantā ir inženieru kļūda un par 5.4 versiju, kas, šķiet, jau ir OK. Tāpat var paskaidrot čalim par automātisko kārbu paaudzēm, par motronic'u atšķirībām un to, ka 2.0 nav ekonomiskāks par 2.5 vai 2.8. Var droši vien vēl paskaidrot, ka 3.5 V8 ir sūdīgāks par 4.4 V8, jo rij tik pat un neiet (tas pats stāsts par 3.0 V8 vs 4.0 V nu un tā tālāk es par to neko nezinu, tāpēc arī nerakstīšu.

-----------------
Offline
SCHNITZEL
30. Jan 2010, 23:08 #22

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas


30 Jan 2010, 23:05:01 Lusijs rakstīja:
vaitad pliits naaca e30?


Nāca. BMW 333i modelim, kas tika ražots 1986.gadā Dienvidāfrikas tirgum. Viņam stūķēja iekšā 3.2 litru M tehnikas plīti, ja neko nejaucu. Tāpēc arī tehniskajā apskatē var dirsties, ja prasa M50 motoram taisīt dzinēja maiņas papīrus.

-----------------
Offline
Edgarz
30. Jan 2010, 23:10 #23

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: e36

Schnitzle malacis
atbilde pēc būtības, pa tēmu un pietiekoši izmeļoši

Ja gadīsies satikt pie Tankista tad trauks no manis
Offline
egonspleeve
30. Jan 2010, 23:12 #24

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


30 Jan 2010, 23:06:09 SCHNITZEL rakstīja:
Vienpatis - šitais nav bijis visu laiku. BMW tādu černi dara tikai pēdējos gados.


e30 316 ari ir 1.8 motors.
Offline
Artis_D
30. Jan 2010, 23:14 #25

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

jau e30 325e bija 2,7.
Offline
SCHNITZEL
30. Jan 2010, 23:18 #26

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

hmm, toč

par e runājot (325E) tas nozīmē, ka dzinējs ir deforsēts degvielas ekonomijas nolūkos. Šķiet, ka šis joks eksistēa E30 un E34. Pēc tam kā piemēru varu teikt bmw 323i (e36, e46) kam ir deforsēts 2.5.

-----------------
Offline
Driver
30. Jan 2010, 23:18 #27

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kludies! E30 ar nosaukumu 333, kas bija paredzets tikai Arabu emiratiem bija ar m30b32 (m30b35)

ka ari motoru kodi nav m10, m20, m30, m50. Tie ir motoru tipi, man apnicis to visiem skaidrot, tapat to daudzi nezin un nesapratis. Tam pasham m50b25 (tipam) var but dazadi kodi gan 25 6 S2, gan 25 6 S3. Pirmie cipari norada tilpumu, otrie cilindru skaitu, bet treshie motora ipatnibas (taa var but gan elektronika, gan motora mehaniskas nianses)

30 Jan 2010, 23:08:34 SCHNITZEL rakstīja:

30 Jan 2010, 23:05:01 Lusijs rakstīja:
vaitad pliits naaca e30?


Nāca. BMW 333i modelim, kas tika ražots 1986.gadā Dienvidāfrikas tirgum. Viņam stūķēja iekšā 3.2 litru M tehnikas plīti, ja neko nejaucu. Tāpēc arī tehniskajā apskatē var dirsties, ja prasa M50 motoram taisīt dzinēja maiņas papīrus.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Vienpatis
30. Jan 2010, 23:20 #28

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


30 Jan 2010, 23:18:02 SCHNITZEL rakstīja:
hmm, toč

par e runājot (325E) tas nozīmē, ka dzinējs ir deforsēts degvielas ekonomijas nolūkos.


runajot pa dizeliem 320 un 318 ir deforseets 2.0 dizelis, bet gan peec papiriem, gan reali ir par ~0.5-1 l neekanomiskaki!
Offline
Wilde
30. Jan 2010, 23:21 #29

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220

e30 333i bija paredzeets/razzots Dienvidaafrikas tirgum , nevis emiraatiem. vinni ir tikai RHD versijaa.
Offline
Driver
30. Jan 2010, 23:22 #30

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Jan 2010, 23:18:02 SCHNITZEL rakstīja:
hmm, toč

par e runājot (325E) tas nozīmē, ka dzinējs ir deforsēts degvielas ekonomijas nolūkos. Šķiet, ka šis joks eksistēa E30 un E34. Pēc tam kā piemēru varu teikt bmw 323i (e36, e46) kam ir deforsēts 2.5.

ne vienmer ir pie vainas ekonomija, deforsetam motoram ir lielaks un agraks griezes moments. Tie kas ir braukushi ar ETAs motoriem to zinas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
SCHNITZEL
30. Jan 2010, 23:22 #31

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

A kuram tad E30 bija plīts, ja jau visi kladzina, ka plīts ir bijusi, tad kam citam, ja ne 333i ?

-----------------
Offline
Driver
30. Jan 2010, 23:37 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Jan 2010, 23:22:34 SCHNITZEL rakstīja:
A kuram tad E30 bija plīts, ja jau visi kladzina, ka plīts ir bijusi, tad kam citam, ja ne 333i ?

klausies vairak ko visadi interneta botanikji kladzina.
E30 333 ir ar m30, bet tagad nepateikshu no galvas vai ar 3,2 vai 3.5 vai ar abam versijam. Un man DAR un arabu emirati ir viens un tas pats, jo geografijaa man bija stabils "2" un atminja man ir sudiga.
Starpcitu ir tads auto kaa e30 325iS, kam tads ir bijis paredzets un cik eksemplaros uztaisits nezinu, bet ja parvsreshu slinkumu un ieslegshu notbuku, tad varu pateikt, kas vinjam bija ieksha. Iespejams tas ir 325 ar 24V

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
wiesturs85
30. Jan 2010, 23:40 #33

Kopš: 30. Jan 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

paldies par info!! bet viss tik sarežģīti bet kurš tad ir labāks modelis un arī pie krīzes biki ekonomiskāks?
Offline
SCHNITZEL
30. Jan 2010, 23:43 #34

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Kāds ir budžets? Ar kādu degvielu tu gribi braukt? Cik lielu auto tev vajag (viens pats no darba uz mājām vai vadāt bērnu ratus, kartupeļus utt.)?

-----------------
Offline
Vienpatis
30. Jan 2010, 23:44 #35

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


30 Jan 2010, 23:40:48 wiesturs85 rakstīja:
paldies par info!! bet viss tik sarežģīti bet kurš tad ir labāks modelis un arī pie krīzes biki ekonomiskāks?


Nu tagad saaksies!!!! Tas ir jautaajums uz kuru atbildes nav!
Offline
SCHNITZEL
30. Jan 2010, 23:45 #36

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Ir atbilde... lai cilvēks uzraksta savas nākamās mašīnas pielietojumu un savu budžetu. Atbildi palīdzēsim atrast. Derētu arī uzrakstīt ar kādu Fordu tu pārvietojies un vai tevi apmierina tā auto izmēri un veiktspēja.

-----------------
Offline
Vienpatis
30. Jan 2010, 23:50 #37

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Geniaali!!! Varbut tiesam palidzesim, jo laikam vis M piekriteji un parejo auto noliceji dzer un nav on-line
Offline
Driver
30. Jan 2010, 23:52 #38

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tatad e30 333 no 05/1987-12/1988 3.2litri 145kW motora kods 32 6E A, tips m30b32, tads pats kaa e23 732i/733i

par e30 ar 24V motoru (pienjemsim m50b25) pagaidam info nevaru ielikt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
SCHNITZEL
30. Jan 2010, 23:56 #39

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Tas ir PM, domāju, ka autors nedusmosies, ja publicēšu. Tā arī būs labāk, ja visi varēs kaut kā palīdzēt, palabot.
doma ir 3 sērija lidz 98 gadam, iespējams kupeju, bet ne lielāku par 2l! vai arī 5 sērijas dīzelīti, jo 2.0 benzīns jau kā citi saka, ka par švaku!


Teiksim tā, tev ir jāuzraksta budžets, jo bez tā nu nekā. Varbūt tev sanāk labs E36 (lasīt sterils) bet ja budžets ir kaut kādi 1500Ls, tad principā par to cenu tu vari dabūt vidēju E36 - tādu, kā lielākais vairums.

2.0 litru benzīnu tev nevajag. Izdomā pats vai tu gribi 1.8is vai 2.5, jo degvielas patēriņš atšķirsies labi ja par kādu litru, diviem, bet jauda pamatīgi. 2.0 dzinējs nav ne ekonomisks, ne jaudīgs. Ja gribi spiest uz ekonomiju, tad skaties uz 316i, bet nu arī... kāda tur ekonomija... tie paši 10 litri pilsētā un 7-9 uz šosejas (ar 2.5 būs ap 12 pilsētā un ap 8 uz šosejas. 1.8is, 2.0 un 2.8 tik pat) bez tam pērkot vārgāku motoru tu arī automātiski paraksties uz sūdīgām bremzēm (aizmugurē nebūs disku bremzes, bet trumuļi) kā arī tievākām stoikām un citām niansēm.

5 sērijas dīzelīti (e34) nenobrauktu būs grūti atrast, lai gan lietotājs Riddler piedāvā ļoti labu E34 ar pilnu rūpnīcas M-paketi. Cena nav maza - 2800Eur, bet auto ir perfektā stāvoklī.



-----------------
Offline
Driver
31. Jan 2010, 00:01 #40

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Jan 2010, 23:50:15 Vienpatis rakstīja:
Geniaali!!! Varbut tiesam palidzesim, jo laikam vis M piekriteji un parejo auto noliceji dzer un nav on-line

viss, kas nav bmw ir pilnigs suuds. un es nevaru pat iedomaties kads fords ir labaks par jebkuru pat nopistu bmw ka te dazi teica.

Japerk ir 328/540/750 ja grib istu bmw un brauksanas izjutas, bet ja perk 316/518 tad tas nav bmw, bet suds uz kocinja ar RWD, kas kludas pec ir izripojis pa rupnicas vartiem ar BMW emblemu virsu.

Par M visiem skaidrs

escortu cosworthu nepieminet, tas ir iznjemums.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo