Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 automāta problēma

AutorsZiņojums
Driver
13. Apr 2010, 22:54 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Apr 2010, 22:45:26 Didzis rakstīja:
Atgriežos pie viedokļa, ka BMW auto-kārbas ir sūds

Interesējos tikai cik liela sastāvdaļa no "automātiskā kārba" ir tā mufte.

tik nedris, ja! ZF karbas nav suds nav vinja noripojusi 200kkm
un nav ko plutit, ka karbai ellja ir "lifetime".
pameklejiet cik lielu resursu karbai nosaka razotajs un cik % no uzradita resursa ir jau nobraukti...

tad velreiz padomajiet par km un par lifetime.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
CP17
13. Apr 2010, 22:58 #22

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Apr 2010, 22:54:30 Driver rakstīja:

tik nedris, ja! ZF karbas nav suds nav vinja noripojusi 200kkm
un nav ko plutit, ka karbai ellja ir "lifetime".
pameklejiet cik lielu resursu karbai nosaka razotajs un cik % no uzradita resursa ir jau nobraukti...

tad velreiz padomajiet par km un par lifetime.

Zelta vārdi + vēl būtu derīgi noskaidrot patieso nobraukumu (kuru ne vienmēr ir iespējams noteikt) un neticēt katram 2trajam 180kkm rumbulas vai LT placī pērkot sterilo jauno auto

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Driver
13. Apr 2010, 23:03 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

un atkal vecaa patiesiba - nopirki auto ar automatu > maini ellju, savadak var nakties mainit karbu
vismaz taa daru es un man automati neklajas nost.

13 Apr 2010, 22:58:51 CP17 rakstīja:

13 Apr 2010, 22:54:30 Driver rakstīja:

tik nedris, ja! ZF karbas nav suds nav vinja noripojusi 200kkm
un nav ko plutit, ka karbai ellja ir "lifetime".
pameklejiet cik lielu resursu karbai nosaka razotajs un cik % no uzradita resursa ir jau nobraukti...

tad velreiz padomajiet par km un par lifetime.

Zelta vārdi + vēl būtu derīgi noskaidrot patieso nobraukumu (kuru ne vienmēr ir iespējams noteikt) un neticēt katram 2trajam 180kkm rumbulas vai LT placī pērkot sterilo jauno auto


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
13. Apr 2010, 23:04 #24

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


13 Apr 2010, 22:54:30 Driver rakstīja:

13 Apr 2010, 22:45:26 Didzis rakstīja:
Atgriežos pie viedokļa, ka BMW auto-kārbas ir sūds

Interesējos tikai cik liela sastāvdaļa no "automātiskā kārba" ir tā mufte.

tik nedris, ja! ZF karbas nav suds nav vinja noripojusi 200kkm
un nav ko plutit, ka karbai ellja ir "lifetime".
pameklejiet cik lielu resursu karbai nosaka razotajs un cik % no uzradita resursa ir jau nobraukti...

tad velreiz padomajiet par km un par lifetime.


Nene, nav runa par "batmansupermankārba-navjāremontē-naveļļajāmaina", bet nav dzirdēts, ka vw un fordi ikdienā domā, kur lai saremontē APK labi, varbūt neobjektīvi jo saskarsme ir vairāk ar bmw un statistiski tās kārbas arī ir skaitliski daudz vairāk.

Katrā ziņā visiem pazīstamajiem ar bmw apk ir bijušas problēmas. Man jau 3 autiņš ar automātu un ir "sarežģījumi"

(c) viedoklis vulgaris, e36 spēks : pielūgt:

[ Šo ziņu laboja Didzis, 13 Apr 2010, 23:04:53 ]



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Didzis
13. Apr 2010, 23:10 #25

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

P.S. un cik patiess ir apgalvojums, ka vecai kārbai nomainot eļļu (pieņemsim pirmo reizi mūžā), iestājas tā saucamais "šoks", jo laika gaitā ir radies kanālu, dīžu izdilums etc un kārba var nobrukt ātrāk kā nemainot viņu?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Driver
14. Apr 2010, 11:26 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Apr 2010, 23:10:28 Didzis rakstīja:
P.S. un cik patiess ir apgalvojums, ka vecai kārbai nomainot eļļu (pieņemsim pirmo reizi mūžā), iestājas tā saucamais "šoks", jo laika gaitā ir radies kanālu, dīžu izdilums etc un kārba var nobrukt ātrāk kā nemainot viņu?

taa pat ir ar motoriem - norperc vecu auto, samaini ellju un motors nokjile

problema ir meklejama dziljak, konkretie mezgli ir jau "arsteti" ar kimiju un katrs nakamais auto ipasnieks, jutot sudus, iegaz (kartejo) kimijas pudeliti un drotu pardod, kur ellju vieta rinjko kimija...

tad kads kartigais auto saimnieks uzreiz pec iegades nolemj nomainit ellas un agegats jau nespej stradat ar normalu ellju un atsaka...

turpinot par tomatiem, iedod bembistam pagazt ar forda tomatu vai kadu citu "BMW stila" noklasies taa, ka smird. jo parasti ar tadiem "nepareizajiem auto" brauc seenes, kas nekad nespiez gazi vairak ka 50%, negriez motoru vairak ka 3krpm un nezin kas ir kickdown
tadi lidz pasham beigam nejut, ka kaste ir pidzets un jau gadu vinjai izslid diski...

visi ne ZF automati ir daudz, daudz sudigaki

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
14. Apr 2010, 11:37 #27

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Apr 2010, 11:27:14 Rust rakstīja:
Piedodie par iejaukšanos cita tēmā, bet kur varētu būt problēmā, kārbā vai kaut kur citūr? (E39 530D/184zs versija tourings 99g. automāts)
viss šis sākās pēc gaisa masas mērītāja nomaiņas (jo bija vienkārīs nobeidzies, jaunais strādā bez prob.)

tātad, jau katru reizi kad iedarbinu un ielieko R,N,D režīmā auto baigi dreb(stāvot), bet P režīmā nedreb, pabraukājot kādu laiku pazūd tā drebēšana, tad otra lieta, piemēram D režīmā stāvot ar nospiestu bremzi - un kad uzsāk braukt, auto sāk braukt bet spiež pedāli ļoti knapi ceļ apgreizienus, pedēlis gandriz ir lidz grīdai nospiest kā vienā mirkļi uzreiz tā teikt izšauj to jaudu (šāda parādibu ne vienmēr ir)

Kur skatīties problēmu?


TE skatities problemu!


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
14. Apr 2010, 11:39 #28

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


14 Apr 2010, 11:26:14 Driver rakstīja:

13 Apr 2010, 23:10:28 Didzis rakstīja:
P.S. un cik patiess ir apgalvojums, ka vecai kārbai nomainot eļļu (pieņemsim pirmo reizi mūžā), iestājas tā saucamais "šoks", jo laika gaitā ir radies kanālu, dīžu izdilums etc un kārba var nobrukt ātrāk kā nemainot viņu?

taa pat ir ar motoriem - norperc vecu auto, samaini ellju un motors nokjile

problema ir meklejama dziljak, konkretie mezgli ir jau "arsteti" ar kimiju un katrs nakamais auto ipasnieks, jutot sudus, iegaz (kartejo) kimijas pudeliti un drotu pardod, kur ellju vieta rinjko kimija...

tad kads kartigais auto saimnieks uzreiz pec iegades nolemj nomainit ellas un agegats jau nespej stradat ar normalu ellju un atsaka...


Skaidra bilde



turpinot par tomatiem, iedod bembistam pagazt ar forda tomatu vai kadu citu "BMW stila" noklasies taa, ka smird. jo parasti ar tadiem "nepareizajiem auto" brauc seenes, kas nekad nespiez gazi vairak ka 50%, negriez motoru vairak ka 3krpm un nezin kas ir kickdown
tadi lidz pasham beigam nejut, ka kaste ir pidzets un jau gadu vinjai izslid diski...

visi ne ZF automati ir daudz, daudz sudigaki


Izklausās pat visai ticami

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Heiteer
26. Jun 2019, 15:34 #29

Kopš: 28. Jan 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Varbūt var kads izstastīt kas par problemu? Automats 2.5d. Iespiežot lidz galam, 1-3 parsledzās normāli, bet no trešā atruma spiežot aizliet lidz 4k, un sāk raustīties kā redline un neparmetās kādas 3sek. Pectam parmetās un ar 4 atrumu tas pats. Sīkāk sakot kāpēc ir tas redline?
Offline
Araajz
26. Jun 2019, 15:38 #30

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


26 Jun 2019, 15:34:05 @Heiteer rakstīja:
Varbūt var kads izstastīt kas par problemu? Automats 2.5d. Iespiežot lidz galam, 1-3 parsledzās normāli, bet no trešā atruma spiežot aizliet lidz 4k, un sāk raustīties kā redline un neparmetās kādas 3sek. Pectam parmetās un ar 4 atrumu tas pats. Sīkāk sakot kāpēc ir tas redline?

Kārba uz miskasti
Offline
RR04
26. Jun 2019, 15:47 #31

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


26 Jun 2019, 15:34:05 @Heiteer rakstīja:
Varbūt var kads izstastīt kas par problemu? Automats 2.5d. Iespiežot lidz galam, 1-3 parsledzās normāli, bet no trešā atruma spiežot aizliet lidz 4k, un sāk raustīties kā redline un neparmetās kādas 3sek. Pectam parmetās un ar 4 atrumu tas pats. Sīkāk sakot kāpēc ir tas redline?


DPF tā tīrās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo