Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 automāta problēma

AutorsZiņojums
KIRSH
11. Jun 2009, 19:45 #1

Kopš: 20. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: bmw528i

Pieslēdzot pie komja erorr torque converter clutc kas par problēmu

[ Šo ziņu laboja KIRSH, 11 Jun 2009, 19:46:14 ]

Offline
JZ
11. Jun 2009, 19:49 #2

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ļoti precīzs problēmas apraksts

torque converter izskatās šādi atvērtā veidā, bet, cik zinu, tad pats converters ļoti reti kad ir pie vainas ja ir kādas problēmas ar automātu...



edit: bilde bija neīstā ar converteri bez sajūga, bet teksts paliek, problēma drīzāk ir tā sajūga vadībā

un vispār BMW ir tādi TISi, kur pēc error kodiem ir loģiskās ķēdītes kas kur ir jāpārbauda, lai diagnosticētu un atrastu nestrādājošo daļu

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Jun 2009, 20:04:13 ]

Offline
KIRSH
11. Jun 2009, 20:49 #3

Kopš: 20. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: bmw528i

paldies, auto jau iet tikai parslēdzoties starp pirm otro ātrumu tāka sudīgak saslēdzās ātrumā
Offline
JZ
11. Jun 2009, 21:00 #4

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pasaki modeli/motoru/gadu, palūrēšu TISā kas par vainām varētu būt
Offline
KIRSH
11. Jun 2009, 21:51 #5

Kopš: 20. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: bmw528i

528i 2000
Offline
Mo
11. Jun 2009, 22:48 #6

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

"The torque converter clutch locks the turbine to the converter housing.
This creates a mechanical coupling with a ratio of 1:1. This can only be achieved at
higher engine speeds, the torque converter clutch must be disengaged at low engine
speeds to prevent stalling.
Depending on transmission
application, the TCC can be engaged in 3rd, 4th or 5th gear. The TCC must be disengaged."
Offline
JZ
11. Jun 2009, 23:04 #7

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nekādas speciālas atzīmes par 1-2 ātrumiem neredz, to pārslēgšanos nodrošinot kaut kāds Solenoid 1, un ja problēma nav citos pārnesumos, tad diez vai tā sajūga vai tā vadības vaina varētu būt

ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis

savukārt ja būtu bojāta vadība tam sajūgam, tad gļuki būtu neatkarīgi no pārnesuma, nevis tikai starp 1-2, asa slēgšanās, sitieni utml.

bet nu tās tik manas domas, automātus neremontēju
Offline
KIRSH
12. Jun 2009, 00:17 #8

Kopš: 20. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: bmw528i

paldies
Offline
PowerBMW
12. Jun 2009, 00:26 #9

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


11 Jun 2009, 23:04:04 JZ rakstīja:
nekādas speciālas atzīmes par 1-2 ātrumiem neredz, to pārslēgšanos nodrošinot kaut kāds Solenoid 1, un ja problēma nav citos pārnesumos, tad diez vai tā sajūga vai tā vadības vaina varētu būt

ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis

savukārt ja būtu bojāta vadība tam sajūgam, tad gļuki būtu neatkarīgi no pārnesuma, nevis tikai starp 1-2, asa slēgšanās, sitieni utml.

bet nu tās tik manas domas, automātus neremontēju

izklausies pēc ginekologa
Offline
Hunter
15. Jun 2009, 13:57 #10

Kopš: 15. Jun 2009

Ziņojumi: 42

Braucu ar: ciskudrilli

Vēlējos painteresēties - kas par lietu var būt ja automāts kad strauji nobremzē un tad atkal vēlas uzsākt braukšanu atlaižot bremžu pedāli reizēm pats nesāk ripot, kustība saakas tikai pēc kādām dažām sekundēm vai arī kad mazliet uzdod gāzi!Bet tā nenotiek visu laiku un pārējie ātrumi slēdzas bez problēmām!
Offline
2nd
19. Jun 2009, 00:41 #11

Kopš: 19. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: '98 540 Individual

nu man ar šitais patreiz... tip jāuzsāk ir kustība ir noteikti, janu pret kāpumu tad es nezinu...
a par to ka bremzējot pie kursta un atlaižot bremzi raujas uz priekšu ir dažādi varianti - var būt ka gāzes trosīte jāmaina(tipa iestrēgst) var būt sveces, bet tad tu justu ka nav jaudas ikpalaikam vai vibrācijas ir uz nelieliem apgriezieniem un var būt spolei vakars.. bet nu teorētiski ja nav sveces izbeigušās tad spolei nevajadzētu būtu..
lielākā iespējamība trosīte bet nu tur pie speciem..
Offline
ivs12
13. Apr 2010, 20:40 #12

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


11 Jun 2009, 23:04:04 JZ rakstīja:
nekādas speciālas atzīmes par 1-2 ātrumiem neredz, to pārslēgšanos nodrošinot kaut kāds Solenoid 1, un ja problēma nav citos pārnesumos, tad diez vai tā sajūga vai tā vadības vaina varētu būt

ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis

savukārt ja būtu bojāta vadība tam sajūgam, tad gļuki būtu neatkarīgi no pārnesuma, nevis tikai starp 1-2, asa slēgšanās, sitieni utml.

bet nu tās tik manas domas, automātus neremontēju
ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis .sveiks tieši tā ir manam x5,kas tur ir jānomaina gidrotransformators?????
Offline
ivs12
13. Apr 2010, 20:44 #13

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis .sveiks tieši tā ir manam x5,kas tur ir jānomaina gidrotransformators?????
Offline
ivs12
13. Apr 2010, 21:06 #14

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Offline
ivs12
13. Apr 2010, 22:00 #15

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


13 Apr 2010, 21:06:35 ivs12 rakstīja:

Offline
Driver
13. Apr 2010, 22:15 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

koments bija paredzets topika autoram, ne sodienas problemai

[ Šo ziņu laboja Driver, 13 Apr 2010, 22:17:20 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
13. Apr 2010, 22:21 #17

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


13 Apr 2010, 22:15:50 Driver rakstīja:
koments bija paredzets topika autoram, ne sodienas problemai


Hidromuftas maiņa/remonts ir mazāk sāpīgs kā pašas kārbas remonts? Vai +/- tas pats ?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Driver
13. Apr 2010, 22:30 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Apr 2010, 22:21:10 Didzis rakstīja:

13 Apr 2010, 22:15:50 Driver rakstīja:
koments bija paredzets topika autoram, ne sodienas problemai


Hidromuftas maiņa/remonts ir mazāk sāpīgs kā pašas kārbas remonts? Vai +/- tas pats ?

1. normala srota muftu pardod tikai kopa ar karbu, lai butu lielaka garantija, ka viss stardas.
2. mufta principa nav jaucama - aizmetinata. jamaina, ne jaremonte. vienigi cik man zinams tad recro servii cesis muftas uz speciala stenda griez valja, remonte un metina ciet.

...bet lai nonjemtu muftu, naksies ari karbu njemt nost.

automats nav paredzets bomariem un celtniekiem, tapat kaa BMW. nesaprotu kur probelam remontet karbu auto, kas maksa labu ciparu, cita lieta cikstet par karbas remontu kautkadam e32/e34/e36 kur auto maksa karbas remonta cenu.

topika autoram beigta mufta, kas draud ar izskaiditu karbu, bet kas probelmu sodienas rakstitajam - nevelos (par velti) domat

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
13. Apr 2010, 22:45 #19

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Atgriežos pie viedokļa, ka BMW auto-kārbas ir sūds

Interesējos tikai cik liela sastāvdaļa no "automātiskā kārba" ir tā mufte.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
homeless
13. Apr 2010, 22:52 #20

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar: 5er touring


15 Jun 2009, 13:57:53 Hunter rakstīja:
Vēlējos painteresēties - kas par lietu var būt ja automāts kad strauji nobremzē un tad atkal vēlas uzsākt braukšanu atlaižot bremžu pedāli reizēm pats nesāk ripot, kustība saakas tikai pēc kādām dažām sekundēm vai arī kad mazliet uzdod gāzi!Bet tā nenotiek visu laiku un pārējie ātrumi slēdzas bez problēmām!

Man bija problēma kad pēc straujas bremzēšanas asi uzsākot braukt ir tāda kā tukšgaita. aizvedu uz servisu, nomainīja eļļu filtru un problēma bija atrisināta. kā man paskaidroja, kārbā bija par maz eļļas līmenis.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo