Online
Pašreiz BMWPower skatās 46 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E36 Neiet reizēm viens cilindrs M50b25
Autors | Ziņojums |
zuums | | ![](files/avatars/12517_1546954961.jpg) Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1187
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| tas štekers jau nav zem ieplūdnieka!!! viņš ir blakus tam!!!!-stūrī.....apm. | Offline | | |
Staris ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6176_1205277635.gif) Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kurā pusē? stikla pusē ? Būs man arī rīt jāiet paskatīties [ Šo ziņu laboja Staris, 05 Oct 2008, 01:00:52 ] | Offline | | |
zuums | | ![](files/avatars/12517_1546954961.jpg) Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1187
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| jaa,priekš.stikla pusee !!! | Offline | | |
martink ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/5435_1720816442.jpg) Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| A kā var noteikt, ka neiet viens cilindrs? | Offline | | |
Staris ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6176_1205277635.gif) Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| to dzird un jūt | Offline | | |
BMW-Valcha | | ![](files/avatars/6807_1647002976.jpg) Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
04 Oct 2008, 22:55:39 ezix rakstīja:
kas war būt par wainu,ka reizēm neiet viens cilindrs-vairāk neiiet,kā iet!!!! vai newar būt ,ka kāda sprausla dir......!!!???
motor-M50b25
RPM DAČIKS BEIGTS!!!! ZINU 100%, jo man bija tas pats!!! | Offline | | |
lawww | | ![](files/avatars/12655_1219291624.jpg) Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 96
Braucu ar: BMW e38 740i, BMW e36 325i
| Te izskatās, ka katram ir bijis tas pats, tikai defekts cits! ![](files/images/smilies/icon16.gif) [ Šo ziņu laboja lawww, 15 Dec 2008, 22:21:25 ] | Offline | | |
BMW-Valcha | | ![](files/avatars/6807_1647002976.jpg) Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Aizdzen uz diagnostiku, ja netici!!! Es ar kādu mēnesi mocījos ar 5 cilindriem... | Offline | | |
|
lawww | | ![](files/avatars/12655_1219291624.jpg) Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 96
Braucu ar: BMW e38 740i, BMW e36 325i
| 100% Tu nevari zināt, jo pie tās pašas beigtās sveces ir tieši tas pats ![](files/images/smilies/icon_smile.gif) | Offline | | |
yanjux | | ![](files/avatars/4848_1427828427.jpg) Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4875
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
05 Oct 2008, 00:53:29 PowerBMW rakstīja:
05 Oct 2008, 00:49:57 rewops rakstīja:
lab!!!rīt apstīšos!!!!
un saku uzreiz nahrenizē to stekeru uzreiz jo pēctam sekos citi cilindri!!! salodē viņus pa taisno un aizmirsti gļuku!!! IZ pieredzes ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
ko vēl nahrenizēt? nu lai zinātu ka turpmāk nebūs gļuku..
varbūt Tev pašam kko nahrenizēt, priekšdienām?? ![](files/images/smilies/iono.gif) | Offline | | |
BMW-Valcha | | ![](files/avatars/6807_1647002976.jpg) Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Auksts viņš tev strādā ar visiem cilindriem un kad uzsilst, tad viens sāk streikot?!?!?! | Offline | | |
Staris ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6176_1205277635.gif) Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| e36 jau ahūnā diagnostika izveicama ![](files/images/smilies/mhihi.gif)
lētāk ir to naudu ieguldīt detaļās un sākt kaut ko mainīt nekā braukt pie kompja slēgt klāt. | Offline | | |
alen | | ![](files/avatars/8466_1243617195.jpg) Kopš: 16. Apr 2007
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: bavariju
|
16 Dec 2008, 06:53:12 tievais rakstīja:
Lieta taada ka es vismaz saveejam nevaru noteikt kursh cikindrs nestraadaa - jo kad izskruve sveces visas ir normaali bruunas!
Kur tas RPM datciks atrodas?
Diagnostikaa biju aizdzinis - nopleesa naudu un jeegas nekaadas - kautko beigaas saaka tikai murgot ka itkaa sadalei ahujennais izdilums esot - bet vaitad no taa var buut ka nestraadaa viens pods kaa iespied paari 3 tuukstošiem?
rpm "dačuks" jeb kloķvārpstu apgriezienu devējs, atrodas vai nu pie kloķvārpstas vai pie sadales vārpstas vai nu vienā vai otrā galā, abām komponentēm ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
un jā var gan būt no izdiluma, ja pamatīgi izdilusi sadales vārpstas kulaciņš , tas nozīmē ka Tev līdz tiem 3.000 rpm viņš spēj iesmidzināt attiecīgo degvielas daudzumu, respektīvi virina ieplūdes vārstu normāli, tiklīdz vajadzīgi lielāki rpm, pieņemsim 4.000 rpm un agustāk, tad kulaciņš pietiekami nevar atvērt ieplūdes vārstu un neieplūst pietiekami daudz degmaisījuma, un tāpēc neiet Tev vairāk par tiem 3.000 rpm. jautājumi ? ![](files/images/smilies/icon_wink.gif) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|