Online

Pašreiz BMWPower skatās 40 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 Neiet reizēm viens cilindrs M50b25

AutorsZiņojums
ezix
04. Oct 2008, 22:55 #1

Kopš: 18. Sep 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 32

Braucu ar: EB 7335

kas war būt par wainu,ka reizēm neiet viens cilindrs-vairāk neiiet,kā iet!!!! vai newar būt ,ka kāda sprausla dir......!!!???
motor-M50b25
Offline
Varemix
04. Oct 2008, 23:13 #2

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

Indukcijas spole! ja brivgaita iet, bet zem slodzes pazud. varetu but ari svece, bet ticamak, ka spole. nav dargs prieks, taa kaa neuzrtaucies!
un isteniba jaunus topikus it ka neveidojam, visam dzives situacijam ir savi topiki sheit jau izveidoti, tava gadijuma, piemeram, jautajumi spechukiem! Ja nevari atrast, tad augsha ir opcija meklet, kura ieraksti visus saposhos atslegas vardus un atradisi daudz jau sen izsmeltas atbildes!
Offline
Staris
04. Oct 2008, 23:15 #3

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

kompresija nav kādā cilindrā.
gredzeni/vārsti
Offline
zuums
04. Oct 2008, 23:23 #4

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

spoles točna nav vainīgas jo uzliku no viena cita visas 6 kam iepriekš gāja zaibis!!!! varētu būt tad drīzāk kāda svece!!!,jo tā raustīšanās ir ļoti minimāla-knapi var just!! a dēļ kādas sprauslas tas nevar būt???
Offline
Staris
04. Oct 2008, 23:25 #5

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

ļoti gribi, lai tas būtu dēļ sprauslas?
Nu ja tik ļoti gribi, tad maini nost.
Tev tak saka, spoles, sveces, kompresiju nomēri.
Spoles labas, tad turpini ar sveču nomaiņu/pārbaudi. Liec sprauslas pašlaik mierā
Offline
zuums
04. Oct 2008, 23:30 #6

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

tā jau arī darīšu!!!-rīt nomainīšu sveces--tikai kadas būtu labāk likt???
Par kompresiju arī biju iedomājies....a vispār cik tadam motoram jābūt norm.kompresijai????
Offline
Staris
04. Oct 2008, 23:40 #7

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

kaut kādi padsmit bija laikam
tas ta vēl salīdzinoši sīkums. Ja tā būs kompresijas vaina, tad uzreiz manīsi, ka vienam vai diviem cilindriem ir daudz zemāka kompresija nekā citiem
Offline
PowerBMW
04. Oct 2008, 23:43 #8

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:

90 % ka zaļais kontakgrupā sprauslām!!! pārbaudita un zināma vērtiba!
Offline
zuums
04. Oct 2008, 23:47 #9

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

stulbs jautājums,bet kas tā par kontaktgrupu--kas tieši!!! sprauslām visi štekeri kā jauni-nekāds zaļais!!!
Offline
bum_bumz
04. Oct 2008, 23:47 #10

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6869

Braucu ar: E34

Man savulaik bij tā. Stāv nabags novietots zem pažobeles, visi lieti sniegi tek uz kapota un kaukādā veidā pakļūst zem tās izolācijas. Tai savukārt mikroskopisks caurums pret skrūves vietu vākam, kas nosedz spoles un sveces. Nu un tad tālāk ūdens satek uz pēdējās sveces. Kā auksts tā pielec un strādā visi cilindri, nedaudz uzsilstot viens pazūd, vēl pēc brīža, kad ūdens iztvaikojis, aiziet visi cilindri. Nākošajā rītā joks atkārtojas.

Visam šitam rezumē: vienkārši sit uz īso. Tumsā vajag noraut visus vākus un skatīties vai nedzirksteļo.

Svece vispirms jāizskruvē un jāapskatās, ja aizdirsta un nav dzirksteles tad ir jēga mainīt, ja nē tam nav nozīmes. Nez pričom te kompresija
Offline
zuums
04. Oct 2008, 23:59 #11

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

pēc skata jau visisveču kontakti izskatās labi!!!
Offline
PowerBMW
05. Oct 2008, 00:30 #12

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


04 Oct 2008, 23:47:24 rewops rakstīja:
stulbs jautājums,bet kas tā par kontaktgrupu--kas tieši!!! sprauslām visi štekeri kā jauni-nekāds zaļais!!!

pie sprauslām jā bet otrs gals kur aiziet pravodkā
Offline
zuums
05. Oct 2008, 00:35 #13

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

a kur aiziet pravodkā-tur jau nekādi štekeri nav-tur tik vieni vadi!!!
Offline
PowerBMW
05. Oct 2008, 00:41 #14

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


05 Oct 2008, 00:35:34 rewops rakstīja:
a kur aiziet pravodkā-tur jau nekādi štekeri nav-tur tik vieni vadi!!!

zinu kur atrodas izstastit nemāku!!! M20 tie bija turpat zem iepludes kolektora!
Offline
zuums
05. Oct 2008, 00:45 #15

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

viņš nav gadījumā tāds paliels apaļš štekers????
Offline
PowerBMW
05. Oct 2008, 00:46 #16

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


05 Oct 2008, 00:45:55 rewops rakstīja:
viņš nav gadījumā tāds paliels apaļš štekers????

AHA ir gan!!!
Offline
zuums
05. Oct 2008, 00:49 #17

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

lab!!!rīt apstīšos!!!!
Offline
PowerBMW
05. Oct 2008, 00:53 #18

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


05 Oct 2008, 00:49:57 rewops rakstīja:
lab!!!rīt apstīšos!!!!

un saku uzreiz nahrenizē to stekeru uzreiz jo pēctam sekos citi cilindri!!! salodē viņus pa taisno un aizmirsti gļuku!!! IZ pieredzes
Offline
zuums
05. Oct 2008, 00:55 #19

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

skaidrs!!!lab paldies tev...!!
Offline
Staris
05. Oct 2008, 00:55 #20

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

kā tur vispār klāt var tikt? ieplūdnieks jāravē nost?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo