Online
Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Z3 2.8i dzesēšanas problēma
Autors | Ziņojums |
Elwo | | Kopš: 07. May 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 30
Braucu ar: BMW
| Parasti ja ar suukni un termostatu viss kaartiibaa tad pa atpluudes bacoku nedriikst naakt atpakal un liit aaraa tosols-darbinot! Taa kaa skaties termostatu..Warbuut salona temperatuuras dacika deveejs sagaajis sviestaa.. | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
21 Aug 2008, 02:05:54 deni2s rakstīja:
Palīdziet plz ar padomu.
BMW Z3, 2.8 L, pārkarst motors. Visu laiku turās normā uz 90C, bet tad vienā brīdī beidzas dzesēšanas šķidrums (laikam izvārās), un motors sāk pārkarst.
Visbiežāk tas novērots pilsētas sastrēgumos. Braucot pa šoseju šķidrums tik ļoti nezūd (nobraucu 200 km pa šoseju bij ok līmenis, pēc tam 20 km pa pilsētu, izvārījās viss un motors uzkarsa).
Termostatam it kā viss ok, cik čekoju (iedarbinu motoru un pēc brīža no pečkas laiž silto gaisu). Nesen nomainīju termomuftu, jo bija aizdomas uz to, bet nekā.
Mašīnai ir vēl viens ventilators (kopā ar kondicionieri), kuram būtu jāieslēdzas no termosensora radiatorā, taču tas negrib slēgties iekšā, arī padarbinot mašīnu pie lieliem apgriezieniem. Kad ieslēdz kondicionieri, ventilators griežas - tātad vaina nav ventilatorā. Domāju, ka vainīgs termosensors, un pa šoseju vnk uz liela ātruma tāpat ar gaisa pretestību labi dzesējas motors bez ventilatora. Pārbaudīju līdz sensoram, saliku vadus kopā - griežas ventilators (divos ātrumos pie tam). Izskrūvēju sensoru, pārbaudīju mājās sildot un ar testeri - arī šķiet, ka viss darbojas - sildot saslēdzas. Vienīgi ieskrūvētu radiatorā vēl nemēģināju testēt ar testeri, varbūt kontakts vnk nav, lai gan ar pirktiem kārtīgi pačakarējot, nekas tur tāpat neslēdzās.
Izskatās, ka radiators neuzkarsē to termosensoru. Varbūt kaut kur korķis ir izveidojies, vai pumpis īsti nestrādā? Padarbinot mašīnu ilgāk uz augstiem apgriezieniem dzesēšanas sķidrums vnk ar straumi tek ārā gar bačoka korķīti.
Ko saka pieredzējušākie? Ja nebūs idejas, vedīšu uz servisu, lai skatās - to variet neieteikt
1.nomaini to zlurbu,kas ir ieksa pret dzelteno antifrizu...
2.termostats bus jamaina,ja jau uzkarsa..
3.un piss grida...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
deni2s | | Kopš: 17. Jun 2008
Ziņojumi: 71
Braucu ar: BMW Z3
| Nu tātad tā - braucot no Rīgas uz Liepāju, pie Liepājas pārplīsa kkāds dzesēšanas patruboks, pēc kura nomaiņas nomainīju WESSā antifrīzu (2x braucu, jo pirmajā laikam nebija labi atgaisots), veicu diagnostiku (mērīja spiedienu sistēmā) - atzina, ka motors strādājot kā pulkstenis, un, tfu, tfu, tfu, cik es dažas dienas riktīgi pakarsēju motoru pirms noliku mašīnu ziemas miegā garāžā, tad šķiet, ka antifrīzs vairs nezūd. Nākamajā sezonā varēs kārtīgāk patestēt uz ceļa
Paldies visiem par ieteikumiem! Laikam neizmantošu tā servisa pakalpojumus, kuri nespēja nodiagnosticēt tādu problēmu - biju jau nobriedis sākt krāt naudiņu motora izjaukšanai un savešanai kārtībā... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|