Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Z3 2.8i dzesēšanas problēma

AutorsZiņojums
deni2s
21. Aug 2008, 02:05 #1

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3

Palīdziet plz ar padomu.

BMW Z3, 2.8 L, pārkarst motors. Visu laiku turās normā uz 90C, bet tad vienā brīdī beidzas dzesēšanas šķidrums (laikam izvārās), un motors sāk pārkarst.

Visbiežāk tas novērots pilsētas sastrēgumos. Braucot pa šoseju šķidrums tik ļoti nezūd (nobraucu 200 km pa šoseju bij ok līmenis, pēc tam 20 km pa pilsētu, izvārījās viss un motors uzkarsa).

Termostatam it kā viss ok, cik čekoju (iedarbinu motoru un pēc brīža no pečkas laiž silto gaisu). Nesen nomainīju termomuftu, jo bija aizdomas uz to, bet nekā.

Mašīnai ir vēl viens ventilators (kopā ar kondicionieri), kuram būtu jāieslēdzas no termosensora radiatorā, taču tas negrib slēgties iekšā, arī padarbinot mašīnu pie lieliem apgriezieniem. Kad ieslēdz kondicionieri, ventilators griežas - tātad vaina nav ventilatorā. Domāju, ka vainīgs termosensors, un pa šoseju vnk uz liela ātruma tāpat ar gaisa pretestību labi dzesējas motors bez ventilatora. Pārbaudīju līdz sensoram, saliku vadus kopā - griežas ventilators (divos ātrumos pie tam). Izskrūvēju sensoru, pārbaudīju mājās sildot un ar testeri - arī šķiet, ka viss darbojas - sildot saslēdzas. Vienīgi ieskrūvētu radiatorā vēl nemēģināju testēt ar testeri, varbūt kontakts vnk nav, lai gan ar pirktiem kārtīgi pačakarējot, nekas tur tāpat neslēdzās.

Izskatās, ka radiators neuzkarsē to termosensoru. Varbūt kaut kur korķis ir izveidojies, vai pumpis īsti nestrādā? Padarbinot mašīnu ilgāk uz augstiem apgriezieniem dzesēšanas sķidrums vnk ar straumi tek ārā gar bačoka korķīti.

Ko saka pieredzējušākie? Ja nebūs idejas, vedīšu uz servisu, lai skatās - to variet neieteikt
Offline
deni2s
21. Aug 2008, 19:35 #2

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3

Ja tev nebija, ko teikt, tad varēji arī nepatērēt savu enerģiju rakstot savu komentāru.
Offline
osis111
21. Aug 2008, 20:09 #3

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

lai termomufta pareizi stradatu visiem radiatora kozuhiem ir jabut kaartiba,lai vina neiesuc gaisu no malas
Offline
Krishus
21. Aug 2008, 20:22 #4

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

bildes studijaa ar auto lai zinam kuru nepirkt, cik reizes jau motors uzvaariits ?
Offline
deni2s
22. Aug 2008, 11:36 #5

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3


21 Aug 2008, 20:22:14 Krishus rakstīja:
bildes studijaa ar auto lai zinam kuru nepirkt, cik reizes jau motors uzvaariits ?


Nemaz neceri, ka pārdošu :P Pārāk jau nu foršs tas autiņš Sliktākajā gadījumā būs jāčakarē galva, bet ceru, ka līdz tam nenonāks Bet, ja tas būs jādara, tad darīšu. Pa ziemu tāpat netaisos braukāt, tā ka laiks, lai visu savestu kārtībā man būs
Offline
australia
22. Aug 2008, 11:57 #6

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Nu tad sūknis.
pietiek ar to, ka suuknis dabuu ieraut gaisu caur savu saļņiku. rodas alus putas ūdens netiek cirkulēts un atiet zuzīt
Offline
zvaigzne
22. Aug 2008, 12:33 #7

Kopš: 20. Apr 2005

Ziņojumi: 636

Braucu ar:


21 Aug 2008, 02:05:54 deni2s rakstīja:
Termostatam it kā viss ok, cik čekoju (iedarbinu motoru un pēc brīža no pečkas laiž silto gaisu).

pechka ir mazajaa lokaa. termostatam ar pecku nekaada sakara. paskaties tad driizaak vai abas trubas no radiatora karstas.
Offline
A.R.S.
22. Aug 2008, 12:37 #8

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 787

Braucu ar:

Iespējams, ka pašā sākumā tev pie vainas bija tikai ūdensūknis, bet pēc tavas vairākkārtējas pārkarsēšanas droši vien arī pa pieskari ir aizgājusi galva/galvas blīve. Vienu vārdu sakot sačakarēji labu motoru
Offline
deni2s
22. Aug 2008, 17:12 #9

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3

Aizbraucu uz servisu, man pusmašīnu atskrūvēja, pusmašīnu meistars nolaizīja, domāja, ka varbūt no pečkas tek, bet nekā - lejot bačokā tosolu pa lonžeronu vnk notecējis bij. Pielēja tosolu, teica, lai tagad no rītiem čekoju līmeni, ja zudīs, turpināsim meklēt vainu.

Servisā saka, ka ūdenssūknis sūknē normāli un galvai arī nebija kur piekasīties (tfu tfu tfu) Es jau kopš pirmās uzkaršanas uz temperatūru skatos biežāk kā uz ceļu, lai tikko mazliet ceļas, tā uzreiz stājos nost un leju klāt tosolu. Arī to pirmo uzkaršanu laicīgi pamanīju. Tā ka ir diezgan liela cerība, ka galvai viss tiešām ir ok

Tā ka rīt no rīta čekošu līmeni, servisā mašīnu kārtīgi izrūcināja. Vismaz labums, ka man pamanīja, ka mašīnai viens uzgrieznis kkur bija pazudis mistiskā veidā - motors gaisā karājies

Cik servisā man apskaidroja, tad tas sensors, kas radiatorā ieslēdz ventilatoru var arī nenostrādāt, ja tosola līmenis nav pietiekams, tāpēc arī tas ventilators neieslēdzas, ja motors uzkarst, tā ka tas esot normāli.
Offline
deni2s
23. Aug 2008, 00:24 #10

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3


22 Aug 2008, 17:57:44 Shiirs rakstīja:

tipiska ofisa klerka verveleejums. udenssuknja vaina vispar ir kautkas nereaals, tur nav kam nopliist!

vienam VW pat uzlikaam suuknja sisnu uz otru pusi vienreiz netiishaam un vinsh griezaas uz otru pusi, pat tad kautkaa tur vis dzeseejaas


Pat wikipēdijā rakstīts, ka ūdenssūknis BMW Z3 esot vājā vieta, jo esot tur kaut kāda plastmasas detaļa. Tagad tās vietā metālu itkā liekot.

Termostata vainu gan jau meistari servisā uzreiz atrastu - viņiem pirmā doma vienmēr ir, ka termostats beigts.

Nu nez, taga vakarā paskatījos dzesēšanas šķidrumu, itkā ir normā. Pabraukāšu rīt, redzēs, kas būs. Moš tok kāds burbulis vnk bij trāpījies kkur. Cerams.
Offline
Ivo__
23. Aug 2008, 00:38 #11

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

var kāds pateikt,kāds sakars sūdīgi sūknējošiem sūkņiem,ķīlējošiem termostatiem,ar dzesēšanas šķidruma zušanu? Teksts:laikam izvārās...autors stādās priekšā,kādam tvaika mutulim jāgāžas ārā no kapotapakšas,ja nostrādā korķa drošības vārsts,uzvāroties dzinējam? Meklē sūci,jācer,ka neatradīsi to kā plaisu galvā
Offline
girtsrobis
23. Aug 2008, 01:27 #12

Kopš: 01. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 194

Braucu ar: 192 zs


21 Aug 2008, 20:09:18 osis111 rakstīja:
lai termomufta pareizi stradatu visiem radiatora kozuhiem ir jabut kaartiba,lai vina neiesuc gaisu no malas
ārprāc, ko tu pīpē? shiir, tu pats ātrāk atdosi galus nekā bmw termostats un labāk papēti, ko dzesēšanas sistēmā dara sūknis, pirms apgalvo ka tas ir mūžīgs,1)tosola līmenis 2) gaiss sistēmā 3)sūknis 4)mufta 5)termst 6)blIve - a kā to saprast ka galvai nebija kur piekasīties, ņēmāt nost
Offline
deni2s
23. Aug 2008, 11:38 #13

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3


a kā to saprast ka galvai nebija kur piekasīties, ņēmāt nost


Nost neņēmām, bet tika izlaizīts izpūtējs (burtiski ar mēli)

Nu redzēs, šorīt dzesēšanas šķidruma līmenis tā kā bija ok, jāturpina vērot. Es ceru, ka vainīgais bija kāds gaisa burbulis.
Offline
Atvars
23. Aug 2008, 13:07 #14

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

OK. BMW motori ir ljoti juuutiii uz dzeses lietaam un vinjus pavada virkne shaizhu.
Saakshu ar to, ka H2O suuknim miil uzkarsot dzs/šķidr grizties ass negriezhot liidzi dzirnavinjas. Shii probleema ir tiem suuknjiem, kuriem ir plastikaata dzinaviņa.
Otrkaart- termostats.
Treshkaart- nocheko spiedienu dzesēšanas sistēmā. Iespeejam ir probleema ar galvas biivi var ar dzineeja galvu.
Offline
deni2s
25. Aug 2008, 00:06 #15

Kopš: 17. Jun 2008

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW Z3


23 Aug 2008, 13:07:11 Atvars rakstīja:

Treshkaart- nocheko spiedienu dzesēšanas sistēmā. Iespeejam ir probleema ar galvas biivi var ar dzineeja galvu.



Kā tas spiediens jāčeko? Ar roku pataustot to trubu spiediens ir. Varbūt tiešām vaina tajā pumpī, jo iekš Z3 esot tās plastmasas dzirnaviņas standartā, cik lasīju.

Rīt aizbraukšu uz darbu un atpakaļ, pačekošu, vai ir līmenis krities vai nē.
Offline
rosigais
25. Aug 2008, 00:54 #16

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

tikko esmu nomainījis termostatu un arī bija ka šķidrums zuda, temperatūra lēni, bet kāpa un pa pečku pūta uguni tik elementāri..iedomājies tik
Offline
Agritis
25. Aug 2008, 08:34 #17

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Vēl gadās, ka pie padiluša sūkņa zapte tek pa sūkņa apakšu ārā, pie tam diezgan strauji. Vēl gadās, ka sūkņiem ar plastmasas lāpstiņām tās lāpstiņas izjūk un pārceļas uz dzīvi dzesēšanas kanālos.
Offline
vdx
25. Aug 2008, 08:37 #18

Kopš: 20. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 493

Braucu ar: 330


22 Aug 2008, 17:57:44 Shiirs rakstīja:

22 Aug 2008, 12:37:35 A.R.S. rakstīja:
Iespējams, ka pašā sākumā tev pie vainas bija tikai ūdensūknis, bet pēc tavas vairākkārtējas pārkarsēšanas droši vien arī pa pieskari ir aizgājusi galva/galvas blīve. Vienu vārdu sakot sačakarēji labu motoru


tipiska ofisa klerka verveleejums. udenssuknja vaina vispar ir kautkas nereaals, tur nav kam nopliist!

vienam VW pat uzlikaam suuknja sisnu uz otru pusi vienreiz netiishaam un vinsh griezaas uz otru pusi, pat tad kautkaa tur vis dzeseejaas


man 2.0 anusam bija, kad norāva ūdens sūkni- un visu laiku karsa. džeki norāva galvu utt... kamēr beigās saņēmās un pateica, ka vainīgs bija tikai ūdens sūknis..
Offline
SilentShadow
25. Aug 2008, 08:44 #19

Kopš: 01. Aug 2006

Ziņojumi: 812

Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower

E36 328 vienu reizi sāka karst. Uzreiz apstājos, sarkanajā bija kādas pāris sekundes. Noņēmomām sūkni, tam lāpstiņas bija sadalījušās reizinātājos. Nomainīju sūkni, termostatu un mufti, tagad viss ok.
Offline
normundss
25. Aug 2008, 09:17 #20

Kopš: 21. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 245

Braucu ar: BMW E93 Cabrio

Es tiko nomainiju to ventilatoru, par kuru tu runaji 730d. To ka vinsh neiet, uzradija diagnostika. Nezinu kaa tavam ventilatoram, bet manam naak pat kautkads digitala signala vads kas regule apgriezienus un ventelatora shema kas visu to reguleee, takaa var but problema ari tur. Lai kaa - man liekas jasak ar elektrosistemu diagnostiku.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo