Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Taspac
17. Oct 2009, 15:04 #1981

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Ir ir būts servisā un kāmēr tiks noskaidrotas dažās detaļās pie vainas auto tiks vests, jo ar interenta starpniecību ir grūti kaut ko konstatēt.

Bet ir tā ka dzesēšanas šķidrums zūd diezgan pamatīgi, tā nu sanāca pabraukt vienu dienu no Rīta līdz vakaram. Parādijās uzraksts Kuhlwasser stand, bet termo dačiks nepakāpās, vienīgi ventilātors biežāk strādāja.

Juatājums, vai gatavoties uz sliktāko un domāt par motora maiņu, jo motora galvas neatmaksājās pasūtīt. Un dūmi nāk balti ārā, it kā jau ārā auksts mok tāpēc bet tik un tā ?

Varētu būt ka pa vienu dienu var pārkārsēt galvas, zinot to ka mašīnai bija tendenece zust tosolam, kurš tika pieliets kopš brīža kad nopirku auto..


Ir sūdi vai nav ? Nevaru nociesties gribas zināt, varbūt kādam ir biujsui pieredze, pirms braucu uz servi nākošnedēļ..

Offline
Dimon32
17. Oct 2009, 16:36 #1982

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i

Pieraksti kas par auto
Offline
viesulis
17. Oct 2009, 16:37 #1983

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


17 Oct 2009, 13:33:36 Dimon32 rakstīja:
kādām caurulēm bija jāsilst un kurām nebija?

principa abam radiatora slaukam jabut karstam, ja augseja auksta, tad termostats ciet... laikam
Offline
Dimon32
17. Oct 2009, 16:45 #1984

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


17 Oct 2009, 16:37:08 viesulis rakstīja:

17 Oct 2009, 13:33:36 Dimon32 rakstīja:
kādām caurulēm bija jāsilst un kurām nebija?

principa abam radiatora slaukam jabut karstam, ja augseja auksta, tad termostats ciet... laikam



cik ilgi tukšgaitā līdz 90'C silst M50B20 motors? tātad ja radiators (un augšejā šļauka) ir jau karsts, kad temperatūra vēl nav pa vidu, tad jāmaina termostats?

ir jēga ņemt lētā gala jaunu termostatu? vai tomēr labāk paņemt originālu?
Offline
viesulis
17. Oct 2009, 17:09 #1985

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

ja jau normali uzsilst un braucot ar 90kmh turas normala darba temp. un nekrit, tad vaina nav termostata
Offline
Taspac
17. Oct 2009, 17:21 #1986

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


17 Oct 2009, 16:36:56 Dimon32 rakstīja:
Pieraksti kas par auto


530 V8 E34
Offline
Dimon32
17. Oct 2009, 17:41 #1987

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


17 Oct 2009, 17:09:57 viesulis rakstīja:
ja jau normali uzsilst un braucot ar 90kmh turas normala darba temp. un nekrit, tad vaina nav termostata


kur tad???
es nevaru teikt ka uzsilst normāli - braucot 10min ar ātrumu ~50km/h uzsilst. Tas tač nav normāli, ir jāsilst ātrāk?

vispār tukšgaitā ir iespējams uzsildīt M50 motoru līdz darba temperatūrai? ja var, tad cik ilgi ir jāsilda?
Offline
Instigater
17. Oct 2009, 17:59 #1988

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Vispār jau termostati laika gaitā var sākt līdz galam nevērties ciet, līdz ar to auto tik tiešām ilgi iesils, bet uz šosejas temperatūra arī nekritīsies, jo tā mazā caurplūde nebūs pietiekama pilnīgai motora dzesēšanai un pie uzsildīta motora termostats uzvedīsies pilnīgi normāli.
Offline
zaglis
18. Oct 2009, 01:34 #1989

Kopš: 12. Oct 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Amarok Canyon

Da izņem to termostatu un iemet karstā ūdenī un tad vai viņš veras vaļā
Offline
Driver
18. Oct 2009, 01:48 #1990

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Termostats ir jaliek labas firmas ne leto meslu un ieteikums iemest karsta udeni ir stulbs, jo vairak ir svarigi pie cik gradiem vinjs sak verties valja un pie cik jau ir pilnigi atveries, nevis vienkarshi iemest katla ar verdoshu udeni un labakaja gadijuma konstatet, ka neveras.
Pietam sobrid jau ir problema ka ir auksts, nevis, ka karst - tatad vinjs ir vainu visu laiku valja vai atveras parak atri

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
viesulis
18. Oct 2009, 02:06 #1991

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

vienreiz nopirku pasu letako termostatu, kas bode bija, nemaz neveras valja. ziema motors varijas ka traks skopais maksa divreiz
Offline
zaglis
18. Oct 2009, 02:17 #1992

Kopš: 12. Oct 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Amarok Canyon

Tā pārbaudīt var vai viņš vipār pašī,neiet runa pa viņa precizitāti.
Offline
Edzja
18. Oct 2009, 02:25 #1993

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


18 Oct 2009, 02:21:34 riddler rakstīja:

18 Oct 2009, 02:17:24 zaglis rakstīja:
Tā pārbaudīt var vai viņš vipār pašī,neiet runa pa viņa precizitāti.


nu njemot veeraa ka termostats maksaa kaukaadus 5~7Ls parastajiem motoriem tad nomainiitu to un miers

nu v8 jau biki daargaak kaadi 13Ls laikam bet nu vienalga tie nav 200Ls

nomainja arii nu nav jau nekaads kosmoss vismaz pie manis

v8 bez tavas atlaides bija 22ls
Offline
djenkurs
18. Oct 2009, 22:29 #1994

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

kas pa desām ka mitrā laikā svīst ciet logi, parasti manā pusē un aizmugurē
nē uz pohām es nebraucu.
salona filtrs nomainīts ieliku mahle
pečka automātiskā, bet viss šancē
Offline
aupinsh
18. Oct 2009, 22:47 #1995

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


18 Oct 2009, 22:29:41 djenkurs rakstīja:
kas pa desām ka mitrā laikā svīst ciet logi, parasti manā pusē un aizmugurē
nē uz pohām es nebraucu.
salona filtrs nomainīts ieliku mahle
pečka automātiskā, bet viss šancē

Tosols nepazud?!
Offline
djenkurs
18. Oct 2009, 23:21 #1996

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

nē viss štokos to smaku es arī būtu sajutis nesvīst tā baigi, bet nu nepatīkami, parasti tur kur es sēžu tajā pusē, pasažierim ja tur nesvīst, un tad kad līst, piemēram kad tikai slapjš tad pavisam mazliet, kad aizslēdzu un nāku atpakaļ pēc min 30 tad ir aizsvīduši aizmugurējie logi.
moška tikai mitrums kkāds, vajag izžāvēt?
Offline
aupinsh
18. Oct 2009, 23:25 #1997

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Tad visdrizak kkur ir mitrs, nu gaidi vasaru!
Offline
MatissC
18. Oct 2009, 23:31 #1998

Kopš: 04. Jul 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1304

Braucu ar:


18 Oct 2009, 23:21:14 djenkurs rakstīja:
nē viss štokos to smaku es arī būtu sajutis nesvīst tā baigi, bet nu nepatīkami, parasti tur kur es sēžu tajā pusē, pasažierim ja tur nesvīst, un tad kad līst, piemēram kad tikai slapjš tad pavisam mazliet, kad aizslēdzu un nāku atpakaļ pēc min 30 tad ir aizsvīduši aizmugurējie logi.
moška tikai mitrums kkāds, vajag izžāvēt?

manam ari pa zizni aizmugure visa ir ciet
Offline
Luciano
19. Oct 2009, 00:40 #1999

Kopš: 26. Aug 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 255

Braucu ar: e30

e34 535 ir iespējams iestutēt e39 3.0d?
un ja liek 2,5 plītnieku tad papīri ar jāpārtaisa?

[ Šo ziņu laboja Luciano, 19 Oct 2009, 00:49:32 ]

Offline
LA
19. Oct 2009, 00:43 #2000

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


19 Oct 2009, 00:40:55 Luciano rakstīja:
e34 353 ir iespējams iestutēt e39 3.0d?
un ja liek 2,5 plītnieku tad papīri ar jāpārtaisa?


kas tas 353 ?

Jā ir , un cik ir dzirdēts no tāntēm , tad fiziski to motoru ielikt esot viegli , bet par elektroniku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo