Autors | Ziņojums |
Taspac | 17. Oct 2009, 15:04 |
#1981
|
|
Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Ir ir būts servisā un kāmēr tiks noskaidrotas dažās detaļās pie vainas auto tiks vests, jo ar interenta starpniecību ir grūti kaut ko konstatēt.
Bet ir tā ka dzesēšanas šķidrums zūd diezgan pamatīgi, tā nu sanāca pabraukt vienu dienu no Rīta līdz vakaram. Parādijās uzraksts Kuhlwasser stand, bet termo dačiks nepakāpās, vienīgi ventilātors biežāk strādāja.
Juatājums, vai gatavoties uz sliktāko un domāt par motora maiņu, jo motora galvas neatmaksājās pasūtīt. Un dūmi nāk balti ārā, it kā jau ārā auksts mok tāpēc bet tik un tā ?
Varētu būt ka pa vienu dienu var pārkārsēt galvas, zinot to ka mašīnai bija tendenece zust tosolam, kurš tika pieliets kopš brīža kad nopirku auto..
Ir sūdi vai nav ? Nevaru nociesties gribas zināt, varbūt kādam ir biujsui pieredze, pirms braucu uz servi nākošnedēļ..
|
Offline | |
|
Dimon32 | 17. Oct 2009, 16:36 |
#1982
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
| Pieraksti kas par auto |
Offline | |
|
viesulis | 17. Oct 2009, 16:37 |
#1983
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
17 Oct 2009, 13:33:36 Dimon32 rakstīja:
kādām caurulēm bija jāsilst un kurām nebija?
principa abam radiatora slaukam jabut karstam, ja augseja auksta, tad termostats ciet... laikam
|
Offline | |
|
Dimon32 | 17. Oct 2009, 16:45 |
#1984
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
17 Oct 2009, 16:37:08 viesulis rakstīja:
17 Oct 2009, 13:33:36 Dimon32 rakstīja:
kādām caurulēm bija jāsilst un kurām nebija?
principa abam radiatora slaukam jabut karstam, ja augseja auksta, tad termostats ciet... laikam
cik ilgi tukšgaitā līdz 90'C silst M50B20 motors? tātad ja radiators (un augšejā šļauka) ir jau karsts, kad temperatūra vēl nav pa vidu, tad jāmaina termostats?
ir jēga ņemt lētā gala jaunu termostatu? vai tomēr labāk paņemt originālu? |
Offline | |
|
viesulis | 17. Oct 2009, 17:09 |
#1985
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| ja jau normali uzsilst un braucot ar 90kmh turas normala darba temp. un nekrit, tad vaina nav termostata |
Offline | |
|
Taspac | 17. Oct 2009, 17:21 |
#1986
|
|
Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
17 Oct 2009, 16:36:56 Dimon32 rakstīja:
Pieraksti kas par auto
530 V8 E34 |
Offline | |
|
Dimon32 | 17. Oct 2009, 17:41 |
#1987
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
17 Oct 2009, 17:09:57 viesulis rakstīja:
ja jau normali uzsilst un braucot ar 90kmh turas normala darba temp. un nekrit, tad vaina nav termostata
kur tad???
es nevaru teikt ka uzsilst normāli - braucot 10min ar ātrumu ~50km/h uzsilst. Tas tač nav normāli, ir jāsilst ātrāk?
vispār tukšgaitā ir iespējams uzsildīt M50 motoru līdz darba temperatūrai? ja var, tad cik ilgi ir jāsilda? |
Offline | |
|
Instigater | 17. Oct 2009, 17:59 |
#1988
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Vispār jau termostati laika gaitā var sākt līdz galam nevērties ciet, līdz ar to auto tik tiešām ilgi iesils, bet uz šosejas temperatūra arī nekritīsies, jo tā mazā caurplūde nebūs pietiekama pilnīgai motora dzesēšanai un pie uzsildīta motora termostats uzvedīsies pilnīgi normāli. |
Offline | |
|
|
zaglis | 18. Oct 2009, 01:34 |
#1989
|
|
Kopš: 12. Oct 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Amarok Canyon
| Da izņem to termostatu un iemet karstā ūdenī un tad vai viņš veras vaļā |
Offline | |
|
Driver | 18. Oct 2009, 01:48 |
#1990
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Termostats ir jaliek labas firmas ne leto meslu un ieteikums iemest karsta udeni ir stulbs, jo vairak ir svarigi pie cik gradiem vinjs sak verties valja un pie cik jau ir pilnigi atveries, nevis vienkarshi iemest katla ar verdoshu udeni un labakaja gadijuma konstatet, ka neveras.
Pietam sobrid jau ir problema ka ir auksts, nevis, ka karst - tatad vinjs ir vainu visu laiku valja vai atveras parak atri
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
viesulis | 18. Oct 2009, 02:06 |
#1991
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| vienreiz nopirku pasu letako termostatu, kas bode bija, nemaz neveras valja. ziema motors varijas ka traks skopais maksa divreiz |
Offline | |
|
zaglis | 18. Oct 2009, 02:17 |
#1992
|
|
Kopš: 12. Oct 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Amarok Canyon
| Tā pārbaudīt var vai viņš vipār pašī,neiet runa pa viņa precizitāti. |
Offline | |
|
Edzja | 18. Oct 2009, 02:25 |
#1993
|
|
Kopš: 02. Jun 2005
Ziņojumi: 29025
Braucu ar: sievu :D
|
18 Oct 2009, 02:21:34 riddler rakstīja:
18 Oct 2009, 02:17:24 zaglis rakstīja:
Tā pārbaudīt var vai viņš vipār pašī,neiet runa pa viņa precizitāti.
nu njemot veeraa ka termostats maksaa kaukaadus 5~7Ls parastajiem motoriem tad nomainiitu to un miers
nu v8 jau biki daargaak kaadi 13Ls laikam bet nu vienalga tie nav 200Ls
nomainja arii nu nav jau nekaads kosmoss vismaz pie manis
v8 bez tavas atlaides bija 22ls |
Offline | |
|
djenkurs | 18. Oct 2009, 22:29 |
#1994
|
|
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| kas pa desām ka mitrā laikā svīst ciet logi, parasti manā pusē un aizmugurē
nē uz pohām es nebraucu.
salona filtrs nomainīts ieliku mahle
pečka automātiskā, bet viss šancē |
Offline | |
|
aupinsh | 18. Oct 2009, 22:47 |
#1995
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
|
18 Oct 2009, 22:29:41 djenkurs rakstīja:
kas pa desām ka mitrā laikā svīst ciet logi, parasti manā pusē un aizmugurē
nē uz pohām es nebraucu.
salona filtrs nomainīts ieliku mahle
pečka automātiskā, bet viss šancē
Tosols nepazud?! |
Offline | |
|
djenkurs | 18. Oct 2009, 23:21 |
#1996
|
|
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| nē viss štokos to smaku es arī būtu sajutis nesvīst tā baigi, bet nu nepatīkami, parasti tur kur es sēžu tajā pusē, pasažierim ja tur nesvīst, un tad kad līst, piemēram kad tikai slapjš tad pavisam mazliet, kad aizslēdzu un nāku atpakaļ pēc min 30 tad ir aizsvīduši aizmugurējie logi.
moška tikai mitrums kkāds, vajag izžāvēt? |
Offline | |
|
|
aupinsh | 18. Oct 2009, 23:25 |
#1997
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
| Tad visdrizak kkur ir mitrs, nu gaidi vasaru! |
Offline | |
|
MatissC | 18. Oct 2009, 23:31 |
#1998
|
|
Kopš: 04. Jul 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1304
Braucu ar:
|
18 Oct 2009, 23:21:14 djenkurs rakstīja:
nē viss štokos to smaku es arī būtu sajutis nesvīst tā baigi, bet nu nepatīkami, parasti tur kur es sēžu tajā pusē, pasažierim ja tur nesvīst, un tad kad līst, piemēram kad tikai slapjš tad pavisam mazliet, kad aizslēdzu un nāku atpakaļ pēc min 30 tad ir aizsvīduši aizmugurējie logi.
moška tikai mitrums kkāds, vajag izžāvēt?
manam ari pa zizni aizmugure visa ir ciet |
Offline | |
|
Luciano | 19. Oct 2009, 00:40 |
#1999
|
|
Kopš: 26. Aug 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 255
Braucu ar: e30
| e34 535 ir iespējams iestutēt e39 3.0d?
un ja liek 2,5 plītnieku tad papīri ar jāpārtaisa? [ Šo ziņu laboja Luciano, 19 Oct 2009, 00:49:32 ] |
Offline | |
|
LA | 19. Oct 2009, 00:43 |
#2000
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
19 Oct 2009, 00:40:55 Luciano rakstīja:
e34 353 ir iespējams iestutēt e39 3.0d?
un ja liek 2,5 plītnieku tad papīri ar jāpārtaisa?
kas tas 353 ?
Jā ir , un cik ir dzirdēts no tāntēm , tad fiziski to motoru ielikt esot viegli , bet par elektroniku |
Offline | |
|