Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Mixzzz | 17. May 2021, 15:22 |
#1981
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm | Offline | | |
ParaTr00per | 17. May 2021, 21:11 |
#1982
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
17 May 2021, 15:22:25 @Mixzzz rakstīja:
Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm
auto ļoti ok, brauc kā pasāts
bet skaties rūsu. arī divgadīgam. | Offline | | |
GirtzB | 17. May 2021, 21:17 |
#1983
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
17 May 2021, 15:22:25 @Mixzzz rakstīja:
Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm
Ļoti ok izvēle. Tikai rūsa kā jau visiem jauni auto.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Linkevicius | 17. May 2021, 22:06 |
#1984
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
| Kādas ir servisa apkopes e dranduļetam?
Iekšdedzdzinējniekuem skaidrs - dzinēja eļļa, automātkārbas eļļa, filtri un tādā garā.
| Offline | | |
Linkevicius | 17. May 2021, 22:13 |
#1985
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
| Tas, ka lieku reizi paslavē sevi par savu izvēi, par to bazara nav. Labāk pastāsti kāda veida apkopes ir e drotiem? | Offline | | |
Kaross | 17. May 2021, 22:17 |
#1986
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| . tikai kā trešo auto. Pat ne otro.
Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Linkevicius | 17. May 2021, 22:20 |
#1987
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
|
17 May 2021, 22:16:14 @Nixx rakstīja:
17 May 2021, 22:06:30 @Linkevicius rakstīja:
Kādas ir servisa apkopes e dranduļetam?
Iekšdedzdzinējniekuem skaidrs - dzinēja eļļa, automātkārbas eļļa, filtri un tādā garā.
Teslai - reizi gadā jāpārbauda bremžu eļļa. Ja nepieciešams - nomaiņa
Salona filtru pēc vajadzības maina klients pats. @ IC Mahle maksā 2 X 17 €, ja nu interesē
Vēl pavasarī riepas mainot palūdzu noņemt & notīrīt abas pannas (es daudz braucu pa grantenēm) un uztaisīt bremžu suportiem apkopīti.
Golfam ir intervāls. 20k km. Tiešām neredzu jēgu. Lolleris paņem 50 € par "vizuālo apskati" Uzskaita, cik punktos rūsa nāk ārā
Kas tad par apkopi, ja vizuāli novērtē ruslanu?!!!
| Offline | | |
Linkevicius | 17. May 2021, 22:36 |
#1988
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
| Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.
Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav? | Offline | | |
|
Instigater | 17. May 2021, 22:42 |
#1989
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Un teslās tam modulim zem kondiškas/pečkas sākotnēji bija auzas ar nopludināšanu, atrisināja uzliekot modulim jumtiņu virsū, lai uzreiz uz grīdas notek zem paklāja. | Offline | | |
Linkevicius | 17. May 2021, 22:44 |
#1990
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
|
17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:
17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.
Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?
Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies
Runa nav par to, cik volti ir.
Runa ir par to, vai visāda veida bloki e drotā, saliīdzinājumā ar iekšdedzniekiem ir izvietoti tā, lai tehnisku problēmu nebūtu.
| Offline | | |
DimanC | 18. May 2021, 08:50 |
#1991
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:
17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.
Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?
Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies
Tev kaut kāda hroniska kaite skaļi deklarēt nepatiesus, kategoriskus apgalvojumus. kas tas par "neviens nav sūdzējies" - Tu visus pasaules servisos esi statistiku ievācis?
Tepat no Grobiņas servisa vīriem esmu redzējis vilkmes baterijas bildes, kur mitrums/ūdens padarījis ļaunumu un baterija metama. | Offline | | |
robbielv | 18. May 2021, 09:01 |
#1992
|
| Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
|
17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:
17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.
Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?
Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies
Tieši tāpēc pie apkopes tiek veikta vizuālā pārbaude, lai konsjūmers nedabūtu tos 400V, brīdinājuma uzlīmes, vadi, HV komponentes, aizsargi
Visādi citādi pie apkopes pārbauda to pašu ko ICE auto: kluči, diski, ritošā, "sētnieki" + plānotie darbi: slalōma filtrs/bremžu šķidrums.
Par blokiem: Uz doto brīdi EV pārsvarā lieto tos pašus blokus ko ICE auto komforta funkcijām, taka starpības nav (nezināšu par Tešlu), citādi augstsprieguma komponentēm ir krietni augstākas prasības bloku/štekeru hermetiskumam un vadu aizsardzībai.
P.S. Galvenais lai EVam eļļa pa vadiem neaiceļo līdz ECU
[ Šo ziņu laboja robbielv, 18 May 2021, 09:02:14 ] | Offline | | |
subaru | 18. May 2021, 10:23 |
#1993
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10287
Braucu ar: rokām uz stūres
| tieši tā - visi tie komforta bloki tak arī EV auto darbojas uz 12 voltiem.
nav tā, ka sēdekļu apsilde iet uz 800 V un sāk sprakšķēt, kad ieslēdz | Offline | | |
viagris | 18. May 2021, 10:59 |
#1994
|
| Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4700
Braucu ar:
|
18 May 2021, 08:50:50 @DimanC rakstīja:
17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:
17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.
Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?
Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies
Tev kaut kāda hroniska kaite skaļi deklarēt nepatiesus, kategoriskus apgalvojumus. kas tas par "neviens nav sūdzējies" - Tu visus pasaules servisos esi statistiku ievācis?
Tepat no Grobiņas servisa vīriem esmu redzējis vilkmes baterijas bildes, kur mitrums/ūdens padarījis ļaunumu un baterija metama.
Pieļauju, ka Nixx bija domājis kā melnu joku, ka ja kāds ir nopludināts, tad ir nosists ar elektrību un līdz ar to nav sūdzējies | Offline | | |
Mixzzz | 18. May 2021, 14:43 |
#1995
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 May 2021, 22:00:40 @Nixx rakstīja:
17 May 2021, 15:22:25 @Mixzzz rakstīja:
Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm
Man saimniecībā tāds ir
65.000 km noripojis. O problēmu.
Pieder SIjai. Pa 2 gadiem nodokļos un TA jāsamaksā 270 €
Apkopes - katri 20.000 km ~ 120 - 150 €
Pirms gada bija viena lieka mašīna, bija dilemma, kuru sist gaisā - XC90 vai Golfu. Sieva izvēlējās palikt pie e-mašīnas. Un ir ļoti apmierināta. Viņa ir kļuvusi par lielāku ekofašistu nekā es
Nemelošu, pirmajā solī ieliku pārdošanā abas mašīnas. Par abām bija interese, arī poeristi aktīvi interesējās, bet ne1 nepaņēma. Tad izlēmām Volvo sist gaisā un to noliku Mūsmotora placī, no kura tas aizgāja nedēļas laikā.
Tā tikai spekulācija, mby no lollera plača golfs arī būtu labi aizgājis.
Lai vai kā, man tai mašīnai ir pielietojums arī nākotnē. Būs studentu dampis Nu, ja jaunatne izdomās mācīties Rīgā. Vēl gads laika
Ekspluatācija pa lēto, nodokļi tuvu o. Lai pūst manā sētā. Ko arī tā mašīna dara . vw cinku laikam nepazīst
hmm, nu labi. Kādam ir nojausma cik tam auto būs atlikusī vērtība kad nobraukums būs pāris 200kkm pēc 3 gadiem? 5k? | Offline | | |
ParaTr00per | 18. May 2021, 21:04 |
#1996
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
17 May 2021, 22:06:30 @Linkevicius rakstīja:
Kādas ir servisa apkopes e dranduļetam?
Iekšdedzdzinējniekuem skaidrs - dzinēja eļļa, automātkārbas eļļa, filtri un tādā garā.
i3 reizi 2 gados pie dīlera "apkokpe" - bremžu šķidruma tests, bremžu disku/kluču atlikuma novērtēšana, salona filtra maiņa. kaut kā tā nākošgad janvārī uzzināšu tuvāk | Offline | | |
|
robbielv | 19. May 2021, 10:38 |
#1997
|
| Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
|
18 May 2021, 17:28:05 @Nixx rakstīja:
Labāk būtu nofočējis inspekcijas čeklisti, tad saprastu ko pārbauda | Offline | | |
BigDog24 | 19. May 2021, 11:04 |
#1998
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
19 May 2021, 10:38:45 @robbielv rakstīja:
Labāk būtu nofočējis inspekcijas čeklisti, tad saprastu ko pārbauda
Man tik šķiet, ka tur var sanākt vilšanās epopeja, kad ieraugi tās nobīdes no rūpnīcas noteiktā ( erwinā var dikti detalizēti visu redzēt ) | Offline | | |
VVRECK | 19. May 2021, 11:47 |
#1999
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Ir kāds no šejienes ar EV VNZ EX-16?
Atradu viņa caurlaidi.. | Offline | | |
Linkevicius | 19. May 2021, 20:47 |
#2000
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
|
18 May 2021, 17:28:05 @Nixx rakstīja:
Pa lielam ļoti lēta apkope, tas tā bez ironijas. Viss jauki un labi.
Ironiju ieslēgšu.
Kas tad tas tāds par salona filtru, ja maksā 38.41 eur bez bezpēvēen (ar pvn 46.4?
Filtra kods - 5q0819669
Piemēram, veikalā www.autospares.lv filtrs maksā 19.60 eur (pvn iekļauts)
www.etk.lv filtrs maksā 34.07 eur (pvn iekļauts)
Lojalitāte Moller pret klientu nekāda nav? )))
[ Šo ziņu laboja Linkevicius, 19 May 2021, 20:48:27 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|