Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
martinssh
12. Oct 2009, 22:24 #1961

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


12 Oct 2009, 22:22:40 andiss rakstīja:
Aizmugures "brillītes" maksā no 13 lidz 32 Ls.Man ar jamaina nezinu tikai kuras pirkt.Dārgās vai lētās,vizuāli nav starpības
abas vai tikai vienaa pusee
Offline
vicha3
12. Oct 2009, 22:27 #1962

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


12 Oct 2009, 21:25:07 vicha3 rakstīja:
Varbūt kādam ir bijusi darīšana...vai 2.5 blokam var uzlikt 2.0 galvu? Kāds varētu būt iznākums?

Offline
andiss
12. Oct 2009, 22:30 #1963

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir


12 Oct 2009, 22:24:52 martinssh rakstīja:

12 Oct 2009, 22:22:40 andiss rakstīja:
Aizmugures "brillītes" maksā no 13 lidz 32 Ls.Man ar jamaina nezinu tikai kuras pirkt.Dārgās vai lētās,vizuāli nav starpības
abas vai tikai vienaa pusee


Tikai viena,tapēc man ir doma ņemt lētās,sanāks divas nevis viena gandrīz pa to pašu naudu.Bodē tas īsti nemācēja pateikt kapēc dārgās ir labākas un vai vispār tās ir labākas.
Offline
Asch
12. Oct 2009, 22:33 #1964

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4285

Braucu ar:

tos "pautus"var iehavot ebay. tur pa abiem 18 ls. A te veikala viens ta maksa. es ahujel savulaik, nafig tads suds tadu naudu maksa
Offline
aupinsh
12. Oct 2009, 22:52 #1965

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


12 Oct 2009, 22:14:09 martinssh rakstīja:
cik aptuveni maksaa stuures labaa svarstsviras gultnis un pakaljeejaas skjersstabilizatorbuksiites taas ka naak pa divaam kopaa katraa pusee e 34

Pautus pie xjs4 dabuju pa 15ls gabala!

[ Šo ziņu laboja spridzis, 12 Oct 2009, 22:53:14 ]

Offline
Dimon32
13. Oct 2009, 17:03 #1966

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i

Vai detaļa Nr13 ar MPower uzrakstu derēs uz parastā M50 motora?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=B...;hg=11&fg=15
Offline
plakanais
13. Oct 2009, 17:45 #1967

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


13 Oct 2009, 17:03:48 Dimon32 rakstīja:
Vai detaļa Nr13 ar MPower uzrakstu derēs uz parastā M50 motora?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=B...;hg=11&fg=15


jaa, tikai no Mpower tur taapat nav ne smakas

otrkaart, uzmanies, ir divu veidu M50/M52 dzineeji, vieniem elljas korkjis naak priekshpusee, otriem tuvaak motortelpas sienai
Offline
Dimon32
13. Oct 2009, 17:53 #1968

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


13 Oct 2009, 17:45:32 Bute rakstīja:

13 Oct 2009, 17:03:48 Dimon32 rakstīja:
Vai detaļa Nr13 ar MPower uzrakstu derēs uz parastā M50 motora?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=B...;hg=11&fg=15


jaa, tikai no Mpower tur taapat nav ne smakas

otrkaart, uzmanies, ir divu veidu M50/M52 dzineeji, vieniem elljas korkjis naak priekshpusee, otriem tuvaak motortelpas sienai


un S50 tas korķis ir tuvāk motortelpas sienai?
Offline
djenkurs
13. Oct 2009, 18:58 #1969

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

piedāvājiet e34 sedana aizmugurējos lukturus ar balto pagriezienu.
Offline
Aidzhis
13. Oct 2009, 20:16 #1970

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34


12 Oct 2009, 22:27:00 vicha3 rakstīja:

12 Oct 2009, 21:25:07 vicha3 rakstīja:
Varbūt kādam ir bijusi darīšana...vai 2.5 blokam var uzlikt 2.0 galvu? Kāds varētu būt iznākums?


m50, m20?
Par m50 nezinu, bet m20 nevar, neveicot parbuvi galvai!

[ Šo ziņu laboja Aidzhis, 13 Oct 2009, 20:24:20 ]

Offline
martinsz
14. Oct 2009, 13:42 #1971

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Pārdodu praktiski visas daļas no E34 525 '88, motors pa daļām, pretīgi bēšs salons, miglinieki, piekabes āķis, mazlietots radiātors utt.

-----------------
...
Offline
Dimon32
16. Oct 2009, 22:17 #1972

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i

E34 520i M50 '95 no silst līdz darba temperatūrai kādas 10 minūtes braucot ar ātrumu ~50km/h. Tas ir normāli? Nemēģināju sildīt tukšgaitā, bet liekas ka vajadzēs sildīt kādu pusstundu, ja nevairāk. Pēc uzsilšanas viss ok: nepārkarst, salonā pūš patīkami siltu gaisu

Ja tas nav normāli, tad pie vainas ir visu laiku atvērts termostats? To nenoņemot kkā var pārbaudīt? Tukšgaitā vispār var uzsildīt motoru līdz darba temperatūrai? Ja var tad cik ilgu laiku tas aizņems?
Offline
Rockstar
16. Oct 2009, 22:45 #1973

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3682

Braucu ar:


16 Oct 2009, 22:17:01 Dimon32 rakstīja:
E34 520i M50 '95 no silst līdz darba temperatūrai kādas 10 minūtes braucot ar ātrumu ~50km/h. Tas ir normāli? Nemēģināju sildīt tukšgaitā, bet liekas ka vajadzēs sildīt kādu pusstundu, ja nevairāk. Pēc uzsilšanas viss ok: nepārkarst, salonā pūš patīkami siltu gaisu

Ja tas nav normāli, tad pie vainas ir visu laiku atvērts termostats? To nenoņemot kkā var pārbaudīt? Tukšgaitā vispār var uzsildīt motoru līdz darba temperatūrai? Ja var tad cik ilgu laiku tas aizņems?

Jāmaina termostats!
Offline
Asch
16. Oct 2009, 23:48 #1974

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4285

Braucu ar:

Pamato!
Offline
martinsz
16. Oct 2009, 23:51 #1975

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Pārdodu E34 M5 sliekšņu uzlikas 35lvl

-----------------
...
Offline
Delerium
16. Oct 2009, 23:57 #1976

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8296

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


16 Oct 2009, 23:48:13 Asch rakstīja:
Pamato!


ko tur pamatot... fizika
Offline
viesulis
16. Oct 2009, 23:57 #1977

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


16 Oct 2009, 22:17:01 Dimon32 rakstīja:
E34 520i M50 '95 no silst līdz darba temperatūrai kādas 10 minūtes braucot ar ātrumu ~50km/h. Tas ir normāli? Nemēģināju sildīt tukšgaitā, bet liekas ka vajadzēs sildīt kādu pusstundu, ja nevairāk. Pēc uzsilšanas viss ok: nepārkarst, salonā pūš patīkami siltu gaisu

Ja tas nav normāli, tad pie vainas ir visu laiku atvērts termostats? To nenoņemot kkā var pārbaudīt? Tukšgaitā vispār var uzsildīt motoru līdz darba temperatūrai? Ja var tad cik ilgu laiku tas aizņems?

bez termostata tuksgaita neuzsildisi motoru
Offline
M20Edition
17. Oct 2009, 00:18 #1978

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

[ Šo ziņu laboja M20Edition, 17 Oct 2009, 01:47:27 ]

Offline
Dimon32
17. Oct 2009, 13:33 #1979

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


16 Oct 2009, 23:57:26 viesulis rakstīja:

16 Oct 2009, 22:17:01 Dimon32 rakstīja:
E34 520i M50 '95 no silst līdz darba temperatūrai kādas 10 minūtes braucot ar ātrumu ~50km/h. Tas ir normāli? Nemēģināju sildīt tukšgaitā, bet liekas ka vajadzēs sildīt kādu pusstundu, ja nevairāk. Pēc uzsilšanas viss ok: nepārkarst, salonā pūš patīkami siltu gaisu

Ja tas nav normāli, tad pie vainas ir visu laiku atvērts termostats? To nenoņemot kkā var pārbaudīt? Tukšgaitā vispār var uzsildīt motoru līdz darba temperatūrai? Ja var tad cik ilgu laiku tas aizņems?

bez termostata tuksgaita neuzsildisi motoru


labi, kka var pārbaudīt to termostatu nenoņemot? kas tur bija ar to lielo un mazo konturu? kādām caurulēm bija jāsilst un kurām nebija?
Offline
matrixxxx
17. Oct 2009, 14:55 #1980

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


17 Oct 2009, 13:33:36 Dimon32 rakstīja:
labi, kka var pārbaudīt to termostatu nenoņemot? kas tur bija ar to lielo un mazo konturu? kādām caurulēm bija jāsilst un kurām nebija?

Kameer tosola temperatuura nau ap 90graadiem, tikmeer termostats nelaizj tosolu caur radiaatoru. PUNKTS.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo