Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Asch
20. Sep 2009, 21:40 #1821

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4285

Braucu ar:

nu reali jau tur jamaina tas kishkas. cik zinu USA ir kkadi remkomplekti, bet ari tie kkur ap 500$ grozas. ja ar skruves pievilkshanu vairs nevar izlidzeties, tad esot vel variants izslipet visas sazobes vienada limeni, ta likvidejot to brivkustibu, kas ir sturei "0" punkta. pats gan neesmu darijis, ta ka nevareshu pateikt vai tas reali darbojas.
Offline
Aidzhis
20. Sep 2009, 22:19 #1822

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34


20 Sep 2009, 16:23:54 MatissC rakstīja:

20 Sep 2009, 15:59:06 Aidzhis rakstīja:
E34 ar M20B25 patīk daudz labāk nekā ar M50B25. M20 tāds asāks. Un mans M20 gāja labāk nekā M50.

pirmo reiz ko tadu dzirdu
ja nu vienigi, man coms ar e30 m20b25 noskreja e30 m50b25, bet vinam tur kautkas dariits ir, bet to ka standarta m20 ietu labak pa m50 toc neticas
Ja kopsi motoru, tad viņš ies! Bija kapitalka motoram. Kopu, visu jaunu un tā, patika kā gāja!
Biju paskrējies arī ar e34 ar M50 nu kkā nelikās, ka viņi ietu! Bet nu M50 jau ar vairs nav jaunie, tāpēc varbūt!

[ Šo ziņu laboja Aidzhis, 20 Sep 2009, 22:20:36 ]

Offline
Driver
20. Sep 2009, 22:29 #1823

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Standarta m20 ies sliktak neka m50, bet ka jau teica, viss atkarigs no dzineja stavokla. Tapec nav brinums, ka ar labu m20 var noskriet m50, kam beigts gaisa meritajs, nopragusi zonde un pedejos 5gadus nav mainitas sveces. Bet jau ar taisitu m20 var noskriet labu standarta m50

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
andiss
20. Sep 2009, 22:54 #1824

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir

te viens otrs apgalvo ka m20 labāk iet par m50.tad kāda sūda pēc visi liek e30 m20 vietā m50?
Laikam jau viņi visi ir stulbi.Pašam ir m50 un pret m20 nekad nemainītu.Ja ir nojāts M50,tad viņu pat noskries 316
Offline
Driver
21. Sep 2009, 00:00 #1825

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu ja man butu jaizvelas, kuru dzineju njemt ar nosacijumu, ka var kardinali partaisit visu, tad dazu apsverumu pec izveletos m20 un tads jau ietu labak par m50. Tikai kardinali visu partaisit butu dargak ka vienkari ielikt m50 un salikt tam apkart visu nepieciesamo jaunu. M50 vislielakais minuss ir kompensatori.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Varemix
21. Sep 2009, 00:10 #1826

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis


21 Sep 2009, 00:06:50 riddler rakstīja:

21 Sep 2009, 00:00:37 Driver rakstīja:
Nu ja man butu jaizvelas, kuru dzineju njemt ar nosacijumu, ka var kardinali partaisit visu, tad dazu apsverumu pec izveletos m20 un tads jau ietu labak par m50. Tikai kardinali visu partaisit butu dargak ka vienkari ielikt m50 un salikt tam apkart visu nepieciesamo jaunu. M50 vislielakais minuss ir kompensatori.


nu bet tas m20 arii ir atsauciigaaks par M50, un liekas arii stipri leetaaks paarlasiishanaa

oldschool

plika dirshana! driver!? Kad brauksi ciemos vizinaties ar e30! pats tak piedalijies vinja tapshana(milzigs paldies tev!) riepas kuup kaa janjuguns!!
Offline
Driver
21. Sep 2009, 00:33 #1827

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Riddler nejauc uztaisit ar viekarshu kapitalku. Tikai nianse tada, ka bmw dzinejs ir gandriz perfekts un tur nav vairs daudzko partaisit. Un sasummejot dalju un darba cenas m20 un m50 kapitalka nevar atskirties butiski.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kro
21. Sep 2009, 00:39 #1828

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

visas tās salīdzināšanas ir bezjēdzīgas. Ne jau tikai viens motors izsaka kā auto uzvedās "asāk" vai "gausāk"! Pārnesmu kārbas, reduktori ir viena no pozīcijām kuru nerīkst aizmirst! Tad svars... utt. Motora vadība vien spēj dramatiski mainīt situāciju.

M20 ir labs vecss čuguna klucis, kura lielākā problēma ir "rokeri" un 2 vārsti uz cilindru. M20 principā iziet uz brutālu spēku

M50 ir šajā ziņā ir galvas tiesu pārāks, tomēr divas sadales vārpstas un 4 vārsti uz cilindru ļauj daudz vairāk rotaļāties.

jāatcerās kā abi šie motori ir būvēti tā lai tie saglabātu vienmērīgu jaudas līkni visā apgriezienu diapazonā un būtu konfortabla braukšana... atšķirībā no kviecējmotoriem

ja abos motoros iegrūž daudz naudas tad no abiem krīt laukā daudz zirdziņu, tikai katram ir savas nianses kā to panākt un katram ir vājie punkti.

[ Šo ziņu laboja kro, 21 Sep 2009, 00:40:05 ]

Offline
VaLDeZ
26. Sep 2009, 14:03 #1829

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: citiem kopā

cik daudz strāvas patērē parastais e34 ventilators? teiksim lietainā laikā apstājos, izslēdzu motoru un sēžu māšīnā ar atslēgu tajā pozīcijā kad lampiņas deg panelī un lūka, logi, ventilators darbojas. cik ilgi var tā ventilatoru darbināt pirms izlādējas akumulators un mašīnu nevar pielaist? vai kautkā var noteikt ka akumulators iet uz galu un vajag iedarbināt motoru lai nenosēstos pa visam? jo taču šajā atslēgas pozīcijā tā akumulatora warning light defaultā jau deg
Offline
Archer
26. Sep 2009, 17:54 #1830

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA

Kur var palasīt kādas izmaiņas bija e34 kuros gados?
Cik +- varētu maksāt laba automātiskā kārba, vai tās remonts?
Offline
hugo27
26. Sep 2009, 18:36 #1831

Kopš: 23. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: e34

eu tauta,ka nonemt udensukni .kaada darbibas kartiba saja procesa?
Offline
aupinsh
26. Sep 2009, 18:56 #1832

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


26 Sep 2009, 18:36:08 hugo27 rakstīja:
eu tauta,ka nonemt udensukni .kaada darbibas kartiba saja procesa?

Nonem radiatoram apkart to plastamsu, noskruve termomufti, nonem siksnu, pec tam atskruve suknim skruves, un megini dabut ara, tur vajadzes bik speku, bet nu centies nelauzt!

[ Šo ziņu laboja spridzis, 26 Sep 2009, 18:56:42 ]

Offline
The_Fireman
26. Sep 2009, 19:28 #1833

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.

Kadam nav piejama dzelzs detala, kura ieliekas(pie kura stiprinas) "nāsis" no e34 ar plato purnu?! Srochno!???!
Offline
discoboy
26. Sep 2009, 20:13 #1834

Kopš: 23. Sep 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 571

Braucu ar: E39


26 Sep 2009, 17:54:06 Archer rakstīja:
Kur var palasīt kādas izmaiņas bija e34 kuros gados?
Cik +- varētu maksāt laba automātiskā kārba, vai tās remonts?


man ir karba no m20b25 pa leto - 40 LVL
Offline
AgnisB
27. Sep 2009, 18:37 #1835

Kopš: 10. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 739

Braucu ar: neturbo subāru

gribēju nomainīt pavarotus, un palasot pamācības itkā vispirms esot jānoņem šī daļa:

vidusdaļa ar nierēm turās uz klipšiem, tur normāli varēja pavilkt uz āru. bet ko darīt ar pašiem galiem, kas atrodas zem pavarotiem? mēģināju arī lauzt, bet tāpat nedabūju nost liekas, ka tas pats gals ir ar skrūvi pieskrūvēts pie spārna no iekšpuses, vai kkā tā..

[ Šo ziņu laboja BA, 27 Sep 2009, 18:38:36 ]

Offline
The_Fireman
27. Sep 2009, 18:40 #1836

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


27 Sep 2009, 18:37:41 BA rakstīja:
gribēju nomainīt pavarotus, un palasot pamācības itkā vispirms esot jānoņem šī daļa:

vidusdaļa ar nierēm turās uz klipšiem, tur normāli varēja pavilkt uz āru. bet ko darīt ar pašiem galiem, kas atrodas zem pavarotiem? mēģināju arī lauzt, bet tāpat nedabūju nost liekas, ka tas pats gals ir ar skrūvi pieskrūvēts pie spārna no iekšpuses, vai kkā tā..


Katra gala ir viens klipsis, kas janospiezh ir uz leju viegli un tas viss iznak ara uzreiz bez laushanas!
Offline
aupinsh
27. Sep 2009, 18:47 #1837

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

NAV vinja janjem nost!!!

[ Šo ziņu laboja spridzis, 27 Sep 2009, 18:48:52 ]

Offline
Instigater
27. Sep 2009, 18:52 #1838

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


26 Sep 2009, 17:54:06 Archer rakstīja:
Kur var palasīt kādas izmaiņas bija e34 kuros gados?
Cik +- varētu maksāt laba automātiskā kārba, vai tās remonts?
www.e34.de
Offline
-Edm-
27. Sep 2009, 19:13 #1839

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

varbut kadam metajas e34 mazais lodzinjsh tjip fortachka,iemainitu pret kadiem aliem jeb naudu saprata robezhas un benzinbakas vacinjsh

-----------------
Offline
Puika
27. Sep 2009, 19:16 #1840

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Kas luudzu ir mazais lodziņš?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo