Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Automāts

AutorsZiņojums
NixN
06. Nov 2010, 00:09 #181

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


05 Nov 2010, 23:59:41 Driver rakstīja:
filtrs ari ir jamaina. bet dari ko daridams,tukshu muftu neizliesi nekad.
taa tikai vareja veciem mb, kuriem bija luuka karbas korpusaa un mufta skruve, pa kuru noliet veco ellju...


Un ja teiksim procesa laikā pieturot bremzi paslēdzelē robus? Arī tas neko nemainītu

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
NixN
06. Nov 2010, 00:10 #182

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


06 Nov 2010, 00:05:01 Marta_22 rakstīja:
Ja tas ir tik vienkārši tad par ko auto serivsā viņi prasa tos 80Ls? Lab pieņemu ka ņemot nost to karteri, jānomaina kartera blīve āri, un atjaucot to karteri taču visai eļļai vajdzētu izlīt ārā?


Noņemot karteri izlīst tikai kādi 30%

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Driver
06. Nov 2010, 00:11 #183

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Nov 2010, 00:09:06 NixN rakstīja:

05 Nov 2010, 23:59:41 Driver rakstīja:
filtrs ari ir jamaina. bet dari ko daridams,tukshu muftu neizliesi nekad.
taa tikai vareja veciem mb, kuriem bija luuka karbas korpusaa un mufta skruve, pa kuru noliet veco ellju...


Un ja teiksim procesa laikā pieturot bremzi paslēdzelē robus? Arī tas neko nemainītu

nezinu ko tu domaa, bet ellja ir jamaina pie noslapeta dzineja un selektora stavoklim nav nozimes, nemaz nerunajot par bremzu pedali.

varjau pie rucosha raut nost trubu un laist visu ara, bet tas ir tikpat "sapigi" kaa slaucit dirsu ar smilshpapiru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Marta_22
06. Nov 2010, 00:14 #184

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


06 Nov 2010, 00:11:41 Driver rakstīja:

nezinu ko tu domaa, bet ellja ir jamaina pie noslapeta dzineja un selektora stavoklim nav nozimes, nemaz nerunajot par bremzu pedali.

varjau pie rucosha raut nost trubu un laist visu ara, bet tas ir tikpat "sapigi" kaa slaucit dirsu ar smilshpapiru


Bet tākā tas taja vio mainija vai tad tā nevar?

Offline
NixN
06. Nov 2010, 00:15 #185

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


06 Nov 2010, 00:11:41 Driver rakstīja:
nezinu ko tu domaa, bet ellja ir jamaina pie noslapeta dzineja un selektora stavoklim nav nozimes, nemaz nerunajot par bremzu pedali.

varjau pie rucosha raut nost trubu un laist visu ara, bet tas ir tikpat "sapigi" kaa slaucit dirsu ar smilshpapiru


Pieņemu ka neesi skatījies video ja nesaproti par ko runāju

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Driver
06. Nov 2010, 00:20 #186

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Nov 2010, 00:15:49 NixN rakstīja:

06 Nov 2010, 00:11:41 Driver rakstīja:
nezinu ko tu domaa, bet ellja ir jamaina pie noslapeta dzineja un selektora stavoklim nav nozimes, nemaz nerunajot par bremzu pedali.

varjau pie rucosha raut nost trubu un laist visu ara, bet tas ir tikpat "sapigi" kaa slaucit dirsu ar smilshpapiru


Pieņemu ka neesi skatījies video ja nesaproti par ko runāju

neesmu gan, jo esmu laukos un nets ir caur GPRS (3Gn av)

bet varu pateikt vienu, ka darbinat dzineju un pazeminat karba ellas limeni, izmantojot karbas sukni, lai izpumpetu ir

vienigais variants ir visu laiku automatiski gazt klat pa uzpildes/kontroles caurumu svaigu ellju (pec savienoto taruku principa) un veco ellju liet ara cita trauka. bet vajadzes daudz ellas.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
06. Nov 2010, 00:23 #187

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

un vispar nehuj pist bobi un kapeiku!
skruvejam nost karbu, njemam nost muftu un no vinjas lejam ara ellju.
piereiz var samainit klokjenes galejo blivslegu, kas noteikti sulo un karbas nonjemshana nebus veltiga

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
NixN
06. Nov 2010, 00:24 #188

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


06 Nov 2010, 00:20:16 Driver rakstīja:
vienigais variants ir visu laiku automatiski gazt klat pa uzpildes/kontroles caurumu svaigu ellju (pec savienoto taruku principa) un veco ellju liet ara cita trauka. bet vajadzes daudz ellas.


Nu tieši par to arī iet runa! Eļļa protams tiek izniekota, bet tas pieņemu arī varētu būt vienīgais šī procesa mīnus. Teorētiski...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Marta_22
06. Nov 2010, 00:26 #189

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


06 Nov 2010, 00:20:16 Driver rakstīja:

neesmu gan, jo esmu laukos un nets ir caur GPRS (3Gn av)

bet varu pateikt vienu, ka darbinat dzineju un pazeminat karba ellas limeni, izmantojot karbas sukni, lai izpumpetu ir

vienigais variants ir visu laiku automatiski gazt klat pa uzpildes/kontroles caurumu svaigu ellju (pec savienoto taruku principa) un veco ellju liet ara cita trauka. bet vajadzes daudz ellas.




Tas nozīmē ka prātīgāk ir pieslēgt ārējo eļļas sūkni un visu caur to šļauku izsūkt ārā un tad nomainīt filtru, blīvi un saliet iekšā jaunu eļļu?
Offline
Marta_22
06. Nov 2010, 00:27 #190

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


06 Nov 2010, 00:23:06 Driver rakstīja:
un vispar nehuj pist bobi un kapeiku!
skruvejam nost karbu, njemam nost muftu un no vinjas lejam ara ellju.
piereiz var samainit klokjenes galejo blivslegu, kas noteikti sulo un karbas nonjemshana nebus veltiga


Nu jā sulo gan
Offline
Marta_22
06. Nov 2010, 00:28 #191

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


06 Nov 2010, 00:24:55 NixN rakstīja:


Nu tieši par to arī iet runa! Eļļa protams tiek izniekota, bet tas pieņemu arī varētu būt vienīgais šī procesa mīnus. Teorētiski...


Bet viņs jau tajā video pieģāza tik 3l un viņam jau tas eļļas līmenis bija krieties krietni...
Offline
NixN
06. Nov 2010, 00:29 #192

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

ja noņemot karteri izlīst 30% no visa tilpuma, tad kur Tu domā slēgt klāt to sūkni lai dabūtu laikā pārejo??? sorry, bet neizjaucot kārbu visu neizliesi!

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Marta_22
06. Nov 2010, 00:31 #193

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


06 Nov 2010, 00:29:08 NixN rakstīja:
ja noņemot karteri izlīst 30% no visa tilpuma, tad kur Tu domā slēgt klāt to sūkni lai dabūtu laikā pārejo??? sorry, bet neizjaucot kārbu visu neizliesi!


Nu pie tās trubas kur viņš tai video mauca klāt, tur arī eļļas sūkni. Tā pat tas eļļas sūknis var sūkt ar normālu vakumu gan dabūs ārā

Bet vispārīgi runājot jau ir jādara kā Drivers saka, jo blīvslēgs man piemēram sulo.
Offline
Driver
06. Nov 2010, 00:32 #194

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Nov 2010, 00:24:55 NixN rakstīja:

06 Nov 2010, 00:20:16 Driver rakstīja:
vienigais variants ir visu laiku automatiski gazt klat pa uzpildes/kontroles caurumu svaigu ellju (pec savienoto taruku principa) un veco ellju liet ara cita trauka. bet vajadzes daudz ellas.


Nu tieši par to arī iet runa! Eļļa protams tiek izniekota, bet tas pieņemu arī varētu būt vienīgais šī procesa mīnus. Teorētiski...

vispar jaskatas kuru cauruli tas tirlinjs ir paravis nost un japaskatas konkretas karbas hidrosheema, lai nesanak svaigo liet ieksha un uzreiz gazt pa otru galu ara, bet mufta kaa stav pilna ar veco, taa ari stav

kartigi butu nonjemt karbu, samainit filtru, nonjemt muftu un iztecinat sausu, samainit karbai visus blivslegus un pereiz motoram samainit klokjenes galejo blivslegu.

kad tas viss izdarits un saskruvets atpakal, uzpildit karbu ar svaigu ellju.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
egonspleeve
06. Nov 2010, 00:37 #195

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

protams ka elju maina pie darbojosha dzineja. ir vesela uzparikte shim procesam ar atsevishkju pumpi. karbu servisa neviens nejauc, tas ir stuulbi.
Offline
NixN
06. Nov 2010, 00:39 #196

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


06 Nov 2010, 00:32:15 Driver rakstīja:
vispar jaskatas kuru cauruli tas tirlinjs ir paravis nost un japaskatas konkretas karbas hidrosheema, lai nesanak svaigo liet ieksha un uzreiz gazt pa otru galu ara, bet mufta kaa stav pilna ar veco, taa ari stav


To kura iet uz kārbas radiatoru. Jāsaka ka melna eļļa nāca diezgan prāvu laiku, tā kā gan jau labs procents vecās eļļas beigās tika izdzīts Droši ka ne 100% bet savi 70-90% gan jau

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Driver
06. Nov 2010, 00:43 #197

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Nov 2010, 00:37:46 egonspleeve rakstīja:
protams ka elju maina pie darbojosha dzineja. ir vesela uzparikte shim procesam ar atsevishkju pumpi. karbu servisa neviens nejauc, tas ir stuulbi.

karbu servisaa ir specials stends, kas nemaksa 37Ls un nebushu parsteigts, ja tas krutais stends ir spejigs skaitit ellas daudzumu un noteikti sledzas virknee ar kautko, nevis ir lielas kaste, kur augsha caurmus kaa trekterim, lai uzliktu izejosho trubu un apaksha truba, kuru iemauc uzpildes cauruma un pa kuru tecina ieksha kamer muca sausa.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
06. Nov 2010, 00:50 #198

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Nov 2010, 00:37:46 egonspleeve rakstīja:
protams ka elju maina pie darbojosha dzineja. ir vesela uzparikte shim procesam ar atsevishkju pumpi. karbu servisa neviens nejauc, tas ir stuulbi.

ja man parasts servisa losis nonjemtu trubu, salietu visu ellu trauka, kamer kaste pastrada pa sauso, tad es vinjam palugtu nopirkt no manis konkreto auto.

veljau mosh var autinja motoram no ellas radiatora nonjemt trubu, pielaist dzineju un sagaidit kamer ellas spiediena lampa stabili deg, nevis mirgo, pietam drosibas labad uzgazejot un tad visu likt atpakal un liet jaunu ellju ieksha...
vismaz ellas korkjis nebus jaskruve valjaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
NixN
06. Nov 2010, 01:03 #199

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


06 Nov 2010, 00:51:14 riddler rakstīja:
viss ir labi bet ar automaatu shkjeereet tik forshi kaa ar manuaalu nekad nebuus

reaali tukshaa kaarbaa iet kaukaadi 8~9l eljas tas taa zinaashanai (ir bijusi saskare, vairaak negribu )


Vajadzēs tomēr kaut kā tevi pierunāt izveikt šito procedūru manējam tomātam. Kopīgiem spēkiem un uz manu atbildību

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
egonspleeve
06. Nov 2010, 01:04 #200

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

irir, daudz viniem tas eljas ieksa. bet ja megjina notecinat taapat, tad labi ja kadi 3 litri ara iztek tikai. taka labak mainit servisaa, ja jau maina tad kartigi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo