Online
Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4382
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Loģika ir laba lieta, bet ja nav saprašanas un lietā liek tikai loģiku, tad sanāk tas kas sanāk te. Visi vainīgi tikai ne auto ar vispārzināmu problēmu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| jo vairaak es peetu to pashu MSD80, jo vairaak uzzinu, jo vairaak jautajumu rodaas. es esmu nomochiijis kaadus 100.000 km, kaadas 3000 driving sesijas logojot datus. un man nav kauns atziit, ka nezinaamo ir ljoti daudz. jautaajumu - ljoti daudz.
bridii, kad cilveeki, kas nav iZstraadaataaji, bet vnk lieto softus [citu izstraadaatus], saak apgalvot 'es visu zinu', 'tur nav probleemu', 'visi skeptikji ir idioti', man ticamiibas moments nevairojaas.
cik tuukstoshi km ir nologoti? cik reizes uz stenda paarbaudiiti? piem., uz manu jautaajumu par apgalvojumu 'sha buus kontrolieris' - ko no visa tu pats esi izstraadaajis [sheema/plate/algoritmi/kods] sekoja.. klusums. bet, ponti turpinaas.[ Šo ziņu laboja N53series, 13 Jan 2018, 20:56:47 ] | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 20:34:40 @Modrs rakstīja:
pļac, lol nau vērc
pirms čipa dajebkas neķīlē, nepūš, netaisa pretspiedienus, tad sāk ķīlēt, pūst, pilēt, tecēt un pēc tam vairs neķīlē?
a moš tur kvazodinamometriskais perpendikulārais klizmatrons vainīgs?
loģiskā domāšana laikam tomēr ir dieva dāvana
Iesaku sākumā pārbaudīt augstāk minētās lietas. Ir tā, ka ar standarta iestatījumiem/dozu/degvielas sūkņa voltāžu/boostu šis Mtz brauks miljonu, bet tikko tiek palielināta kāda no šīm lietām, tā parādas problēmas, jo tehniski ir nepilnības. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 21:52:45 @laimislaimimigais rakstīja:
13 Jan 2018, 20:34:40 @Modrs rakstīja:
pļac, lol nau vērc
pirms čipa dajebkas neķīlē, nepūš, netaisa pretspiedienus, tad sāk ķīlēt, pūst, pilēt, tecēt un pēc tam vairs neķīlē?
a moš tur kvazodinamometriskais perpendikulārais klizmatrons vainīgs?
loģiskā domāšana laikam tomēr ir dieva dāvana
Iesaku sākumā pārbaudīt augstāk minētās lietas. Ir tā, ka ar standarta iestatījumiem/dozu/degvielas sūkņa voltāžu/boostu šis Mtz brauks miljonu, bet tikko tiek palielināta kāda no šīm lietām, tā parādas problēmas, jo tehniski ir nepilnības.
Pag,stop. No vienas puses,visi chiperi,rupji lamaajoties,apgalvo,ka peec vinju chiposhanas nekad nav nekaadu probleemu.
No otras puses - kad taas paraadaas,pie vainas ruupniica/izgatavotaajs,dzineejs nenodroshina elljas spiedienu,vainiigs egr,turbiina,sprauslas? Wat??? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11295
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
12 Jan 2018, 20:03:57 @Modrs rakstīja:
12 Jan 2018, 19:58:20 @Edziz rakstīja:
Perfekti aprakstiji, parastu(padzīvojušu) 1.9tdi vainu, biezu eļļu kombinācijā ar sadilušu un ķīlējošu turbīnas ģeometriju, ar čipu maz sakara,vaina izplatīta arī nečipotiem.
ko tu neteiksi. pirms čipa viss čiki, nočipo un iemetās uzreiz šis gļuks. un pēc tam čipotājs pafisās ar vieniniekiem un nullītēm, un pēkšņi viss ok
Var jau būt tā,ka tā problēma izleca pēc čipošanas? Nu ,piemēram,Tev ir kaut kāda problēma ar celi,kamēr sēdi dīvanā ,aizej līdz tualetei,izej nelielā pastaigā,viss ir ok,sāc skriet maratonus,tad tik sāk sāpēc celis. Tas pats ar auto- ar čipu nedaudz lielāka slodze dzinējam un izlec vājās vietas. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11295
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
12 Jan 2018, 23:10:10 @N53series rakstīja:
12 Jan 2018, 23:04:59 @Locis rakstīja:
11 Jan 2018, 16:09:26 @Staris rakstīja:
Paskaidrojiet kā svaigs gaiss + izplūdes gāzes + degviela var būt kaut kas tikpat labs kā svaigs gaiss + degviela?
Pēc būtības tak EGR padara degmaisījumu nekvalitatīvāku, jo pievieno tam gāzi, kura pati nedeg, bet kuru dedzina pamata degmaisījums. Kļūdos?
izplūdes gāzes tak ir miskastviela
Pie 80k busam nobeidzās drosele. Skatos,tur viss tā nedaudz piešmucēts,domāju,tā nevar turpināt- meklēju rokā,kas atprogrammēs EGR. Tiem busiem, kas neatprogrammē,ik pa brīdim maina droseles.
Esmu pilnīgi pārliecināts,ka labāk tas buss iet ar EGR OFF.
Pēc citu loģikas,ka ar EGR iet labāk,vajadzētu vēl intercooleri noravēt,lai iet vēl labāk.
jaa, juus abi atradiisiet kopiigu valodu
kaut gan.. moska Staris ko saprata, tad tev naaksies mekleet citu sabiedroto savam stulbumam
un jaa, protams - nevajag savest kaartiibaa sprauslas, katus, liet normaalu soljaru. dpf off ir the way to go (C)
Ko tur vajadzēja savest pie 80k? Tam busam tagad ir 220k un nekādas no Tavām minētajām problēma vēl nav. Tu vispār rubī ko runā? Kāds stulbumam sakars ar to,ka tas buss labāk iet bez EGR?
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.
Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot! | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.
Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!
Ble, nu ko Tu dirs, pamulki.
Tev pašam vismaz ir sajěga kam vispăr tas EGR ir domăts, un ko viňš tieši dara?
Cirks ne cilvěks, vienu brîdi pat škita, ka Tu vismaz apjědz ko pats rună.
P.S. Tev ir jeb kădi dati, ar ko Tu varětu pierădit, ka dzinějs bez egr strądă sliktak????
Apědîšu cepuri, ja kaut ko tădu spěsi pierădit. Ně, pat divas. [ Šo ziņu laboja Nerds, 14 Jan 2018, 01:55:38 ] | Offline | | |
|
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Piedirstas 10 lapas. Vienīgais par ko esat spējuši vienoties ir tas, ka Jūs visi esat idioti. | Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Priekš tiem kas visu zin bet neko nav lasījuši. konkrēti runa par m57d30 egr ar vakuuma kontroli. Info ņemts no ISTA nevis viena tante teica.
Depending on the operating status, a certain quantity of exhaust gas is returned via the EGR valve into the exhaust tract in order to reduce pollutant emission.
Components
- EGR valve with vacuum unit
- Pressure converter
- Exhaust line with heat exchanger
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. Depending on the activation status and controlled by the DDE control unit, it switches a variable vacuum to the vacuum unit. The pressure converter is activated by a square-wave signal with duty factors (= variable pulse width) between 5 and 95 %.
Control
The quantity of recirculated exhaust gas influences the mass of the fresh air drawn in: The more exhaust gas is recirculated, the less fresh air is drawn in. Since the mass of fresh air drawn in is known for all operating points with the EGR switched off, the reduction in the mass of fresh air caused by exhaust gas recirculation can be used as a measure for the quantity of recirculated exhaust gas. For the purpose of exhaust gas recirculation control, a set fresh air mass is defined in a characteristic map with following variables for all operating conditions:
- Engine speed
- Injection volume
- Coolant temperature
- Atmospheric pressure
The current setting for exhaust gas recirculation matching (service functions) is an additional influencing variable.
During operation, the quantity of recirculated exhaust gas is controlled by the duty factor at the pressure converter such that the set mass of fresh air defined for the specific operating point is drawn in. Fault code 6 "exhaust gas recirculation (control deviation)" is stored if the control unit detects impermissible deviation between the set and actual fresh air mass.
Conditions for EGR operation:
- Coolant temperature > 25 °C and < 110 °C
- Engine speed > 650 rpm and < 3000 rpm
- Injection volume > 2 mg/stroke and < 29 mg/stroke
- Atmospheric pressure > 930 mbar
EGR is deactivated:
- If the above-specified operating conditions are not fulfilled
- When starting the engine
- Coasting
- Battery voltage < 9 V
and if following faults occur:
- Fault code 5: Needle movement sensor
- Fault code 6: Exhaust gas recirculation (control deviation)
- Fault code 0A. Start of injection control
- Fault code 26: Air mass meter
- Fault code 36: Boost pressure sensor
- Fault code 65: Turbocharger control (control deviation)
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4382
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| info labs, bet tas nekādā veidā nepaskaidro EGR būtību vai to, ko tieši EGR uzlabo vai kādas sekas ja nestrādā. Vairāk vai mazāk bezjēdzīga informācija. un varam turpināt saukt viens otru par lohu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 01:51:58 @Nerds rakstīja:
14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.
Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!
Ble, nu ko Tu dirs, pamulki.
Tev pašam vismaz ir sajěga kam vispăr tas EGR ir domăts, un ko viňš tieši dara?
Cirks ne cilvěks, vienu brîdi pat škita, ka Tu vismaz apjědz ko pats rună.
P.S. Tev ir jeb kădi dati, ar ko Tu varětu pierădit, ka dzinějs bez egr strądă sliktak????
Apědîšu cepuri, ja kaut ko tădu spěsi pierădit. Ně, pat divas.
dzinējam kā dzelzim ir pilnīgi vienalga tāds egr, tas strādās ar vai bez tā, un par cik tam nav individualitātes vai personības, tad nebūs arī piemērojams vērtējums vai tas labāk vai sliktāk strādā
bet man, tev, sašam, pašam un lienei ir jāelpo tas, kas nāk no tās traktora ārā, tādēļ viennozīmi darbojoša egr esamība ir vērtējama pozitīvi
ja tev ieplūdes kolektora tīrība un kaut kāds minimāls paātrinājuma pieaugums ir vienīgais, kas ietekmē tavu viedokli par to vai egr ir labi vai slikti, izdari mums pakalpojumu, ieliec kabatās dažus ķieģeļus un iesoļo jūrā
kaut kādi aprobežoti pāķi tik var tādu tuftu runāt... mūsdienu iekšdedzes dzinējs sen jau vairs nav kapeiciņa, tas, ka vienu mezglu no tā amputē, ecu ieraksta kādu bitu kas liek ignorēt tā neesamību, nenozīmē ka tas bija lieks un bez tā pilnībā var iztikt
un runa ir par strādājošiem egr, nevis aizaugušiem vai iestrēgušiem vārstiem un saplaisājušām vakuuma trubiņām | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| pilsonis Nerds var mekleet cepures apeeshanai, jo, visos oficiaalajos [un arii paarejos] dokumentos ir mineets:
pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts, un NEKAADU ietekmi uz dzineeja darbiibu [performanci] neatstaaj.
tas vairaakkaart tika mineets arii shajaa teemaa.
Nerd, kad un kaa vareesim noveerot cepuru eeshanu? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11295
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.
Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!
Es braucu ar to auto un labāk zinu -iet vai neiet labāk. Tu pat to auto neesi dzīvē redzējis un labāk zini. Neliekas dīvaini?
Man nav nekas jāpamato,es neesmu ne autoelektriķis nekas tāds,es vienkārši dalos ar pieredzi. Kāpēc tā ir,vari pats izkost,lai atkostu tādas ''mistērijas''.
Nav arī tā,ka tās EGR sistēmas,programmas kaut kā niansēs atšķiras pa markām motoriem utt??[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jan 2018, 11:58:43 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16353
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 11:54:46 @Locis rakstīja:
14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.
Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!
Es braucu ar to auto un labāk zinu -iet vai neiet labāk. Tu pat to auto neesi dzīvē redzējis un labāk zini. Neliekas dīvaini?
Man nav nekas jāpamato,es neesmu ne autoelektriķis nekas tāds,es vienkārši dalos ar pieredzi. Kāpēc tā ir,vari pats izkost,lai atkostu tādas ''mistērijas''.
Nav arī tā,ka tās EGR sistēmas,programmas kaut kā niansēs atšķiras pa markām motoriem utt??
Tak dinamiski braucot tas egr tapat ir ciet,tā ka tavi noverojumi ir nepareizi un balstiti uz emocijām | Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
|
14 Jan 2018, 11:32:41 @Kaross rakstīja:
info labs, bet tas nekādā veidā nepaskaidro EGR būtību vai to, ko tieši EGR uzlabo vai kādas sekas ja nestrādā. Vairāk vai mazāk bezjēdzīga informācija. un varam turpināt saukt viens otru par lohu.
Doma gan vairāk bija info priekš čaiņikiem, kuriem liekas, ka egr vislaik tupi ir vaļā un visas izplūdes gāzes nepārtraukti iet atpakaļ motorā. Un kā reiz arī runa ir par to ka pēc 3000rpm viņs ir ciet un jaudu neietekmē | Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11295
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Lielos apgriezienos,noteikti, negāja labāk. Tam busam vispār nav jēga virs 3k rpm dodt. Varbūt vieglajam to nejustu,bet komerctransports paredzēts mazākiem rpm,kur tas egr būtu daļēji vaļā?
Nu nebija tāda sajūta,kā pēc čipa,bet tā kā vieglāk iet,piemēram,ja bijis gaisinieks baigi ciet un uzliec jaunu. [ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jan 2018, 12:10:22 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4054
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Neka nesaprotu,labak ar egr vai bez? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4684
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Jan 2018, 12:08:18 @spriditis rakstīja:
Neka nesaprotu,labak ar egr vai bez?
visam ir jābūt kā no rūpnīcas, ja nepietiek naudas uzturēt auto pilnīgā tehniskā kārtībā, ir jābrauc ar autobusu, visiem no tā būs labāk, mazāk smirdēs gaiss | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11295
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nav jau runa par naudu. Visiem viena vienvirziena domāšana-nauda,nauda.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|