Online
Pašreiz BMWPower skatās 23 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BWE 325 vs 328 (E36)
Autors | Ziņojums |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5904
Braucu ar: kartingu
| Jebkurā motorā var ielikt lielākus virzuļus
----------------- ... | Offline | | |
noris | | Kopš: 01. May 2007
No: Viļaka
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)
|
2007-08-09 10:27, martinsz rakstīja:
Jebkurā motorā var ielikt lielākus virzuļus
Un cik sarežģīti tas ir M50 B25 motoram | Offline | | |
Shuhan | | Kopš: 11. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 316
Braucu ar: BMW E60, E85, E46
| oj ko jus te rakstat !!
kādi vel lielaki virzuļi tur jau tā vietas nav.
| Offline | | |
Shuhan | | Kopš: 11. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 316
Braucu ar: BMW E60, E85, E46
| un japadomā ka virzulis uzsilst un paliek biku lielāks!!!
cilndram tas nepatiks!! | Offline | | |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| starpcitu, kāds ar e36 2.8 negrib izvizināt kkad, vakar nomainiju lamdu (nezinu vai pareizo), gaisa kaste-gaisa mērītājs gofra bija caura visapkārt - to nomainiju, lamdu pirku Hella oriģinālo, universālā nederēja (varu pārdot kādam). Bet tāpat liekas, ka vēl nehuja neiet, vai nemaz nav tā jāiet kā es esmu iedomājies? | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
2007-08-09 10:24, noris rakstīja:
Esmu dzirdējis ka 2,5 litru motoā varot ielikt lielākus virzuļu, tas ir reāli vai pasakas?
| Offline | | |
Flesh | | Kopš: 23. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: E36
| Vecs topiks, bet vel jo projam aktuals
Varbut kadam ir kas jauns sakams par E36 325 vs 328? | Offline | | |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| ekonomiskāks un ņem no zemākiem apgriezieniem.
Bet viss ir atkarīgs no konkrētā eksmeplāra. | Offline | | |
|
Flesh | | Kopš: 23. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: E36
| Bet kapec tads interesants fakts, kad piemeram ss.lv 325 ir ~ 5x vairak (neskaitot dizelus) ka 328? Un kaut kur arzemju foruma lasiju kad 325 nak ODB1 un 328 ODB2.. [ Šo ziņu laboja Flesh, 04 Jan 2009, 01:34:05 ] | Offline | | |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| Tāpēc, ka labu 328 ir vieglāk pārdot nekā nopirkt (c) outlaw
imo 325ie ir vecāki un biežāk sastopami.
Tas OBD (on board diagnostics) ir t.s. dzinēja vadības kompis. Attiecīgi ar 2 ir jaunāks | Offline | | |
Flesh | | Kopš: 23. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: E36
| Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double
un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara... | Offline | | |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| 325 lidz 92. gada ~ vidum bija bez vanosa, pēc tam līdz kādam 95. gadam ir ar vanosu.
328 e36 virsbūvē ir tikai ar vienu vanosu, kods M52B28. Double vanos M52B28TUB ir sākot ar e46 virsbūvi un arī Z3 ar 2.8 dzinēju.
Neesmu tuningošanas speciālists.
Un vispār palasi visus topikus par 328 un 325, viss ir jau izrunāts. | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
04 Jan 2009, 01:43:41 Flesh rakstīja:
Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double
un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara...
325 bij gan ar vanos, gan bez, 328 tikai ar vanos, vienīgais no e36 kam bij double vanos ir m3 3.2 s50b32[ Šo ziņu laboja kars, 04 Jan 2009, 02:01:25 ] | Offline | | |
Flesh | | Kopš: 23. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: E36
|
04 Jan 2009, 01:54:30 dzosua rakstīja:
325 lidz 92. gada ~ vidum bija bez vanosa, pēc tam līdz kādam 95. gadam ir ar vanosu.
328 e36 virsbūvē ir tikai ar vienu vanosu, kods M52B28. Double vanos M52B28TUB ir sākot ar e46 virsbūvi un arī Z3 ar 2.8 dzinēju.
Neesmu tuningošanas speciālists.
Un vispār palasi visus topikus par 328 un 325, viss ir jau izrunāts.
Izlasiju
Bet tur parsvara ir 2004 un 2007 gads, 2009 situacija ar E36 cenas zina ir mainijusies... un beigas jau aiziet saruna par 330i/d[ Šo ziņu laboja Flesh, 04 Jan 2009, 02:01:37 ] | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
04 Jan 2009, 01:43:41 Flesh rakstīja:
Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double
un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara...
tjuuunjinnjjjgot te vairums maak tikai uz papiira, koliidz nonaak lieta liidz praksei, taa kaut kaa visi atmetas...
Jaa, var iebarot bezvanosa galvaa agresiivaakas sadalenes, tachu vai buusi gatavs samaksaat vismaz 600 latus par programmeejamu kompi, veel +/- tik pat par pashaam sadaleneem, ~ 200 par galvas remontu, lai tam buutu jeega un, pats svariigaakais - degvielas pateerinja pieaugums un normaali elpojoshs dzineejs tikai saakot no 4000-8000 rpm. Par ljurinaashanu korkjos ar taadu motoru vari aizmirst!
ieteikums - nopirkt 328, braukt un neuzdot muljkjiigus jautaajumus, ja arii 328 ir par iisu, jaapeerk M3 un miers | Offline | | |
Flesh | | Kopš: 23. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: E36
|
04 Jan 2009, 02:05:33 Bute rakstīja:
04 Jan 2009, 01:43:41 Flesh rakstīja:
Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double
un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara...
tjuuunjinnjjjgot te vairums maak tikai uz papiira, koliidz nonaak lieta liidz praksei, taa kaut kaa visi atmetas...
Jaa, var iebarot bezvanosa galvaa agresiivaakas sadalenes, tachu vai buusi gatavs samaksaat vismaz 600 latus par programmeejamu kompi, veel +/- tik pat par pashaam sadaleneem, ~ 200 par galvas remontu, lai tam buutu jeega un, pats svariigaakais - degvielas pateerinja pieaugums un normaali elpojoshs dzineejs tikai saakot no 4000-8000 rpm. Par ljurinaashanu korkjos ar taadu motoru vari aizmirst!
ieteikums - nopirkt 328, braukt un neuzdot muljkjiigus jautaajumus, ja arii 328 ir par iisu, jaapeerk M3 un miers
Atbilde ir vienkarsi | Offline | | |
|
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| 328 vispar in fantastisks ikdienas auto Ar to ka tas viss griezes moments bij pieejams videjos apgriezienos vareja panakt labu dinamiku komplektaa ar smiekliigu paterinju.. Iet vinsh arii gana labi, bet nu nekas kosmisks.. Varbut pec kaada mazmotora parsezhoties liksies rakjete, bet tas arii uz kaadam 2-3 nedeljam tik, peec tam jau pieradisi..
Paarejo jau Bute pateica. | Offline | | |
raiveens | | Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
| vot gribu redzēt, nē izbaudīt atšķirību starp 328 un m3 vai m5 jo piemēram pēc s2 nekas vispār naiit!!! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 Jan 2009, 02:19:49 raiveens rakstīja:
vot gribu redzēt, nē izbaudīt atšķirību starp 328 un m3 vai m5 jo piemēram pēc s2 nekas vispār naiit!!!
ah redz kur ir visa taa probleema! risinaajums ir ultra vienkaarshs - pabrauc ar golf 1.3 un peec tam tev arii 320 ies lopaa | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
04 Jan 2009, 02:19:49 raiveens rakstīja:
vot gribu redzēt, nē izbaudīt atšķirību starp 328 un m3 vai m5 jo piemēram pēc s2 nekas vispār naiit!!!
stock s2 pienes ūdeni e36m3... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|