Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 23 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: BWE 325 vs 328 (E36)

AutorsZiņojums
martinsz
09. Aug 2007, 10:27 #181

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5904

Braucu ar: kartingu

Jebkurā motorā var ielikt lielākus virzuļus

-----------------
...
Offline
noris
09. Aug 2007, 10:28 #182

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


2007-08-09 10:27, martinsz rakstīja:
Jebkurā motorā var ielikt lielākus virzuļus


Un cik sarežģīti tas ir M50 B25 motoram
Offline
Shuhan
09. Aug 2007, 10:52 #183

Kopš: 11. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 316

Braucu ar: BMW E60, E85, E46

oj ko jus te rakstat !!

kādi vel lielaki virzuļi tur jau tā vietas nav.


Offline
Shuhan
09. Aug 2007, 10:56 #184

Kopš: 11. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 316

Braucu ar: BMW E60, E85, E46

un japadomā ka virzulis uzsilst un paliek biku lielāks!!!


cilndram tas nepatiks!!
Offline
Ga4a
06. Dec 2007, 11:08 #185

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

starpcitu, kāds ar e36 2.8 negrib izvizināt kkad, vakar nomainiju lamdu (nezinu vai pareizo), gaisa kaste-gaisa mērītājs gofra bija caura visapkārt - to nomainiju, lamdu pirku Hella oriģinālo, universālā nederēja (varu pārdot kādam). Bet tāpat liekas, ka vēl nehuja neiet, vai nemaz nav tā jāiet kā es esmu iedomājies?
Offline
shibernieks
06. Dec 2007, 11:14 #186

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


2007-08-09 10:24, noris rakstīja:
Esmu dzirdējis ka 2,5 litru motoā varot ielikt lielākus virzuļu, tas ir reāli vai pasakas?


Offline
Flesh
04. Jan 2009, 01:09 #187

Kopš: 23. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: E36

Vecs topiks, bet vel jo projam aktuals
Varbut kadam ir kas jauns sakams par E36 325 vs 328?
Offline
dzosua
04. Jan 2009, 01:26 #188

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

ekonomiskāks un ņem no zemākiem apgriezieniem.
Bet viss ir atkarīgs no konkrētā eksmeplāra.
Offline
Flesh
04. Jan 2009, 01:32 #189

Kopš: 23. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: E36

Bet kapec tads interesants fakts, kad piemeram ss.lv 325 ir ~ 5x vairak (neskaitot dizelus) ka 328? Un kaut kur arzemju foruma lasiju kad 325 nak ODB1 un 328 ODB2..

[ Šo ziņu laboja Flesh, 04 Jan 2009, 01:34:05 ]

Offline
dzosua
04. Jan 2009, 01:35 #190

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Tāpēc, ka labu 328 ir vieglāk pārdot nekā nopirkt (c) outlaw

imo 325ie ir vecāki un biežāk sastopami.
Tas OBD (on board diagnostics) ir t.s. dzinēja vadības kompis. Attiecīgi ar 2 ir jaunāks
Offline
Flesh
04. Jan 2009, 01:43 #191

Kopš: 23. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: E36

Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double

un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara...
Offline
dzosua
04. Jan 2009, 01:54 #192

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

325 lidz 92. gada ~ vidum bija bez vanosa, pēc tam līdz kādam 95. gadam ir ar vanosu.

328 e36 virsbūvē ir tikai ar vienu vanosu, kods M52B28. Double vanos M52B28TUB ir sākot ar e46 virsbūvi un arī Z3 ar 2.8 dzinēju.

Neesmu tuningošanas speciālists.

Un vispār palasi visus topikus par 328 un 325, viss ir jau izrunāts.
Offline
kars
04. Jan 2009, 01:59 #193

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


04 Jan 2009, 01:43:41 Flesh rakstīja:
Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double

un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara...
325 bij gan ar vanos, gan bez, 328 tikai ar vanos, vienīgais no e36 kam bij double vanos ir m3 3.2 s50b32

[ Šo ziņu laboja kars, 04 Jan 2009, 02:01:25 ]

Offline
Flesh
04. Jan 2009, 01:59 #194

Kopš: 23. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: E36


04 Jan 2009, 01:54:30 dzosua rakstīja:
325 lidz 92. gada ~ vidum bija bez vanosa, pēc tam līdz kādam 95. gadam ir ar vanosu.

328 e36 virsbūvē ir tikai ar vienu vanosu, kods M52B28. Double vanos M52B28TUB ir sākot ar e46 virsbūvi un arī Z3 ar 2.8 dzinēju.

Neesmu tuningošanas speciālists.

Un vispār palasi visus topikus par 328 un 325, viss ir jau izrunāts.


Izlasiju

Bet tur parsvara ir 2004 un 2007 gads, 2009 situacija ar E36 cenas zina ir mainijusies... un beigas jau aiziet saruna par 330i/d

[ Šo ziņu laboja Flesh, 04 Jan 2009, 02:01:37 ]

Offline
plakanais
04. Jan 2009, 02:05 #195

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


04 Jan 2009, 01:43:41 Flesh rakstīja:
Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double

un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara...


tjuuunjinnjjjgot te vairums maak tikai uz papiira, koliidz nonaak lieta liidz praksei, taa kaut kaa visi atmetas...

Jaa, var iebarot bezvanosa galvaa agresiivaakas sadalenes, tachu vai buusi gatavs samaksaat vismaz 600 latus par programmeejamu kompi, veel +/- tik pat par pashaam sadaleneem, ~ 200 par galvas remontu, lai tam buutu jeega un, pats svariigaakais - degvielas pateerinja pieaugums un normaali elpojoshs dzineejs tikai saakot no 4000-8000 rpm. Par ljurinaashanu korkjos ar taadu motoru vari aizmirst!

ieteikums - nopirkt 328, braukt un neuzdot muljkjiigus jautaajumus, ja arii 328 ir par iisu, jaapeerk M3 un miers
Offline
Flesh
04. Jan 2009, 02:10 #196

Kopš: 23. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: E36


04 Jan 2009, 02:05:33 Bute rakstīja:

04 Jan 2009, 01:43:41 Flesh rakstīja:
Neesmu spechu par vanos, bet bija minets ari tas kad 325 nav / single vanos un 328 single / double

un tas ka itka 325 tuningojot varot vairak dabut ara...


tjuuunjinnjjjgot te vairums maak tikai uz papiira, koliidz nonaak lieta liidz praksei, taa kaut kaa visi atmetas...

Jaa, var iebarot bezvanosa galvaa agresiivaakas sadalenes, tachu vai buusi gatavs samaksaat vismaz 600 latus par programmeejamu kompi, veel +/- tik pat par pashaam sadaleneem, ~ 200 par galvas remontu, lai tam buutu jeega un, pats svariigaakais - degvielas pateerinja pieaugums un normaali elpojoshs dzineejs tikai saakot no 4000-8000 rpm. Par ljurinaashanu korkjos ar taadu motoru vari aizmirst!

ieteikums - nopirkt 328, braukt un neuzdot muljkjiigus jautaajumus, ja arii 328 ir par iisu, jaapeerk M3 un miers


Atbilde ir vienkarsi
Offline
Deivid
04. Jan 2009, 02:16 #197

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

328 vispar in fantastisks ikdienas auto Ar to ka tas viss griezes moments bij pieejams videjos apgriezienos vareja panakt labu dinamiku komplektaa ar smiekliigu paterinju.. Iet vinsh arii gana labi, bet nu nekas kosmisks.. Varbut pec kaada mazmotora parsezhoties liksies rakjete, bet tas arii uz kaadam 2-3 nedeljam tik, peec tam jau pieradisi..

Paarejo jau Bute pateica.
Offline
raiveens
04. Jan 2009, 02:19 #198

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:

vot gribu redzēt, nē izbaudīt atšķirību starp 328 un m3 vai m5 jo piemēram pēc s2 nekas vispār naiit!!!
Offline
bmwaddict
04. Jan 2009, 02:24 #199

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Jan 2009, 02:19:49 raiveens rakstīja:
vot gribu redzēt, nē izbaudīt atšķirību starp 328 un m3 vai m5 jo piemēram pēc s2 nekas vispār naiit!!!


ah redz kur ir visa taa probleema! risinaajums ir ultra vienkaarshs - pabrauc ar golf 1.3 un peec tam tev arii 320 ies lopaa
Offline
kars
04. Jan 2009, 02:24 #200

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


04 Jan 2009, 02:19:49 raiveens rakstīja:
vot gribu redzēt, nē izbaudīt atšķirību starp 328 un m3 vai m5 jo piemēram pēc s2 nekas vispār naiit!!!
stock s2 pienes ūdeni e36m3...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo