Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
XK220 | 20. Jan 2021, 21:24 |
#1741
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
18 Jan 2021, 19:26:28 @Gove666 rakstīja:
Huiņa tie ātrie lādetāji. Viņi ar lielu lūgšanos reti kad aiziet virs 43kW. Pārsvarā 38kW.
Aukstu baču vispār necenšos lādēt pa naudu, jo ir bijis ka tikai 17kW ņem iekšā pirmo pustundu. Tas tā kā padārgi, ja jamaksā par minūtēm.
Pagājušajās īpaši aukstajās dienās emobi lādētāji ir pamatīgs uzmetiens.
Tiklīdz elektrum tīkls būs izveidots, emobi ziemā izmantos tikai lai tiktu līdz elektrum lādētājam. | Offline | | |
DimanC | 21. Jan 2021, 20:58 |
#1742
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
20 Jan 2021, 15:49:05 @ak rakstīja:
Vecajam tā bija rakstīts. Jaunajam dīleris nemaz manuāli līdzi nedeva, bet gan jau, ka tā pat. Visādā ziņā patēriņš 40kWh Leaf tagad ir stipri pieaudzis, bet tas ir atkarīgs no braucienu garuma. Aukstajās dienās braucu ~10-15km un tad patēriņš bija ap 28-30kWh/100km. No citu gadu pieredzes, kad vēl bija auksts, tiklīdz tiek uz šosejas, tad šādā laikā ir ap 20 vai pat nedaudz mazāk. Šodien nobraucu ap 50km un patēriņš bija ap 21
Cik siltu salonu kurini? minimumu vai istabas temperatūru? Leaf'am salons ir ka tik ne lielāks (kubatūras ziņā) kā Teslai, baterija 2x mazāka, tādēļ krietni lielāks procents aiziet siltuma nodrošināšanai. Ja nemaldos, tā sildītāja max jauda ir ap 4kW. Stundu padarbinu un 10% no range nost.
Jā, Nissaniem dīvaina tā progresa līkne. preFL bija pilni ar bērnu slimībām, 24 kWh FL modelis +/- ok, 30kWh modeļiem daudz lasīts, ka vilkmes baterija ātrāk degradējas, otrā paaudze savukārt pārsteidz, ka baterijas blīvums lielāks, bet nav padomāts par dzesēšanu. Plus vēl tā pirmās paaudzes novecojusī bundža, kurā pat salonu praktiski to pašu atstājuši... nav kā Tesla, kur mērķtiecīgs progress. | Offline | | |
smudo | 22. Jan 2021, 17:29 |
#1743
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Jan 2021, 16:49:36 @Nixx rakstīja:
21 Jan 2021, 20:58:24 @DimanC rakstīja:
... nav kā Tesla, kur mērķtiecīgs progress.
Ar Teslas progresu arī ir īpatnēji
Tesla konstanti rauj nost cenas un mašīnas pataisa labākas. tikko Vācija
Ārzemju forumos ppl regulāri žēlojas par to, ka tikko nopirkusi mašīnu un no šīs pirmdienas tā ir 5k lētāka
Vecie buki smejas, ka vienlaicīgi ar mašīnu vajag nopirkt akcijas, tad mašīnas vērtības kritumu viņiem kompensē akciju pieaugums
Ja es pirms 1/2 gada būtu turpinājis braukt ar Volvo, bet par to piķi, ko iztērēju nopērkot Mod3 būtu nopircis akcijas, tad šodien akcijas pārdodot un nopērkot to pašu mod3 man būtu palicis pāri 180k $
Protams, akciju vērtība ir pilnīgi atrāvusies no reālās dzīves. Bet atkal skatoties viņu forumus, ļoti daudziem tas sentiments ir savādāks, ne tikai tīrs bizness kā: ieguldīju - nopelnīju
Ļoti daudzi piemin, ka akcijas viņi uztver kā ziedojumu Teslai, lai tā varētu attīstīties. Arī ja tas pasākums izputēs, viņi nepārdzīvošot par savu piķi. Tesla dara svētīgas lietas, Elons piķi liek pareizā štellē, nevis savā luxā.
Vācijā cenas ik pa laikam mainās, gan uz augšu, gan leju, starp citu (atkarībā no modeļa).
Bet par Tavu pēdējo komentāru - Musks taču visu laiku saka, ka auto bizness tikai tam, lai sapelnītu piķi un to izmantou, lai kolonizētu Marsu
| Offline | | |
envy | 27. Jan 2021, 11:17 |
#1744
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| 55 par performance?
a kaut kā to atlaidi vācijas arī var izkruķīt? | Offline | | |
envy | 27. Jan 2021, 11:45 |
#1745
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| bet ja mašīnu sākumā nopērk fricis un tad pārdod man
SR+ pa 34 un vēl no pilnās cenas pusspvn nost, tas ir lētāk kā 5 gadīgs bmw [ Šo ziņu laboja envy, 27 Jan 2021, 11:47:36 ] | Offline | | |
ak | 27. Jan 2021, 11:57 |
#1746
|
| Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
|
21 Jan 2021, 20:58:24 @DimanC rakstīja:
20 Jan 2021, 15:49:05 @ak rakstīja:
Vecajam tā bija rakstīts. Jaunajam dīleris nemaz manuāli līdzi nedeva, bet gan jau, ka tā pat. Visādā ziņā patēriņš 40kWh Leaf tagad ir stipri pieaudzis, bet tas ir atkarīgs no braucienu garuma. Aukstajās dienās braucu ~10-15km un tad patēriņš bija ap 28-30kWh/100km. No citu gadu pieredzes, kad vēl bija auksts, tiklīdz tiek uz šosejas, tad šādā laikā ir ap 20 vai pat nedaudz mazāk. Šodien nobraucu ap 50km un patēriņš bija ap 21
Cik siltu salonu kurini? minimumu vai istabas temperatūru? Leaf'am salons ir ka tik ne lielāks (kubatūras ziņā) kā Teslai, baterija 2x mazāka, tādēļ krietni lielāks procents aiziet siltuma nodrošināšanai. Ja nemaldos, tā sildītāja max jauda ir ap 4kW. Stundu padarbinu un 10% no range nost.
Jā, Nissaniem dīvaina tā progresa līkne. preFL bija pilni ar bērnu slimībām, 24 kWh FL modelis +/- ok, 30kWh modeļiem daudz lasīts, ka vilkmes baterija ātrāk degradējas, otrā paaudze savukārt pārsteidz, ka baterijas blīvums lielāks, bet nav padomāts par dzesēšanu. Plus vēl tā pirmās paaudzes novecojusī bundža, kurā pat salonu praktiski to pašu atstājuši... nav kā Tesla, kur mērķtiecīgs progress.
Salonu kurinu tā, lai ir komfortabli. Varētu būt, ka tagad klimatkontrole ir uz 22 vai 23 grādiem uzlikta. Par problēmām - grūti kaut ko komentēt. Nekādu problēmu, tikai braucu. Šobrīd ir 90k nobraukti, ja nebūtu C19, būtu daudz vairāk. Tas, ka nav baterijas dzesēšanas, ir problēma ļoti reti. Ikdienā pilnīgi noteikti tas nerada nekādas neērtības. Jebkurā gadījumā, to varēja nopirkt vēl pirms Tesla M3 un maksāja lētāk. Ja nemaldos ap 37k, kvalitāte ir labāka, nekas negrab, nekrīt nost, krāsa nelobās. Salons un dizains nav super moderns, bet svarīgākās lietas ērtai braukšanai ir - Apple Carplay, LED gaismas, laba adaptīvā kruīzkontrole un joslā noturēšanas sistēma, dienā vasarā var nobraukt ap 200km, tagad ap 150. Ļoti reti, kad braucu vairāk. 100km elektrībā izmaksā sākot no 2 EUR vasarā. Decembrī bija ap 3.40, jo maz brauc un daudz sildās | Offline | | |
smudo | 27. Jan 2021, 14:23 |
#1747
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Jan 2021, 13:55:04 @Nixx rakstīja:
27 Jan 2021, 11:45:45 @envy rakstīja:
bet ja mašīnu sākumā nopērk fricis un tad pārdod man
man arī TĀ doma neliek mieru
9k tomēr
27 Jan 2021, 11:45:45 @envy rakstīja:
SR+ pa 34 un vēl no pilnās cenas pusspvn nost, tas ir lētāk kā 5 gadīgs bmw
Teslai ir ļoti konkurētspējīgs piedāvājums
Viņi sākumā nopērk auto par pilno cenu un tad piesakās uz valsts atbalstu. Tur gan ir tāda nianse, ka daļu atbalsta (3k EUR) dod ražotājs - nezinu, kurā brīdī tas tiek saņemts. Ņemot vērā lielu EV pieaugumu, viss subsīdijas iesnieguma izskatīšanas un saņemšanas process 2020. gada beigās bija 3 + mēneši un tagad jau runā pa pus gadu. Es nezinu, vai tur ir kādi anti-avoidance rules un ja ir, tad riski ir vācietim. Līdz ar to ir jautājums, kāda būtu viņa interese tērēt laiku visam procesm un uzņemties risku? Ja riski ir zemi vai ja to nav, tad gan jau piedāvājot sadalīt ieguvumu uz pusēm, interese varētu būt, bet nu tad vajag kādu paziņu vai radinieku Vācijā, jo ar nezināmu trešo pusi neredzu veidu, kā šis varētu izdoties. Jāņem vērā, ka 9k ir tikai noteiktiem auto ar modeļa cenu līdz 40k EUR, līdz ar to LT un Performance var pretendēt uz 6k subsīdiju, ja nemaldos.
EDIT: Nixx ieliktajā info var redzēt 6k atbalstu. Pēc Standard modeļa cenas samazināšanas uz 39,990 EUR, tas varēs pretendēt uz 9k atbalstu un pircējam izmaksās 31k EUR, bet tur paiet laiks, kamēr valsts institūcija atjauno oficiālos atbalsta apjoma sarakstus.
Turklāt, Vācijā ir zemākās Tesla M3 cenas visā ES, jo viņi 2020 pazaudēja lielu tirgus daļu citiem EV ražotājiem. Piemēram, Beļģijā M3 maksā 5k EUR dārgāk nekā Vācijā + tā kā nav atbalsta, tad beigās Beļģim tā pati M3 tesla izmaksās 11k (vai 14k par standard modeli) dārgāk.[ Šo ziņu laboja smudo, 27 Jan 2021, 14:28:17 ] | Offline | | |
smudo | 27. Jan 2021, 14:31 |
#1748
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Jan 2021, 14:27:19 @Nixx rakstīja:
27 Jan 2021, 14:23:08 @smudo rakstīja:
Jāņem vērā, ka 9k ir tikai noteiktiem auto ar modeļa cenu līdz 40k EUR, līdz ar to LT un Performance var pretendēt uz 6k subsīdiju, ja nemaldos.
Ja es pareizi sapratu, Angelīna bija sataisījusi katalogu ar mašīnu bāzes cenām. Un pēc tā Mod3, kvalificējās pilnam atbalstam (9k) neatkarīgi no izpildījuma
No vienas puses - baigi forši. Nav jātaisa tās ākstības kur mašīna vienā rēķinā, diski ar otru rēķinu, vai īstermiņa nomas, vai kas nu mūsu kreatīvajiem prātiem tikai nebija padomā
Jā - tagad kaut ko tādu sāku atcerēties, ka Vācijā Tesla iesniedza Ministrijai info, ka visi 2020 Model 3 bija kā Standard modeļi un LR un Performance ir papildaprīkojums! Paldies par precizējumu. Bet tur esot ļoti rūpīgi jāpēta katra gada modelis, jo tas saraksts tiek visu laiku atjaunots. | Offline | | |
|
envy | 27. Jan 2021, 16:42 |
#1749
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| jāpapēta kā piereģistrēt gmbh :lettischpisnes: | Offline | | |
smudo | 27. Jan 2021, 19:08 |
#1750
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Jan 2021, 16:42:52 @envy rakstīja:
jāpapēta kā piereģistrēt gmbh :lettischpisnes:
Tas ir fiziskam personam.
Reku var palasit: https://www.bafa.de/DE/Home/home_node.html[ Šo ziņu laboja smudo, 27 Jan 2021, 19:09:59 ] | Offline | | |
MPBK | 28. Jan 2021, 09:19 |
#1751
|
| Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| https://www.pinterest.com/pin/283656476514503341/ | Offline | | |
kars | 28. Jan 2021, 12:38 |
#1752
|
| Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Plaid+ - 2240kg pašmasa psc | Offline | | |
DimanC | 28. Jan 2021, 14:20 |
#1753
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
| to megamasu (pat pret citiem Model S) veido baterija vai ir arī citi īpaši un smagi mezgli, kas izceļ šo versiju no citām (nu nez - superinvertors, megamotors utml?) | Offline | | |
AV | 28. Jan 2021, 14:30 |
#1754
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Tā lielā masa jau braukšanā nav jūtama, jo smaguma centrs ir zems un vadamiba parasti ir lieliska. Vismaz trases (!) apstākļos no Taycan pārkāpjot uz 911 GT3 RS bija sajūta, ka tas ir mazāk stabils, nekā Taycan. Vienīgi bremzēm, protams, ir jābūt ar atbilstošu veiktspēju. | Offline | | |
Lafter | 30. Jan 2021, 13:53 |
#1755
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Muhahaa, kā uzgrilēja.
Norge +50% cena ladejot elektro auto. Joslas nost. Maksas celi klat. Nodoklis klat
Teslisti FB griež vēnas. Lētāk ar soļāru kurināt
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
RS7 | 30. Jan 2021, 14:53 |
#1756
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
30 Jan 2021, 13:53:50 @Lafter rakstīja:
Muhahaa, kā uzgrilēja.
Norge +50% cena ladejot elektro auto. Joslas nost. Maksas celi klat. Nodoklis klat
Teslisti FB griež vēnas. Lētāk ar soļāru kurināt
a ko tā? | Offline | | |
|
Lafter | 30. Jan 2021, 14:58 |
#1757
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
30 Jan 2021, 14:53:59 @RS7 rakstīja:
30 Jan 2021, 13:53:50 @Lafter rakstīja:
Muhahaa, kā uzgrilēja.
Norge +50% cena ladejot elektro auto. Joslas nost. Maksas celi klat. Nodoklis klat
Teslisti FB griež vēnas. Lētāk ar soļāru kurināt
a ko tā?
Tas tacu bija gaidāms. Arī Lv, kad sasniegs kritisko masu, maksas no sirds
Nothing personal- only business
Pati Tesla jau pacēla fast charge stacijās[ Šo ziņu laboja Lafter, 30 Jan 2021, 15:06:12 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
user | 30. Jan 2021, 15:02 |
#1758
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13761
Braucu ar:
|
30 Jan 2021, 14:58:16 @Lafter rakstīja:
30 Jan 2021, 14:53:59 @RS7 rakstīja:
30 Jan 2021, 13:53:50 @Lafter rakstīja:
Muhahaa, kā uzgrilēja.
Norge +50% cena ladejot elektro auto. Joslas nost. Maksas celi klat. Nodoklis klat
Teslisti FB griež vēnas. Lētāk ar soļāru kurināt
a ko tā?
Tas tacu bija gaidāms. Arī Lv, kad sasniegs kritisko masu, maksas no sirds
Nothing personal- only business
tak loģiski, ka tas viss notiks vienā brīdī, ka jēga no tā ir, kamēr esi minoritāte un pēc tam jau būs kā parasts auto
vai kāds te domāja, ka visu mūžu varēs parkoties vecrīgā nemaksājut ne centa? [ Šo ziņu laboja user, 30 Jan 2021, 15:05:42 ] | Offline | | |
user | 30. Jan 2021, 15:04 |
#1759
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13761
Braucu ar:
|
30 Jan 2021, 13:53:50 @Lafter rakstīja:
Muhahaa, kā uzgrilēja.
Norge +50% cena ladejot elektro auto. Joslas nost. Maksas celi klat. Nodoklis klat
Teslisti FB griež vēnas. Lētāk ar soļāru kurināt
bet nu teslisti ļoti uzskata, pa pasaulē netaisnība notikusi? | Offline | | |
Lafter | 30. Jan 2021, 15:06 |
#1760
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
30 Jan 2021, 15:04:56 @user rakstīja:
30 Jan 2021, 13:53:50 @Lafter rakstīja:
Muhahaa, kā uzgrilēja.
Norge +50% cena ladejot elektro auto. Joslas nost. Maksas celi klat. Nodoklis klat
Teslisti FB griež vēnas. Lētāk ar soļāru kurināt
bet nu teslisti ļoti uzskata, pa pasaulē netaisnība notikusi?
aha
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|