Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
fxquadro
11. Jan 2021, 23:09 #1721

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.


11 Jan 2021, 12:06:55 @bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2021, 11:35:05 @fxquadro rakstīja:

11 Jan 2021, 10:03:48 @bmwaddict rakstīja:
Kaa ir ar USA Teslaam Eiropaa? Cik lasiiju nepiecieshamas nelielas modifikaacijas bet Tesla nelaizhot klaat pie saviem chargeriem..


Var partaisīt ) tādi spečuki ir Latvijā. Gan ASV Teslas brauc pa LV ceļām (Īpaši S modeļi )un arī Modelis 3 (neatceros māšīnas numuru), itkai papļapāju ar īpašnieku par mašīnu


gribi teikt ka Tesla supercharge stacijas nebano VIN nummurus paarbuuveetiem US modeljiem? Neatnaaks updets kas izrubiis fast charge? shitas ir pats svariigaakais moments, paarbuuve pat ja taa ir sarezgjiita mani nebiedee es elektroniku sajeedzu bet biedee ka tas viss var izraadiities pa tuksho un palishu ar nelietojamu EV jo nu kaada jeega no EV ko nevar cilveeciigi uzlaadeet..

Varēsi lādēt. Vai varēsi pa pilno no Teslas stacijām - to es nezinu )
Šo jautājumu jāpajautā arī kādieem Ukrainas lietotājiem, jo viņiem baigi daudz Tesla auto un gandrīz visi ir no ASV no izsolēm , viņiem nav nodokļu EV automobiļiem. Cik redzēju no youtube, čomi mierīgi brauc pa Eiropu un lādē arī ar Teslas čardzeriem. Apskati youtube kanalu teslaservice.kiev

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 11 Jan 2021, 23:12:27 ]

Offline
rihardsv
12. Jan 2021, 09:04 #1722

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


12 Jan 2021, 08:36:15 @Nixx rakstīja:
Moelerī stāv bariņš e-apu. aplīmēti ar karguru krāsām




Beidzot... Citādi jau sen sola, bet nevar piegādāt

Tad jau redzēs, kā šiem ies ar elektrovabolēm.
Offline
smudo
12. Jan 2021, 12:09 #1723

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Paziņa ar 4S, pēc pirmajām dienām sniegotajā Rīgā ir ļoti apmierināts, kā darbojas AWD sistēma. Auto ir siltumnoturīgie logi un heat pump. Stumdoties pa sniegoto Rīgu aukstajās dienās vidēji ap 30kWh uz 100 km (tas neieskaitot pre-heat pirms izbraukšanas). Ar Zoe bez sniega, bet mīnusos tādā pašā režīmā bija ap 26-27kWh (pirms aukstuma iestāšanās ap 16kWh). @Nixx - Par salīdzinošo testu ar Model 3, ko jautāji - konceptuāli sarunājām, ka varētu kopā kādā weekendā aptuveni 100km kopīgu maršrutu izbraukt, bet prātīgi būtu sagaidīt COVID ārkārtas stāvokļa atcelšanu.
Offline
Maxis
12. Jan 2021, 12:19 #1724

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Pēc asociācijas datiem, 2020.gadā Latvijā pārdoti kopumā 323 jauni elektroauto. Tostarp 108 Renault Zoe, 63 Volkswagen, 33 Nissan, 29 Hyundai, 16 Porsche Taycan, 14 Audi eTron, 12 BMW i3, 12 Mazda MX30, 11 Peugeot, astoņas Jaguar e-Pace un sešas Tesla.
Offline
bi-iskaps
12. Jan 2021, 16:41 #1725

Kopš: 09. Apr 2013

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


06 Jan 2021, 16:36:30 @CP17 rakstīja:

06 Jan 2021, 09:43:31 @AV rakstīja:

06 Jan 2021, 02:19:16 @bi-iskaps rakstīja:
iegriezos PUTO pašapkalpošanās dušā un ar aktīvajām putām mazgāju auto, vēlāk to skalojot, gandrīz to zilo krāsu nomazgāju

[URL=https://failiem.lv/u/fb886qxu3#/view/IMG_7222.JPG]
[/URL]

Ja nav mehaniski bojājumi, tad brakjis
Lai CSDD samaina bez maksas, 2g garantija kā jebkurai precei

lieku betu, ka bezceris bet lai megjina


Jāpiekrīt, ka mana vaina, nepajautāju @CP17, kāds bija bets!

CSDD paši saka, ka dēļ tā čipa VNZ, nu to pašu, ko visiem tagad ar Covid vakcīnu plecā laiž, krāsa neesot tik noturīga, jo divas plastikāta kārts esot uz VNZ jālīmē. Zinātnes vārdā piekritu 6 men monitoringam, bet lai vai kā, CSDD maina VNZ bez maksas, vienu nokrāsoja atkārtoti, otru izgatavoja no jauna un operatīvi vienas dienas laikā arī tas viss tika izdarīts. Tas tā, ja nu kādam līdzīga problēma.

[URL=https://failiem.lv/f/p3cvpjqj2]
[/URL]
Offline
AV
12. Jan 2021, 17:07 #1726

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Offline
uteo
12. Jan 2021, 20:42 #1727

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:

5dien, 6dien sola lielos mīnusu, aizbrauciet uz Latgali, kur visaukstāk būs un atpakaļ
Offline
jaks
12. Jan 2021, 23:19 #1728

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Kurā brīdī jātrīc par covid......kad viens aiz otra brauksiet, vai kamēr latrs savā auto sildīsies lādējot
Offline
Mixzzz
12. Jan 2021, 23:33 #1729

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


11 Jan 2021, 15:30:39 @Nixx rakstīja:

11 Jan 2021, 12:44:23 @bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2021, 12:20:05 @Nixx rakstīja:

11 Jan 2021, 12:06:55 @bmwaddict rakstīja:
gribi teikt ka Tesla supercharge stacijas nebano VIN nummurus paarbuuveetiem US modeljiem? Neatnaaks updets kas izrubiis fast charge? shitas ir pats svariigaakais moments, paarbuuve pat ja taa ir sarezgjiita mani nebiedee es elektroniku sajeedzu bet biedee ka tas viss var izraadiities pa tuksho un palishu ar nelietojamu EV jo nu kaada jeega no EV ko nevar cilveeciigi uzlaadeet..

Ņemot vērā SuC skaitu @ LV - tā tiešām ir milzīga problēma

vai man buutu tev jaaskaidro atshkjiriiba starp fast charge un super charge?
un arii supercharge ir svariigi perspektiivaa bet bez taas protams var iztikt.. galbais lai fast charge netiek ierobezhots.
sorry es tieshaam neesmu up to date par taam paarbuuves sekaam bet vispaar metu aci uz tesla 3 kaa variantu naakotnee.



Nu te laikam vietā vienoties par terminoloģiju

Fast (vai UK - rapid) čārdžers ir līdzstrāvas lādētājs. Ar vismaz 50 kW jaudu. Aparātus uzstāda un iekasē piķi "dajebkurš". Un klients var būt dajebkurš

Superčārdžs ir tas pats, bet Teslas uzstādīts & operēts. Un apkalpo tikai Teslas

Domāju, ka Teslu vari modificēt kā gribi, fāst čārdžeris strādās

Bet ir dzirdēts, ka Tesla no savas sys slēdz nost visādus trespasserus, saklapētās mašīnas un tml.

EU Teslai ir ccs kontakts, un tā mašīna ir kā bisexuāla - iet gan SuC, gan trešās puses čārdžeri - csdd, ionity...

US&a Teslai ir savs SuC ports. Eksistē adapters Chademo uz Tesla
Nezinu, kā ir ar CCS uz US&a SuC portu
Vismaz USA Tesla rubī nost sasistajiem Model S & X ne tikai superchargingu, bet arī fast chargingu. Rezultātā paliec tikai ar AC
Offline
smudo
17. Jan 2021, 15:39 #1730

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Principā jau EV lielam aukstumam pat būtu jābūt mazāk "kaitīgam" kā ICE, kam aukstais starts un paiet ilgāks laiks, kamēr uzsilst. Es pieņemu, ka kādos 25 grādos, ja nav saulaina dienā Tev Tesla max kādas 15kWh vai pat nedaudz mazāk tērē braucot vienmērīgi uz 100kmh? Kas nozīmē, ka uz tā rēķina, ka nedaudz baterija jāpasilda un salons jāapsilda, rodas papildus patēriņš, kas pie -15 kā saprotu, pie tāda ātruma ir ar 21,5kWh, jeb papildus 6,5kWh uz 100 km, bet ar visu pietiek 300+ km, kas pie attīstītas uzlādes infrastruktūras pie LV attālumiem ir samērā pietiekami.
Offline
Instigater
17. Jan 2021, 16:04 #1731

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Interesanti palasīt vietējo pieredzi!
Offline
DimanC
18. Jan 2021, 09:35 #1732

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 329

Braucu ar: elektrību

Tā kā šis vēl oficiāli nav pārdēvēts par Tesla topiku, atļaušos iepostot info par "studentu EV" Nissan Leaf.

Pašķirstīju manuāli, 2014. gada USDM Nissan Leaf ar 24kWh bateriju:
1) Ja aukstums zem -20, stāvošu mašīnu labāk jātur "pie vada". Saprotu, ka notiek baterijas sildīšana, un, ja nav vada, sildīšanas procesā var ievērojami nokristies uzlādes līmenis
2) pie aukstuma zem -20 salona apsildei un motora piedziņai varot tikt (ja baterija nav gana uzsilusi) piegriezta max jauda. Dzīvē gan nav to sanācis izjust
3) Nissaniem panelī ir baterijas temperatūras skala. 2 aukstie klucīši, 7 "normālie" un 2 "karstie". Atrašanās ekstrēmos nozīmē ievērojami lēnāku uzlādi un arī samazināt max jaudu. Atsaucoties uz 2. punktu, sagaidīju, ka aukstais rādījums iestāsies pie -20,bet praktiski to pamanīju jau kad ārā bija -14
4) last but not least/saldais "EV" antifaniem: gadījumā, ja ārā ilgstoši auksta temperatūra (7 dienas zem -25), litija "degviela" varot sasalt un radīt neatgriezeniskus bojājumus. Lai to novērstu rekomendē mašīnu uzglabāt siltākās telpās.
Offline
V.I.P.
18. Jan 2021, 11:24 #1733

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


18 Jan 2021, 09:05:31 @Nixx rakstīja:
Bieži saņemu lasītāju vēstules, kurās cilvēki jautā - braukt forši, bet cik ilgi tas brīnums jālādē ?



Screens rāda, ka teju pilnīgi tukšs & nosalis aķītis būs 100 % pilns pēc 7 1/2 stundām
Tas ir pats lielākais, ko esmu redzējis

Šajā brīdī mašīnā iet iekšā 3F 16 A
Rezultātā gan bija par kādu 1/2 stundu ātrāk, kad iesila aizgāja jautrāk

1) Tev taa mashiina staav aaraa vai siltaa/aukstaa garaazhaa?
2) aukstumaa pie maajas vinjsh vispaar laadeejas, piemeeram (jo biezhi piemini, ka uzsildi bateriju)?
3) Tev Model 3 vai S?
Offline
smudo
18. Jan 2021, 14:36 #1734

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Taycaniem lādējot ar ļoti tuvu 50kWh ātrumam (Latvijas 50kWh uzlādes stacijās - neprasīju gan konkrēti kurās) līdz pat 95% baterijas SOC (nu pa kādu kW mazāk, ja tajā laikā sēž auto un darbina apsildi).
Offline
Arvelswh
18. Jan 2021, 19:17 #1735

Kopš: 22. Mar 2015

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

@Nixx Tu esi tas RaidersRaitis?
Offline
Gove666
18. Jan 2021, 19:26 #1736

Kopš: 13. Jan 2021

Ziņojumi: 101

Braucu ar:

Huiņa tie ātrie lādetāji. Viņi ar lielu lūgšanos reti kad aiziet virs 43kW. Pārsvarā 38kW.

Aukstu baču vispār necenšos lādēt pa naudu, jo ir bijis ka tikai 17kW ņem iekšā pirmo pustundu. Tas tā kā padārgi, ja jamaksā par minūtēm.

Offline
smudo
20. Jan 2021, 10:26 #1737

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ar papildaprīkojumu tie tāpat būs vismaz 100t EUR un tik daudz naudas par auto nevaru atļauties. Vēl ir divi trūkumi RWD:

1) mūsu ziemas varētu būt grūti izmantot jaudīga RWD EV potenciālu;
2) range mode AWD versijas izmanto priekšējo motoru, kas ir ekonomiskāks (atšķiras priekšējā un pakaļējā motora veidi, plus priekšējais ir krietni mazāks)) zemas slodzes situācijās, līdz ar to uz šosejas RWD versija neskatoties uz to, ka būs nepilni 100 km vieglāka, var izrādīties būtiski mazāk efektīva.

Best value for money no visa Taycan range ir 4S ar lielo bateriju un bāze tādam LV ir ap 115k EUR.
Offline
ak
20. Jan 2021, 15:49 #1738

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR


18 Jan 2021, 09:35:44 @DimanC rakstīja:
Tā kā šis vēl oficiāli nav pārdēvēts par Tesla topiku, atļaušos iepostot info par "studentu EV" Nissan Leaf.

Pašķirstīju manuāli, 2014. gada USDM Nissan Leaf ar 24kWh bateriju:
1) Ja aukstums zem -20, stāvošu mašīnu labāk jātur "pie vada". Saprotu, ka notiek baterijas sildīšana, un, ja nav vada, sildīšanas procesā var ievērojami nokristies uzlādes līmenis
2) pie aukstuma zem -20 salona apsildei un motora piedziņai varot tikt (ja baterija nav gana uzsilusi) piegriezta max jauda. Dzīvē gan nav to sanācis izjust
3) Nissaniem panelī ir baterijas temperatūras skala. 2 aukstie klucīši, 7 "normālie" un 2 "karstie". Atrašanās ekstrēmos nozīmē ievērojami lēnāku uzlādi un arī samazināt max jaudu. Atsaucoties uz 2. punktu, sagaidīju, ka aukstais rādījums iestāsies pie -20,bet praktiski to pamanīju jau kad ārā bija -14
4) last but not least/saldais "EV" antifaniem: gadījumā, ja ārā ilgstoši auksta temperatūra (7 dienas zem -25), litija "degviela" varot sasalt un radīt neatgriezeniskus bojājumus. Lai to novērstu rekomendē mašīnu uzglabāt siltākās telpās.



Vecajam tā bija rakstīts. Jaunajam dīleris nemaz manuāli līdzi nedeva, bet gan jau, ka tā pat. Visādā ziņā patēriņš 40kWh Leaf tagad ir stipri pieaudzis, bet tas ir atkarīgs no braucienu garuma. Aukstajās dienās braucu ~10-15km un tad patēriņš bija ap 28-30kWh/100km. No citu gadu pieredzes, kad vēl bija auksts, tiklīdz tiek uz šosejas, tad šādā laikā ir ap 20 vai pat nedaudz mazāk. Šodien nobraucu ap 50km un patēriņš bija ap 21
Offline
smudo
20. Jan 2021, 17:08 #1739

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


20 Jan 2021, 14:18:01 @Nixx rakstīja:

20 Jan 2021, 10:26:31 @smudo rakstīja:
Ar papildaprīkojumu tie tāpat būs vismaz 100t EUR un tik daudz naudas par auto nevaru atļauties. Vēl ir divi trūkumi RWD:

1) mūsu ziemas varētu būt grūti izmantot jaudīga RWD EV potenciālu;
2) range mode AWD versijas izmanto priekšējo motoru, kas ir ekonomiskāks (atšķiras priekšējā un pakaļējā motora veidi, plus priekšējais ir krietni mazāks)) zemas slodzes situācijās, līdz ar to uz šosejas RWD versija neskatoties uz to, ka būs nepilni 100 km vieglāka, var izrādīties būtiski mazāk efektīva.

Best value for money no visa Taycan range ir 4S ar lielo bateriju un bāze tādam LV ir ap 115k EUR.



Iztulkošu:

kad Porša Tukāns būs ar Tesla 3 Perf draivtrainu un pa Reno Zojas ceeenu, tad varēs sākt pirkt





Principā drivetrainam jau tagad nav kur īpaši piesieties - neder tikai cena
Offline
Modrs
20. Jan 2021, 20:36 #1740

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ja drivetrainā ietilpst motors, tad paskatieties, kā tesla attīsta motorus. tur ir pamatīgi priekšā pārējiem. Kaut cik pa pēdām min toyota, kura savos hibrīdos BLDC jau bija attīstījusi kaucik vērā ņemamā stadijā.
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo