Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
CP17
06. Jan 2021, 13:59 #1681

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

viens powerists jau ievilka vienu usa teslu, kaa beidzaas hvz uz 1/2 gadu pagaidu regjistraacijaa uzlika laikam.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
michals1
06. Jan 2021, 14:11 #1682

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Nepisat smadzenes ar sūdiem-tepat blakus normāla tesla ar 558kw,un salīdzinoši lēta.

https://auto-gems.com/kfzdetails.php?inum=31486...&bereich=PKW

[ Šo ziņu laboja michals1, 06 Jan 2021, 14:13:19 ]

Offline
CP17
06. Jan 2021, 14:14 #1683

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jan 2021, 14:11:12 @michals1 rakstīja:
Nepisat smadzenes ar sūdiem-tepat blakus normāla tesla ar 558kw,un salīdzinoši lēta.

https://auto-gems.com/kfzdetails.php?inum=31486...&bereich=PKW

mlec taa plansete


-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
06. Jan 2021, 14:15 #1684

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Jan 2021, 13:49:39 @CP17 rakstīja:
un porsh pats nesaprot cik tam S ir kw
560
https://www.porsche.com/international/models/ta.../taycan-turbo-s/
460
https://www.porsche.lv/lv/models/jaunas-automas...e-taycan-turbo-s


Tur ir divu rezimu max jaudas - Lounch control rezima 560kW un sport/sport+ rezima bez LC tie 460kW (ir vel citi rezimi, bet negribu sarezgit )
Offline
CP17
06. Jan 2021, 15:51 #1685

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jan 2021, 14:37:24 @Nixx rakstīja:
Tukāni, protams, krasaffčegi. Ja man piķis būtu kā jūras sūdu - ņemtu tādu
Bet 180k


Kaprons gan teiktu, ka čaļi - santīmpisēji, negrib maksāt par stāvvietām


driiz ielaas buus 2gab tunetas teslas no lucky thirteen, tava vareetu buut treshaa domajams nebuus shvakaakas par Tejkannam

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
06. Jan 2021, 16:18 #1686

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Jan 2021, 15:51:27 @CP17 rakstīja:

06 Jan 2021, 14:37:24 @Nixx rakstīja:
Tukāni, protams, krasaffčegi. Ja man piķis būtu kā jūras sūdu - ņemtu tādu
Bet 180k


Kaprons gan teiktu, ka čaļi - santīmpisēji, negrib maksāt par stāvvietām


driiz ielaas buus 2gab tunetas teslas no lucky thirteen, tava vareetu buut treshaa domajams nebuus shvakaakas par Tejkannam


Tie tomēr ir dažādi auto salona apdares kvalitātes, vadamības un komforta ziņā, neatkarīgi no max kW. Starp citu Taycan ar mazāku max griezi, bateriju un kW, bet lielāku svaru ir ātrāks 1/4 jūdzē par pašreiz ātrāko Tesla S Performance ar visiem "cheaters mode" uzstādījumiem, bet ikdienā tas nav izšķiroši, ka 402m distancē Taycan ir 2 korpusi priekšā. Teslai var pateikt paldies, ka viņi sākumā fokusu lika uz dārgajiem un jaudīgajiem modeļiem, līdz ar to arī "vecie" auto ražotāji ir spiesti iespringt un tik jaudīgiem EV, kādus racionāli nemaz īsti nevajag
Offline
CP17
06. Jan 2021, 16:31 #1687

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

nu jaa, L13 jau jaudu necels, tik cik kvalitatiivi ieteerps un vizuaalo pielabos

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CP17
06. Jan 2021, 16:36 #1688

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jan 2021, 09:43:31 @AV rakstīja:

06 Jan 2021, 02:19:16 @bi-iskaps rakstīja:
iegriezos PUTO pašapkalpošanās dušā un ar aktīvajām putām mazgāju auto, vēlāk to skalojot, gandrīz to zilo krāsu nomazgāju

[URL=https://failiem.lv/u/fb886qxu3#/view/IMG_7222.JPG]
[/URL]

Ja nav mehaniski bojājumi, tad brakjis
Lai CSDD samaina bez maksas, 2g garantija kā jebkurai precei

lieku betu, ka bezceris bet lai megjina

[ Šo ziņu laboja CP17, 06 Jan 2021, 16:36:58 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
06. Jan 2021, 16:48 #1689

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Man nekad mazgājot nav nākusi numura krāsa (melnā) nost, bet varbūt ir paveicies vai arī zilajiem numuriem ir cits sastāvs un Tu tiešām esi uztrāpījis uz neveiksmīgu reizi, kad koncentrāts nebija atjaukts pareizās proporcijās?

Viens pazīstams cilvēks bija bēdīgs, ka priekšmazgātāji auto mazgātuvēs (pie tam tādās, kas skaitās kvalitatīvas) faktiski jaunam 911 GTS piebeidza melno pārklājumu (nepateikšu, kāda materiāla) uz OEM diska cetre lock skrūves. Protams, defekts tikai vizuāls, bet tāpat nav patīkams.

Savam daily driveram vienreiz aizrāvos ar TarX darvas noņēmēju un vienā brīdī pamanīju, ka no VNZ nāk nost melnā krāsa pamazām Tas nozīmē, ka tā VNZ krāsa tomēr ir krietni jūtīgāka pret ķīmiju, nekā auto laka. Noskaloju ar ūdeni un lietoju to VNZ vēl tagad jau 1,5 gadi, bet redzēs, ko pavasarī TA inspektors teiks formāli cipari vēl arvien ir skaidri saskatāmi
Offline
smudo
06. Jan 2021, 16:53 #1690

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Jan 2021, 16:31:48 @CP17 rakstīja:
nu jaa, L13 jau jaudu necels, tik cik kvalitatiivi ieteerps un vizuaalo pielabos


Pārpratu - nez kāpēc padomāju, ka kaut ko darīs arī ar vadību. Starp citu Model 3 Teslas daudzi liek uz coiloveriem, jo OEM variantā auto ir ļoti augsti - testos pierādīts, ka -30mm sēdinājuma rezultātā Mdel 3 ir krietni labāka aerodinamika un tādejādi arī lielaks range nu un vēl populari likt mazākus un vieglākus diskus, kas arī uzlabo range, vadāmību un komfortu vs standarta 20 collu diskiem, kas nāk Model 3 Performance modeļiem.
Offline
smudo
06. Jan 2021, 17:25 #1691

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Jan 2021, 17:18:58 @Nixx rakstīja:

06 Jan 2021, 16:18:03 @smudo rakstīja:

06 Jan 2021, 15:51:27 @CP17 rakstīja:

06 Jan 2021, 14:37:24 @Nixx rakstīja:
Tukāni, protams, krasaffčegi. Ja man piķis būtu kā jūras sūdu - ņemtu tādu
Bet 180k


Kaprons gan teiktu, ka čaļi - santīmpisēji, negrib maksāt par stāvvietām


driiz ielaas buus 2gab tunetas teslas no lucky thirteen, tava vareetu buut treshaa domajams nebuus shvakaakas par Tejkannam


Tie tomēr ir dažādi auto salona apdares kvalitātes, vadamības un komforta ziņā, neatkarīgi no max kW. Starp citu Taycan ar mazāku max griezi, bateriju un kW, bet lielāku svaru ir ātrāks 1/4 jūdzē par pašreiz ātrāko Tesla S Performance ar visiem "cheaters mode" uzstādījumiem, bet ikdienā tas nav izšķiroši, ka 402m distancē Taycan ir 2 korpusi priekšā. Teslai var pateikt paldies, ka viņi sākumā fokusu lika uz dārgajiem un jaudīgajiem modeļiem, līdz ar to arī "vecie" auto ražotāji ir spiesti iespringt un tik jaudīgiem EV, kādus racionāli nemaz īsti nevajag


Pirmais un vienīgais viģiks, kuru esmu skatījies par tēmu Tukāns vs S

https://www.youtube.com/watch?v=FL38WJvyzp8

Galīgi nav tā, ka Tukāns zemē sadzītu Teslu
Vācijā gan varētu būt savādāk


Tavā video Taycanam jau bija pustukša baterija Reku objektīvs tests abiem auto sākumā SOC 100% un abi max ātrākajās komplektācijās un sacenšas drag strip ar pieredzējušiem pilotiem un precīzu laika kontroli. Ka jau teicu, tad Taycan ir tikai nedaudz ātrāks (0,1-0,15sek uz 400m, kas ir aptuveni 2 korpusi). Real life tas neko nenozīmē - kurš pirmais nospiedīs pedāli, tas būs priekšā. Latvijā vispār pilnībā pietiek ar Taycan 4S un arī Standarta Model S būs ātrāks, nekā reāli nepieciešams.

Youtube Taycan vs Tesla S

[ Šo ziņu laboja smudo, 06 Jan 2021, 17:30:59 ]

Offline
smudo
06. Jan 2021, 17:29 #1692

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

@nixx Starp citu tas PCL biedrs, par ko runājām pirms kāda laika, šonedēļ saņēma beidzot savu 4S un ir ielās - pēc kāda laika būs jāprasa real life atsauksmes.
Offline
CP17
06. Jan 2021, 17:35 #1693

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jan 2021, 16:53:40 @smudo rakstīja:

06 Jan 2021, 16:31:48 @CP17 rakstīja:
nu jaa, L13 jau jaudu necels, tik cik kvalitatiivi ieteerps un vizuaalo pielabos


Pārpratu - nez kāpēc padomāju, ka kaut ko darīs arī ar vadību. Starp citu Model 3 Teslas daudzi liek uz coiloveriem, jo OEM variantā auto ir ļoti augsti - testos pierādīts, ka -30mm sēdinājuma rezultātā Mdel 3 ir krietni labāka aerodinamika un tādejādi arī lielaks range nu un vēl populari likt mazākus un vieglākus diskus, kas arī uzlabo range, vadāmību un komfortu vs standarta 20 collu diskiem, kas nāk Model 3 Performance modeļiem.

viss ir iespejams bet elektronikaa nejauksies

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
by_magnus
06. Jan 2021, 17:44 #1694

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno

Šodien satiku labu čomu, opā šis laiž ar jaunu pasātu. Iepriekš bija golfs trolejbus. Pa vasaru bija baigi apmierināts, teica, ka super, ātri, lēti dinamika forša. Auto kā tuda/sjuda, aizvest/atvest. Pienāca rudens, jau sliktāk un pie -2 pēc Celsija- pizdausks- 80km range Un atkal 6h lādē. Pāris dienas un izbesīja, radās arī jautājums, kas būs pie -10 Golfs nepateikšu kāds bija, bet svaigs
Offline
by_magnus
06. Jan 2021, 18:16 #1695

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno


06 Jan 2021, 18:05:18 @Nixx rakstīja:

06 Jan 2021, 17:29:40 @smudo rakstīja:
@nixx Starp citu tas PCL biedrs, par ko runājām pirms kāda laika, šonedēļ saņēma beidzot savu 4S un ir ielās - pēc kāda laika būs jāprasa real life atsauksmes.


Būtu interesanti pie -10 kopā pabraukāties ar Tukānu. Nu kādu 200 km aplīti. Baigi interesē, kā Poršs tiek galā ar aukstumu.

Bet tā mana pirmā doma - nabaga čalis. Saņemt EV un uzreiz negatīvās temp ieskriet

Ceru, ka čalis nav iesācējs EV tēmās. Bet ja ir - mierini viņu, saki, ka jau pavisam drīz viss būs atkal labi ar to mašīnu, Lai nekreņķē






Sieva joprojām brauc ar eGolfu. Protams, reindžs ir nokrities, patēriņš augšā, bet neredzu nekā no Magnusa nosauktā.
Vasarā bija 300 km, tagad - 160 - 180. Sieva dienā nobrauc 25, tā kā pilnīgi pajāt. Depresijas nav nekādas.


Nē nu skaidrs, ka iesācējs, šis bija viņa pirmais EV. Tak pārdeva uzreiz viņu un aizmirsa bēdiņu.
Offline
Sternwolf
06. Jan 2021, 18:45 #1696

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: izslēgtu DSC

Māsa šodien atsūtīja bildi no Norvēģijas ar -24 grādiem. Braukā ar Leaf un nekādas izmaiņas nejūt.

-----------------
Vakances jobmarket.lv
Offline
kars
06. Jan 2021, 19:14 #1697

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


06 Jan 2021, 16:53:40 @smudo rakstīja:

06 Jan 2021, 16:31:48 @CP17 rakstīja:
nu jaa, L13 jau jaudu necels, tik cik kvalitatiivi ieteerps un vizuaalo pielabos


Pārpratu - nez kāpēc padomāju, ka kaut ko darīs arī ar vadību. Starp citu Model 3 Teslas daudzi liek uz coiloveriem, jo OEM variantā auto ir ļoti augsti - testos pierādīts, ka -30mm sēdinājuma rezultātā Mdel 3 ir krietni labāka aerodinamika un tādejādi arī lielaks range nu un vēl populari likt mazākus un vieglākus diskus, kas arī uzlabo range, vadāmību un komfortu vs standarta 20 collu diskiem, kas nāk Model 3 Performance modeļiem.


Kāpēc Model 3 Performance nāk ar R20 diskiem?
Offline
smudo
06. Jan 2021, 20:45 #1698

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Jan 2021, 19:14:31 @kars rakstīja:

06 Jan 2021, 16:53:40 @smudo rakstīja:

06 Jan 2021, 16:31:48 @CP17 rakstīja:
nu jaa, L13 jau jaudu necels, tik cik kvalitatiivi ieteerps un vizuaalo pielabos


Pārpratu - nez kāpēc padomāju, ka kaut ko darīs arī ar vadību. Starp citu Model 3 Teslas daudzi liek uz coiloveriem, jo OEM variantā auto ir ļoti augsti - testos pierādīts, ka -30mm sēdinājuma rezultātā Mdel 3 ir krietni labāka aerodinamika un tādejādi arī lielaks range nu un vēl populari likt mazākus un vieglākus diskus, kas arī uzlabo range, vadāmību un komfortu vs standarta 20 collu diskiem, kas nāk Model 3 Performance modeļiem.


Kāpēc Model 3 Performance nāk ar R20 diskiem?


Tapec ka lieli diski ir moderni
Offline
smudo
06. Jan 2021, 20:47 #1699

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Jan 2021, 18:32:49 @Nixx rakstīja:

06 Jan 2021, 18:16:34 @by_magnus rakstīja:

06 Jan 2021, 18:05:18 @Nixx rakstīja:

06 Jan 2021, 17:29:40 @smudo rakstīja:
@nixx Starp citu tas PCL biedrs, par ko runājām pirms kāda laika, šonedēļ saņēma beidzot savu 4S un ir ielās - pēc kāda laika būs jāprasa real life atsauksmes.


Būtu interesanti pie -10 kopā pabraukāties ar Tukānu. Nu kādu 200 km aplīti. Baigi interesē, kā Poršs tiek galā ar aukstumu.

Bet tā mana pirmā doma - nabaga čalis. Saņemt EV un uzreiz negatīvās temp ieskriet

Ceru, ka čalis nav iesācējs EV tēmās. Bet ja ir - mierini viņu, saki, ka jau pavisam drīz viss būs atkal labi ar to mašīnu, Lai nekreņķē






Sieva joprojām brauc ar eGolfu. Protams, reindžs ir nokrities, patēriņš augšā, bet neredzu nekā no Magnusa nosauktā.
Vasarā bija 300 km, tagad - 160 - 180. Sieva dienā nobrauc 25, tā kā pilnīgi pajāt. Depresijas nav nekādas.


Nē nu skaidrs, ka iesācējs, šis bija viņa pirmais EV. Tak pārdeva uzreiz viņu un aizmirsa bēdiņu.


EV nav priekš pussijiem
Satiksi vēlreiz čali, tā arī pasaki



Vakar Norvegis/Bjorns sava kanala bija ielicis range test pie 90kmh un -25 gradi ar 2021 gada Model 3 ar heat pump - range sanaca ap 340km.
Offline
CP17
06. Jan 2021, 20:49 #1700

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

vai ta i3 ari standartaa nenaaca ar mega diskiem prieksh savas klases? tik tur platums riepaam bija smiekligs

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo