Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
sys9291
17. Jan 2020, 09:37 #161

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jan 2020, 09:23:47 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:11:18 @sys9291 rakstīja:
Uz B sērijas benzīna dzinējiem BMW atteicās no pārgudrās iesmidzināšanas tehnoloģijas, sprausla parastās un spiediens rampā max 200bar. Laikam apnika cīnīties at pjezo sprauslu problēmām...


parastaas jeb pjezorezistiivaas?
ja nav Stratified, tad tos mega aatros iesmidzinashanas laikus jau nevajag..

dzineejos ir riktiigs kaapiens atpakalj.


parastās... vinkārši izskatās, ka BMW vīri nogura no tā visa...
Un vismaz uz F20 B48 ir tikai CAT/OPF, divas lamdas, kā arī spiediena devējs. Vienkārši un dusmīgi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Jan 2020, 09:37:32 ]

Offline
Depijs
17. Jan 2020, 09:39 #162

Kopš: 17. Sep 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 455

Braucu ar: LC120


17 Jan 2020, 09:30:51 @sys9291 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:17:36 @depo rakstīja:
Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?

nu vismaz par B48/58 nekas slikts nav dzirdēts - bet tu DEPO jau tāpat visu zini...


Man arī šis jautājums drīzumā būs aktuāls, ja skatās uz F30 pusi tad N20 iet garām pa gabalu un uzreiz skatīties uz B48 ? Ja arī tiek izskatīts N20 tad ar kādiem ieguldījūmiem startā vajadzētu rēķināties lai varētu pēc tam kādu laiku braukt bez problēmām?

[ Šo ziņu laboja Depijs, 17 Jan 2020, 09:41:44 ]

Offline
uteo
17. Jan 2020, 09:46 #163

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 961

Braucu ar:

tie B sērijas dzinēji ir ar daudz mazāku jaudu, lielāku patēriņu? Ja nē, tad kādēļ, lai kāds gribētu tehniski izcilu dzinēju, bet ar simts problēmām, kas maksā kosmosu, bet rezultātā neiegūst neko vairāk kā B sērijas dzinējam?
Offline
uldens1
17. Jan 2020, 09:47 #164

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:37:00 @sys9291 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:23:47 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:11:18 @sys9291 rakstīja:
Uz B sērijas benzīna dzinējiem BMW atteicās no pārgudrās iesmidzināšanas tehnoloģijas, sprausla parastās un spiediens rampā max 200bar. Laikam apnika cīnīties at pjezo sprauslu problēmām...


parastaas jeb pjezorezistiivaas?
ja nav Stratified, tad tos mega aatros iesmidzinashanas laikus jau nevajag..

dzineejos ir riktiigs kaapiens atpakalj.


parastās... vinkārši izskatās, ka BMW vīri nogura no tā visa...
Un vismaz uz F20 B48 ir tikai CAT/OPF, divas lamdas, kā arī spiediena devējs. Vienkārši un dusmīgi...


nu jaa, peec obvesa kaapiens gadus 20 atpakalj.
ar taadu obvesu - skaidrs, ka reakcija un droseli arii ir.. kaada ir, taada ir..

ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...
jebkurš jau baudītu to max tehnoloģisko dzinēju,tikai neviens negrib baudīt pišu ar remontu ko nejēdz pat dīleris
Offline
Depijs
17. Jan 2020, 09:48 #165

Kopš: 17. Sep 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 455

Braucu ar: LC120


17 Jan 2020, 09:42:12 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:39:21 @Depijs rakstīja:

17 Jan 2020, 09:30:51 @sys9291 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:17:36 @depo rakstīja:
Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?

nu vismaz par B48/58 nekas slikts nav dzirdēts - bet tu DEPO jau tāpat visu zini...


Man arī šis jautājums drīzumā būs aktuāls, ja skatās uz F30 pusi tad N20 iet garām pa gabalu un uzreiz skatīties uz B48 ? Ja arī tiek izskatīts N20 tad ar kādiem ieguldījūmiem startā vajadzētu rēķināties lai varēu pēc tam kādu laiku braukt bez problēmām?


pirmais iegŪldījums - dzimtās valodas mācību grāmata. Jeb Tildes Gramatiķis.


To raksta cilvēks kurš 2 postus augstāk vispār neizmanto garumzīmes. Un man liekas vārdu "ieguldījums" rakstīju pareizi, no otras puses kāds tam sakars ar jautājumu? Gribēji kaut ko uzdirst, uzdiršanas pēc? Palika labāk? Varbūt Tev derētu investēt sevī un aiziet pie psihologa?
Offline
sys9291
17. Jan 2020, 09:50 #166

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:37:00 @sys9291 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:23:47 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:11:18 @sys9291 rakstīja:
Uz B sērijas benzīna dzinējiem BMW atteicās no pārgudrās iesmidzināšanas tehnoloģijas, sprausla parastās un spiediens rampā max 200bar. Laikam apnika cīnīties at pjezo sprauslu problēmām...


parastaas jeb pjezorezistiivaas?
ja nav Stratified, tad tos mega aatros iesmidzinashanas laikus jau nevajag..

dzineejos ir riktiigs kaapiens atpakalj.


parastās... vinkārši izskatās, ka BMW vīri nogura no tā visa...
Un vismaz uz F20 B48 ir tikai CAT/OPF, divas lamdas, kā arī spiediena devējs. Vienkārši un dusmīgi...


nu jaa, peec obvesa kaapiens gadus 20 atpakalj.
ar taadu obvesu - skaidrs, ka reakcija un droseli arii ir.. kaada ir, taada ir..

ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...

nu ne jau visas inovācijas ir igspēlējošas - jo kā jau pats rakstīji N53 uz F sērijas jau kļūst problemātisks dēļ apcirstās informācijas diagnostikā. Un tas jau bija pirmais signāls (manā izpratnē), ka tehnoloģiju tālāk neattīstīs. Ekoloģijas prasības šodien diktē vadlīnijas un tas ir CO2 izmešu daudzums - tātad nākotnē maza tilpuma max nožmiegti turbo dzinēji...Skumji - bet fakti ir nepielūdzami...
Offline
Mikels
17. Jan 2020, 09:51 #167

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4948

Braucu ar: cieņu


17 Jan 2020, 09:39:21 @Depijs rakstīja:

17 Jan 2020, 09:30:51 @sys9291 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:17:36 @depo rakstīja:
Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?

nu vismaz par B48/58 nekas slikts nav dzirdēts - bet tu DEPO jau tāpat visu zini...


Man arī šis jautājums drīzumā būs aktuāls, ja skatās uz F30 pusi tad N20 iet garām pa gabalu un uzreiz skatīties uz B48 ? Ja arī tiek izskatīts N20 tad ar kādiem ieguldījūmiem startā vajadzētu rēķināties lai varētu pēc tam kādu laiku braukt bez problēmām?

Es arī skatos uz N20 iekš F30, LV gan izvēles praktiski nav, cik palasīts N20 ir problēmas ar ķēdēm un spriegotājiem, kas mēdz salūzt, profilaksei vajag mainīt, cenas detaļām nav dārgas kā arī nomaiņa nav tik sarežģīta, ka jāceļ arā dzinējs utt.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Jan 2020, 09:52:39 ]

Offline
depo
17. Jan 2020, 09:52 #168

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...


Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kur tērēt laiku un naudu.

M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?

Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisīt/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.

[ Šo ziņu laboja depo, 17 Jan 2020, 09:53:52 ]

Offline
sys9291
17. Jan 2020, 09:53 #169

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jan 2020, 09:52:05 @depo rakstīja:

17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...


Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kuri tērēt laiku un naudu.

M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?

Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisī/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.

tāda vairs nebūs...
Offline
cmax
17. Jan 2020, 09:54 #170

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1073

Braucu ar:


17 Jan 2020, 09:46:19 @uteo rakstīja:
tie B sērijas dzinēji ir ar daudz mazāku jaudu, lielāku patēriņu? Ja nē, tad kādēļ, lai kāds gribētu tehniski izcilu dzinēju, bet ar simts problēmām, kas maksā kosmosu, bet rezultātā neiegūst neko vairāk kā B sērijas dzinējam?

Ja viss ko salīdzināt ir max jauda un patēriņš tad vairāk neko neiegūst, tikai kautkā dzirdās ka jaunie VAG 3.0 tdi "tupī" kaut ar zirgiem un patēriņu uz papīra viss kārtībā.
Offline
Mikels
17. Jan 2020, 09:54 #171

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4948

Braucu ar: cieņu


17 Jan 2020, 09:52:05 @depo rakstīja:

17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...


Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kuri tērēt laiku un naudu.

M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?

Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisīt/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.

Nezinu, man braucot jau kādu laiku, tas pats vecais N52 liekas mega uzticams
Offline
depo
17. Jan 2020, 09:55 #172

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


17 Jan 2020, 09:53:14 @sys9291 rakstīja:

17 Jan 2020, 09:52:05 @depo rakstīja:

17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...


Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kuri tērēt laiku un naudu.

M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?

Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisī/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.

tāda vairs nebūs...


Žēl Man bijuši 3 gab. M54B30 - fantastisks motorelis.
Offline
alxz
17. Jan 2020, 10:06 #173

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

N57 problēmas visticamāk ir progresīvie jauno auto pircēji - nopērk un maina eļļu pa 30k, nobrauc savus 100k un dod uz tirgu. Nopērk cilvēks laimīgs 2 gadus vecu auto, kaut kā uztur līdz 150-200k un dod tālāk. Un nopērk perspektīvs džeks, kas kaut ko cērt. Eļļas maiņas pa 8-10k un pēc 20k klabeklis un šāles aprautas. Rezultātā bloks un klokjene metama - 5k jauns bloks ar klokjeni. Neskaitot darbu. Gribēju x5 3.0-4.0d ar n57. Kad atnāca mēneša laikā 3 klienti ar beigtiem blokiem un klokjeneem, sapratu, ka negribu. Labāk paņemt prefa, ielikt cic, uzlikt jaunu dpf un braukt nemīžot, ka kādu rītu būs klaklakla.

[ Šo ziņu laboja alxz, 17 Jan 2020, 10:06:47 ]



-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
depo
17. Jan 2020, 10:09 #174

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


17 Jan 2020, 10:02:56 @DM-101 rakstīja:
Mazjuadiigs, neatsauciigs meesls, ar ljoti suudiigu lietderiibas koefu.


Neaizmirsti, kuri gadi tie bija. Toties tas dzinējs neprasīja laiku un naudu atšķirībā no tava kaprīzā un mega dārgā uzturēšanā N53.
Offline
abyss
17. Jan 2020, 10:10 #175

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523


17 Jan 2020, 08:24:26 @Vantage rakstīja:

16 Jan 2020, 22:48:25 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2020, 22:41:56 @edzulis rakstīja:

16 Jan 2020, 20:59:55 @riddler rakstīja:
n43 sprauslas 1200eur
co katalizators 400-1000eur (atkarībā no ražotāja)
nox kats ja neliek kaspicha emulatoru 3000eur (darot pēc grāmatas)
nox zonde 500eur (darot pēc grāmatas)
vārstu vāks lai "salabotu" kartera ventilāciju 400eur
bmw oem sveces katrus 25-30k km ap 80-100eur
elektriskais udenssūknis 300-500eur (atkarībā no ražotāja)

nemaz nerunājot par visiem pārējiem nolietojumiem ar iepriekšējā saimnieka longlife eļļas intervāliem utt, pie auto tirgus vērtības 4-6k eur

nu


DA nu epal, te pat iespejams ar 911 turbo letak braukt, nemaz nerunajot par M30 lamataam


cieniijamie BMW entuziasti.

shaadas izmaksas ir VISIEM peedeejaas padsmitgades BMW N seerijas benziiniem. VISIEM.
...




tas taču nav normāli.


Jauniem audi/parējiem vag un mercedes ir baigi mazākas izmaksas
Offline
abyss
17. Jan 2020, 10:28 #176

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523

Ar b58, ja regulāri maina eļlu kādas problēmas sagaidāmas? Pat ar papildus mezgliem ir vienkāršāks par n53? Jaudas vairāk. G30 ir 4.8 sec, kamēr e90 330i 5.8 sec.

Es nez, ja neskaita "sajūtu", ka atmosfēriskais ir atsaucīgāks, b58 šķiet pārāks visos aspektos. 6 cilindri, 3 litrīgs bezīns, turbīmlns, ko vēl vairāk var gribēt

[ Šo ziņu laboja abyss, 17 Jan 2020, 10:28:44 ]

Offline
kuupinaatajs
17. Jan 2020, 11:15 #177

Kopš: 03. Jan 2020

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Pastāstiet īsumā Kāsīc beidzot uzvarēja internetu?
Offline
RR04
17. Jan 2020, 11:20 #178

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41

Blin kad būs jaudas stenda izdruka ar iedomātajiem 300hp?
Offline
edzulis
17. Jan 2020, 11:50 #179

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Viss, cufiks daigralsa. Pec stundas bans
Offline
abyss
17. Jan 2020, 11:56 #180

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523

Var ielikt viņu īpašajā topikā, lai tusē ar pārējiem īpatņiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo