Online
Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi
Autors | Ziņojums |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Jan 2020, 09:23:47 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:11:18 @sys9291 rakstīja:
Uz B sērijas benzīna dzinējiem BMW atteicās no pārgudrās iesmidzināšanas tehnoloģijas, sprausla parastās un spiediens rampā max 200bar. Laikam apnika cīnīties at pjezo sprauslu problēmām...
parastaas jeb pjezorezistiivaas?
ja nav Stratified, tad tos mega aatros iesmidzinashanas laikus jau nevajag..
dzineejos ir riktiigs kaapiens atpakalj.
parastās... vinkārši izskatās, ka BMW vīri nogura no tā visa...
Un vismaz uz F20 B48 ir tikai CAT/OPF, divas lamdas, kā arī spiediena devējs. Vienkārši un dusmīgi...[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Jan 2020, 09:37:32 ] | Offline | | |
Depijs | | Kopš: 17. Sep 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 455
Braucu ar: LC120
|
17 Jan 2020, 09:30:51 @sys9291 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:17:36 @depo rakstīja:
Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?
nu vismaz par B48/58 nekas slikts nav dzirdēts - bet tu DEPO jau tāpat visu zini...
Man arī šis jautājums drīzumā būs aktuāls, ja skatās uz F30 pusi tad N20 iet garām pa gabalu un uzreiz skatīties uz B48 ? Ja arī tiek izskatīts N20 tad ar kādiem ieguldījūmiem startā vajadzētu rēķināties lai varētu pēc tam kādu laiku braukt bez problēmām? [ Šo ziņu laboja Depijs, 17 Jan 2020, 09:41:44 ] | Offline | | |
uteo | | Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 961
Braucu ar:
| tie B sērijas dzinēji ir ar daudz mazāku jaudu, lielāku patēriņu? Ja nē, tad kādēļ, lai kāds gribētu tehniski izcilu dzinēju, bet ar simts problēmām, kas maksā kosmosu, bet rezultātā neiegūst neko vairāk kā B sērijas dzinējam? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
|
17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:37:00 @sys9291 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:23:47 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:11:18 @sys9291 rakstīja:
Uz B sērijas benzīna dzinējiem BMW atteicās no pārgudrās iesmidzināšanas tehnoloģijas, sprausla parastās un spiediens rampā max 200bar. Laikam apnika cīnīties at pjezo sprauslu problēmām...
parastaas jeb pjezorezistiivaas?
ja nav Stratified, tad tos mega aatros iesmidzinashanas laikus jau nevajag..
dzineejos ir riktiigs kaapiens atpakalj.
parastās... vinkārši izskatās, ka BMW vīri nogura no tā visa...
Un vismaz uz F20 B48 ir tikai CAT/OPF, divas lamdas, kā arī spiediena devējs. Vienkārši un dusmīgi...
nu jaa, peec obvesa kaapiens gadus 20 atpakalj.
ar taadu obvesu - skaidrs, ka reakcija un droseli arii ir.. kaada ir, taada ir..
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...
jebkurš jau baudītu to max tehnoloģisko dzinēju,tikai neviens negrib baudīt pišu ar remontu ko nejēdz pat dīleris | Offline | | |
Depijs | | Kopš: 17. Sep 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 455
Braucu ar: LC120
|
17 Jan 2020, 09:42:12 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:39:21 @Depijs rakstīja:
17 Jan 2020, 09:30:51 @sys9291 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:17:36 @depo rakstīja:
Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?
nu vismaz par B48/58 nekas slikts nav dzirdēts - bet tu DEPO jau tāpat visu zini...
Man arī šis jautājums drīzumā būs aktuāls, ja skatās uz F30 pusi tad N20 iet garām pa gabalu un uzreiz skatīties uz B48 ? Ja arī tiek izskatīts N20 tad ar kādiem ieguldījūmiem startā vajadzētu rēķināties lai varēu pēc tam kādu laiku braukt bez problēmām?
pirmais iegŪldījums - dzimtās valodas mācību grāmata. Jeb Tildes Gramatiķis.
To raksta cilvēks kurš 2 postus augstāk vispār neizmanto garumzīmes. Un man liekas vārdu "ieguldījums" rakstīju pareizi, no otras puses kāds tam sakars ar jautājumu? Gribēji kaut ko uzdirst, uzdiršanas pēc? Palika labāk? Varbūt Tev derētu investēt sevī un aiziet pie psihologa? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:37:00 @sys9291 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:23:47 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:11:18 @sys9291 rakstīja:
Uz B sērijas benzīna dzinējiem BMW atteicās no pārgudrās iesmidzināšanas tehnoloģijas, sprausla parastās un spiediens rampā max 200bar. Laikam apnika cīnīties at pjezo sprauslu problēmām...
parastaas jeb pjezorezistiivaas?
ja nav Stratified, tad tos mega aatros iesmidzinashanas laikus jau nevajag..
dzineejos ir riktiigs kaapiens atpakalj.
parastās... vinkārši izskatās, ka BMW vīri nogura no tā visa...
Un vismaz uz F20 B48 ir tikai CAT/OPF, divas lamdas, kā arī spiediena devējs. Vienkārši un dusmīgi...
nu jaa, peec obvesa kaapiens gadus 20 atpakalj.
ar taadu obvesu - skaidrs, ka reakcija un droseli arii ir.. kaada ir, taada ir..
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...
nu ne jau visas inovācijas ir igspēlējošas - jo kā jau pats rakstīji N53 uz F sērijas jau kļūst problemātisks dēļ apcirstās informācijas diagnostikā. Un tas jau bija pirmais signāls (manā izpratnē), ka tehnoloģiju tālāk neattīstīs. Ekoloģijas prasības šodien diktē vadlīnijas un tas ir CO2 izmešu daudzums - tātad nākotnē maza tilpuma max nožmiegti turbo dzinēji...Skumji - bet fakti ir nepielūdzami... | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4948
Braucu ar: cieņu
|
17 Jan 2020, 09:39:21 @Depijs rakstīja:
17 Jan 2020, 09:30:51 @sys9291 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:17:36 @depo rakstīja:
Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?
nu vismaz par B48/58 nekas slikts nav dzirdēts - bet tu DEPO jau tāpat visu zini...
Man arī šis jautājums drīzumā būs aktuāls, ja skatās uz F30 pusi tad N20 iet garām pa gabalu un uzreiz skatīties uz B48 ? Ja arī tiek izskatīts N20 tad ar kādiem ieguldījūmiem startā vajadzētu rēķināties lai varētu pēc tam kādu laiku braukt bez problēmām?
Es arī skatos uz N20 iekš F30, LV gan izvēles praktiski nav, cik palasīts N20 ir problēmas ar ķēdēm un spriegotājiem, kas mēdz salūzt, profilaksei vajag mainīt, cenas detaļām nav dārgas kā arī nomaiņa nav tik sarežģīta, ka jāceļ arā dzinējs utt.[ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Jan 2020, 09:52:39 ] | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...
Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kur tērēt laiku un naudu.
M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?
Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisīt/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.[ Šo ziņu laboja depo, 17 Jan 2020, 09:53:52 ] | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Jan 2020, 09:52:05 @depo rakstīja:
17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...
Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kuri tērēt laiku un naudu.
M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?
Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisī/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.
tāda vairs nebūs... | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1073
Braucu ar:
|
17 Jan 2020, 09:46:19 @uteo rakstīja:
tie B sērijas dzinēji ir ar daudz mazāku jaudu, lielāku patēriņu? Ja nē, tad kādēļ, lai kāds gribētu tehniski izcilu dzinēju, bet ar simts problēmām, kas maksā kosmosu, bet rezultātā neiegūst neko vairāk kā B sērijas dzinējam?
Ja viss ko salīdzināt ir max jauda un patēriņš tad vairāk neko neiegūst, tikai kautkā dzirdās ka jaunie VAG 3.0 tdi "tupī" kaut ar zirgiem un patēriņu uz papīra viss kārtībā.
| Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4948
Braucu ar: cieņu
|
17 Jan 2020, 09:52:05 @depo rakstīja:
17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...
Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kuri tērēt laiku un naudu.
M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?
Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisīt/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.
Nezinu, man braucot jau kādu laiku, tas pats vecais N52 liekas mega uzticams | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
17 Jan 2020, 09:53:14 @sys9291 rakstīja:
17 Jan 2020, 09:52:05 @depo rakstīja:
17 Jan 2020, 09:41:04 @DM-101 rakstīja:
ok, es saprotu, ka pilsonim parastajam - ka tik prastaak, ka tik mazaak kam pliist, bet es labaak baudiitu tehniski izcilu dzineeju, nevis max leetu/novienkaarshotu...
Ne visi grib konstanti pi**** un ieguldīt 1k mēnesī remontos kā tu. Ir lietderīgāk, kuri tērēt laiku un naudu.
M54 piemēram bija bomb proof dzinējs. Kāds būtu nākošais/jaunāks ar līdzīgu vēsturi ?
Lai gan varbūt tādu bomb proof vairs nekad arī nebūs, nav izdevīgi tādus taisī/kopējā kvalitāte auto industrijā krītas ar gadiem.
tāda vairs nebūs...
Žēl Man bijuši 3 gab. M54B30 - fantastisks motorelis. | Offline | | |
alxz | | Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| N57 problēmas visticamāk ir progresīvie jauno auto pircēji - nopērk un maina eļļu pa 30k, nobrauc savus 100k un dod uz tirgu. Nopērk cilvēks laimīgs 2 gadus vecu auto, kaut kā uztur līdz 150-200k un dod tālāk. Un nopērk perspektīvs džeks, kas kaut ko cērt. Eļļas maiņas pa 8-10k un pēc 20k klabeklis un šāles aprautas. Rezultātā bloks un klokjene metama - 5k jauns bloks ar klokjeni. Neskaitot darbu. Gribēju x5 3.0-4.0d ar n57. Kad atnāca mēneša laikā 3 klienti ar beigtiem blokiem un klokjeneem, sapratu, ka negribu. Labāk paņemt prefa, ielikt cic, uzlikt jaunu dpf un braukt nemīžot, ka kādu rītu būs klaklakla. [ Šo ziņu laboja alxz, 17 Jan 2020, 10:06:47 ]
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
17 Jan 2020, 10:02:56 @DM-101 rakstīja:
Mazjuadiigs, neatsauciigs meesls, ar ljoti suudiigu lietderiibas koefu.
Neaizmirsti, kuri gadi tie bija. Toties tas dzinējs neprasīja laiku un naudu atšķirībā no tava kaprīzā un mega dārgā uzturēšanā N53. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8254
Braucu ar: e39 523
|
17 Jan 2020, 08:24:26 @Vantage rakstīja:
16 Jan 2020, 22:48:25 @DM-101 rakstīja:
16 Jan 2020, 22:41:56 @edzulis rakstīja:
16 Jan 2020, 20:59:55 @riddler rakstīja:
n43 sprauslas 1200eur
co katalizators 400-1000eur (atkarībā no ražotāja)
nox kats ja neliek kaspicha emulatoru 3000eur (darot pēc grāmatas)
nox zonde 500eur (darot pēc grāmatas)
vārstu vāks lai "salabotu" kartera ventilāciju 400eur
bmw oem sveces katrus 25-30k km ap 80-100eur
elektriskais udenssūknis 300-500eur (atkarībā no ražotāja)
nemaz nerunājot par visiem pārējiem nolietojumiem ar iepriekšējā saimnieka longlife eļļas intervāliem utt, pie auto tirgus vērtības 4-6k eur
nu
DA nu epal, te pat iespejams ar 911 turbo letak braukt, nemaz nerunajot par M30 lamataam
cieniijamie BMW entuziasti.
shaadas izmaksas ir VISIEM peedeejaas padsmitgades BMW N seerijas benziiniem. VISIEM.
...
tas taču nav normāli.
Jauniem audi/parējiem vag un mercedes ir baigi mazākas izmaksas | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8254
Braucu ar: e39 523
| Ar b58, ja regulāri maina eļlu kādas problēmas sagaidāmas? Pat ar papildus mezgliem ir vienkāršāks par n53? Jaudas vairāk. G30 ir 4.8 sec, kamēr e90 330i 5.8 sec.
Es nez, ja neskaita "sajūtu", ka atmosfēriskais ir atsaucīgāks, b58 šķiet pārāks visos aspektos. 6 cilindri, 3 litrīgs bezīns, turbīmlns, ko vēl vairāk var gribēt[ Šo ziņu laboja abyss, 17 Jan 2020, 10:28:44 ] | Offline | | |
|
kuupinaatajs | | Kopš: 03. Jan 2020
Ziņojumi: 246
Braucu ar:
| Pastāstiet īsumā Kāsīc beidzot uzvarēja internetu? | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
| Blin kad būs jaudas stenda izdruka ar iedomātajiem 300hp? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Viss, cufiks daigralsa. Pec stundas bans | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8254
Braucu ar: e39 523
| Var ielikt viņu īpašajā topikā, lai tusē ar pārējiem īpatņiem | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|