Online
Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| nu labi, nez vai var apgalvot ka 100% visi "čipķūneri" zin ko dara un atbild par saviem darbiem lohi ir visaas frontees. | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 13:12:00 @karlsonss rakstīja:
nu labi, nez vai var apgalvot ka 100% visi "čipķūneri" zin ko dara un atbild par saviem darbiem lohi ir visaas frontees.
Tas ecu ir pārāk prasts hlams, lai nezinātu ko dara..iespējams pat 8bitu arhaiskais izraktenis. | Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| 100% ka čupotaju vidus ir likroči.bet +- lv top 5 zin ko dara.ja vinji modifuce rupnicas softu pie kura izstrades stradaja gadiem kada vacu zinatnju kafedra.bet vinju risinajumi strada un to apliecina dzive nobrauktie km bez glukiem un dumainibas un citiem kasjakiem [ Šo ziņu laboja kere8, 13 Jan 2018, 13:40:40 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Kuri ir lv top 5?
| Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| Uzmini pats.bet ar stendu un izdruku .dumainibas testu.tas var but ari top 8.vnk pedeja laika chipo katra skunji un tur tad ari ir lielais gatters | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Es vēlreiz atkārtoju - auto pirms čipošanas pie viena no TOP5 čipotāja absolūti nekādu gļuku. Pēc čipošanas aukstam motoram īslaicīgi strauji piesitot akseleratoru, motors kūp un purinās. Tiek vēlreiz aidzīts pie tā paša čipotāja, kurš pačakarējas ar savu čipotāja softu un gļuks paliek daudz neizteiktāks, bet tomēr manāms.
Nēnu OK, var jau būt šiem TOP5 čipotājiem ir tādas nanotehnoloģijas, ka pabakstoties pa vadības bloku, eļļas īpašības uzlabojas, nobraukums un dilums samazinās. Arī pārējās mehāniskās īpašības uzlabojas
Auto tajā brīdī bija ar autentisku un pārbaudāmu nobraukumu ~ 160k km. Absolūti nekāds nofistenis, vai tītenis, kā vairums kūpošo E60/61 ar izdilušajiem alu blokiem.
Tam auto tik tiešām ir daudz prastāka tā laika vadība, EGR, kura novienošana pat neiemet kļūdu. Un turbīna bez VNT.
Bet ja šie TOP5 čipotāji norauj lažu tik prastā pasākumā, jo neiedziļinoties copy-paste drudžaini dzen iekšā un pēc tam jautā - "nu ir labāk, saiģot, vai tagad apmierina?" tad kāda var būt runa par individuālu pieeju! Es drīzāk teiktu - individuāla copy paste piedzīšana.
Tas ir tas pats, kā ar dragreisistiem un drifteriem. Ahujennie sportisti un skrūvētāji, bet faktiski daļa nejēdz samainīt pat eļļu, tikai salikt krāsainas silikona trubiņas ar spīdīgiem hamutiņiem...
[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Jan 2018, 17:46:11 ] | Offline | | |
Edziz | | Kopš: 28. Dec 2016
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Bet ja jau mašīna tip top perfektā stāvoklī, tad jau copy paste čips kas iet visiem citiem ietu arī uz tās konfektes? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 17:40:45 @Modrs rakstīja:
Es vēlreiz atkārtoju - auto pirms čipošanas pie viena no TOP5 čipotāja absolūti nekādu gļuku. Pēc čipošanas aukstam motoram īslaicīgi strauji piesitot akseleratoru, motors kūp un purinās. Tiek vēlreiz aidzīts pie tā paša čipotāja, kurš pačakarējas ar savu čipotāja softu un gļuks paliek daudz neizteiktāks, bet tomēr manāms.
Nēnu OK, var jau būt šiem TOP5 čipotājiem ir tādas nanotehnoloģijas, ka pabakstoties pa vadības bloku, eļļas īpašības uzlabojas, nobraukums un dilums samazinās. Arī pārējās mehāniskās īpašības uzlabojas
Auto tajā brīdī bija ar autentisku un pārbaudāmu nobraukumu ~ 160k km. Absolūti nekāds nofistenis, vai tītenis, kā vairums kūpošo E60/61 ar izdilušajiem alu blokiem.
Tam auto tik tiešām ir daudz prastāka tā laika vadība, EGR, kura novienošana pat neiemet kļūdu. Un turbīna bez VNT.
Bet ja šie TOP5 čipotāji norauj lažu tik prastā pasākumā, jo neiedziļinoties copy-paste drudžaini dzen iekšā un pēc tam jautā - "nu ir labāk, saiģot, vai tagad apmierina?" tad kāda var būt runa par individuālu pieeju! Es drīzāk teiktu - individuāla copy paste piedzīšana.
Tas ir tas pats, kā ar dragreisistiem un drifteriem. Ahujennie sportisti un skrūvētāji, bet faktiski daļa nejēdz samainīt pat eļļu, tikai salikt krāsainas silikona trubiņas ar spīdīgiem hamutiņiem...
tipisks piemeers teicienam par pontiem un reaaliem darbiem.
skaidrs, ka tajaa briidii engine nokjer kljuudu par trim, par gaisu, par Lambda [ko nu vinjsh maak sameeriit].
Attieciigi, chiperim [ok, ja taada lazha sanaakusi] vajadzeeja speet momentaa izcelt aaraa conditions, pie kaadiem tas noticis, zinaat nosaciijumus, pie kaadiem taa kljuuda tiek iemesta, un smuki situaaciju izlabot. Realitaatee? nuu, kaa redzam - konkreetajam kadram tas iisti nesanaaca... | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| fascinē, ka tavs nenojātais dzinējs ir ar sūdiem, bet mūsu nojātie E61 ir bez sūdiem
Varbūt tomēr pašam ir nopistenis?
| Offline | | |
Edziz | | Kopš: 28. Dec 2016
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| N53 tu stipri pārvērtē veco tdi vadību tur pat zondes nav, open loop sistēma | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 19:42:08 @Staris rakstīja:
fascinē, ka tavs nenojātais dzinējs ir ar sūdiem, bet mūsu nojātie E61 ir bez sūdiem
Varbūt tomēr pašam ir nopistenis?
tas ka mators taisa klak-klak, nenoziimee ka viss ir pareizi | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
13 Jan 2018, 17:40:45 @Modrs rakstīja:
Es vēlreiz atkārtoju - auto pirms čipošanas pie viena no TOP5 čipotāja absolūti nekādu gļuku. Pēc čipošanas aukstam motoram īslaicīgi strauji piesitot akseleratoru, motors kūp un purinās. Tiek vēlreiz aidzīts pie tā paša čipotāja, kurš pačakarējas ar savu čipotāja softu un gļuks paliek daudz neizteiktāks, bet tomēr manāms.
Nēnu OK, var jau būt šiem TOP5 čipotājiem ir tādas nanotehnoloģijas, ka pabakstoties pa vadības bloku, eļļas īpašības uzlabojas, nobraukums un dilums samazinās. Arī pārējās mehāniskās īpašības uzlabojas
Auto tajā brīdī bija ar autentisku un pārbaudāmu nobraukumu ~ 160k km. Absolūti nekāds nofistenis, vai tītenis, kā vairums kūpošo E60/61 ar izdilušajiem alu blokiem.
Tam auto tik tiešām ir daudz prastāka tā laika vadība, EGR, kura novienošana pat neiemet kļūdu. Un turbīna bez VNT.
Bet ja šie TOP5 čipotāji norauj lažu tik prastā pasākumā, jo neiedziļinoties copy-paste drudžaini dzen iekšā un pēc tam jautā - "nu ir labāk, saiģot, vai tagad apmierina?" tad kāda var būt runa par individuālu pieeju! Es drīzāk teiktu - individuāla copy paste piedzīšana.
Tas ir tas pats, kā ar dragreisistiem un drifteriem. Ahujennie sportisti un skrūvētāji, bet faktiski daļa nejēdz samainīt pat eļļu, tikai salikt krāsainas silikona trubiņas ar spīdīgiem hamutiņiem...
Problēma zināma, un bija novērojama pat pilnīgi jauniem motoriem vēl dīlera pagalmā. Šādi tika noslāpētas 3 pilnīgi jaunas škodas un dabūta laba atlaide Pārāk liels pretspiediens izplūdes kolektorā atspiež vārstus un kamēr kompensatori nesalien atpakaļ motors kratās un dūmo jo nav kompresijas. Protams nočipojot to drotu apgriezieni pieaug straujāk un šī problēma ir jūtamāka. Visa pamatā šai problēmai ir jūsu iemīļotais EGR kura darbības nodrošināšanai ir nepieciešama spiedienu starpība kolektoros, un lai cik tas stulbi neliktos, izplūdes kolektorā viņam ir jābūt lielākam
Lai to panāktu tiek lietotas VNT vai parastās turbīnas ar ļoti mazu karstā gala tilpumu.
A kāpēc vispār ir jāgāzē auksts motors | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4378
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 Jan 2018, 18:14:02 @Edziz rakstīja:
Bet ja jau mašīna tip top perfektā stāvoklī, tad jau copy paste čips kas iet visiem citiem ietu arī uz tās konfektes?
+1. Tā ir standarta lieta tiem vecajiem nobrauktajiem TDI.
Cik tādi gadījumi man praksē nav bijuši. Neatceros gan šo gadījumu, iespējams pie manis, varbūt ne pie manis, bet tur nav vērts diskutēt. INC skaidri un gaiši uzrakstīja.
Tas, ka čiperis tur noņēma max mazu turbo spiedienu un degvielas padevi, lai tas auto daudz maz kustētos nenozīmē, ka viņa rokas līkas un auto ir konfekte. Tas nozīmē to, ka lietājam ir maza saprašana par to kas un kā notiek. Protams, pirms chiptuninga tā nebija. Tas ir pirmais ko var izbļaut. Es gan tādus pusdzīvus parasti sūtījis esmu mājas. Pēdējā laikā vispār neņemu tāpat kā TDS.
N53series atkal kārtējo reizi iebrauca auzās ar savām gudrībām. Kāds vēl trim, kāda lambda? Kosmonauts.
Tam klabeklim pa kuru iet tēma ir sūknis, gaisa mērītājs, turbo spiediena mērītājs un pa lielam viss lielos vilcienos. Tosola, gaisa temperatūru pat neskaitu. Tur nekādu atgriezenisko saišu nav.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 17:40:45 @Modrs rakstīja:
Es vēlreiz atkārtoju - auto pirms čipošanas pie viena no TOP5 čipotāja absolūti nekādu gļuku. Pēc čipošanas aukstam motoram īslaicīgi strauji piesitot akseleratoru, motors kūp un purinās. Tiek vēlreiz aidzīts pie tā paša čipotāja, kurš pačakarējas ar savu čipotāja softu un gļuks paliek daudz neizteiktāks, bet tomēr manāms.
Nēnu OK, var jau būt šiem TOP5 čipotājiem ir tādas nanotehnoloģijas, ka pabakstoties pa vadības bloku, eļļas īpašības uzlabojas, nobraukums un dilums samazinās. Arī pārējās mehāniskās īpašības uzlabojas
Auto tajā brīdī bija ar autentisku un pārbaudāmu nobraukumu ~ 160k km. Absolūti nekāds nofistenis, vai tītenis, kā vairums kūpošo E60/61 ar izdilušajiem alu blokiem.
Tam auto tik tiešām ir daudz prastāka tā laika vadība, EGR, kura novienošana pat neiemet kļūdu. Un turbīna bez VNT.
Bet ja šie TOP5 čipotāji norauj lažu tik prastā pasākumā, jo neiedziļinoties copy-paste drudžaini dzen iekšā un pēc tam jautā - "nu ir labāk, saiģot, vai tagad apmierina?" tad kāda var būt runa par individuālu pieeju! Es drīzāk teiktu - individuāla copy paste piedzīšana.
Tas ir tas pats, kā ar dragreisistiem un drifteriem. Ahujennie sportisti un skrūvētāji, bet faktiski daļa nejēdz samainīt pat eļļu, tikai salikt krāsainas silikona trubiņas ar spīdīgiem hamutiņiem...
ķīlējoš sprauslas smidzinātājs, kurš pie auksta dzinēja temperatūras un lielākas degvielas padeves nespēj pildīt savu funkciju. Sanāk, ka kāds no smidzinātājiem nav hermētisks un paliek pusatvērts. tad kad noslāpē spiediens nokrīt un smidzinātājs aizverās un jau otreiz iedarbinot viss ir ok un tā pāris reizes, kamēr uzsilst.
Tur iespējams pietika pielikt klāt niecīgu daudzumu mg esošajai degvielas padevei un viss ir slikti, jo tehniski nekāds. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 19:57:54 @-INC- rakstīja:
13 Jan 2018, 17:40:45 @Modrs rakstīja:
Es vēlreiz atkārtoju - auto pirms čipošanas pie viena no TOP5 čipotāja absolūti nekādu gļuku. Pēc čipošanas aukstam motoram īslaicīgi strauji piesitot akseleratoru, motors kūp un purinās. Tiek vēlreiz aidzīts pie tā paša čipotāja, kurš pačakarējas ar savu čipotāja softu un gļuks paliek daudz neizteiktāks, bet tomēr manāms.
Nēnu OK, var jau būt šiem TOP5 čipotājiem ir tādas nanotehnoloģijas, ka pabakstoties pa vadības bloku, eļļas īpašības uzlabojas, nobraukums un dilums samazinās. Arī pārējās mehāniskās īpašības uzlabojas
Auto tajā brīdī bija ar autentisku un pārbaudāmu nobraukumu ~ 160k km. Absolūti nekāds nofistenis, vai tītenis, kā vairums kūpošo E60/61 ar izdilušajiem alu blokiem.
Tam auto tik tiešām ir daudz prastāka tā laika vadība, EGR, kura novienošana pat neiemet kļūdu. Un turbīna bez VNT.
Bet ja šie TOP5 čipotāji norauj lažu tik prastā pasākumā, jo neiedziļinoties copy-paste drudžaini dzen iekšā un pēc tam jautā - "nu ir labāk, saiģot, vai tagad apmierina?" tad kāda var būt runa par individuālu pieeju! Es drīzāk teiktu - individuāla copy paste piedzīšana.
Tas ir tas pats, kā ar dragreisistiem un drifteriem. Ahujennie sportisti un skrūvētāji, bet faktiski daļa nejēdz samainīt pat eļļu, tikai salikt krāsainas silikona trubiņas ar spīdīgiem hamutiņiem...
Problēma zināma, un bija novērojama pat pilnīgi jauniem motoriem vēl dīlera pagalmā. Šādi tika noslāpētas 3 pilnīgi jaunas škodas un dabūta laba atlaide Pārāk liels pretspiediens izplūdes kolektorā atspiež vārstus un kamēr kompensatori nesalien atpakaļ motors kratās un dūmo jo nav kompresijas. Protams nočipojot to drotu apgriezieni pieaug straujāk un šī problēma ir jūtamāka. Visa pamatā šai problēmai ir jūsu iemīļotais EGR kura darbības nodrošināšanai ir nepieciešama spiedienu starpība kolektoros, un lai cik tas stulbi neliktos, izplūdes kolektorā viņam ir jābūt lielākam
Lai to panāktu tiek lietotas VNT vai parastās turbīnas ar ļoti mazu karstā gala tilpumu.
A kāpēc vispār ir jāgāzē auksts motors
pag, pag..
un kaadaa sakariibaa tad aukstam motoram tiek paildzinaats atveerums? tad, zinot sho probleemu, tieshi preteeji - aukstam ierobezho pieprasiito griezi asaak.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 20:04:26 @laimislaimimigais rakstīja:
13 Jan 2018, 17:40:45 @Modrs rakstīja:
Es vēlreiz atkārtoju - auto pirms čipošanas pie viena no TOP5 čipotāja absolūti nekādu gļuku. Pēc čipošanas aukstam motoram īslaicīgi strauji piesitot akseleratoru, motors kūp un purinās. Tiek vēlreiz aidzīts pie tā paša čipotāja, kurš pačakarējas ar savu čipotāja softu un gļuks paliek daudz neizteiktāks, bet tomēr manāms.
Nēnu OK, var jau būt šiem TOP5 čipotājiem ir tādas nanotehnoloģijas, ka pabakstoties pa vadības bloku, eļļas īpašības uzlabojas, nobraukums un dilums samazinās. Arī pārējās mehāniskās īpašības uzlabojas
Auto tajā brīdī bija ar autentisku un pārbaudāmu nobraukumu ~ 160k km. Absolūti nekāds nofistenis, vai tītenis, kā vairums kūpošo E60/61 ar izdilušajiem alu blokiem.
Tam auto tik tiešām ir daudz prastāka tā laika vadība, EGR, kura novienošana pat neiemet kļūdu. Un turbīna bez VNT.
Bet ja šie TOP5 čipotāji norauj lažu tik prastā pasākumā, jo neiedziļinoties copy-paste drudžaini dzen iekšā un pēc tam jautā - "nu ir labāk, saiģot, vai tagad apmierina?" tad kāda var būt runa par individuālu pieeju! Es drīzāk teiktu - individuāla copy paste piedzīšana.
Tas ir tas pats, kā ar dragreisistiem un drifteriem. Ahujennie sportisti un skrūvētāji, bet faktiski daļa nejēdz samainīt pat eļļu, tikai salikt krāsainas silikona trubiņas ar spīdīgiem hamutiņiem...
ķīlējoš sprauslas smidzinātājs, kurš pie auksta dzinēja temperatūras un lielākas degvielas padeves nespēj pildīt savu funkciju. Sanāk, ka kāds no smidzinātājiem nav hermētisks un paliek pusatvērts. tad kad noslāpē spiediens nokrīt un smidzinātājs aizverās un jau otreiz iedarbinot viss ir ok un tā pāris reizes, kamēr uzsilst.
Tur iespējams pietika pielikt klāt niecīgu daudzumu mg esošajai degvielas padevei un viss ir slikti, jo tehniski nekāds.
ok, tad sanaak - briidii, kad klients veersaas pie chipotaaja, tas nespeeja sho brobleemu ne identificet, ne risinaat.
arii neizklausaas glaimojoshi. | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4378
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tad katram auto pirms tam izraut ārā sprauslas, uzlikt uz stenda un pārbaudīt, chiptuninga pasākumam cenu sareizinot ar 2? Kurš no tiem cilvēkiem to gribēs darīt?
Jo citādāk tās sprauslas nevar pārbaudīt. Mehāniski, prasti smidzinātāji.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 20:21:24 @Kaross rakstīja:
Tad katram auto pirms tam izraut ārā sprauslas, uzlikt uz stenda un pārbaudīt, chiptuninga pasākumam cenu sareizinot ar 2? Kurš no tiem cilvēkiem to gribēs darīt?
Jo citādāk tās sprauslas nevar pārbaudīt. Mehāniski, prasti smidzinātāji.
pag, te jau ir teema - uzradaas probleema, klients aizbrauca risinaat. chiperis atkal pamodificeeja kartes, probleema samazinaajaas.
tb, sprauslu probleemas risinam, bakstot kartes?
man tas neskjiet adekvaati.
un te jau nav staasts - s*ka chiperis, saaka vainot sprauslas. nee, pats ciiniijaas... | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| pļac, lol nau vērc
pirms čipa dajebkas neķīlē, nepūš, netaisa pretspiedienus, tad sāk ķīlēt, pūst, pilēt, tecēt un pēc tam vairs neķīlē?
a moš tur kvazodinamometriskais perpendikulārais klizmatrons vainīgs?
loģiskā domāšana laikam tomēr ir dieva dāvana
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| auto nebija un pat līdz šim naf safists.
Pieņemot, ka ja būtu, tad, kā jau kaspič rakstīja, tas liecinātu par pilnīgu čipotāja nekompetenci.
Jeb - nauda nesmird - čipojam pofig ko, dalam uzlīmītes un pontojam internetā, ka katru dienu redz nopisteņus, kurus kā sēmuškas šolkā un uzčipo, turot vienā rokā aliņu
edit: es te vairs nerakstīšu, PJVZ. [ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Jan 2018, 20:48:47 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|