Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
oose
17. Mar 2011, 11:17 #161

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Hz, laiciņu nobraukāju ar 97' b5 Passat, 1.9tdi 110zs. Kā ikdienas pārvietotājs
Vienīgais mīnuss - ritošā, vislaik jāčeko un jāklausās. Ja izsitas kāda bukse kuru laicīgi nenomaina, tad tā velk līdzi visu pārējo. Rezultātā jāmaina viss.
Bleķi nerūsē, ja nav bijis klapēts.
Salons nekādu īpašu graboņu nenovēroju, ta kā bija vagons, tad biš skaļāks, bet tas ir normāli, kulba tomēr lielāka.
Tagad pasāts pie powerista Ruuzs sencīšiem, variet viņam pajautāt
Pēc pasāta pārkāpu uz 99' Volgo V70 2.5 tdi 140zs - atpakaļ uz pasātu laikam ka negribētos, grūti teikt kāpēc, vai jauda, vai savdabīgais volgo "šarms" hz. Bet patīk labāk :shura-kļūst-vecs-un-nemoderns:

[ Šo ziņu laboja oose, 17 Mar 2011, 11:19:48 ]

Offline
envy
17. Mar 2011, 11:38 #162

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


17 Mar 2011, 08:29:24 VMR rakstīja:
Skaidrs , paldies.
Par 1.9 - ja nevajag jaudu, bet ekonomiju, tad 1.9 ir way to go. Draugs ar A4 jau 7 gadus diendienā rullē Rīga-Iecava-Rīga. Un ar dzinēju problēmas nav bijušas, neskaitot to, ka kā jau 16 gadus vecam autiņam šis tas mēdz izbeigties...
no jebkura 1.9tdi var nocelt ap 200zs par dažiem simtu latu bez ietekmes uz ekonomiju!
Offline
Usins
17. Mar 2011, 11:40 #163

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

daži simti ir ap 1K + darbs

čips, sprauslas, sūknim kautkas, interkūlers, turbīna.

bamperis lai jaunajam kūlerim vieta.

bet nu rezultāts

un tad... : sajūgs, kārba
Offline
envy
17. Mar 2011, 11:45 #164

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


17 Mar 2011, 11:40:44 Usins rakstīja:
daži simti ir ap 1K + darbs

čips, sprauslas, sūknim kautkas, interkūlers, turbīna.

bamperis lai jaunajam kūlerim vieta.

bet nu rezultāts

un tad... : sajūgs, kārba


hibrīd turbīna 250 max, ja dara gudri, čips - kā nu kuram, bet tā 200eur, atkarībā no alkatības - interkūlers - 50-300ls, ko grib uzlikt! tas PD motoram un ~190zs kabatā

vecajiem ne-pd - turbīna, sprauslas, čips, kūlers izmaksas tās pašas + sprauslas līdz 190zs, pietiek no audi r5 2.5tdi - var dabūt pa ~60ls

manam PD130zs no čipa vien noceļas ~175zs

un nevajag tirst par sajūgu - tas netur tikai tad ja jau tāpat ir pagalam, tas pats attiecas uz spara ratu!

[ Šo ziņu laboja envy, 17 Mar 2011, 11:46:35 ]

Offline
Usins
17. Mar 2011, 11:49 #165

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

tad neraksti no jebkura 1.9tdi
loģiski ka PD 130 + čips ir jau 170+ kas ir nepilni 200 un vēl kko piemudrījot tā kā būs

bet sākot ar 1.9 standarta 110 tas ceļš ir biku garāks, + kautko izlaižot iegūsti melno dūmu mašīnu
Offline
oose
17. Mar 2011, 11:52 #166

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

eksperti, ko var izdarīt ar 2.5tdi 140 zs lai pacelt jaudu ?
gribu 200 zs čips, filtrs ?
Offline
kasp
17. Mar 2011, 11:53 #167

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 832

Braucu ar:

offtopics!!

daži simti..

100 gadus atpakaļ choma '97 audim ar 1.9tdi (AFN 110hp) ielodējām čipu pa 8eur (ebay.de) un pie roļa samērīja 150hp



17 Mar 2011, 11:45:58 envy rakstīja:

hibrīd turbīna 250 max, ja dara gudri, čips - kā nu kuram, bet tā 200eur, atkarībā no alkatības - interkūlers - 50-300ls, ko grib uzlikt! tas PD motoram un ~190zs kabatā

vecajiem ne-pd - turbīna, sprauslas, čips, kūlers izmaksas tās pašas + sprauslas līdz 190zs, pietiek no audi r5 2.5tdi - var dabūt pa ~60ls

manam PD130zs no čipa vien noceļas ~175zs

un nevajag tirst par sajūgu - tas netur tikai tad ja jau tāpat ir pagalam, tas pats attiecas uz spara ratu!
Offline
envy
17. Mar 2011, 11:59 #168

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

No veca urbja 110zs pa 500ls mierigi izsuc tos 200zs (turbina, sprauslas, plunzeris,cips, kuleris)
Offline
envy
17. Mar 2011, 12:11 #169

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


17 Mar 2011, 11:52:19 oose rakstīja:
eksperti, ko var izdarīt ar 2.5tdi 140 zs lai pacelt jaudu ?
gribu 200 zs čips, filtrs ?
Labak neko nedarit
Offline
edzulis
17. Mar 2011, 12:11 #170

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

eu nu nepalieciet smieklīgi...
Offline
envy
17. Mar 2011, 12:15 #171

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


17 Mar 2011, 12:11:40 edzulis rakstīja:
eu nu nepalieciet smieklīgi...
kas ir smiekligi? Ka cilveks grib braukt atri un ekonomiski vienlaicigi?
PD130 ir pietiekosi jaudigs jau standarta, ar cipu vien vins paliek pietiekami jautrs lai smaiditu!
Protams to var ari nedarit
Offline
edzulis
17. Mar 2011, 12:21 #172

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Eu, a A4 1.9tdi principā ir tas pats passatj?

tipa šitāds

PRotams, ir grūti neierēkt par tiem noskrējieniem Vai tur 11 gadi vai 5 gadi vai 15 gadi, visiem 160-220k km

[ Šo ziņu laboja edzulis, 17 Mar 2011, 12:21:26 ]

Offline
envy
17. Mar 2011, 12:27 #173

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


17 Mar 2011, 12:21:14 edzulis rakstīja:
Eu, a A4 1.9tdi principā ir tas pats passatj?

tipa šitāds

PRotams, ir grūti neierēkt par tiem noskrējieniem Vai tur 11 gadi vai 5 gadi vai 15 gadi, visiem 160-220k km
jap pilnīgi tāds pats, atšķiras dažas lietas, piemēram, ka šitam centrālā vēl ir uz vakuuma un salonā krietni mazāk vietas!
Ja skaties uz sedanu un pat der A4, tad labāk pa to naudu paņemt boru
Offline
Laoshi
17. Mar 2011, 12:28 #174

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Mar 2011, 12:21:14 edzulis rakstīja:
Eu, a A4 1.9tdi principā ir tas pats passatj?

tipa šitāds

PRotams, ir grūti neierēkt par tiem noskrējieniem Vai tur 11 gadi vai 5 gadi vai 15 gadi, visiem 160-220k km


Audi, VW un SEAT ir tie paši dzinēji. Pēc motora koda var pateikt, ir PD vai nav. PD motoram gan var palīdzēt čips (ar ko vairumā gadījumu pietiek) un interkūlera modifikācijas, sprauslu maiņa uz jaudīgākām bik sitīs pa kabatu
Offline
edzulis
17. Mar 2011, 12:29 #175

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Triperi kaut kādu vajag, lai nav jākurina 740 visādos mazajos attālumos pa pilsētu. Bet uzticamu triperi un lai urlāti nemet aci
Offline
edzulis
17. Mar 2011, 12:31 #176

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

tip šitādu boru?
Offline
Tune-L
17. Mar 2011, 12:31 #177

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


17 Mar 2011, 12:29:06 edzulis rakstīja:
Triperi kaut kādu vajag, lai nav jākurina 740 visādos mazajos attālumos pa pilsētu. Bet uzticamu triperi un lai urlāti nemet aci


Edzuli, Ford Mondeo ar automaatu
Ja veel sameklee Ghia komplektaaciju, tad zupaa



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Whazaaa
17. Mar 2011, 12:36 #178

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

triperis ir tev ja pariik beert naudu cauraa cepuree darbadienaas vizinoties ar nejeedziigi lielu matoru un domaajot kur dabuut leetaaku benju vai kaa uzlikt gaazi sorry bet patiesiiba

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
envy
17. Mar 2011, 12:36 #179

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


17 Mar 2011, 12:31:04 edzulis rakstīja:
tip šitādu boru?
tipa tādu, tikai automātu neņem, visa ekonomija paliek kārbā
Offline
viesulis
17. Mar 2011, 12:37 #180

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

mondeo būs ērtāks un labāk turēsies uz ceļa, būs patīkami sīkumiņi, bet būs arī dārgas detaļas, kuras kapeikpisēji nepērk, tapēc daudzi ir nojāti
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo