Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
oose | | Kopš: 16. Dec 2006
Ziņojumi: 4190
Braucu ar:
| Hz, laiciņu nobraukāju ar 97' b5 Passat, 1.9tdi 110zs. Kā ikdienas pārvietotājs
Vienīgais mīnuss - ritošā, vislaik jāčeko un jāklausās. Ja izsitas kāda bukse kuru laicīgi nenomaina, tad tā velk līdzi visu pārējo. Rezultātā jāmaina viss.
Bleķi nerūsē, ja nav bijis klapēts.
Salons nekādu īpašu graboņu nenovēroju, ta kā bija vagons, tad biš skaļāks, bet tas ir normāli, kulba tomēr lielāka.
Tagad pasāts pie powerista Ruuzs sencīšiem, variet viņam pajautāt
Pēc pasāta pārkāpu uz 99' Volgo V70 2.5 tdi 140zs - atpakaļ uz pasātu laikam ka negribētos, grūti teikt kāpēc, vai jauda, vai savdabīgais volgo "šarms" hz. Bet patīk labāk :shura-kļūst-vecs-un-nemoderns: [ Šo ziņu laboja oose, 17 Mar 2011, 11:19:48 ] | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
17 Mar 2011, 08:29:24 VMR rakstīja:
Skaidrs , paldies.
Par 1.9 - ja nevajag jaudu, bet ekonomiju, tad 1.9 ir way to go. Draugs ar A4 jau 7 gadus diendienā rullē Rīga-Iecava-Rīga. Un ar dzinēju problēmas nav bijušas, neskaitot to, ka kā jau 16 gadus vecam autiņam šis tas mēdz izbeigties...
no jebkura 1.9tdi var nocelt ap 200zs par dažiem simtu latu bez ietekmes uz ekonomiju! | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| daži simti ir ap 1K + darbs
čips, sprauslas, sūknim kautkas, interkūlers, turbīna.
bamperis lai jaunajam kūlerim vieta.
bet nu rezultāts
un tad... : sajūgs, kārba | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
17 Mar 2011, 11:40:44 Usins rakstīja:
daži simti ir ap 1K + darbs
čips, sprauslas, sūknim kautkas, interkūlers, turbīna.
bamperis lai jaunajam kūlerim vieta.
bet nu rezultāts
un tad... : sajūgs, kārba
hibrīd turbīna 250 max, ja dara gudri, čips - kā nu kuram, bet tā 200eur, atkarībā no alkatības - interkūlers - 50-300ls, ko grib uzlikt! tas PD motoram un ~190zs kabatā
vecajiem ne-pd - turbīna, sprauslas, čips, kūlers izmaksas tās pašas + sprauslas līdz 190zs, pietiek no audi r5 2.5tdi - var dabūt pa ~60ls
manam PD130zs no čipa vien noceļas ~175zs
un nevajag tirst par sajūgu - tas netur tikai tad ja jau tāpat ir pagalam, tas pats attiecas uz spara ratu! [ Šo ziņu laboja envy, 17 Mar 2011, 11:46:35 ] | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| tad neraksti no jebkura 1.9tdi
loģiski ka PD 130 + čips ir jau 170+ kas ir nepilni 200 un vēl kko piemudrījot tā kā būs
bet sākot ar 1.9 standarta 110 tas ceļš ir biku garāks, + kautko izlaižot iegūsti melno dūmu mašīnu | Offline | | |
oose | | Kopš: 16. Dec 2006
Ziņojumi: 4190
Braucu ar:
| eksperti, ko var izdarīt ar 2.5tdi 140 zs lai pacelt jaudu ?
gribu 200 zs čips, filtrs ? | Offline | | |
kasp | | Kopš: 28. Aug 2002
Ziņojumi: 832
Braucu ar:
| offtopics!!
daži simti..
100 gadus atpakaļ choma '97 audim ar 1.9tdi (AFN 110hp) ielodējām čipu pa 8eur (ebay.de) un pie roļa samērīja 150hp
17 Mar 2011, 11:45:58 envy rakstīja:
hibrīd turbīna 250 max, ja dara gudri, čips - kā nu kuram, bet tā 200eur, atkarībā no alkatības - interkūlers - 50-300ls, ko grib uzlikt! tas PD motoram un ~190zs kabatā
vecajiem ne-pd - turbīna, sprauslas, čips, kūlers izmaksas tās pašas + sprauslas līdz 190zs, pietiek no audi r5 2.5tdi - var dabūt pa ~60ls
manam PD130zs no čipa vien noceļas ~175zs
un nevajag tirst par sajūgu - tas netur tikai tad ja jau tāpat ir pagalam, tas pats attiecas uz spara ratu!
| Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| No veca urbja 110zs pa 500ls mierigi izsuc tos 200zs (turbina, sprauslas, plunzeris,cips, kuleris) | Offline | | |
|
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
17 Mar 2011, 11:52:19 oose rakstīja:
eksperti, ko var izdarīt ar 2.5tdi 140 zs lai pacelt jaudu ?
gribu 200 zs čips, filtrs ?
Labak neko nedarit | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| eu nu nepalieciet smieklīgi... | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
17 Mar 2011, 12:11:40 edzulis rakstīja:
eu nu nepalieciet smieklīgi...
kas ir smiekligi? Ka cilveks grib braukt atri un ekonomiski vienlaicigi?
PD130 ir pietiekosi jaudigs jau standarta, ar cipu vien vins paliek pietiekami jautrs lai smaiditu!
Protams to var ari nedarit | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Eu, a A4 1.9tdi principā ir tas pats passatj?
tipa šitāds
PRotams, ir grūti neierēkt par tiem noskrējieniem Vai tur 11 gadi vai 5 gadi vai 15 gadi, visiem 160-220k km [ Šo ziņu laboja edzulis, 17 Mar 2011, 12:21:26 ] | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
17 Mar 2011, 12:21:14 edzulis rakstīja:
Eu, a A4 1.9tdi principā ir tas pats passatj?
tipa šitāds
PRotams, ir grūti neierēkt par tiem noskrējieniem Vai tur 11 gadi vai 5 gadi vai 15 gadi, visiem 160-220k km
jap pilnīgi tāds pats, atšķiras dažas lietas, piemēram, ka šitam centrālā vēl ir uz vakuuma un salonā krietni mazāk vietas!
Ja skaties uz sedanu un pat der A4, tad labāk pa to naudu paņemt boru | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Mar 2011, 12:21:14 edzulis rakstīja:
Eu, a A4 1.9tdi principā ir tas pats passatj?
tipa šitāds
PRotams, ir grūti neierēkt par tiem noskrējieniem Vai tur 11 gadi vai 5 gadi vai 15 gadi, visiem 160-220k km
Audi, VW un SEAT ir tie paši dzinēji. Pēc motora koda var pateikt, ir PD vai nav. PD motoram gan var palīdzēt čips (ar ko vairumā gadījumu pietiek) un interkūlera modifikācijas, sprauslu maiņa uz jaudīgākām bik sitīs pa kabatu | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Triperi kaut kādu vajag, lai nav jākurina 740 visādos mazajos attālumos pa pilsētu. Bet uzticamu triperi un lai urlāti nemet aci | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| tip šitādu boru? | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
17 Mar 2011, 12:29:06 edzulis rakstīja:
Triperi kaut kādu vajag, lai nav jākurina 740 visādos mazajos attālumos pa pilsētu. Bet uzticamu triperi un lai urlāti nemet aci
Edzuli, Ford Mondeo ar automaatu
Ja veel sameklee Ghia komplektaaciju, tad zupaa
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| triperis ir tev ja pariik beert naudu cauraa cepuree darbadienaas vizinoties ar nejeedziigi lielu matoru un domaajot kur dabuut leetaaku benju vai kaa uzlikt gaazi sorry bet patiesiiba
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
17 Mar 2011, 12:31:04 edzulis rakstīja:
tip šitādu boru?
tipa tādu, tikai automātu neņem, visa ekonomija paliek kārbā | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| mondeo būs ērtāks un labāk turēsies uz ceļa, būs patīkami sīkumiņi, bet būs arī dārgas detaļas, kuras kapeikpisēji nepērk, tapēc daudzi ir nojāti | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|