Autors | Ziņojums |
cipargalva | 03. Nov 2020, 12:49 |
#1461
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6622
Braucu ar: quattro
| LEK 129
Kā tas ir ar plaķenēm nepārkniebt? Vajag gruntīgākas plaķenes
Tehniski augstspriegums sākas no 110 kV
|
Offline | |
|
smudo | 03. Nov 2020, 12:52 |
#1462
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
03 Nov 2020, 12:24:04 @ak rakstīja:
02 Nov 2020, 23:49:33 @smudo rakstīja:
Neticu, ka SUV ar 77kWh bateriju "range" būs tik liels. Ikdienā mājas-darbs varētu būt 350-400km lietojams. Garākos braucienos jārēķinās, ka lādēties vajadzēs reizi 350 km. Ar Latvijas lādētājiem kādu pusotru stundu vajadzēs karāties pie vada pēc šāda attāluma. Tas viss, ja patēriņš būs tuvāks ID3, nevis e-tron. Ja patēriņš kā e-tron, tad kādi 30% km jāņem nost
WLPT sola 16,2-17kwh/100km. Tas ir tuvāk ID.3, nekā e-Tron. reāli gan jau neskrienot ap 18-20 kWh, kas lādējot līdz 90% un braucot līdz 5% būs ap 340-350km labvēlīgos apstākļos. |
Offline | |
|
ak | 03. Nov 2020, 13:25 |
#1463
|
|
Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
|
03 Nov 2020, 12:49:28 @cipargalva rakstīja:
LEK 129
Kā tas ir ar plaķenēm nepārkniebt? Vajag gruntīgākas plaķenes
Tehniski augstspriegums sākas no 110 kV
No elektriķa, kas man slēdza klāt, sapratu, ka alternatīva kabeļu griezējam ir zāģis |
Offline | |
|
rihardsv | 03. Nov 2020, 13:30 |
#1464
|
|
Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
03 Nov 2020, 12:52:25 @smudo rakstīja:
03 Nov 2020, 12:24:04 @ak rakstīja:
02 Nov 2020, 23:49:33 @smudo rakstīja:
Neticu, ka SUV ar 77kWh bateriju "range" būs tik liels. Ikdienā mājas-darbs varētu būt 350-400km lietojams. Garākos braucienos jārēķinās, ka lādēties vajadzēs reizi 350 km. Ar Latvijas lādētājiem kādu pusotru stundu vajadzēs karāties pie vada pēc šāda attāluma. Tas viss, ja patēriņš būs tuvāks ID3, nevis e-tron. Ja patēriņš kā e-tron, tad kādi 30% km jāņem nost
WLPT sola 16,2-17kwh/100km. Tas ir tuvāk ID.3, nekā e-Tron. reāli gan jau neskrienot ap 18-20 kWh, kas lādējot līdz 90% un braucot līdz 5% būs ap 340-350km labvēlīgos apstākļos.
Nu solīt jau sola, bet skaties realitāti. LV testos vidējie radītāji Timrotam un Avotiņam bija ap 18 kw, ja nemaldos.
ID.5 ir vēl lielāks, tā ka mazāk par 20 diez vai var cerēt reālos apstākļos. |
Offline | |
|
ak | 03. Nov 2020, 13:34 |
#1465
|
|
Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
|
03 Nov 2020, 12:52:25 @smudo rakstīja:
WLPT sola 16,2-17kwh/100km. Tas ir tuvāk ID.3, nekā e-Tron. reāli gan jau neskrienot ap 18-20 kWh, kas lādējot līdz 90% un braucot līdz 5% būs ap 340-350km labvēlīgos apstākļos.
Spriežu pēc savas pieredzes.
- Braukt līdz 5% garākos braucienos nav pareizi, jo uzkarst baterija. Arī lādēties līdz 90% nav prātīgi dēļ šī paša iemesla. Karsta baterija nozīmē lēnāku lādēšanu. Lai gan esmu braucis arī līdz tuvu 0% un lādējis līdz 100% ēdot pusdienas
- Norādītie WLPT patēriņi ir optimistiski. Rēķinātos ar kādiem 20-25% lielākiem vasarā sausā laikā un 30-40% lielākiem ziemā ārpus pilsētas
- Ziemā pilsētā patēriņš var būt gandrīz 2x lielāks kā norādīts WLTP
- nezinu kāpēc, bet visādos EV apskatos cilvēki Eiropā iegūst daudz mazākus patēriņa rādījumus kā es braucot Latvijā. Leaf vidējais patēriņš 90k km ir ap 17 kwh uz 100km
[ Šo ziņu laboja ak, 03 Nov 2020, 13:38:16 ] |
Offline | |
|
smudo | 03. Nov 2020, 13:52 |
#1466
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
03 Nov 2020, 13:34:32 @ak rakstīja:
03 Nov 2020, 12:52:25 @smudo rakstīja:
WLPT sola 16,2-17kwh/100km. Tas ir tuvāk ID.3, nekā e-Tron. reāli gan jau neskrienot ap 18-20 kWh, kas lādējot līdz 90% un braucot līdz 5% būs ap 340-350km labvēlīgos apstākļos.
Spriežu pēc savas pieredzes.
- Braukt līdz 5% garākos braucienos nav pareizi, jo uzkarst baterija. Arī lādēties līdz 90% nav prātīgi dēļ šī paša iemesla. Karsta baterija nozīmē lēnāku lādēšanu. Lai gan esmu braucis arī līdz tuvu 0% un lādējis līdz 100% ēdot pusdienas
- Norādītie WLPT patēriņi ir optimistiski. Rēķinātos ar kādiem 20-25% lielākiem vasarā sausā laikā un 30-40% lielākiem ziemā ārpus pilsētas
- Ziemā pilsētā patēriņš var būt gandrīz 2x lielāks kā norādīts WLTP
- nezinu kāpēc, bet visādos EV apskatos cilvēki Eiropā iegūst daudz mazākus patēriņa rādījumus kā es braucot Latvijā. Leaf vidējais patēriņš 90k km ir ap 17 kwh uz 100km
Atkarīgs kā brauc un kādi apstākļi. Ja auto ir labi nopakots un ir siltumsūknis & atbilstošs baterijas managements, tad ziemā patēriņam nevajadzētu pieaugt 2 reizes |
Offline | |
|
Vekio | 03. Nov 2020, 14:31 |
#1467
|
|
Kopš: 20. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: elektroauto
| man Nissan Leaf 2015 24kWh reālais vidējais patēriņš gada griezumā ir 24kWh/100km. Vasarā tas vidēji nokrita līdz 18kWh/100km, bet ziemā vidēji sasniedza pat 30kWh/100km. Gada laikā nobraucu ~15'000km un no rozetes paņēmu ~3700kW. (Auto nobraukums 46'000km; SoH - nezinu) [ Šo ziņu laboja Vekio, 03 Nov 2020, 22:08:01 ] |
Offline | |
|
ak | 03. Nov 2020, 14:43 |
#1468
|
|
Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
|
03 Nov 2020, 13:52:01 @smudo rakstīja:
Atkarīgs kā brauc un kādi apstākļi. Ja auto ir labi nopakots un ir siltumsūknis & atbilstošs baterijas managements, tad ziemā patēriņam nevajadzētu pieaugt 2 reizes
Pirmkārt šī foruma nosaukums ir bmwpower nevis toyota power. Tāpēc pieņemu, ka cilvēki brauks vismaz tā, ka fūres viņus neapdzīs.
Leaf ir gan siltumsūknis, gan laba izolācija. Pilsētas patēriņš ir tik liels ziemā, jo mazā ātrumā var nobraukt mazāk km, bet salons ir jāsilda visu laiku. Turklāt pilsētā parasti aizbrauc, atstāj auto stāvvietā aizej kur vajag, pēc ~stundas atnāc un auto atkal jāsilda no sākuma. Un kad šāds cikls ir vairākas reizes dienā, tad 25-30kWh/100km nav nekas pārsteidzošs. Arī vasarā sastrēgumā, kad darbojas kondicionieris, var dabūt virs 20kWh/100km.
Savukārt ziemas šosejas patēriņš no vasaras šosejas pārāk neatšķiras. Uz motora jaudas fona ~1kw apsildei nav nekas būtisks. |
Offline | |
|
|
Labais1234567891 | 03. Nov 2020, 16:04 |
#1469
|
|
Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Līfam viss ir. Tikai piedziņu normālu un mAtoru aizmirsuši ielikt. [ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 03 Nov 2020, 16:06:53 ] |
Offline | |
|
RS7 | 03. Nov 2020, 17:54 |
#1470
|
|
Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| un cena? |
Offline | |
|
Vekio | 03. Nov 2020, 18:59 |
#1471
|
|
Kopš: 20. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: elektroauto
| Tikko iekāpu mašīnā paskatīties - vidējo viņa pati tagad rāda 18.1kWh/100km |
Offline | |
|
ak | 03. Nov 2020, 19:23 |
#1472
|
|
Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
|
03 Nov 2020, 17:51:08 @Nixx rakstīja:
03 Nov 2020, 14:31:16 @Vekio rakstīja:
man Nissan Leaf 2015 24kWh reālais vidējais patēriņš gada griezumā ir 24kWh/100km. Vasarā tas vidēji nokrita līdz 18kWh/100km, bet ziemā vidēji sasniedza pat 30kWh/100km. Gada laikā nobraucu ~1500km un no rozetes paņēmu ~3700kW. (Auto nobraukums 46'000km; SoH - nezinu)
Jāsaka - diezgan bēdīgi dati tam Līfam
Tīri balansam: viena cita marka (kuru nedrīkst te pieminēt, sniegpārsliem nepatīk ) Ar AWD un 360 kW kopējo motoru jaudu
17+k km. Vasara / rudens gan tikai
nepilni 3k kWh
Kas vidēji taisa 175 wh/km
Sava skaitīja mašīnai tikai man nav
Ja brauc pamatā pilsētā un sēņojot, leafam var arī 14 dabūt. Bet grūti tā braukt. Visādā ziņā Model 3 ir tik pat liels auto kā Leaf. Nav pārsteigums, ka patēriņi līdzīgi. Tik maksā Leaf nedaudz mazāk gan pērkot, gan lietojot. KASKO 380, maksāja zem 40k, salons negrab, krāsa nost nelobās, virsbūves paneļi nav salikti kopā kā šķiltenim no Lietuvas |
Offline | |
|
streetking | 03. Nov 2020, 19:54 |
#1473
|
|
Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| Tiko uz ielas redzēju baltu Gen3 Prius ar zilajiem EX numuriem. Kāds zin kas tur ar viņu ir sadarīts? |
Offline | |
|
Labais1234567891 | 03. Nov 2020, 20:18 |
#1474
|
|
Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
|
03 Nov 2020, 19:23:26 @ak rakstīja:
03 Nov 2020, 17:51:08 @Nixx rakstīja:
03 Nov 2020, 14:31:16 @Vekio rakstīja:
man Nissan Leaf 2015 24kWh reālais vidējais patēriņš gada griezumā ir 24kWh/100km. Vasarā tas vidēji nokrita līdz 18kWh/100km, bet ziemā vidēji sasniedza pat 30kWh/100km. Gada laikā nobraucu ~1500km un no rozetes paņēmu ~3700kW. (Auto nobraukums 46'000km; SoH - nezinu)
Jāsaka - diezgan bēdīgi dati tam Līfam
Tīri balansam: viena cita marka (kuru nedrīkst te pieminēt, sniegpārsliem nepatīk ) Ar AWD un 360 kW kopējo motoru jaudu
17+k km. Vasara / rudens gan tikai
nepilni 3k kWh
Kas vidēji taisa 175 wh/km
Sava skaitīja mašīnai tikai man nav
Ja brauc pamatā pilsētā un sēņojot, leafam var arī 14 dabūt. Bet grūti tā braukt. Visādā ziņā Model 3 ir tik pat liels auto kā Leaf. Nav pārsteigums, ka patēriņi līdzīgi. Tik maksā Leaf nedaudz mazāk gan pērkot, gan lietojot. KASKO 380, maksāja zem 40k, salons negrab, krāsa nost nelobās, virsbūves paneļi nav salikti kopā kā šķiltenim no Lietuvas
tikai motora nav :šņuk: |
Offline | |
|
ak | 03. Nov 2020, 21:45 |
#1475
|
|
Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
|
03 Nov 2020, 20:18:47 @Labais1234567891 rakstīja:
03 Nov 2020, 19:23:26 @ak rakstīja:
Ja brauc pamatā pilsētā un sēņojot, leafam var arī 14 dabūt. Bet grūti tā braukt. Visādā ziņā Model 3 ir tik pat liels auto kā Leaf. Nav pārsteigums, ka patēriņi līdzīgi. Tik maksā Leaf nedaudz mazāk gan pērkot, gan lietojot. KASKO 380, maksāja zem 40k, salons negrab, krāsa nost nelobās, virsbūves paneļi nav salikti kopā kā šķiltenim no Lietuvas
tikai motora nav :šņuk:
Nav Tesla, bet man ikdienā pietiek. Līdz simtam ir nedaudz pāri 7s. Faktiski līdzīgi e28 535 vai e32 750, kuri kaut kad ļoti sen man bija. Līdz pilsētas ātrumiem reti kurš iekšdedzes dzinēja auto arī šodien tiek līdzi. Apdzīt nav problēmu, jo savus 140max no 100 sasniedz ļoti ātri. Pat 24 un 30kw Leaf bija diezg ātrs pilsētā |
Offline | |
|
Bimmer | 03. Nov 2020, 22:02 |
#1476
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24387
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| ID.3 nedaudz saskumdināja, 20 kWh vidēji (neko lieki nesēņojot, vnk normāli braucot). Kolēģis, kurš sēņo un salona temperatūru pat vairāk par 18*C neslēdza, sanāca 18.5 kWh vidēji. Itogo pie WLTP solītajiem 420 km (kas tipa skaitās "reāliem apstākļiem" vairāk pietuvināts cikls nekā līdzšinējais NEDC) sanāk reāli 300 vai 350 km MAX (58 kWh accu). |
Offline | |
|
|
Labais1234567891 | 03. Nov 2020, 22:12 |
#1477
|
|
Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Ja godigi neesmu dabujis virs 20.5 ari regulari launčojot. Es pat brinos ka kads te streso par apsildi.
Pa lielam pohuj, jo pie tadas performances ari 30 pec stulbāra degvielas izmaksam man liktos ka dieva davana. |
Offline | |
|
Labais1234567891 | 03. Nov 2020, 22:15 |
#1478
|
|
Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Starp citu sonedel tiksu pie pasutita 3 fazu ladetaja. Pa 400 eiro. nu redzes kas tur būt. ja nu kas busu papisis 400 eiro bet kas neriske tas nedzer cesu premium vakarā |
Offline | |
|
ParaTr00per | 03. Nov 2020, 22:23 |
#1479
|
|
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
03 Nov 2020, 22:15:27 @Labais1234567891 rakstīja:
Starp citu sonedel tiksu pie pasutita 3 fazu ladetaja. Pa 400 eiro. nu redzes kas tur būt. ja nu kas busu papisis 400 eiro bet kas neriske tas nedzer cesu premium vakarā
mans 380€ wallbox strādā bez problēmām |
Offline | |
|
Bimmer | 03. Nov 2020, 22:25 |
#1480
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24387
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
03 Nov 2020, 22:11:09 @Nixx rakstīja:
Nepārsteidz nemaz. Vācieši visu laiku mānās
Brauciens kur - pilsēta, haivejs, temp., slapjums ?
Šis w/e, laiks kā tagad visas šis dienas, Rīga/Jūrmala. Vienīgi riepas bija jau Conti ziemas, bet nu tas rites pretestībā tik daudz dot nevarētu. Kolēģim bija arī šajās dienās Rīga-Limbaži-Rīga. |
Offline | |
|