Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
martinsg
24. Jun 2009, 18:51 #1421

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


24 Jun 2009, 18:34:09 rencho rakstīja:
Sveiki! Sakarā ar siltāka laika parādīšanos parādījusies problēma-ilgāk pastāvot sastrēgumos sāk celties tosola temperatūra- temperatūras rādītāja bultiņa virzās uz sarkanās iedaļas pusi, ieslēdzot pečku uz karsto režīmu un max. ātrumu, tosola temperatūra itkā nedaudz samazinās...Domāju,ka pie vainas termomufta, kas nespēj pietiekami dzesēt , jo vecā bija lodēta un apčakarēta, dabūju citu.
šodien iebraucot pilsētā temperatūra atkal uzcēlās un attaisot tosola izplešanās trauka vāciņu izdzina ārā apmēram pusotru litru tosola.... Cik saprotu vēl pie vainas var būt termostats


Man tieši tā pati problēma. Vainīgs termostats.
Tikai kādēļ tu gaidi kad t* jau ir pacēlusies?
Ja pamani, ka t* kaut mazliet augstāka, nekā vajag, iekurini kamīnu un motors nepaspēs pārkarst/tosolu ārā nespiedīs.

[ Šo ziņu laboja martinsg, 24 Jun 2009, 18:52:49 ]

Offline
rencho
24. Jun 2009, 19:03 #1422

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1410

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


24 Jun 2009, 18:51:03 martinsg rakstīja:

24 Jun 2009, 18:34:09 rencho rakstīja:
Sveiki! Sakarā ar siltāka laika parādīšanos parādījusies problēma-ilgāk pastāvot sastrēgumos sāk celties tosola temperatūra- temperatūras rādītāja bultiņa virzās uz sarkanās iedaļas pusi, ieslēdzot pečku uz karsto režīmu un max. ātrumu, tosola temperatūra itkā nedaudz samazinās...Domāju,ka pie vainas termomufta, kas nespēj pietiekami dzesēt , jo vecā bija lodēta un apčakarēta, dabūju citu.
šodien iebraucot pilsētā temperatūra atkal uzcēlās un attaisot tosola izplešanās trauka vāciņu izdzina ārā apmēram pusotru litru tosola.... Cik saprotu vēl pie vainas var būt termostats


Man tieši tā pati problēma. Vainīgs termostats.
Tikai kādēļ tu gaidi kad t* jau ir pacēlusies?
Ja pamani, ka t* kaut mazliet augstāka, nekā vajag, iekurini kamīnu un motors nepaspēs pārkarst/tosolu ārā nespiedīs.


Nu jā, tad jāmaina tas termostats.Paldies!

Offline
stereophonic
25. Jun 2009, 00:04 #1423

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

iisi un konkreeti cik maksaas 2.5tds dzineejs

-----------------

Offline
Instigater
25. Jun 2009, 08:51 #1424

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

riddler, kas tieši tavā E34 ir tāds īpašs, ka tu viņā tā naudu grūd iekšā? Nopirki ta vismaz pēc skata jau šrotu.
PS. Sieviete sagaidīšot algas dienu un tad braukšot pie tevis.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 25 Jun 2009, 08:56:09 ]

Offline
Digital
25. Jun 2009, 09:00 #1425

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


25 Jun 2009, 00:04:41 stereophonic rakstīja:
iisi un konkreeti cik maksaas 2.5tds dzineejs


350ls pie marihuana
Offline
LA
25. Jun 2009, 09:22 #1426

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


25 Jun 2009, 08:51:48 Instigater rakstīja:
riddler, kas tieši tavā E34 ir tāds īpašs, ka tu viņā tā naudu grūd iekšā? Nopirki ta vismaz pēc skata jau šrotu.
PS. Sieviete sagaidīšot algas dienu un tad braukšot pie tevis.


Cik to mašīnu esmu redzējis , tad nekas tur īpašs vismaz pagaidām nav , bet , imho , tur viņa attieksme "vainojam". Domāju , ka viņš nevar braukt ar auto , kuram kautkas nepatīk
Offline
LA
26. Jun 2009, 10:20 #1427

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

stereophonic , kas Tev notika ?

[ Šo ziņu laboja Lauris, 26 Jun 2009, 10:20:52 ]

Offline
Sandis_UR
26. Jun 2009, 12:26 #1428

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

neskatoties uz daudzajaam negatiivajaam atsauksmeem, saaku domaat par e34 TDS iegādi (universaals).

Gribeeju uzzinat, cik apmeeram izmaksaa augstspiediena suuknja remonts, ljurbas remonts, un galvas nomainja???
Kaadas varetu buut sho darbu izmaksas, ja gadijuma sanaak iegraabties?

Uz ko vel buutu jaaveersh uzmaniiba izveeloties drapaku?
Offline
LA
26. Jun 2009, 12:30 #1429

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


26 Jun 2009, 12:26:16 Sandis_UR rakstīja:
neskatoties uz daudzajaam negatiivajaam atsauksmeem, saaku domaat par e34 TDS iegādi (universaals).

Gribeeju uzzinat, cik apmeeram izmaksaa augstspiediena suuknja remonts, ljurbas remonts, un galvas nomainja???
Kaadas varetu buut sho darbu izmaksas, ja gadijuma sanaak iegraabties?

Uz ko vel buutu jaaveersh uzmaniiba izveeloties drapaku?


turbīnas restaurācija 70ls standartprocedūras (pārjaukšana , balansēšana) + vel defekta novēršana.
Augspiedienas sūkņa tecēšanas gadijumā , ja sulo gar augšu var tikt cauri ar 6ls par remontkomplektu.
Skaties vai ceļ normāli , motors nav viss ar eļļu nopludojis , vai turbīna pūš normāli, lai apgriezieni nepeld un lai nedūmo pārmērīgi.
Offline
Sandis_UR
26. Jun 2009, 12:38 #1430

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


26 Jun 2009, 12:30:46 Lauris rakstīja:

26 Jun 2009, 12:26:16 Sandis_UR rakstīja:
neskatoties uz daudzajaam negatiivajaam atsauksmeem, saaku domaat par e34 TDS iegādi (universaals).

Gribeeju uzzinat, cik apmeeram izmaksaa augstspiediena suuknja remonts, ljurbas remonts, un galvas nomainja???
Kaadas varetu buut sho darbu izmaksas, ja gadijuma sanaak iegraabties?

Uz ko vel buutu jaaveersh uzmaniiba izveeloties drapaku?


turbīnas restaurācija 70ls standartprocedūras (pārjaukšana , balansēšana) + vel defekta novēršana.
Augspiedienas sūkņa tecēšanas gadijumā , ja sulo gar augšu var tikt cauri ar 6ls par remontkomplektu.
Skaties vai ceļ normāli , motors nav viss ar eļļu nopludojis , vai turbīna pūš normāli, lai apgriezieni nepeld un lai nedūmo pārmērīgi.



Cik izmaksa mainja vai remonts ja augstpiediena suuknim ir kirdikt, un peec kaa var pateikt, kad turbiina nestrada pareizi?

Agraak ar diizeljiem nau bijusi pieredze, iznjemot ar sievassteeva T 40
Offline
LA
26. Jun 2009, 12:57 #1431

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


26 Jun 2009, 12:38:56 Sandis_UR rakstīja:

26 Jun 2009, 12:30:46 Lauris rakstīja:

26 Jun 2009, 12:26:16 Sandis_UR rakstīja:
neskatoties uz daudzajaam negatiivajaam atsauksmeem, saaku domaat par e34 TDS iegādi (universaals).

Gribeeju uzzinat, cik apmeeram izmaksaa augstspiediena suuknja remonts, ljurbas remonts, un galvas nomainja???
Kaadas varetu buut sho darbu izmaksas, ja gadijuma sanaak iegraabties?

Uz ko vel buutu jaaveersh uzmaniiba izveeloties drapaku?


turbīnas restaurācija 70ls standartprocedūras (pārjaukšana , balansēšana) + vel defekta novēršana.
Augspiedienas sūkņa tecēšanas gadijumā , ja sulo gar augšu var tikt cauri ar 6ls par remontkomplektu.
Skaties vai ceļ normāli , motors nav viss ar eļļu nopludojis , vai turbīna pūš normāli, lai apgriezieni nepeld un lai nedūmo pārmērīgi.



Cik izmaksa mainja vai remonts ja augstpiediena suuknim ir kirdikt, un peec kaa var pateikt, kad turbiina nestrada pareizi?

Agraak ar diizeljiem nau bijusi pieredze, iznjemot ar sievassteeva T 40

sūkni servissā nēesmu remontējis un mainijis takā nezinu.
Nu dzinējam pēc idejas nevaig dūmot un turbo sāk pūst ~2.5kRPM. Protams , tik vecam dīzelim kautkādi dūmi būs , bet ja tur nāk zili / melni un daudz tad ir skaidrs ,ka kautkas ir beidzies.
Offline
Asch
26. Jun 2009, 13:13 #1432

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4286

Braucu ar:

tu gribeji teikt tueba sak pust pie ~1,8
Offline
Sandis_UR
26. Jun 2009, 13:19 #1433

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Kadas ir paziimes ja sprauslas ir beiktas un cik varetu maksaat mainja, un ja gadiijumaa ir beigta patig galva, cik maskaa lietota?

A un veel gribeeju uzjautaat par tomaatiem, jo autinju skatos prieks sievas, un vinjai labaak tiikas tomaati.
Uz ko pieveerst uzmaniibu un vai diizelju tomaati ir aizvietojami ar bendziiniemkie (ta laikam bija ar e28 hp22).

Kaa arii paldies par Juusu atbildeem.
Offline
LA
26. Jun 2009, 13:27 #1434

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


26 Jun 2009, 13:13:20 Asch rakstīja:
tu gribeji teikt tueba sak pust pie ~1,8

sorry , mana kļuda
Offline
aupinsh
26. Jun 2009, 15:34 #1435

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Priekseja amartinu atbalsta gumija nodilst tapat ka pakaleja ja???!
Vnk es turott pie amartinja vietas augsa un pasupinot masinu jutu ka tur kkads taka klikskis, tas varetu but delj izdilusas atbalsta gumijas?
Cik saprotu tad ta ir detala nr1:

[ Šo ziņu laboja spridzis, 26 Jun 2009, 15:35:53 ]

Offline
Instigater
26. Jun 2009, 15:51 #1436

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Klakšķis var būt arī no beigta amortiņa.
Offline
aupinsh
26. Jun 2009, 16:11 #1437

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


26 Jun 2009, 15:51:45 Instigater rakstīja:
Klakšķis var būt arī no beigta amortiņa.

A beigts amartins vai tad nesistu cauri?!
Offline
Instigater
26. Jun 2009, 16:12 #1438

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nebūt nē. Atkarīgs no tā, cik beigts.
Offline
aupinsh
26. Jun 2009, 16:15 #1439

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


26 Jun 2009, 16:12:12 Instigater rakstīja:
Nebūt nē. Atkarīgs no tā, cik beigts.

Am, skaidrs, paldies!
Offline
Instigater
26. Jun 2009, 16:23 #1440

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Kompotam viens trokšņoja, citādi ar šūpināšanu neko nevarēja pateikt, kādu gadu ar tādu trokšņojošu novizinājās, rezultātā gada laikā jauns lodbalsts plauktam izbeidzās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo