Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Labais1234567891 | 30. Oct 2020, 16:34 |
#1421
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Baigie estēti. Teslas salona viņiem par prastu.
Tesla jebaķ lupatās verās. un pārējais ir pajebaķ.
Īpaši prieks dzirdēt viedokli no bmw dīzeļu īpašniekiem. Es saprotu M braucēji vēl varētu blatot, bet te tādu var teikt nav. | Offline | | |
DeeCee | 30. Oct 2020, 17:37 |
#1422
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| dirseļiem pesda?
Europe: In September 2020, Electrified Cars Outsold Diesel
https://insideevs.com/news/451519/europe-septem...vs-than-diesels/
tas ieskaitot hibrīdus[ Šo ziņu laboja DeeCee, 30 Oct 2020, 17:41:47 ] | Offline | | |
smilee45 | 30. Oct 2020, 18:22 |
#1423
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Bišķ pa ekoloģiju. Taisam VW crafter,up un golf elektromotorus.
Mums jau mēnešiem ilgi naktsmaiņās no Polijas rūpnīcas līdz mums, Vācijas vidiene. (Viens gals 560km) ved pa vienam, max 3 elektromotorus. Un tad atpakaļ busiņš iet tukšā.
Nevajag pat brīnīties, ka tik dārgi maksā tie vw e-auto. Viņiem loģistika ir vnk pakaļā.
Vakar naktī no Polijas atnāca 5ci busiņi. Kopā atveda 8-elektro motoru boxus.
1boxā - 12up dzinēji.
VW zina ko dara
Starp citu Covids piebeidza vienu palielu Vācijas uzņēmumu, kas apkalpoja VW.
Rege,J&D norman aizgāja pa pieskari un līdz ar to vw tiek galā kā māk un var
Pērk tos e-auto, jo eiropā ir subsīdijas - LIELAS.
Nerunāju par LV.[ Šo ziņu laboja smilee45, 30 Oct 2020, 18:25:28 ] | Offline | | |
Belluuns | 30. Oct 2020, 18:28 |
#1424
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| Šira kungs, no audi un elektro ladu pārkāpi? | Offline | | |
DeeCee | 30. Oct 2020, 18:45 |
#1425
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| 1200$ elektroauto
būtu lielāks dārzs...
Spied "Play", lai skatītos video!
This door Gap is better than what Tesla got
| Offline | | |
foobar | 30. Oct 2020, 18:46 |
#1426
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
|
30 Oct 2020, 16:48:23 @Nixx rakstīja:
30 Oct 2020, 16:28:07 @foobar rakstīja:
Domā žigulim nevar ielikt kompi ar ūdens dzesi un 8 kameras? Tik sūdīgs jau viņš nemaz nav
Jebkurā gadījumā, lai viņam veicas. Tirgu jau viņam ir sanācis uzšūpot (visi taisa EV).
Es vispār neko nedomāju, tikai lasu
https://asia.nikkei.com/Business/Automobiles/Te...f-Toyota-and-VW2
Ekspertu viedokļi protams ir svarīgi, bet būt 10 gadi priekšā nenozīmē to, ka tas pienāks pēc 100 vai 1000 gadiem.
Es par to FSD neesmu tik optimistisks, bet nu lai veicās | Offline | | |
ParaTr00per | 30. Oct 2020, 20:01 |
#1427
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
30 Oct 2020, 12:34:26 @kb rakstīja:
Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt.
ja vari salādēt dienas nobraukumu ar parasto rozeti - tad nevajag. ja pa dienu nobrauc vairāk kā pa nakti vari uzlādēt - tad vajag. | Offline | | |
HiJaCKeR | 30. Oct 2020, 21:18 |
#1428
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
30 Oct 2020, 16:08:01 @Damn rakstīja:
30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:
P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā
Aha, šas
Varbūt uz papīra vai kādās īpaši kvalitatīvās līnijās. Lielākoties manīts 216-221
Vismaz man šobrīd skatoties 214.7 - 219.3 (atkariba no fāzes)
nu varbūt attālākos laukos tā varētu būt, ja pilsētā, tad varbūt var rakstīt sūdzību Sadales tīklam. man ir pazīstams cilvēks, kuram privātmājā fāzes spriegums tuvojas 250 V, jo viņa trafs atrodas līnijas sākumā. bet tā nominālie sprieumu tagad ir 240/420 V. | Offline | | |
|
Damn | 30. Oct 2020, 22:03 |
#1429
|
| Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
| Ādažu novads. | Offline | | |
kb | 30. Oct 2020, 22:52 |
#1430
|
| Kopš: 02. Jan 2007
Ziņojumi: 199
Braucu ar: i3s / Lexus GS300
|
30 Oct 2020, 12:34:26 @kb rakstīja:
Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt.
Paldies par atbildēm, bet es pārfrāzēšu jautājumu.
Ja pareizi saprotu, taisngriezis (no Sadales tīkla nākošo maiņstrāvu pārvērš elektroauto akumulatoros saglabājamā līdzstrāvā) ir iebūvēts pašā elektroauto. Tāpat, ja pareizi saprotu, pašā elektroauto ir iebūvēti komponenti, kas atpazīst tīkla parametrus (spriegumu, fāžu skaitu) un atbilstoši uzstāda lādēšanas parametrus. Tādā gadījumā, kāpēc (ja nav wallbox) lādēšanas kabeļos vienmēr pa vidu ir kaut kādi vadības/kontroles bloki (kur var izvēlēties ampērus, spīd statusa gaismiņas u.c.). Kāpēc neeksistē kabelis, kuram vienā type 2 female, otrā galā CEE-socket 400V male un pa vidu nekādu bloku/kontrolieru/kastīšu? CEE-socket 400V pieci pini ir fāze1, fāze2, fāze3, nulle un zeme. Type 2 pieci lielie (AC uzlādē izmantotie) pini tāpat ir fāze1, fāze2, fāze3, nulle un zeme. Kāpēc nepietiek ar kabeli ar pieciem vadiem un pa vienam štekerim katrā galā?
Ja ir atbilstoša literatūra par šo, ielieciet linku.
Merci. | Offline | | |
kaprons | 30. Oct 2020, 22:59 |
#1431
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| a cik ilgi elektro miskastes ir pie dzīvības vispār
ar neikdienas dīzeli man ir tā
nedēļas divas trīs mēnesi nelietoju
bet sadomāju lietot
pieeju- ja aķis spēj uzgriezt, parādās dzīvība, un, ja pilna bāka- vnk braucu piemēram 1000km
a ja tā būtu elektro miskate- vai mans komforts nemazinātos(jo pārējais mazsvarīgi) | Offline | | |
DimanC | 30. Oct 2020, 23:25 |
#1432
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
30 Oct 2020, 22:52:49 @kb rakstīja:
30 Oct 2020, 12:34:26 @kb rakstīja:
Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt.
Paldies par atbildēm, bet es pārfrāzēšu jautājumu.
Ja pareizi saprotu, taisngriezis (no Sadales tīkla nākošo maiņstrāvu pārvērš elektroauto akumulatoros saglabājamā līdzstrāvā) ir iebūvēts pašā elektroauto. Tāpat, ja pareizi saprotu, pašā elektroauto ir iebūvēti komponenti, kas atpazīst tīkla parametrus (spriegumu, fāžu skaitu) un atbilstoši uzstāda lādēšanas parametrus. Tādā gadījumā, kāpēc (ja nav wallbox) lādēšanas kabeļos vienmēr pa vidu ir kaut kādi vadības/kontroles bloki (kur var izvēlēties ampērus, spīd statusa gaismiņas u.c.). Kāpēc neeksistē kabelis, kuram vienā type 2 female, otrā galā CEE-socket 400V male un pa vidu nekādu bloku/kontrolieru/kastīšu? CEE-socket 400V pieci pini ir fāze1, fāze2, fāze3, nulle un zeme. Type 2 pieci lielie (AC uzlādē izmantotie) pini tāpat ir fāze1, fāze2, fāze3, nulle un zeme. Kāpēc nepietiek ar kabeli ar pieciem vadiem un pa vienam štekerim katrā galā?
Ja ir atbilstoša literatūra par šo, ielieciet linku.
Merci.
palasi par Mode 1, Mode 2, Mode 3 EV charging: https://deltrixchargers.com/about-emobility/charging-modes/
Tevis aprakstītais scenārijs (pliks kabelis ar štekeriem pie EV un sienas) - Mode 1, dzīvē netiek izmantots. Jo visi drošības standarti pieprasa, lai starp sadzīves kontaktu un štekeri būtu AC un DC noplūdes aizsardzība. Gadījumam, ja kaut kas noiet greizi taisngriezī, gadījumam, ja to lādēšanas vadu saspied durvīs vai iemet peļķē, utml.
Par Mode3 (wallbox) vs Mode2 (uzlādes kabelis) te bišķi rakstīts:
https://www.defa.com/ev-home-charger/
īsumā:
# sadzīves 1f rozete nav piemērota, lai pa viņu ilgstoši barotu vairāk kā 10A. savukārt mūsdienīgs EV no 1F labprāt paņems 32A.
# ērtība - wallbox ir pastāvīgajā uzlādes vietā. Tu pie viņa piebrauc, pastiep roku pēc kabeļa un iespraud mašīnā. Nevis taisi vaļā bagāžnieku, velc ārā Mode2 lādētāju (kuru Tu vadā līdzī gadījumam a ja nu savajagās), spraud sienā, spraud mašīnā.
#3 papildus fīčas, ko apraksti - smartness, attālinātā vadība, utml.
30 Oct 2020, 14:25:44 @Vekio rakstīja:
Labums no Wallbox ir tajā, ka praktiski viņos visos ir iebūvēta līdzstrāvas noplūdes aizsardzība (aka RCCB Type2), kura pati par sevi vien var maksāt pat dažus simtus eur (arī tādēl Wallbox cena ir sākot no 400-600eur).
Tas tā, lai 400V līdzstrāva "neuzšauj" pa visām elektro ierīcēm savā un kaimiņa mājā
Tu tiešām tiešām tiešām esi pārliecināts, ka uzlādes kabelim ar Schucko štekeri, kas nāk līdzi auto, nav šīs aizsardzības | Offline | | |
DimanC | 30. Oct 2020, 23:26 |
#1433
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
30 Oct 2020, 12:47:42 @Nixx rakstīja:
30 Oct 2020, 12:34:26 @kb rakstīja:
Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt.
Viss, kas Tev jāzin: https://www.nrgkick.com
p.s. a šitais te jūzeris Nixx, Teslafanboijs, kurš hi'jackojis šito topiku, ir ar kaut kādu diagnozi
es arī braucu ar EV, drusku pat fanoju, bet šitā visiem jautājumiem par korķi līst - nudien nesaprotu. Neba tas nrgkick tik visiem vajadzīgs, ne derīgs, ne arī uz jautājumu atbildēji. | Offline | | |
CP17 | 30. Oct 2020, 23:38 |
#1434
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| diez cik paies laiks, kad varees ar EV uzbraukt uz shaadas platformas, kura iestraadaata segumaa, staavvietaa, veikalaa, pie maajas utt 5,10,17 gadi?
Nebuus?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
kb | 30. Oct 2020, 23:53 |
#1435
|
| Kopš: 02. Jan 2007
Ziņojumi: 199
Braucu ar: i3s / Lexus GS300
| Paldies par visām atbildēm, pamazām sāku iebraukt. Nixx atbilde uz manu pirmo jautājumu izskatās adekvāta - ar NRGkick vai līdzīgu ierīci es tiktu Mode 3 līmenī. Bet par to naudu (tuvu 1000 EUR) varbūt tiešām ērtāk uzlikt kastīti pie sētas un tā dabūt Mode 3.
Vēl tikai jānoskaidro, vai tas CEE-socket 400V vispār strādā. Kāpēc vispār lai attīstītājs savulaik tādu uzstādītu? Man bija šķitis, ka tas tur ne jau dēļ EV lādēšanas, bet lai būvniecības laikā varētu pieslēgt jaudīgus elektroinstrumentus. Ja kādam ir EV, CEE-socket 3 fāzu - Type 2 kabelis un brīvs laiks pie Ulbrokas, lūdzu PM, gribu uzlādēt svešu auto. | Offline | | |
vadjiksBMW | 31. Oct 2020, 00:09 |
#1436
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
30 Oct 2020, 23:38:13 @CP17 rakstīja:
diez cik paies laiks, kad varees ar EV uzbraukt uz shaadas platformas, kura iestraadaata segumaa, staavvietaa, veikalaa, pie maajas utt 5,10,17 gadi?
Nebuus?
Kaut kādā gudrākā izpildījumā var jau būt, ka kādreiz būs, bet tādā telefonizpildījumā vnk ar 1000x lielāku jaudu tur droši vien riekstu vēzi varētu uzpelnīt biežāk uzbraucot uz uzlādi | Offline | | |
|
defekc | 31. Oct 2020, 00:36 |
#1437
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| nākotne ir tuvu The computer truly said no.
https://www.carthrottle.com/post/roborace-auton...ter-setting-off/
[ Šo ziņu laboja defekc, 31 Oct 2020, 00:54:19 ] | Offline | | |
DeeCee | 31. Oct 2020, 00:46 |
#1438
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
31 Oct 2020, 00:36:05 @defekc rakstīja:
nākotne ir tuvu
https://www.carthrottle.com/post/roborace-autonomous-car-crashes-into-wall-immediately-after- setting-off/
domā sliktāk par šo?
https://www.instagram.com/p/CGw2NahgYv3/
https://www.instagram.com/p/CGxIqZUAovU/ | Offline | | |
smudo | 31. Oct 2020, 08:26 |
#1439
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Pamazām Tesla Model 3 uz ES sāk piegādāt no Ķīnas rūpnīcas. Tur ražotajam Model 3 facelift modelim būs atšķirīga sastāva baterija, vs US ražotajai. Ķīnas baterijai nebūs kobalta un tai nebūs novērojama degradācija lādējot to pilnā apmērā (līdz šim Tesla savos manuāļos ieteica nelādēt 100% un real life neatkarīgi testi uzrādīja ka optimālais ikdienas uzlādes apjoms ir līdz 70%).
Mediji jau dabūjuši testēt pirmos Audi e-tron GT, kam faktiski in kopēja platforma ar Taycan. Būs lētāka alternatīva Taycanam.
Instagram | Offline | | |
Labais1234567891 | 31. Oct 2020, 09:10 |
#1440
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Vakar ap deviņiem nometu drotu pie stūra ar atlikumu 179 km un piespraudu parasto originalo ladetaju. Pirms pusstundas biju paskatities cik pieladejies. Rādīja 388km.
Nav nemaz tik sudigi ar to 3kw ladetaju.[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 31 Oct 2020, 09:11:26 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|