Online
Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
AigarsV | 30. Oct 2020, 12:08 |
#1401
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Nu tad varbūt ir iespēja vēl 3 EUR mēnesī nooptimizēt [ Šo ziņu laboja AigarsV, 30 Oct 2020, 12:08:38 ] | Offline | | |
kb | 30. Oct 2020, 12:34 |
#1402
|
| Kopš: 02. Jan 2007
Ziņojumi: 199
Braucu ar: i3s / Lexus GS300
| Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt. | Offline | | |
Marex_FF6 | 30. Oct 2020, 12:42 |
#1403
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
30 Oct 2020, 12:05:56 @Nixx rakstīja:
Mana pārliecība ir, ka "izlīdzinātais" vnm ir par labu tirgotājam
Es biržai nesekoju līdzi, mana ikdiena nav pakārtota elektrības cenai
Šis biš atgādina:
- cik Tavējais ēd?
- nekad neesmu precīzi mērījis, bet kkas ap 6,45l/100km
Nepārproti, es Tevi nenosodu un nemēģinu mācīt dzīvot, vnk gribu saprast Tavu dzinuli rēķināt, stiept kabeli mājās (saprotu, ka durvis neveras ciet), lādēties na haļavu Spicē un iet kājām uz mājām (ja vien nedzīvo Panorāmā, bet tur diez vai kabeli stiepsi no saimniecības telpas) utt.
Man ir sava veida EV pieredze (e-trons, piekrītu, bezjēdzīga investīcija) un mana pārliecība ir, ka visi EV lietotāji iedalās 2 lielās grupās - for fun un kapeiku pi%^&. Abiem ir skaidri motīvi un es saprotu abas šīs grupas. Es personīgi uzskatu, ka mūsu apstākļiem piemērotākie ir mazie aparāti (i3, zoja utt), tie sniedz patiesu ekonomiju un pilda funkciju... vai tur ir fun efekts? Neesmu pārliecināts... vrb pirmās pāris dienas. Tesla 3 un uz augšu jau tomēr pieder pie fun grupas un ekonomija tur tomēr spēlē mazāku lomu... Nenoliegšu, ir bijusi nepārvarama vēlme nopirkt X... attur viena lieta - auto par 100k bez servisa centra baltijā? Nu nē.... lai cik visi stāstītu ka tur tak nekas nevar notikt un nevienam nekas nenotiek... jeibogu neticu... īsti neesmu ar mieru būt tas viens no 10000, kam nobirs kkas un būs jādomā par transportēšanu uz sviedriju vai kur citur. Palietots 3 modelītis varētu būt tas ar ko eksperimentēt, bet kā jau minēju, tad for fun, nevis ekonomijai... gan jau piermo nedēļu pasekotu līdzi tam cik aiziet lādēšanai, bet ar to arī viss beigtos un autiņš paliktu par vnk ikdienas pārvietotāju... | Offline | | |
Valcha | 30. Oct 2020, 13:23 |
#1404
|
| Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| Papētīju šodien to Tesla Model 3 , nu nez nez Amerikāņu Žigulis ar Ipad kā taksistam pa vidu pa 50k - paldies noteikti nē | Offline | | |
Labais1234567891 | 30. Oct 2020, 13:30 |
#1405
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.
Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.
Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.
| Offline | | |
HiJaCKeR | 30. Oct 2020, 13:57 |
#1406
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
29 Oct 2020, 18:54:52 @Nixx rakstīja:
29 Oct 2020, 13:16:42 @sys9291 rakstīja:
nedaudz par VW ID3.
PAvizinājos ar doto aparātu - iespaidi interesanti it sevišķi bremzes - pedālis netipiski mīksts, ar lielāku gājienu. Ir pie kā pierast. Dinamika man likās pat ļoti OK.
Pārdomas radīja uzlāde. Intereses pēc pievienojām ar komplektā esošo lādētāju pie rozetes. Lādējot 12 stundas auto akumulatora kapacitāte pieauga par 19% (akumulatora kopējā 58KWh) - no tīkla aizgāja drusku virs 20KWh... tā kā viela pārdomām...
10 A ir 2200 - 2300 W
X
12 h = 26 kWh. Teorētiski
Praksē paņēma 20 Kwh, aķī iedzina 12 Kwh
Pazuda 8 kWh / 12 h = 650 W
Mans (mby sTūlPais) minējums. VW ir viena ātruma bačas sagatavošanas sys, kas nereaģē uz pieslēguma parametriem, bet tikai uz lādēšanas faktu. T.i. fofig, vai 100 kW DC vai 2 kW AC, dzesē, silda, apskalo, ventilē, ucinā to aķīti vienādīgi
No 11 kW walbokša tos pašus 12 kW varētu iepūst 1 h un 10 min. Tad zudumi būtu ~ 700 wati. Kas sataisa 5,5 %
Atkārtošu, tas tikai mans minējums, atšķirībā no rīta sesijas neapvainošos, ja par šo sāks vemt
29 Oct 2020, 17:18:07 @Instigater rakstīja:
Nez ar ko uz vada līdzi nākošais 10A relejs efektīvitātes ziņā ir sliktāks par 16A releju pieskrūvētu pie sienas?
10 A pie 220 V 1F = 2.200 W
16 A pie 380 V 3F = 11.000 W
"Tikai" 5 x
3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W
"Tikai" 2,8 x
P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 30 Oct 2020, 13:59:48 ] | Offline | | |
Labais1234567891 | 30. Oct 2020, 14:01 |
#1407
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
|
30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Oct 2020, 18:54:52 @Nixx rakstīja:
29 Oct 2020, 13:16:42 @sys9291 rakstīja:
nedaudz par VW ID3.
PAvizinājos ar doto aparātu - iespaidi interesanti it sevišķi bremzes - pedālis netipiski mīksts, ar lielāku gājienu. Ir pie kā pierast. Dinamika man likās pat ļoti OK.
Pārdomas radīja uzlāde. Intereses pēc pievienojām ar komplektā esošo lādētāju pie rozetes. Lādējot 12 stundas auto akumulatora kapacitāte pieauga par 19% (akumulatora kopējā 58KWh) - no tīkla aizgāja drusku virs 20KWh... tā kā viela pārdomām...
10 A ir 2200 - 2300 W
X
12 h = 26 kWh. Teorētiski
Praksē paņēma 20 Kwh, aķī iedzina 12 Kwh
Pazuda 8 kWh / 12 h = 650 W
Mans (mby sTūlPais) minējums. VW ir viena ātruma bačas sagatavošanas sys, kas nereaģē uz pieslēguma parametriem, bet tikai uz lādēšanas faktu. T.i. fofig, vai 100 kW DC vai 2 kW AC, dzesē, silda, apskalo, ventilē, ucinā to aķīti vienādīgi
No 11 kW walbokša tos pašus 12 kW varētu iepūst 1 h un 10 min. Tad zudumi būtu ~ 700 wati. Kas sataisa 5,5 %
Atkārtošu, tas tikai mans minējums, atšķirībā no rīta sesijas neapvainošos, ja par šo sāks vemt
29 Oct 2020, 17:18:07 @Instigater rakstīja:
Nez ar ko uz vada līdzi nākošais 10A relejs efektīvitātes ziņā ir sliktāks par 16A releju pieskrūvētu pie sienas?
10 A pie 220 V 1F = 2.200 W
16 A pie 380 V 3F = 11.000 W
"Tikai" 5 x
3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W
"Tikai" 2,8 x
P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā
| Offline | | |
Modrs | 30. Oct 2020, 14:07 |
#1408
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
30 Oct 2020, 13:30:35 @Labais1234567891 rakstīja:
Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.
Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.
Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.
Par kaspiču piekrītu.
Bet klau, tu neseksīgais celtniek ar pliko plesi - kā tu tiki pie teslas? | Offline | | |
|
Labais1234567891 | 30. Oct 2020, 14:11 |
#1409
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Hijacker.
Ūdens plūst. Un elektrība arī plūst. Kad aizgriež krānu, tad dārza šļūtene drusku piepampst.
Kā Tev šķiet, kad izslēdz gaismu, tad vadi arī piepampst? | Offline | | |
Labais1234567891 | 30. Oct 2020, 14:12 |
#1410
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
|
30 Oct 2020, 14:07:21 @Modrs rakstīja:
30 Oct 2020, 13:30:35 @Labais1234567891 rakstīja:
Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.
Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.
Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.
Par kaspiču piekrītu.
Bet klau, tu neseksīgais celtniek ar pliko plesi - kā tu tiki pie teslas?
Internetā Tu drīksti būt kas vien vēlies. | Offline | | |
Oke | 30. Oct 2020, 14:12 |
#1411
|
| Kopš: 10. Apr 2020
Ziņojumi: 562
Braucu ar:
| Te jau ar sirdi var aiziet lasot fāžu ekspertus | Offline | | |
RS7 | 30. Oct 2020, 14:13 |
#1412
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
30 Oct 2020, 14:07:21 @Modrs rakstīja:
30 Oct 2020, 13:30:35 @Labais1234567891 rakstīja:
Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.
Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.
Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.
Par kaspiču piekrītu.
Bet klau, tu neseksīgais celtniek ar pliko plesi - kā tu tiki pie teslas?
https://m.youtube.com/watch?v=nI659xeT5AY | Offline | | |
Vekio | 30. Oct 2020, 14:25 |
#1413
|
| Kopš: 20. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: elektroauto
|
30 Oct 2020, 12:34:26 @kb rakstīja:
Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt.
Labums no Wallbox ir tajā, ka praktiski viņos visos ir iebūvēta līdzstrāvas noplūdes aizsardzība (aka RCCB Type2), kura pati par sevi vien var maksāt pat dažus simtus eur (arī tādēl Wallbox cena ir sākot no 400-600eur).
Tas tā, lai 400V līdzstrāva "neuzšauj" pa visām elektro ierīcēm savā un kaimiņa mājā | Offline | | |
XK220 | 30. Oct 2020, 14:33 |
#1414
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
29 Oct 2020, 10:16:13 @Pufaix rakstīja:
ssā dažiem vecajiem leaf raksta, ka ir 30kwh bača, bet cik zinu viņa nāca sākot no ~15ā gada
Leaf
Leaf2
Tie ir feikie sludinājumi, vienu es pirku sievai, kuru viņa pārdeva. | Offline | | |
cipargalva | 30. Oct 2020, 14:41 |
#1415
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6622
Braucu ar: quattro
|
30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:
3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W
| Offline | | |
HiJaCKeR | 30. Oct 2020, 15:15 |
#1416
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
30 Oct 2020, 14:16:24 @Nixx rakstīja:
30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:
3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W
"Tikai" 2,8 x
P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā
Sēdies - 2
Tu man tur bruki virsū ar to brežņevlaiku grāmateli ?
Būtu īstais brīdis to palasīt
P = √3 × pf × I × V
1,73 X 1 X 16 X 400 = ???
.
.
.
!!! 11 kW
jā, man feils, atšķīru grāmatiņu, tā arī ir 3F sistēmā, jāņem līnijas spriegums, fak
P.S. kā var atcerēties kaut ko par to grāmatiņu [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 30 Oct 2020, 15:26:14 ] | Offline | | |
|
F50 | 30. Oct 2020, 15:30 |
#1417
|
| Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
Benzīntesla | Offline | | |
Damn | 30. Oct 2020, 16:08 |
#1418
|
| Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
|
30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:
P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā
Aha, šas
Varbūt uz papīra vai kādās īpaši kvalitatīvās līnijās. Lielākoties manīts 216-221
Vismaz man šobrīd skatoties 214.7 - 219.3 (atkariba no fāzes) [ Šo ziņu laboja Damn, 30 Oct 2020, 16:12:46 ] | Offline | | |
Damn | 30. Oct 2020, 16:16 |
#1419
|
| Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
| Ceļu infrastruktūrai arī jābūt atbilstošā līmenī, imo. | Offline | | |
foobar | 30. Oct 2020, 16:28 |
#1420
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Domā žigulim nevar ielikt kompi ar ūdens dzesi un 8 kameras? Tik sūdīgs jau viņš nemaz nav
Jebkurā gadījumā, lai viņam veicas. Tirgu jau viņam ir sanācis uzšūpot (visi taisa EV). | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|