Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
AigarsV
30. Oct 2020, 12:08 #1401

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Nu tad varbūt ir iespēja vēl 3 EUR mēnesī nooptimizēt

[ Šo ziņu laboja AigarsV, 30 Oct 2020, 12:08:38 ]

Offline
kb
30. Oct 2020, 12:34 #1402

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt.
Offline
Marex_FF6
30. Oct 2020, 12:42 #1403

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


30 Oct 2020, 12:05:56 @Nixx rakstīja:
Mana pārliecība ir, ka "izlīdzinātais" vnm ir par labu tirgotājam

Es biržai nesekoju līdzi, mana ikdiena nav pakārtota elektrības cenai


Šis biš atgādina:
- cik Tavējais ēd?
- nekad neesmu precīzi mērījis, bet kkas ap 6,45l/100km

Nepārproti, es Tevi nenosodu un nemēģinu mācīt dzīvot, vnk gribu saprast Tavu dzinuli rēķināt, stiept kabeli mājās (saprotu, ka durvis neveras ciet), lādēties na haļavu Spicē un iet kājām uz mājām (ja vien nedzīvo Panorāmā, bet tur diez vai kabeli stiepsi no saimniecības telpas) utt.

Man ir sava veida EV pieredze (e-trons, piekrītu, bezjēdzīga investīcija) un mana pārliecība ir, ka visi EV lietotāji iedalās 2 lielās grupās - for fun un kapeiku pi%^&. Abiem ir skaidri motīvi un es saprotu abas šīs grupas. Es personīgi uzskatu, ka mūsu apstākļiem piemērotākie ir mazie aparāti (i3, zoja utt), tie sniedz patiesu ekonomiju un pilda funkciju... vai tur ir fun efekts? Neesmu pārliecināts... vrb pirmās pāris dienas. Tesla 3 un uz augšu jau tomēr pieder pie fun grupas un ekonomija tur tomēr spēlē mazāku lomu... Nenoliegšu, ir bijusi nepārvarama vēlme nopirkt X... attur viena lieta - auto par 100k bez servisa centra baltijā? Nu nē.... lai cik visi stāstītu ka tur tak nekas nevar notikt un nevienam nekas nenotiek... jeibogu neticu... īsti neesmu ar mieru būt tas viens no 10000, kam nobirs kkas un būs jādomā par transportēšanu uz sviedriju vai kur citur. Palietots 3 modelītis varētu būt tas ar ko eksperimentēt, bet kā jau minēju, tad for fun, nevis ekonomijai... gan jau piermo nedēļu pasekotu līdzi tam cik aiziet lādēšanai, bet ar to arī viss beigtos un autiņš paliktu par vnk ikdienas pārvietotāju...
Offline
Valcha
30. Oct 2020, 13:23 #1404

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Papētīju šodien to Tesla Model 3 , nu nez nez Amerikāņu Žigulis ar Ipad kā taksistam pa vidu pa 50k - paldies noteikti nē
Offline
Labais1234567891
30. Oct 2020, 13:30 #1405

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.

Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.


Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.
Offline
HiJaCKeR
30. Oct 2020, 13:57 #1406

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


29 Oct 2020, 18:54:52 @Nixx rakstīja:

29 Oct 2020, 13:16:42 @sys9291 rakstīja:
nedaudz par VW ID3.
PAvizinājos ar doto aparātu - iespaidi interesanti it sevišķi bremzes - pedālis netipiski mīksts, ar lielāku gājienu. Ir pie kā pierast. Dinamika man likās pat ļoti OK.
Pārdomas radīja uzlāde. Intereses pēc pievienojām ar komplektā esošo lādētāju pie rozetes. Lādējot 12 stundas auto akumulatora kapacitāte pieauga par 19% (akumulatora kopējā 58KWh) - no tīkla aizgāja drusku virs 20KWh... tā kā viela pārdomām...


10 A ir 2200 - 2300 W
X
12 h = 26 kWh. Teorētiski
Praksē paņēma 20 Kwh, aķī iedzina 12 Kwh
Pazuda 8 kWh / 12 h = 650 W


Mans (mby sTūlPais) minējums. VW ir viena ātruma bačas sagatavošanas sys, kas nereaģē uz pieslēguma parametriem, bet tikai uz lādēšanas faktu. T.i. fofig, vai 100 kW DC vai 2 kW AC, dzesē, silda, apskalo, ventilē, ucinā to aķīti vienādīgi

No 11 kW walbokša tos pašus 12 kW varētu iepūst 1 h un 10 min. Tad zudumi būtu ~ 700 wati. Kas sataisa 5,5 %


Atkārtošu, tas tikai mans minējums, atšķirībā no rīta sesijas neapvainošos, ja par šo sāks vemt



29 Oct 2020, 17:18:07 @Instigater rakstīja:
Nez ar ko uz vada līdzi nākošais 10A relejs efektīvitātes ziņā ir sliktāks par 16A releju pieskrūvētu pie sienas?


10 A pie 220 V 1F = 2.200 W
16 A pie 380 V 3F = 11.000 W

"Tikai" 5 x


3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W

"Tikai" 2,8 x

P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 30 Oct 2020, 13:59:48 ]

Offline
Labais1234567891
30. Oct 2020, 14:01 #1407

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:

29 Oct 2020, 18:54:52 @Nixx rakstīja:

29 Oct 2020, 13:16:42 @sys9291 rakstīja:
nedaudz par VW ID3.
PAvizinājos ar doto aparātu - iespaidi interesanti it sevišķi bremzes - pedālis netipiski mīksts, ar lielāku gājienu. Ir pie kā pierast. Dinamika man likās pat ļoti OK.
Pārdomas radīja uzlāde. Intereses pēc pievienojām ar komplektā esošo lādētāju pie rozetes. Lādējot 12 stundas auto akumulatora kapacitāte pieauga par 19% (akumulatora kopējā 58KWh) - no tīkla aizgāja drusku virs 20KWh... tā kā viela pārdomām...


10 A ir 2200 - 2300 W
X
12 h = 26 kWh. Teorētiski
Praksē paņēma 20 Kwh, aķī iedzina 12 Kwh
Pazuda 8 kWh / 12 h = 650 W


Mans (mby sTūlPais) minējums. VW ir viena ātruma bačas sagatavošanas sys, kas nereaģē uz pieslēguma parametriem, bet tikai uz lādēšanas faktu. T.i. fofig, vai 100 kW DC vai 2 kW AC, dzesē, silda, apskalo, ventilē, ucinā to aķīti vienādīgi

No 11 kW walbokša tos pašus 12 kW varētu iepūst 1 h un 10 min. Tad zudumi būtu ~ 700 wati. Kas sataisa 5,5 %


Atkārtošu, tas tikai mans minējums, atšķirībā no rīta sesijas neapvainošos, ja par šo sāks vemt



29 Oct 2020, 17:18:07 @Instigater rakstīja:
Nez ar ko uz vada līdzi nākošais 10A relejs efektīvitātes ziņā ir sliktāks par 16A releju pieskrūvētu pie sienas?


10 A pie 220 V 1F = 2.200 W
16 A pie 380 V 3F = 11.000 W

"Tikai" 5 x


3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W

"Tikai" 2,8 x

P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā


Offline
Modrs
30. Oct 2020, 14:07 #1408

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


30 Oct 2020, 13:30:35 @Labais1234567891 rakstīja:
Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.

Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.


Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.



Par kaspiču piekrītu.

Bet klau, tu neseksīgais celtniek ar pliko plesi - kā tu tiki pie teslas?
Offline
Labais1234567891
30. Oct 2020, 14:11 #1409

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Hijacker.

Ūdens plūst. Un elektrība arī plūst. Kad aizgriež krānu, tad dārza šļūtene drusku piepampst.

Kā Tev šķiet, kad izslēdz gaismu, tad vadi arī piepampst?
Offline
Labais1234567891
30. Oct 2020, 14:12 #1410

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


30 Oct 2020, 14:07:21 @Modrs rakstīja:

30 Oct 2020, 13:30:35 @Labais1234567891 rakstīja:
Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.

Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.


Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.



Par kaspiču piekrītu.

Bet klau, tu neseksīgais celtniek ar pliko plesi - kā tu tiki pie teslas?


Internetā Tu drīksti būt kas vien vēlies.
Offline
Oke
30. Oct 2020, 14:12 #1411

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

Te jau ar sirdi var aiziet lasot fāžu ekspertus
Offline
RS7
30. Oct 2020, 14:13 #1412

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


30 Oct 2020, 14:07:21 @Modrs rakstīja:

30 Oct 2020, 13:30:35 @Labais1234567891 rakstīja:
Demences māktais lodāmurs savā topikā cenšas signalizēt - māku vadus un apakšstacijas.

Jebaķ kāds EV eksperts. cerams drīz no N53 pārkvalificēsies un beidzot LV būs Tesla serviss, moška tad beidzot ziepes varēs atļauties.


Šodien biju līdz Valmierai aizšāvis, panēsājot pa pilsētu utt.. Bača OK. Atbraucu mājas ar 250 km atlikumu.



Par kaspiču piekrītu.

Bet klau, tu neseksīgais celtniek ar pliko plesi - kā tu tiki pie teslas?


https://m.youtube.com/watch?v=nI659xeT5AY
Offline
Vekio
30. Oct 2020, 14:25 #1413

Kopš: 20. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 314

Braucu ar: elektroauto


30 Oct 2020, 12:34:26 @kb rakstīja:
Klau, kāds tieši ir labums no Wallbox? Saprotu, ka smuki. Bet vai Wallbox dod kādu uzlabojumu tieši no elektrisko parametru viedokļa?
Man pagalma stūrī pagaidām bez pielietojuma nīkst kabelis ar 3F 380V rozeti ar pieciem kontaktiem, uz rozetes rakstīts 32A, mājai ievaddrošinātājs 25A, Sadales tīklam pieslēgums S2 ar 20A 3F. Gribu hipotētiski saprast, kas vēl būtu vajadzīgs, lai elektroauto varētu ērti lādēt.

Labums no Wallbox ir tajā, ka praktiski viņos visos ir iebūvēta līdzstrāvas noplūdes aizsardzība (aka RCCB Type2), kura pati par sevi vien var maksāt pat dažus simtus eur (arī tādēl Wallbox cena ir sākot no 400-600eur).
Tas tā, lai 400V līdzstrāva "neuzšauj" pa visām elektro ierīcēm savā un kaimiņa mājā
Offline
XK220
30. Oct 2020, 14:33 #1414

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


29 Oct 2020, 10:16:13 @Pufaix rakstīja:
ssā dažiem vecajiem leaf raksta, ka ir 30kwh bača, bet cik zinu viņa nāca sākot no ~15ā gada

Leaf

Leaf2

Tie ir feikie sludinājumi, vienu es pirku sievai, kuru viņa pārdeva.
Offline
cipargalva
30. Oct 2020, 14:41 #1415

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro


30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:
3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W

Offline
HiJaCKeR
30. Oct 2020, 15:15 #1416

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


30 Oct 2020, 14:16:24 @Nixx rakstīja:

30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:

3F 16A x 220V x sqrt3 = 6.090 W
3F 16A x 380V = 6.080 W

"Tikai" 2,8 x

P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā


Sēdies - 2

Tu man tur bruki virsū ar to brežņevlaiku grāmateli ?
Būtu īstais brīdis to palasīt

P = √3 × pf × I × V

1,73 X 1 X 16 X 400 = ???
.
.
.


!!! 11 kW

jā, man feils, atšķīru grāmatiņu, tā arī ir 3F sistēmā, jāņem līnijas spriegums, fak

P.S. kā var atcerēties kaut ko par to grāmatiņu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 30 Oct 2020, 15:26:14 ]

Offline
F50
30. Oct 2020, 15:30 #1417

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu



Benzīntesla
Offline
Damn
30. Oct 2020, 16:08 #1418

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


30 Oct 2020, 13:57:41 @HiJaCKeR rakstīja:

P.S. rozetēs jau ir sen 230 V nu bet tas tā


Aha, šas
Varbūt uz papīra vai kādās īpaši kvalitatīvās līnijās. Lielākoties manīts 216-221

Vismaz man šobrīd skatoties 214.7 - 219.3 (atkariba no fāzes)

[ Šo ziņu laboja Damn, 30 Oct 2020, 16:12:46 ]

Offline
Damn
30. Oct 2020, 16:16 #1419

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Ceļu infrastruktūrai arī jābūt atbilstošā līmenī, imo.
Offline
foobar
30. Oct 2020, 16:28 #1420

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

Domā žigulim nevar ielikt kompi ar ūdens dzesi un 8 kameras? Tik sūdīgs jau viņš nemaz nav

Jebkurā gadījumā, lai viņam veicas. Tirgu jau viņam ir sanācis uzšūpot (visi taisa EV).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo