Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
jurists
04. May 2022, 18:00 #1401

Kopš: 27. Sep 2010

Ziņojumi: 535

Braucu ar:

Tas 2.3 sevi arī attaisno- respektīvi, iet arī labāk par to pašu 2.0 vai 1.9 tdi?
Offline
RaL
04. May 2022, 18:25 #1402

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: kruīzu

Man bija švakākā 150zs versija. Brauca diezgan labi, vismaz tiem laikiem tā likās noteikti labāk par standarta 2.0 un 1.9tdi
Skaņa arī patīkama.
Ja tagad būtu kaut kas tāds jāpērk, tad primari skatītos uz 2.3

[ Šo ziņu laboja RaL, 04 May 2022, 18:26:30 ]

Offline
Rudzins
04. May 2022, 20:23 #1403

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2449

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu


04 May 2022, 17:46:05 @RaL rakstīja:

04 May 2022, 17:30:02 @jurists rakstīja:
VW Golf 4 2.3l 4motion
Ir braucams un uzturams budžetnieks?

2.3 motoriem tiem laikiem bija dārgas spoles/svecvadi, jo ir sakauseti visi 5 kopā, līdz ar to majnas kā viena detaļa. Ja nekļūdos, tad maksāja 150-200eur jauni, lietoti pa lielam nebija atrodami, vai tik pat slikti.


+

Čomam patsmit gadus atpakaļ bija vw bora ar 2.3, toreiz atceros ka svečvadus arī bija jāmaina, maksāja gan kosmosu, gan maiņa bija diezgan liela pi*anās. Savādāk viss ok, Ventspils vietējos 'drag race' vilka laukā 1.9d golfus
Offline
Deivid
06. Feb 2023, 12:37 #1404

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ir kādi ieteikumi VW elektriķim kurš varētu paņemt auto šonedēļ/nākamnedēļ ?

2012g Sharans:
- aizmugurējās durvis no iekšas nevar atvērt. Child lock visu laiku ieslēgts. Kļūda uz motoru
- sākumā dažādos laikos uz brīdi izslēdzās/restartējā radio, bet nu jau ir brīži kad arī viss panelis uz brīdi uztaisa eglīti un restartējas. Droši vien šo defektu atrast bus nereali kamēr nav lidz galam nomiris ceļā malā, bet nu mazums ir kāds talantīgs VW pārzinējs

P.s Tirgoju labu Sharanu
Offline
jbrz
06. Feb 2023, 15:05 #1405

Kopš: 08. Apr 2019

Ziņojumi: 43

Braucu ar:


06 Feb 2023, 12:37:13 @Deivid rakstīja:
Ir kādi ieteikumi VW elektriķim kurš varētu paņemt auto šonedēļ/nākamnedēļ ?

2012g Sharans:
- aizmugurējās durvis no iekšas nevar atvērt. Child lock visu laiku ieslēgts. Kļūda uz motoru
- sākumā dažādos laikos uz brīdi izslēdzās/restartējā radio, bet nu jau ir brīži kad arī viss panelis uz brīdi uztaisa eglīti un restartējas. Droši vien šo defektu atrast bus nereali kamēr nav lidz galam nomiris ceļā malā, bet nu mazums ir kāds talantīgs VW pārzinējs

P.s Tirgoju labu Sharanu


Izklausās kāds bloks(i) būs nopeldējušies
Lūka? drenāžas tīrītas?
Vai arī vadi kku papuvuši...

Variants gaidīt pavasari un cerēt, ka izžūs

:_perekupas:

Offline
Deivid
06. Feb 2023, 15:43 #1406

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Es par to pašu domāju, drenāžas kārtīgi nav tīritas un prasot dažiem servisiem ieguvu kurvīti, neskaršoties tai klāt. Čakars pret nopelnīto nav tā vērts.

Pats pirms ziemas atvēru, satīriju kam tiku klāt un pēc tam knapi ciet dabūju.
Offline
Atizz
28. Jul 2023, 13:25 #1407

Kopš: 03. Jan 2010

Ziņojumi: 307

Braucu ar: e91

Jautājums par VW Golf 7 ( 2018 ) 1.6TDI ar DSG kārbu. Ir kādas izteikti vājās vietas šīm auto, vik zinu EGR. Kārba un citas lietas? Reāli pēc pieredzes

[ Šo ziņu laboja Atizz, 28 Jul 2023, 13:40:02 ]

Offline
Zigmars
28. Jul 2023, 14:56 #1408

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 431

Braucu ar:

Sprauslas un kārba
Offline
zetech
28. Jul 2023, 20:19 #1409

Kopš: 26. Nov 2004

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


06 Feb 2023, 12:37:13 @Deivid rakstīja:
Ir kādi ieteikumi VW elektriķim kurš varētu paņemt auto šonedēļ/nākamnedēļ ?

2012g Sharans:
- aizmugurējās durvis no iekšas nevar atvērt. Child lock visu laiku ieslēgts. Kļūda uz motoru
- sākumā dažādos laikos uz brīdi izslēdzās/restartējā radio, bet nu jau ir brīži kad arī viss panelis uz brīdi uztaisa eglīti un restartējas. Droši vien šo defektu atrast bus nereali kamēr nav lidz galam nomiris ceļā malā, bet nu mazums ir kāds talantīgs VW pārzinējs

P.s Tirgoju labu Sharanu

Risinājums viens. Pievienoties can-bus, un atslēgt pa vienam blokam(jāskatas kas atbild par durvīm bcm utt.) kamēr tīrs signāls. Un tad bloka maiņa un ja vajag kodēšana, bet durvīm diez vai jakodē izņemot komforta funkcijas.Vai jaatslēdz durvis no kopejās sistēmas un jaskatās kas notiek can sitēmā. Jo paneļa raustišanas ir saistīta ar nepareizu can darbību.
Offline
Kaross
28. Jul 2023, 20:22 #1410

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Jul 2023, 13:25:35 @Atizz rakstīja:
Jautājums par VW Golf 7 ( 2018 ) 1.6TDI ar DSG kārbu. Ir kādas izteikti vājās vietas šīm auto, vik zinu EGR. Kārba un citas lietas? Reāli pēc pieredzes


Sprauslas, EGR, kārbas vadības bloks/kārba. Pavecākiem modeļiem arī vadi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Deivid
28. Jul 2023, 20:54 #1411

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


28 Jul 2023, 20:19:51 @zetech rakstīja:
Risinājums viens. Pievienoties can-bus, un atslēgt pa vienam blokam(jāskatas kas atbild par durvīm bcm utt.) kamēr tīrs signāls. Un tad bloka maiņa un ja vajag kodēšana, bet durvīm diez vai jakodē izņemot komforta funkcijas.Vai jaatslēdz durvis no kopejās sistēmas un jaskatās kas notiek can sitēmā. Jo paneļa raustišanas ir saistīta ar nepareizu can darbību.


Es jau pārdevu.
Problēmas palielam pazuda pašas no sevis.
Vienu dienu korķī spaidīju child lock pogu un nostrādāja.

Otru gļuku pieķēru ka tas notiek tikai agresīvāk ieliekot piektajā. Ja mierīgi slēdz, nekas nenotiek, bet ja no sirds pārslēdzās uz piekto varēja panākt visādus efektus - izslēdzas radio vai panelis vai pat noslāpst auto un pazūd stūres pastiprinātājs, kas bija īpaši jauki līkumos, bet nu kā sākās, tā arī pats no sevis viss pazuda.
Offline
Converse
29. Jul 2023, 13:25 #1412

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: Golf VII


28 Jul 2023, 20:22:40 @Kaross rakstīja:

28 Jul 2023, 13:25:35 @Atizz rakstīja:
Jautājums par VW Golf 7 ( 2018 ) 1.6TDI ar DSG kārbu. Ir kādas izteikti vājās vietas šīm auto, vik zinu EGR. Kārba un citas lietas? Reāli pēc pieredzes


Sprauslas, EGR, kārbas vadības bloks/kārba. Pavecākiem modeļiem arī vadi.


Tas uzskaitītais skaitās regulāras problēmas? Nobraucu kādus 70t+ km ar 14.gada 7.golfu un NEKO no iepriekš minētā neremontēju - taisnības labad, pirms es nopirku (ap 160t km odometrā) bija sajūgi vai/un spararats DSG mainīts (vairs precīzi neatceros) - sasniedzot 230t+ km faktiski tikai eļļas, filtri, bremžu diski/kluči, dažas bukses, kaut kāda kondicioniera truba.
Cik saprotu, vēl jau DSG kārbas arī atšķiras un nezinu vai 14. un 18.gada golf 7 nav kaut kas būtiski sliktāks ar laiku kļuvis (parasti gan tieši izķer "bērnu slimības".

No manas puses te varētu būt jautājums, vai ir būtiska atšķirība starp 1.6 un 2.0 dīzeļgolfiem (tieši motoru izturības ziņā) ap 18./20.gadu?

[ Šo ziņu laboja Converse, 29 Jul 2023, 13:29:43 ]

Offline
Samsasi
29. Jul 2023, 13:44 #1413

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4665

Braucu ar:

Man gan liekas ka visas tas uzskaititas problemas ir jebkuram dizelim ar milzigu noskrejienu un stulbu saimnieku.
Offline
cipargalva
31. Jul 2023, 14:59 #1414

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6632

Braucu ar: quattro

Jā, tās ir nobrauktu lūžņu problēmas.
Līdz 200k km būtiskas atšķirības motoru izturībā nav. Esmu pāris 2.0 nobraucis no nulles līdz augstāk minētajam skaitlim bez jebkādiem remontiem. Paziņam ir 1.6 ar nu jau 200k odometrā - arī 0 problēmu.
Silti ieteiktu tomēr skatīties uz 2.0, jo degvielas patēriņš praktiski identisks, taču braukt krietni patīkamāk. Nu, un vēl tāds sīkums, ka 2.0 jau nāk dsg ar slapjo sajūgu (DQ250 vai DQ381).
Offline
gacciZm
31. Jul 2023, 20:31 #1415

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 504

Braucu ar: 314

Meklēju 2.0 tdi dzinēju ar kodu DEZB vai DEZD
No 2020.->
Offline
GTs-
02. Aug 2023, 00:14 #1416

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 715

Braucu ar:

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bdfhmk.html


Netērējiet laiku, miskaste. Vnz MK3335
Offline
BigBear
05. Sep 2023, 11:44 #1417

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1876

Braucu ar: Glanci

Sakiet, kuru vag dzinēju labāk izvēlēties 1.9tdi vai 2.0tdi ap 2008 gadu?
Offline
Kaross
05. Sep 2023, 16:00 #1418

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nav lielas starpības, abi būs nobraukti. Es meklētu neatkarīgi no dzinēja vismazāk nobraukto, nevis koncentrētos uz dzinēja īpatnībām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DK
04. Jan 2024, 15:43 #1419

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:

Nav gluži atbilstoši tēmai.
Jaunais Tiguan, bet domāju, ka visiem VW līdzīgi. Kāds ir vairāk patestējis pieejamos braukšanas režīmus (eco, normal, comfort, sport)? Pēc apraksta viss skaidrs, bet varbūt, kāds var padalīties ar personīgo pieredzi?! Vai, piemēram, eco režīmā patēriņš reāli ir mazāks par sport vai normal? Comfort, it kā, iesaka gariem braucieniem, piemēram, pa bāni.
Šajā gadījumā neinteresē ietaupīt pāris mililitrus degvielas, bet vairāk šo režīmu lietderīgums un tas vai starp šiem režīmiem jūtama reāla starpība patēriņā.
Offline
Samsasi
04. Jan 2024, 19:48 #1420

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4665

Braucu ar:

Cik kojotam noverots, tad sport vnk izgriež motoru vairāk. Nedomaju ka vag ir kas savadāks... Reāli varbut pirmas dienas paspelesies, pec tam aizmirsīsi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo