Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
uldens1
16. Jan 2020, 18:42 #141

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


16 Jan 2020, 14:34:45 @DM-101 rakstīja:
jaa, budzeta/videejaa segmentaa DE u.c. attistiitajaas velastiis pastiprinaati meegjina tikt valjaa no diizeljiem ieprieksmineeto probleemu deelj.

videjie nobraukumi gadaa + veertiibas kritums attieciigi - straujaaks;
probleemas ar DPF un kjeedeem pie 200.000km;
lokaalie ierobezhojumi un diizeljgeitas atbalsis, ko pastiprina pasvaldiibu ciinja par aizliegumiem, diileru trade-in.

benziiniem nav ierobezhojumu; nav probleemu ar kjeedeem, nav prbleemu ar DPF.
Pateerinji [maucot pa baani] ljoti tuvu diizeljiem. kaapeec vispaar izveeleties diizeli [pirkt]?

bet, luudzu, necentieties sakaut ar pieredzi. tas sen vairs nav interesanti.
ok,bet iedomājies ka tagad visi dīzeļbemw tiek nomainīti pret benzīniem,n43,n53.Kurš viņus varēs saremontēt nemainot visu pēc kārtas??Pat dileri nejēdz viņus,jēga no tāda bmw kas itkā ir kruts bet servisa nav.Un tas ir mega feils no bmw puses pārdot auto un tālāk pohuj,lai klients mokās kā grib
Offline
Modrs
16. Jan 2020, 18:50 #142

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10357

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


15 Jan 2020, 22:00:38 @smudo rakstīja:

15 Jan 2020, 20:41:31 @sys9291 rakstīja:

15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?

Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu...


EURO 6 VAGiem nu jau vis notiek ari stavot uz vietas bet optimali esot 2300-2500rpm videji liela slodze.


Darbā ir 5 gadus vecs peugeot boxer 2,2 HDI buss. tāfelē 98k km. Pārsvarā īsie gabali. Šad tad šis izdomā tīrīties, bet ir radusies tāda sajūta, ka kompis vadās tikai no pretspiediena un lai motoram būtu vismaz 20 grādi temperatūra. Ir bijuši gadījumi, ka ziemā aukstu motoru iedarbinot un nobraucot aptuveni 3km jau sāk dedzināt. Pat tad, ja degviela bākā ir ļoti maz. Motors miegains, asa skaņa (bet arī ne vienmēr) un smird pēc degoša butumena/gumijas. Man jau par ieradumu ir pēc brauciena noparkoties un attaisīt durvis un apostīt gaisu, pirms slāpēju nost motoru. Domāju, ka nekas veselīgs tas nav ne turbīnai, ne motora galvai un virzuļiem. garantēts piedegums laikam ir mazākais tur
Garākos braucienos kārtīgi atvelku, tad laikam ir vislielākā spiedienu starpība DPFā un var sākties dedzināšana, ja tas nepieciešams.

Stulbākais ir tas, ka, piemēram, Volvo H sērijas traktoriem ir pat speciāla poga kvēpu dedzināšanai vai tieši nedzenināšanai, nemaz nerunājot par paziņojumu panelī un aizliegumu noslāpēt. Bet vieglajiem nu nekā, tikai uz čuju var saprast notiekošo
Offline
edzhaans
16. Jan 2020, 20:01 #143

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


16 Jan 2020, 14:34:45 @DM-101 rakstīja:

benziiniem nav ierobezhojumu; nav probleemu ar kjeedeem, nav prbleemu ar DPF.
Pateerinji [maucot pa baani] ljoti tuvu diizeljiem. kaapeec vispaar izveeleties diizeli [pirkt]?


Lēts, pizdjīts soļķis.
Benzīns būtu pieejamāks pa kreiso, brauktu visi ar benzīnu.
Kreiso kannu esmu nopircis vienreiz mūžā pa 70 vai cik tur santīmiem. Tā bija pēdējā un vienīgā reize, pārsvarā visi tik apkārt dīzeli piedāvāja.
Nu, vismaz, te, Latvijā
Offline
uldens1
16. Jan 2020, 20:18 #144

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


16 Jan 2020, 19:13:18 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2020, 18:42:56 @uldens1 rakstīja:

16 Jan 2020, 14:34:45 @DM-101 rakstīja:
jaa, budzeta/videejaa segmentaa DE u.c. attistiitajaas velastiis pastiprinaati meegjina tikt valjaa no diizeljiem ieprieksmineeto probleemu deelj.

videjie nobraukumi gadaa + veertiibas kritums attieciigi - straujaaks;
probleemas ar DPF un kjeedeem pie 200.000km;
lokaalie ierobezhojumi un diizeljgeitas atbalsis, ko pastiprina pasvaldiibu ciinja par aizliegumiem, diileru trade-in.

benziiniem nav ierobezhojumu; nav probleemu ar kjeedeem, nav prbleemu ar DPF.
Pateerinji [maucot pa baani] ljoti tuvu diizeljiem. kaapeec vispaar izveeleties diizeli [pirkt]?

bet, luudzu, necentieties sakaut ar pieredzi. tas sen vairs nav interesanti.
ok,bet iedomājies ka tagad visi dīzeļbemw tiek nomainīti pret benzīniem,n43,n53.Kurš viņus varēs saremontēt nemainot visu pēc kārtas??Pat dileri nejēdz viņus,jēga no tāda bmw kas itkā ir kruts bet servisa nav.Un tas ir mega feils no bmw puses pārdot auto un tālāk pohuj,lai klients mokās kā grib


piekriitu. butu auzas. jo BMW pusee lazhu netruukst. un es te domaaju teemu nevis ''viss ir slikti'', bet konkretas lietas, ko vareeetu dariit savaadaak.
iespeejams, ka tad BMW saspringtu.

veel cita teema, kas [atkal] nepatiks diizelju lietotaajiem. Es atljaujos apgalvot, ka 80..90% diizelju straadaa nenormaalos rezhiimos. taa fundamentaalaa atskjiriiba - ja benziinam ir neoptimaals degmaisiijums, iestaajas misfire. ir juutama djorga, momentaa ir ELM priborkaa, atrubiits cilindrs, utml.
diizelim - lielaaka vibraacija un pofig dim.
teema - sak, kursh diizelis ta nevibree...

diizeljus jau taapat nejedz remonteet. vnk - vlushii visu nost. EGR/flapus - visu, ko var.

p.s. par trade in - vienu briidi bija teema, ka arii E6 dirseljus nelaidiis lielajaas pilseetaas. Tajaa briidii BMW saaka mainjas programmu - garantijas dirseljus mainiija [ar kaut kaadu piemaksu] pret jauniem benziiniem. Shis pagaidaam ir pieklusis, bet - nav nekur pazudis.
Nu es ik pa laikam paskatos cik maksā e90 ar n43,bet tad saprotu ka sāksies problēmas un huj man te kāds pāķos viņu saremontēs,pašam tik daudz saprašanas par viņu nav.Tā ideja kas ielikta tajā motorā man patīk
Offline
HS
16. Jan 2020, 20:37 #145

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

Nu es ik pa laikam paskatos cik maksā e90 ar n43,bet tad saprotu ka sāksies problēmas un huj man te kāds pāķos viņu saremontēs,pašam tik daudz saprašanas par viņu nav.Tā ideja kas ielikta tajā motorā man patīk

a kur problēma swapam uz m54
Offline
uldens1
16. Jan 2020, 20:48 #146

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


16 Jan 2020, 20:37:15 @HS rakstīja:
Nu es ik pa laikam paskatos cik maksā e90 ar n43,bet tad saprotu ka sāksies problēmas un huj man te kāds pāķos viņu saremontēs,pašam tik daudz saprašanas par viņu nav.Tā ideja kas ielikta tajā motorā man patīk

a kur problēma swapam uz m54
naher man to benzīnkapsētu vajag
Offline
HS
16. Jan 2020, 20:52 #147

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

sludeklis atbilstosi topikam
Offline
e34
16. Jan 2020, 20:54 #148

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4016

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


16 Jan 2020, 18:50:06 @Modrs rakstīja:

15 Jan 2020, 22:00:38 @smudo rakstīja:

15 Jan 2020, 20:41:31 @sys9291 rakstīja:

15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?

Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu...


EURO 6 VAGiem nu jau vis notiek ari stavot uz vietas bet optimali esot 2300-2500rpm videji liela slodze.


D Bet vieglajiem nu nekā, tikai uz čuju var saprast notiekošo


Nekāds tur čujs.Vagiem stāvot uz vietas brīvgaitā paceļ apgriezienus (domāju,ka citiem ar) un redzami. To neievērot var tikai womanmens.
Offline
968-jk
16. Jan 2020, 21:01 #149

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem


16 Jan 2020, 20:52:43 @HS rakstīja:
sludeklis atbilstosi topikam

Kaspich, sazvani, sarunā strelku un iznes seju tam mudakam!
Offline
HiJaCKeR
16. Jan 2020, 21:16 #150

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Jan 2020, 20:52:43 @HS rakstīja:
sludeklis atbilstosi topikam

kā nevar būt dzinēja defekts, ja viss ir off
Offline
sys9291
16. Jan 2020, 21:19 #151

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Jan 2020, 20:54:38 @e34 rakstīja:

16 Jan 2020, 18:50:06 @Modrs rakstīja:

15 Jan 2020, 22:00:38 @smudo rakstīja:

15 Jan 2020, 20:41:31 @sys9291 rakstīja:

15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?

Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu...


EURO 6 VAGiem nu jau vis notiek ari stavot uz vietas bet optimali esot 2300-2500rpm videji liela slodze.


D Bet vieglajiem nu nekā, tikai uz čuju var saprast notiekošo


Nekāds tur čujs.Vagiem stāvot uz vietas brīvgaitā paceļ apgriezienus (domāju,ka citiem ar) un redzami. To neievērot var tikai womanmens.

Citrons Berlingo arī dedzina kad grib, pie maza braukšanas ātruma ieslēdz ventilatoru bet rpm neceļ un dedzina arī uz vietas uz nebēdu. Ja izslēdz dzeses ventilators pūš kādas 5 min... Nekādas dižās smakas nav, bet ir viens āķis - Cerīns (bāka uz 180K...)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 16 Jan 2020, 21:19:30 ]

Offline
Volvo60
16. Jan 2020, 21:24 #152

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:


16 Jan 2020, 20:52:43 @HS rakstīja:
sludeklis atbilstosi topikam


3.5 kosmoss, jega kadam pisties ja beigas nostasies cena kå ejošam.

Offline
JohnyB
16. Jan 2020, 21:30 #153

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:

vw 1.6 tdi kvepus dedzina pie noteikuma ka ir silts motors, bākā minimālais degvielas noteiktais daudzums, ja maz tad nededzina. paceļas apgriezieni uz 1000 tuksgaitā, gaitā sportisks tonis izpūtējā spiezot gāzi slodzē, protams smird. tas notiek apmeram 15 minutes. cenšos neslāpēt tad, pat pasēžu un uzgaidu. braucot pa Rīgu 300tkm motoram sāk jau tas notikt plus minus reizi 3 dienās, drīz būs karanti.
Offline
cipargalva
17. Jan 2020, 08:56 #154

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Pačots kļūst arvien dārgāks.
Offline
alxz
17. Jan 2020, 09:01 #155

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


16 Jan 2020, 22:48:25 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2020, 22:41:56 @edzulis rakstīja:

16 Jan 2020, 20:59:55 @riddler rakstīja:
n43 sprauslas 1200eur
co katalizators 400-1000eur (atkarībā no ražotāja)
nox kats ja neliek kaspicha emulatoru 3000eur (darot pēc grāmatas)
nox zonde 500eur (darot pēc grāmatas)
vārstu vāks lai "salabotu" kartera ventilāciju 400eur
bmw oem sveces katrus 25-30k km ap 80-100eur
elektriskais udenssūknis 300-500eur (atkarībā no ražotāja)

nemaz nerunājot par visiem pārējiem nolietojumiem ar iepriekšējā saimnieka longlife eļļas intervāliem utt, pie auto tirgus vērtības 4-6k eur

nu


DA nu epal, te pat iespejams ar 911 turbo letak braukt, nemaz nerunajot par M30 lamataam


cieniijamie BMW entuziasti.

shaadas izmaksas ir VISIEM peedeejaas padsmitgades BMW N seerijas benziiniem. VISIEM.
N54/55 un co nav NOx kata, bet ir turbiinas.
viss paareejais 1:1

un jaa, N seerijas diizeljiem:
HPFP, sprauslas, CO kati [kam vel atseviskji] - tas pats.
un tad ir turbiinas. un DPF.
ak jaa, uudenssuuknis pa leeto relatiivi.

shajaa soliidajaa vietnee sajeega par BMW palikusi 25 gadus senaa pagaatnee...



Tas lielākoties ir huinja N sērijas dīzeļiem. Lielākā problēma ir šāles. Pēdējā mēneša laikā jau pāris klienti ar aprautaam atbraukuši. Vajag kādus 3 dzinējus, tikai veselu īsti te nav.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
smudo
17. Jan 2020, 09:02 #156

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja viss minetais (iznemot sveces) iet tos 200k km kas ir pagarinatas garantijas laiks, tad jau ir OK. Vienigi kati gan vareja iet ilgak, ka neka ar ekologiju saistita lieta un tirgojot tos auto pa visu pasauli, butu tomer jauznemas lielak atbildiba taja joma. Bet nu ka ir, ta ir, iespejams, ka tas tehnologiski butu liels sadardzinajums (tapat ka DPF ar lielaku resursu) un tapat ir skaidrs, ka razotaja interese ir lai tas auto bez butiskiem ieguldijumiem virs 200k km neietu.
Offline
bmwaddict
17. Jan 2020, 09:10 #157

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Jan 2020, 09:01:35 @alxz rakstīja:

Tas lielākoties ir huinja N sērijas dīzeļiem. Lielākā problēma ir šāles. Pēdējā mēneša laikā jau pāris klienti ar aprautaam atbraukuši. Vajag kādus 3 dzinējus, tikai veselu īsti te nav.


bet taa tachu nevar buut! taa tachu notiek tikai krievijaa kur vinji lej to pashu saljaru ko kombainiem un suidainas elljas
vai tad gjeniaalie BMW inzhenieri buus kko nepareizi sareekjinaajushi, nu taa nevar buut..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jan 2020, 09:21:02 ]

Offline
sys9291
17. Jan 2020, 09:11 #158

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Uz B sērijas benzīna dzinējiem BMW atteicās no pārgudrās iesmidzināšanas tehnoloģijas, sprausla parastās un spiediens rampā max 200bar. Laikam apnika cīnīties at pjezo sprauslu problēmām...
Offline
depo
17. Jan 2020, 09:17 #159

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?
Offline
sys9291
17. Jan 2020, 09:30 #160

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jan 2020, 09:17:36 @depo rakstīja:
Tad kāds ir slēdziens - kāds ir labākais BMW dzinējs pēdējo 15 gadu periodā, ar vismaz kādiem 200zs? Kurš vismazāk prātu čakarē un nemaksā kosmosu uzturēt?

nu vismaz par B48/58 nekas slikts nav dzirdēts - bet tu DEPO jau tāpat visu zini...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo