Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Lafter
26. Oct 2020, 21:05 #1341

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


26 Oct 2020, 01:06:45 @DeeCee rakstīja:

26 Oct 2020, 00:44:16 @Lafter rakstīja:

26 Oct 2020, 00:39:03 @DeeCee rakstīja:
ja ar to dīzeli drīkstēs tuvumā piebraukt pilsētai
tunenbergas un covida haipus varat gremot internetā 24/7. Izskatās, ka tiešām ne smadzeņu nav, ne nodarbošanās. Bet dzīve ir tur ārā. Ārpus statistikas, interneta un facebook. Tur ārā viss ir ok. Chill
Diesel vel nakamos 100 gadus kurinās. Not mīzing.


pa 10 piekristu, citur Eiropā vēl gadus 20~30, ilgāk atkarīgs no bateriju tehnoloģijas

https://www.cnet.com/roadshow/news/denmark-eu-b...gas-diesel-cars/

šis vai tad atcelts
Norway will end the sale of new cars that use fossil fuels in 2025, while used cars will still be permitted. It assumes remaining cars with internal-combustion engines will gradually be phased out.


Tu taču saproti, ka runā par utopiju dotajā brīdī. Tesla nav viss autoparks. Ir pārvadātāji,dažādas biznesa sfēras. Dajoš man pilnpiedziņas bussu ar kravas būdu 2,5 garu un ar kuru vel varu vilkt 2,5 tonnigo bobcata ekskavatoru. Nav tāda un tik drīz nebūs.
Tas ir tikai viens no piemēriem.
Tikai zalie norwēģi nez kapēc pēkšņi sāk bļaut un protestēt, pret zaļo enerģiju. Ķēdējas pie kokiem un kaujās ar mentiem, vietās kur vēja parkus taisās uzstādīt

[ Šo ziņu laboja Lafter, 26 Oct 2020, 21:08:58 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Lafter
26. Oct 2020, 21:40 #1342

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


26 Oct 2020, 21:26:35 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 21:05:39 @Lafter rakstīja:

26 Oct 2020, 01:06:45 @DeeCee rakstīja:

26 Oct 2020, 00:44:16 @Lafter rakstīja:

26 Oct 2020, 00:39:03 @DeeCee rakstīja:
ja ar to dīzeli drīkstēs tuvumā piebraukt pilsētai
tunenbergas un covida haipus varat gremot internetā 24/7. Izskatās, ka tiešām ne smadzeņu nav, ne nodarbošanās. Bet dzīve ir tur ārā. Ārpus statistikas, interneta un facebook. Tur ārā viss ir ok. Chill
Diesel vel nakamos 100 gadus kurinās. Not mīzing.


pa 10 piekristu, citur Eiropā vēl gadus 20~30, ilgāk atkarīgs no bateriju tehnoloģijas

https://www.cnet.com/roadshow/news/denmark-eu-b...gas-diesel-cars/

šis vai tad atcelts
Norway will end the sale of new cars that use fossil fuels in 2025, while used cars will still be permitted. It assumes remaining cars with internal-combustion engines will gradually be phased out.


Tu taču saproti, ka runā par utopiju dotajā brīdī. Tesla nav viss autoparks. Ir pārvadātāji,dažādas biznesa sfēras. Dajoš man pilnpiedziņas bussu ar kravas būdu 2,5 garu un ar kuru vel varu vilkt 2,5 tonnigo bobcata ekskavatoru. Nav tāda un tik drīz nebūs.
Tas ir tikai viens no piemēriem.
Tikai zalie norwēģi nez kapēc pēkšņi sāk bļaut un protestēt, pret zaļo enerģiju. Ķēdējas pie kokiem un kaujās ar mentiem, vietās kur vēja parkus taisās uzstādīt



nemīz, ir 2 lietas
1. Tādi busi ir nepieciešami nelielai iedzīvotāju daļai. Tesla seko tirgus loģikai - sākt apmierināt plašākā patēriņa segmentu. Kad tajā segmentā būs faits par katru kundi, gan jau ieliks krafterī / sprinterī modX draivtreinu un būs arī celtniekiem laime. Pagaidām jāpaciešas

2. Tavā vietā es būtu par max ātru civilistu elektrifikāciju. Jo vairāk pīpls brauc ar Teslām, jo vairāk celtniekiem paliek seļerka. Katrs tolmetizēts bembis, kurš aizstāts ar Teslu, ir kraftera & skanijas īpašnieka laime

Es nēsmu PRET! Tieši otrādi- PAR. Bet dabā tik jauki nebus. Kad pusmelnie vikingi sapratīs, ka metiens

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Locis
26. Oct 2020, 21:50 #1343

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

https://www.volvotrucks.lv/lv-lv/trucks/trucks/...fl-electric.html
Šitāda reklāma jau pasen manīta,nav tā, ka citi stāsta, nekas nav komercjomā
Offline
Krishus
26. Oct 2020, 22:19 #1344

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


26 Oct 2020, 21:26:35 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 21:05:39 @Lafter rakstīja:

26 Oct 2020, 01:06:45 @DeeCee rakstīja:

26 Oct 2020, 00:44:16 @Lafter rakstīja:

26 Oct 2020, 00:39:03 @DeeCee rakstīja:
ja ar to dīzeli drīkstēs tuvumā piebraukt pilsētai
tunenbergas un covida haipus varat gremot internetā 24/7. Izskatās, ka tiešām ne smadzeņu nav, ne nodarbošanās. Bet dzīve ir tur ārā. Ārpus statistikas, interneta un facebook. Tur ārā viss ir ok. Chill
Diesel vel nakamos 100 gadus kurinās. Not mīzing.


pa 10 piekristu, citur Eiropā vēl gadus 20~30, ilgāk atkarīgs no bateriju tehnoloģijas

https://www.cnet.com/roadshow/news/denmark-eu-b...gas-diesel-cars/

šis vai tad atcelts
Norway will end the sale of new cars that use fossil fuels in 2025, while used cars will still be permitted. It assumes remaining cars with internal-combustion engines will gradually be phased out.


Tu taču saproti, ka runā par utopiju dotajā brīdī. Tesla nav viss autoparks. Ir pārvadātāji,dažādas biznesa sfēras. Dajoš man pilnpiedziņas bussu ar kravas būdu 2,5 garu un ar kuru vel varu vilkt 2,5 tonnigo bobcata ekskavatoru. Nav tāda un tik drīz nebūs.
Tas ir tikai viens no piemēriem.
Tikai zalie norwēģi nez kapēc pēkšņi sāk bļaut un protestēt, pret zaļo enerģiju. Ķēdējas pie kokiem un kaujās ar mentiem, vietās kur vēja parkus taisās uzstādīt



nemīz, ir 2 lietas
1. Tādi busi ir nepieciešami nelielai iedzīvotāju daļai. Tesla seko tirgus loģikai - sākt apmierināt plašākā patēriņa segmentu. Kad tajā segmentā būs faits par katru kundi, gan jau ieliks krafterī / sprinterī modX draivtreinu un būs arī celtniekiem laime. Pagaidām jāpaciešas

2. Tavā vietā es būtu par max ātru civilistu elektrifikāciju. Jo vairāk pīpls brauc ar Teslām, jo vairāk celtniekiem paliek seļerka. Katrs tolmetizēts bembis, kurš aizstāts ar Teslu, ir kraftera & skanijas īpašnieka laime


Shodien viena tesla naaca pretii pa ventspils shoseju, uz piekabes bija kaartiigs burinieks, izskatiijaas, ka vinjam galiigi pohuj aiz vinja 3km kolona nebija, brauca +/- normaalaa aatrumaa. (piekabe bija 2 asniece)
Offline
smudo
26. Oct 2020, 22:22 #1345

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Teslas priekšrocība ir tieši saistīta ar viņu R&D bateriju jomā, bet klasiskajiem ražotājiem atkal auto jomā liela pieredze. Ar laiku tas izlīdzināsies. Ja vien nedeg jau tagad mainīt auto un braukt jau tagad ar EV, es ieteiktu kādus pāris gadus uzgaidīt, kad esošie mainstream ražotāji laidīs ārā faceliftus esošajiem pirmās paaudzes īstajiem EV (neskaitu tos, kas būvēti ICE iestrādājot EV komponentes) - cerams ka būs liels izrāvien un ar pirmās paaudzes EV var sanākt ieberziens, īpaši, ja ir tas ilgi gaidītais bateriju tehnoloģiju attīstības posms, kad 1kg iespiedīs nevis 200-250Wh, bet jau tuvāk 400-500wh, vai pat ja tas nenotiek, tad bateriju cenas varētu iet uz leju efektivizējot to ražošanu un palielinot economy of scale ietaupījumus. No otras puses, ja pēc jaunu auto, tad jebkurā gadījumā pirmajos 4-5 gados pazaudē vērtības kritumā 60% no iegādes cenas un no tāda viedokļa raugoties, varbūt arī nav jāstreso, tik vien ka tagad daudzus EV pasūtot var nākties gaidīt 12-18 mēneši. Ja EV pēc kā otro auto pilsētai, īpaši lietotu, tad par augstāk minēto var nesatraukties.
Offline
smudo
26. Oct 2020, 22:25 #1346

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Oct 2020, 22:09:49 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 21:50:59 @Locis rakstīja:
https://www.volvotrucks.lv/lv-lv/trucks/trucks/...fl-electric.html
Šitāda reklāma jau pasen manīta,nav tā, ka citi stāsta, nekas nav komercjomā


Busi arī elektriskie ir kaut kādi.
Iveko bija pirmais, pa nieka 100k €
Tad parādijās krafteris, kuram vv dižprāti ielika glfa motoru un aķi Noteikti džeki brīnījās - kāpēc ppls par mūsu elektrokrafteri smejas
Vito arī kkāds elektroizstrādājums ir. Man nav viedokļa par to


Skatījos MB EV busa Vācijā veiktu testu - pa bāni pārāk netrakojot range ap 300km ar lielo (90kwh - neatceros?) bateriju un 3+ tonnas svara. Baigi ērti ceļojumā nebūs, bet pārvadāt cilvēku starp tuvākām pilsētam vai pilsētā pietiks.
Offline
fxquadro
26. Oct 2020, 22:35 #1347

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.

Vai vispar ir kādi Tesla spečuki Latvijā?
Gan brālis, gan kolēģis (tagad brauc ar i3) grib nopirkt Model 3 nākošgad no ASV. Bet būs vajadzīgs sagatavot EU sertifikacijai un programmēt.
Par TeslaKiev (arī ir Youtubē) daudz dzirdēju, ka čomi var izdarīt visu ar Teslām, bet pat neko līdzīgu nedzirdēju par LV un LT
Offline
Labais1234567891
27. Oct 2020, 01:47 #1348

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Iesaku visiem pirkt teslu. Iedomājieties. Tev vispār nekas nav jādara un jau esi dīleris LV
Tapec ka šīrs garantē. :

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 27 Oct 2020, 01:47:45 ]

Offline
depo
27. Oct 2020, 06:58 #1349

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

"Labas" cenas Teslai uz detaļām, piemēram, radiators, nieka 570e. Bet toties "Es varu nobraukt 100km pa 2 eiro"

[ Šo ziņu laboja depo, 27 Oct 2020, 07:35:45 ]

Offline
fxquadro
27. Oct 2020, 09:00 #1350

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.


27 Oct 2020, 08:26:06 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 22:35:27 @fxquadro rakstīja:
Vai vispar ir kādi Tesla spečuki Latvijā?
Gan brālis, gan kolēģis (tagad brauc ar i3) grib nopirkt Model 3 nākošgad no ASV. Bet būs vajadzīgs sagatavot EU sertifikacijai un programmēt.
Par TeslaKiev (arī ir Youtubē) daudz dzirdēju, ka čomi var izdarīt visu ar Teslām, bet pat neko līdzīgu nedzirdēju par LV un LT



Liepojā. T-service.lv
Bet nevajag amerikāniešu Teslu pirkt. Uzlādes standarti un vēl dažas nianses atšķiras. It kā var pārtaisīt, bet tā pat būs lāpīts gondons
Meklē eiropieti


Sorry, bet nu nav velmes pirkt auto par 60K eur te LV pie NEOFICIĀLIEM Tesla Baltic, kurš ir parastais perekups, kura maksā 40k usd tur Drusku US Lietotu ar visiem nodokliem no Manheima izsoles bija iespēja dabūt pa 30K eur + sertifikācija + registrēšana + EU standarts, bet bez garantijas. Par kādu gondonu iet runa - nu nezinu.
Varbūt kad būs Tesla ražota Vācijas rupnīcā, tad var runāt par pirkšanu no Eiropas.

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 27 Oct 2020, 09:03:41 ]

Offline
fxquadro
27. Oct 2020, 09:14 #1351

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.


27 Oct 2020, 06:58:07 @depo rakstīja:
"Labas" cenas Teslai uz detaļām, piemēram, radiators, nieka 570e. Bet toties "Es varu nobraukt 100km pa 2 eiro"

Manuprāt cilvēki nem Tesla lai neekonomētu naudu, bet "for fun" un bezmaksas parkoties centrā Pie mana biroja kādi 2 x Model 3 vienmēr ir noparkoti, kur ir A zonas parkošāna
Kolēģis nopirka BMW i3 tieši intereses dēļ kā otro mašīnu, pabrauca 2 gadus, tagad grib Teslu sarkanā krāsā ar melno salonu Bet detaļu cenas = MB/BMW.

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 27 Oct 2020, 10:34:54 ]

Offline
Dravenieks
27. Oct 2020, 09:23 #1352

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 855

Braucu ar:


27 Oct 2020, 06:58:07 @depo rakstīja:
"Labas" cenas Teslai uz detaļām, piemēram, radiators, nieka 570e. Bet toties "Es varu nobraukt 100km pa 2 eiro"



tepat uz vietas Nissens noperkams par 250eur..
Offline
Marex_FF6
27. Oct 2020, 10:37 #1353

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


27 Oct 2020, 10:29:54 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 22:22:23 @smudo rakstīja:
Teslas priekšrocība ir tieši saistīta ar viņu R&D bateriju jomā, bet klasiskajiem ražotājiem atkal auto jomā liela pieredze. Ar laiku tas izlīdzināsies.


Tas man tāds skats no malas liekas. Mby bik par rožainu uzpūsts uz Teslu, bet nu amerikāņu startaps baigo kloķi liek


Un ko Tesla darītu bez MB šasijas? Tesla ir labākais marketinga projekts ever, kas salīdzinot ar citiem to neatstāja tikai projekta līmenī, bet īstenoja attīstot bateriju virzienu...
Offline
uldens1
27. Oct 2020, 11:24 #1354

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:

kaut ko runāja par MB šasiju,bet īsti nekā tur nemaz neesot no MB
Offline
Instigater
27. Oct 2020, 11:29 #1355

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Toties MB B sērijā piedziņa ir no Teslas.
Offline
Marex_FF6
27. Oct 2020, 13:13 #1356

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


27 Oct 2020, 12:19:53 @Nixx rakstīja:
Neko neesmu dzirdējis par MB šasiju
Daimleram pieder Teslas akcijas, diezgan liela porcija.
Cik sapratu, iegāde notika Teslai diezgan dramatiskā brīdī, bez Daimlera piķa varētu būt arī bankraC

Par B class gan taisnība. "Norvēģis" nosauca par reti sūdīgu dampi
Rīgā 1 vai 2 ir


Daimleram vairs sen nepieder Teslas akcijas... Bet Daimlers gana labi nopelnīja uz šī darījuma.

Par šasiju, nemācēšu atbildēt par visiem modeļiem, bet konkrēti X apakšā ir MB... ritošais, pneimatika 100% MB, ieskaitot adaptīvo ar atmiņu pēc GPS datiem...
Offline
jaks
27. Oct 2020, 13:43 #1357

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Nu kā tad tā, te iepriekš ne reizi izskanēja viedoklis, ka pielāgotas ICE nav uzskatāmas par EV kā tesla.
Jābūt radītam priekš EV, bet te mercedes platforma
Offline
smudo
27. Oct 2020, 14:00 #1358

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


27 Oct 2020, 10:29:54 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 22:22:23 @smudo rakstīja:
Teslas priekšrocība ir tieši saistīta ar viņu R&D bateriju jomā, bet klasiskajiem ražotājiem atkal auto jomā liela pieredze. Ar laiku tas izlīdzināsies.



Manuprāt, Tesla ātrāk iemācīsies efektīvi ražot, nekā bmw / vw rullēt bačas.
Tīri no produktu attīstības viedokļa, visi lielie "legacy carmeikeri" ir drausmīgi izlaidušies, viss inženieru darbs notiek piegādātāju katalogos. Visa izstrāde ir - paņemt ko boš; sīmiens; konti piedāvā un integrēt iekšā savos tazikos. Bet subčiki jau neko nepiedāvā priekš EV
Nu piemēram - EV vajag motoru. Izrādās, ka tirgū nekā tāda nav. Večiem čuriki, legaci meikeri atmetas, gaida, kad būs. Tesla pa to laiku uzbūvē savu motoru rūpnīcu

USA no VAG nodīrāja soda naudas un piespieda uzbūvēt Electrify Amerika čārdžeru tīklu. Lai tas nebūtu zemē nomests piķis VAG nolēma izstrādāt savu EV piedāvājumu. Nu tad VAGam arī ir kaut kāds rezultāts


Tas man tāds skats no malas liekas. Mby bik par rožainu uzpūsts uz Teslu, bet nu amerikāņu startaps baigo kloķi liek


Daļēji var piekrist, bet tomēr tas pats VAG elektromotoru R&D ir iesaistīts (nezinu, vai viņi paši tos ražo). Tāpat EV viņi (VAG un citi ES based ražotāji) pamatā tomēr izstrādā, jo citādi būtu jāmaksā ES budžetā 100+ mil katru gadu dēļ 95gr/km CO2 kvotas pārsnieguma.

Es ar klasisko ražotāju pieredzi domāju tieši zināšanas auto virsbūves, ergonomikas, piekares utml. jomās - tas, ka Tesla iemācīsies efektīvi ražot, ir skaidrs - to mēs redzējām pēdējā Tesla Battery day prezentācijā. Es visdrizāk pabraukšu ilgāk ar esošo ICE mašīnu - mēģināšu atturēties jaunu neņemt, bet arī neskriešu pie pirmās iespējas pirkt EV (ceru uz strauju attīstību līdz 2025. gadam, kad EV kļūs par mainstream produktu). Es asinīs esmu izteikts perolhead un ir arī hobijauto, kam nav pat ABS, bet ikdienas auto mierīgi var būt arī EV - man nav nekādu aizspriedumu.
Offline
smudo
28. Oct 2020, 16:15 #1359

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Vienā vācu nomas uzņēmuma raidījumā (viņi iznomā tikai EV un viņi ir lielākais vai viens no lielākajiem korportīvajiem Tesla pircējiem Vacijā, ar pārsimts dažādiem EV flotē - sākot no Taycan un beidzot ar korejiešiem un frančiem), ka drīz Tesla sāks Model 3 piegādes uz ES no ķīnas rūpncas - un ka Ķīnas Model 3 vajdzētu būt krietni labākais salikšanas kvalitātei, plus tur jau būs jauna baterijas paaudze kā arī būtu jābūt zemākai un vēl ja kāds apsver Model 3, tad nevajag steigties, jo tikko iznāca facelifts un dažās valstīs klienti izmantoja iespēju "veco" Model 3 atgriezt 7 dienu laikā no iegādes (saskaņā ar Teslas "no questions asked 7 day return policy", lai samainītu pret jauno Model 3 No pagājušās piektdienas šāds punkts nākotnes piegādēm tika izņemts ārā un turpmāk tādas opcijas nebūs! Vācijā klientiem, kam vēl piegādā vēl "veco" modeli, Tesla dos 2 vai 3k atlaidi (neatceros), jau pēc iegādes, lai mazinātu vilšanos pa to, ka tajā pašā dienā citiem tiek piegādāts jau facelifts.
Offline
tautudeels
28. Oct 2020, 19:34 #1360

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku

Iemetat EV Kasko un Octa izmaksas.

Teslu labprātīgi ņem pretī apdrošinātāji?

Kas ar supportiem, klučiem pēc ziemas sāls maisījuma?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo