Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Pivot
04. Jul 2018, 09:26 #1321

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits


02 May 2018, 12:11:18 @Elviss rakstīja:
Man te radiniekam noklājās tikko šis dzinējs. Balti dūmi, pazuda jauda.
Sprauslas? Kas vēl var būt? Skaidrs, ka nekas labs


Kāda mašīna? Gads, nobraukums?
Offline
schiizo
05. Jul 2018, 11:42 #1322

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: ---

VW Golf 7 ar 2.0tdi/150zs ap 200kkm ir kautcik ņemams jeb viss slikti jau tur būs? F31 otrs variants, tik vienādā budžetā plikāks un 2-3 gadi vecāks. Nepieciešams tāda izmēra auto pēc iespējas svaigāks, ar automātu.
Offline
Pufaix
24. Aug 2018, 13:00 #1323

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1726

Braucu ar: NC700XD, gludekli

Jautājums vairāk par kārbām- plānojās kaut kad upgrade uz b7/b8 pasātu vai touran/sharan, bet gribās automātu.

Cik sapratu ir 6niece ar slapjo sajūgu un 7 robu ar sauso un pēdējās esot neizturīgākas?

Sharana 7n ražošanas laikā jau esot bijusi 7tītniece, bet pie tās viņš nav ticis...

Ir kāds komentārs par DSG šajās mašīnās ar 2.0 TDI? Kādi un cik dārgi remonti mēdz būt un pie ~ kādiem noskrējieniem?

Offline
FR888
24. Aug 2018, 13:01 #1324

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

ar sauso laikam nak tikai uz kaut kaada viena niikuliiga motora. ar slapjo 6 atrumi 0-200 000 no problem. nu varbut ari turpmak bus no problem. tikai nenem ar 180 zs dzineju. Labak tad sachipo 140 zs. ja baigi vajag. Neiznu par sharanu, bet bija multivanam 7 DSG ar slapjo.

[ Šo ziņu laboja FR888, 24 Aug 2018, 13:07:35 ]

Offline
MMMax
24. Aug 2018, 13:15 #1325

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

Ir DSG 6 ar slapjo ar 2.0 TDI (170zs) nobraukums 230 t.km slēdzas ļoti labi, braukta no pirmā km, galvenais eļļas mainīt ik pa 60 t.km tad jau kalpos.
Offline
FR888
24. Aug 2018, 13:17 #1326

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

bet butiski ir vinu nepisinaat pie sarkana nevarot sagaidit zalo taa kaa var piemeram ar automatu. ja sac kustibu tad brauc nevis slidini to nabaga sajugu.
Offline
Modrs
24. Aug 2018, 21:39 #1327

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

par 2.0 pd-tdi
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Modrs, 24 Aug 2018, 21:39:26 ]

Offline
FR888
24. Aug 2018, 21:45 #1328

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Tur tak stasta par vecu sudu golf 5 eru
Offline
Bender
25. Aug 2018, 08:52 #1329

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91

Tagad skatos Touran 2013.-2015. gads. Saprotu, ka 1.6 dīzelis ir jāatmet nost gan jaudas nevella nav, gan problēmu vairāk, ka vajadzētu būt, bet kas ar to 2.0 dīzeli? Var ņemt?
DSG šiem tak visiem vienāda iet?

[ Šo ziņu laboja Bender, 25 Aug 2018, 08:52:32 ]

Offline
Lauriko
25. Aug 2018, 08:55 #1330

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Pa lielam 2.0 ir tāds pats kā 1.6 tik ar jaudu! Un nessgādā nekādas problēmas!
Offline
josi
25. Aug 2018, 10:45 #1331

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf


25 Aug 2018, 08:52:00 @Bender rakstīja:
Tagad skatos Touran 2013.-2015. gads. Saprotu, ka 1.6 dīzelis ir jāatmet nost gan jaudas nevella nav, gan problēmu vairāk, ka vajadzētu būt, bet kas ar to 2.0 dīzeli? Var ņemt?
DSG šiem tak visiem vienāda iet?

DSG dažādi, 1.6 nāk DSG7 ar sauso sajūgu, 2.0 būs DSG6 ar slapjo sajūgu.
Offline
Kaross
25. Aug 2018, 11:30 #1332

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Abi tie dzinēji ir ļoti līdzīgi un abi sagādā vienlīdz daudz problēmas. Ja starp diviem sūdiem jāizvēlas viens, tad vismaz ar jaudu.
Izteiktas problēmas abiem ir ar EGR. NEviens nevelk ilgāk par garantiju. Vienai firmai, kuru apkalpoju, EGR no 14-15 mašīnām bija izbeidzies garantijas laikā ~10 gabalām. Pēc garantijas tie tika atslēgti. ~450Euro tāds pasākums katru reizi mainot.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
25. Aug 2018, 11:34 #1333

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


24 Aug 2018, 13:00:07 @Pufaix rakstīja:
Jautājums vairāk par kārbām- plānojās kaut kad upgrade uz b7/b8 pasātu vai touran/sharan, bet gribās automātu.

Cik sapratu ir 6niece ar slapjo sajūgu un 7 robu ar sauso un pēdējās esot neizturīgākas?

Sharana 7n ražošanas laikā jau esot bijusi 7tītniece, bet pie tās viņš nav ticis...

Ir kāds komentārs par DSG šajās mašīnās ar 2.0 TDI? Kādi un cik dārgi remonti mēdz būt un pie ~ kādiem noskrējieniem?




Starpība starp 7 ātrumu kārbu ar sauso sajūgu un 6 ātrumu kārbu ar slapjo ir maksimālās griezes griesti. 7 ātrumu kārbas uzstādā tikai mazajiem dzinējiem līdz 250Nm. 6 ātrumu līdz teorētiskiem 350Nm. Bet galvenais ir mainīt laicīgi eļļu. 60-80 000km. Tā kārba bez problēmām ies 400 000km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Bender
25. Aug 2018, 11:57 #1334

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91

Mļin, nav jau īsti alternatīvu ar trim pilnvērtīgām vietām otrajā rindā. Zafiru kkā negribās.
Offline
40
25. Aug 2018, 13:03 #1335

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Nu nezinu ...bija touran 08g 2,0, nobraucu ar vinu no 0-185k , nekádu probl.ar EGR

25 Aug 2018, 11:30:36 @Kaross rakstīja:
Abi tie dzinēji ir ļoti līdzīgi un abi sagādā vienlīdz daudz problēmas. Ja starp diviem sūdiem jāizvēlas viens, tad vismaz ar jaudu.
Izteiktas problēmas abiem ir ar EGR. NEviens nevelk ilgāk par garantiju. Vienai firmai, kuru apkalpoju, EGR no 14-15 mašīnām bija izbeidzies garantijas laikā ~10 gabalām. Pēc garantijas tie tika atslēgti. ~450Euro tāds pasākums katru reizi mainot.
Offline
shibernieks
25. Aug 2018, 14:01 #1336

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Beidziet klausīties šitos šitčiptūnerus. Pats nobraucu ar 2.0tdi pačurātu līdz kādiem 230k km. Pie dzinēja tik kvēlsveci nomainīja. Dsg gan pie 200k izbeidzās
Tomēr uzņēmumā mums ir vairāki 2.0tdi. Nevienam nav bijušas būtiskas problēmas ar dzinējiem. Dažs labs vēl šobrīd tiek braukts virs 400k km nobraukumu.

Nosacījums ir nepirkt ar nepārbaudāmu noskrējienu. 300k km tie 2.0tdi griežas bez problēmām pavisam droši. Un tiem dzinējiem patīk, ka griež pedal to metal. Viss pārējais kā jau visiem citiem dzinējiem. Regulāras eļļas maiņas ik pa 15k km, negāzēt nemaņā aukstu utt.

Čiptjūneri ibio
Offline
Lauriko
25. Aug 2018, 14:29 #1337

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


25 Aug 2018, 14:01:40 @shibernieks rakstīja:
Beidziet klausīties šitos šitčiptūnerus. Pats nobraucu ar 2.0tdi pačurātu līdz kādiem 230k km. Pie dzinēja tik kvēlsveci nomainīja. Dsg gan pie 200k izbeidzās
Tomēr uzņēmumā mums ir vairāki 2.0tdi. Nevienam nav bijušas būtiskas problēmas ar dzinējiem. Dažs labs vēl šobrīd tiek braukts virs 400k km nobraukumu.

Nosacījums ir nepirkt ar nepārbaudāmu noskrējienu. 300k km tie 2.0tdi griežas bez problēmām pavisam droši. Un tiem dzinējiem patīk, ka griež pedal to metal. Viss pārējais kā jau visiem citiem dzinējiem. Regulāras eļļas maiņas ik pa 15k km, negāzēt nemaņā aukstu utt.

Čiptjūneri ibio


Precīzi!
Ar turbodīzeļiem ir jābrauc aktīvi, tad tie nesagādās problēmas!
Offline
Bullis
25. Aug 2018, 18:43 #1338

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Pats 100 pakas esmu nobraucis ar 13 gada transportieri, pagaidām viss bumbās, mainam eļļas,filtrus un maucam.
Offline
Bullis
25. Aug 2018, 18:44 #1339

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Visi dpf un egr stāv savās vietās, problēmu nav
Offline
einaars
25. Aug 2018, 19:07 #1340

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:


25 Aug 2018, 18:43:22 @Bullis rakstīja:
Pats 100 pakas esmu nobraucis ar 13 gada transportieri, pagaidām viss bumbās, mainam eļļas,filtrus un maucam.
+1 , esmu ar tadu jau 230 k nobraucis... Ari viss ok
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo