Autors | Ziņojums |
josi | 28. Apr 2018, 13:34 |
#1301
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
| Skaidrs ir tas, ka ne dēl EGR, ne dēl DPF auto gaitā nenomirs. Drizāk tomēr lieku uz sprauslām vai uz kādu no sadales vai koķvārpstas devējiem, varbūt vēl viss vadu kūlis gofrā zem akumulatora. Ja jau borta kompis pats ziņo par ķļūdu, tad skaidrs, ka ar normālu diagnostikas aprīkojumu to visu varēs nolasīt sīkāk un detalizētāk.
|
Offline | |
|
DjCrack | 28. Apr 2018, 23:19 |
#1302
|
|
Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| Man vw 2.0tdi 125kw, ejot gaitaa straujak nospiezhot gazi, iesledzas WORKSHOPS, reali sak palikt nedroshi kaadu apdzit uz shosejas...
|
Offline | |
|
Gi-Unit | 29. Apr 2018, 14:03 |
#1303
|
|
Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Beņķiku
|
28 Apr 2018, 23:19:34 @DjCrack rakstīja:
Man vw 2.0tdi 125kw, ejot gaitaa straujak nospiezhot gazi, iesledzas WORKSHOPS, reali sak palikt nedroshi kaadu apdzit uz shosejas...
Visticamāk turbīnai pārspiediens.
p.s. meklēju labas PD150 sprauslas !!! |
Online | |
|
Deivid | 29. Apr 2018, 19:14 |
#1304
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| 2012g Sharans 2.0 170zs versija. Pie cik jāmaina zobsiksna? Ir kādas vājās vietas konkrētajai dzinēja modifikācijai, kaut ko laicīgi parbaudīt/mainīt? Nobraukums 140k. |
Offline | |
|
Pufaix | 29. Apr 2018, 20:07 |
#1305
|
|
Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1726
Braucu ar: NC700XD, gludekli
| Visdrošāk ir mainīt pie nopirkšanas
... Kur mainīta iepriekš? Pie dīlera mainītām siksnām dod vairāk km, kā garāžā mainītām...
Ja pareizi atminos manam 2.0 dīzelim Mollerā 150k, garāžā 60k
Papēti kāda tev eļļas sūknim piedziņa- seškantis ir diezgan slavens , nezinu tik ap kuru gadu tur tika kkas uzlabots.[ Šo ziņu laboja Pufaix, 29 Apr 2018, 20:10:18 ] |
Offline | |
|
Deivid | 29. Apr 2018, 20:20 |
#1306
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Ir vēsture pie dīlera.
Biju dzirdējis divus variantus - jāmaina pie 180k un vēlākiem gadiem pie 220k.
domāju ka miera labad nomainīšu pēc brīža. Tik pirms tam gribu ievākt vēl info. Varbūt pie viena ir vēl kāda vāja vieta jaapskata. |
Offline | |
|
MMMax | 29. Apr 2018, 21:02 |
#1307
|
|
Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| Taisnība ka jāmaina pie 180 t.km pēc 2010 gada 220 t.km zobene. Pats mainīju pie 175t.km viss bija Ok lidz tam. Mollera iedeva 180 t.km protams ja maina pie viņa visu, garāžas jāmaina pēc 60 t.km
Paskaties EGR, EGR aizgāja pa pieskari pie 170 t.km, nomainīju pret jaunu nevis atslēdzu.
DPF vel dzīvs nobraukums 230 t.km [ Šo ziņu laboja MMMax, 29 Apr 2018, 21:08:25 ] |
Offline | |
|
zutis_slidens | 02. May 2018, 10:26 |
#1308
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: roku pa kokli
| jaunie, 3. paaudzes a3 sedani bagi glītas mašīnas, bet kāpēc viņi tādu kosmosu maksā?
16-20 pakas par labi aprīkotu bacili.. |
Offline | |
|
|
VMR | 02. May 2018, 10:57 |
#1309
|
|
Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Cik dinamisks ir 1.4TFSI ar 150 koņei? |
Offline | |
|
zutis_slidens | 02. May 2018, 11:14 |
#1310
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: roku pa kokli
| kā atskaites punktu ņēmu 7to golfu, tāpēc arī šķiet augstas cēnas |
Offline | |
|
shibernieks | 02. May 2018, 11:59 |
#1311
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| A3 un Golf lielākā atšķirība ir apdares kvalitāte. A3 šķiet tāds mazs a6. |
Offline | |
|
Elviss | 02. May 2018, 12:11 |
#1312
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22227
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Man te radiniekam noklājās tikko šis dzinējs. Balti dūmi, pazuda jauda.
Sprauslas? Kas vēl var būt? Skaidrs, ka nekas labs
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
uldens1 | 02. May 2018, 12:27 |
#1313
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
02 May 2018, 12:11:18 @Elviss rakstīja:
Man te radiniekam noklājās tikko šis dzinējs. Balti dūmi, pazuda jauda.
Sprauslas? Kas vēl var būt? Skaidrs, ka nekas labs
pirmā doma ka turbīna |
Offline | |
|
zutis_slidens | 02. May 2018, 13:30 |
#1314
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: roku pa kokli
| laikam pirms tam nebiju iedziļinājies, jo vienkārši virspusēji meklēju sedanus caur autoscout utt un viņi sākas ap 14k, ja golfi jau ir zem 10 atrodami. |
Offline | |
|
jurrus | 02. May 2018, 15:18 |
#1315
|
|
Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
02 May 2018, 10:57:35 @VMR rakstīja:
Cik dinamisks ir 1.4TFSI ar 150 koņei?
Skatoties kādam autiņam. Touran pārvietojoties pa pilsētu pietiek ar atliektiem galiem, pa lielceļu pietiek braucot prātīgi. |
Offline | |
|
VMR | 02. May 2018, 16:46 |
#1316
|
|
Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| A4. Gan jau pietiks. |
Offline | |
|
|
Deivid | 07. Jun 2018, 13:31 |
#1317
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Sharanam kļūda:
P202B00 Adblue tank heating short to ground
Viņu remontē vai maina? Ir kāds kantoris kurš šo sistēmu pārzin un var salabot?
Cik apzvanīju apkārt tad visi piedāvā tik noņemt.
Arzemju forumi norāda ka diezgan bieži ir problēmas ar šo. Cik saprotu trubas arī iet pa auto apakšu un ziema nepatīk. |
Offline | |
|
AF | 07. Jun 2018, 13:59 |
#1318
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Vēl mēdz tupa vadi pārberzties kas iet līdz tiem teniem. |
Offline | |
|
cmax | 03. Jul 2018, 20:46 |
#1319
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1078
Braucu ar:
| Kādas ir globālās tendences ar 77kw 1,6tdi?
Tas pats kas visiem citiem pēc 200k vai sliktāk |
Offline | |
|
MMMax | 03. Jul 2018, 21:29 |
#1320
|
|
Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| Sliktāk |
Offline | |
|