Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
LA
22. May 2009, 15:15 #1261

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Kušš
Offline
stereophonic
22. May 2009, 15:53 #1262

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524


22 May 2009, 15:15:30 Lauris rakstīja:
Kušš




-----------------

Offline
Laurens
22. May 2009, 16:43 #1263

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


man tieši visvairāk patīk dīzeļos tas , ka var kruīzēt pie lieliem ātrumiem ar maziem rpm. Man TDS automātam bija 2.5rpm @ 160km/h
un tas arī ir iemesls , kapēc man besī mazi motori

Šo ta neticu, ka bez iejaukšanās tavs tds šitā darījās! Ručkai 100 ir ar 2000, 140 ar 3000, kā var dabūt 160 ar 2500 interesē tds tā jau visgarākie reduktori nāca, kas ir jādara, lai izdabūtu vēl lielāku ātrumu
Offline
martinssh
22. May 2009, 17:27 #1264

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


22 May 2009, 16:43:41 Laurens rakstīja:

man tieši visvairāk patīk dīzeļos tas , ka var kruīzēt pie lieliem ātrumiem ar maziem rpm. Man TDS automātam bija 2.5rpm @ 160km/h
un tas arī ir iemesls , kapēc man besī mazi motori

Šo ta neticu, ka bez iejaukšanās tavs tds šitā darījās! Ručkai 100 ir ar 2000, 140 ar 3000, kā var dabūt 160 ar 2500 interesē tds tā jau visgarākie reduktori nāca, kas ir jādara, lai izdabūtu vēl lielāku ātrumu
Man tds ir 2000apgriezienu pie 120kmh rucka
Offline
martinssh
22. May 2009, 17:33 #1265

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

AA un veel kads ir chakars lai nomainitu motora padushkas TDSam un cik aptuveni maksa viena un ka var pateikt vai taas ir izbeigushaas vai veel labas un kuras firmas padushkas butu labaakaas/optimaalaakaas
Offline
Digital
22. May 2009, 17:35 #1266

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


22 May 2009, 17:33:43 martinssh rakstīja:
AA un veel kads ir chakars lai nomainitu motora padushkas TDSam un cik aptuveni maksa viena un ka var pateikt vai taas ir izbeigushaas vai veel labas un kuras firmas padushkas butu labaakaas/optimaalaakaas


nekas traks nav, motors nedaudz japiecelj, nak hidrauliskas un nav leetas, neperc Febi razhojumu
Offline
LA
22. May 2009, 18:15 #1267

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


22 May 2009, 17:33:43 martinssh rakstīja:
AA un veel kads ir chakars lai nomainitu motora padushkas TDSam un cik aptuveni maksa viena un ka var pateikt vai taas ir izbeigushaas vai veel labas un kuras firmas padushkas butu labaakaas/optimaalaakaas

čakars neliels ir , bet tas ir atkarīgs no tā, kādi instrumenti pieejami mājas , jo motoru vaig piepacelt , bet var viskautko pats sagudrot. Es kādu laiku atpakaļ pirku pa ~22ls gabalā
Offline
LA
22. May 2009, 18:16 #1268

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


22 May 2009, 16:43:41 Laurens rakstīja:

man tieši visvairāk patīk dīzeļos tas , ka var kruīzēt pie lieliem ātrumiem ar maziem rpm. Man TDS automātam bija 2.5rpm @ 160km/h
un tas arī ir iemesls , kapēc man besī mazi motori

Šo ta neticu, ka bez iejaukšanās tavs tds šitā darījās! Ručkai 100 ir ar 2000, 140 ar 3000, kā var dabūt 160 ar 2500 interesē tds tā jau visgarākie reduktori nāca, kas ir jādara, lai izdabūtu vēl lielāku ātrumu

Tici vai nē , bet melot man nav jēga
Nezinu , kas pa reduktoru tur bija virsū. Kārba automāts
Offline
martinssh
22. May 2009, 18:19 #1269

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


22 May 2009, 17:35:22 Digital rakstīja:

22 May 2009, 17:33:43 martinssh rakstīja:
AA un veel kads ir chakars lai nomainitu motora padushkas TDSam un cik aptuveni maksa viena un ka var pateikt vai taas ir izbeigushaas vai veel labas un kuras firmas padushkas butu labaakaas/optimaalaakaas


nekas traks nav, motors nedaudz japiecelj, nak hidrauliskas un nav leetas, neperc Febi razhojumu
un kaa izpauzas tas ka tas padushkas ir beigtas
Offline
LA
22. May 2009, 18:21 #1270

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


22 May 2009, 18:19:59 martinssh rakstīja:

22 May 2009, 17:35:22 Digital rakstīja:

22 May 2009, 17:33:43 martinssh rakstīja:
AA un veel kads ir chakars lai nomainitu motora padushkas TDSam un cik aptuveni maksa viena un ka var pateikt vai taas ir izbeigushaas vai veel labas un kuras firmas padushkas butu labaakaas/optimaalaakaas


nekas traks nav, motors nedaudz japiecelj, nak hidrauliskas un nav leetas, neperc Febi razhojumu
un kaa izpauzas tas ka tas padushkas ir beigtas

Nu man izpaudās tā , ka iepi$u autobusā un paduškas saplīsa uz pusēm
Bet parasti parādās lielāka vibrācija u.t.t
Offline
martinssh
22. May 2009, 18:28 #1271

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


22 May 2009, 18:21:10 Lauris rakstīja:

22 May 2009, 18:19:59 martinssh rakstīja:

22 May 2009, 17:35:22 Digital rakstīja:

22 May 2009, 17:33:43 martinssh rakstīja:
AA un veel kads ir chakars lai nomainitu motora padushkas TDSam un cik aptuveni maksa viena un ka var pateikt vai taas ir izbeigushaas vai veel labas un kuras firmas padushkas butu labaakaas/optimaalaakaas


nekas traks nav, motors nedaudz japiecelj, nak hidrauliskas un nav leetas, neperc Febi razhojumu
un kaa izpauzas tas ka tas padushkas ir beigtas

Nu man izpaudās tā , ka iepi$u autobusā un paduškas saplīsa uz pusēm
Bet parasti parādās lielāka vibrācija u.t.t
aaghaa vnk man te tada doma radas ka janomaina, hvz saprast ir vai nav beigtas liekas jau ka biku ir bet nevar saprast
Offline
Mikelis
22. May 2009, 19:46 #1272

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


22 May 2009, 18:16:24 Lauris rakstīja:

22 May 2009, 16:43:41 Laurens rakstīja:

man tieši visvairāk patīk dīzeļos tas , ka var kruīzēt pie lieliem ātrumiem ar maziem rpm. Man TDS automātam bija 2.5rpm @ 160km/h
un tas arī ir iemesls , kapēc man besī mazi motori

Šo ta neticu, ka bez iejaukšanās tavs tds šitā darījās! Ručkai 100 ir ar 2000, 140 ar 3000, kā var dabūt 160 ar 2500 interesē tds tā jau visgarākie reduktori nāca, kas ir jādara, lai izdabūtu vēl lielāku ātrumu

Tici vai nē , bet melot man nav jēga
Nezinu , kas pa reduktoru tur bija virsū. Kārba automāts

Man e28 automātam 2.4td pie 170 ir 3k rpm

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Kashelz
22. May 2009, 20:33 #1273

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


22 May 2009, 19:25:46 riddler rakstīja:
principaa radaas ideja par 4,27 blokji

nez ar 18niekiem vares pashkjeereet?

Liekam shauraas desas riepas un aidaa, attieciigs dzinejs vel vajadziigs lai kko var izdarit nevis 2.0 un viss notiek
Offline
DSSD
22. May 2009, 22:16 #1274

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1074

Braucu ar: E36


20 May 2009, 18:56:06 DSSD rakstīja:

19 May 2009, 21:00:42 DSSD rakstīja:

18 May 2009, 18:04:13 DSSD rakstīja:
Ir kaads ar shaadu gaisa filtru lietojis, kaadas atsauksmes?
Filtrs




Offline
Kashelz
22. May 2009, 23:09 #1275

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


22 May 2009, 23:05:24 riddler rakstīja:

22 May 2009, 20:33:40 Kashelz rakstīja:

22 May 2009, 19:25:46 riddler rakstīja:
principaa radaas ideja par 4,27 blokji

nez ar 18niekiem vares pashkjeereet?

Liekam shauraas desas riepas un aidaa, attieciigs dzinejs vel vajadziigs lai kko var izdarit nevis 2.0 un viss notiek


dzineejs 2,4 diizelis
kaarba automatic

Fail, neko nevarees
Offline
martinez
22. May 2009, 23:09 #1276

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju


22 May 2009, 19:25:46 riddler rakstīja:
principaa radaas ideja par 4,27 blokji

nez ar 18niekiem vares pashkjeereet?

Nahujam
Kas piedzimis par rāpuli, tas nekad nelidos
vai arī 4.0i
Offline
Kashelz
22. May 2009, 23:13 #1277

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E



Ka var shaadus aizmugureejos lukturus dabut gatavus? Kaa noprotu tie ir parastie lukturi ar dzeltano pagreizienu, tik notoneeti, vai taa tas ir? Vienam auto taadi ir, labi izskataas, chomam e30 ari lukturi toneeti, apskatee neko nesaka.
Offline
martinez
22. May 2009, 23:20 #1278

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju

Ja nav ar baloniņu lakoti, un TA neko nesaka, tad tie ir oriģinālie MHW lukturi Kaut gan par MHW lukturiem šie arī piesienās, jo viņi neatstarojas
Es uz TA parasti uzlieku stock lampas
Offline
Aigis
22. May 2009, 23:22 #1279

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

man ir ar tonētiem pagriezieniem, gatavus jau ņēmu, apskatē nekādu problēmu
Offline
martinez
22. May 2009, 23:24 #1280

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju

Nu tad es esmu izgāzies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo