Autors | Ziņojums |
Kaross | 29. Aug 2017, 23:39 |
#1261
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Par Molleru nekomentēšu.
Kārba - kārbas mufta,
sprauslas,
grabošas ķēdes,
turbīnas elektronika.
Ar to jau pietiek, lai salasītu 3500 Euro.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
beerzinsh | 30. Aug 2017, 08:14 |
#1262
|
|
Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2551
Braucu ar:
|
29 Aug 2017, 23:39:22 @Kaross rakstīja:
Par Molleru nekomentēšu.
Kārba - kārbas mufta,
sprauslas,
grabošas ķēdes,
turbīnas elektronika.
Ar to jau pietiek, lai salasītu 3500 Euro.
Ok, ja aizdzen uz pārbaudi pie Tevis, cik objektīvi var saprast vai tolmets? |
Offline | |
|
MMMax | 30. Aug 2017, 08:31 |
#1263
|
|
Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| + ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes.. |
Offline | |
|
beerzinsh | 30. Aug 2017, 08:33 |
#1264
|
|
Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2551
Braucu ar:
|
30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..
Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu??? |
Offline | |
|
MMMax | 30. Aug 2017, 09:07 |
#1265
|
|
Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
30 Aug 2017, 08:33:06 @beerzinsh rakstīja:
30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..
Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???
Nē |
Offline | |
|
Jonix | 30. Aug 2017, 09:08 |
#1266
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
30 Aug 2017, 08:33:06 @beerzinsh rakstīja:
30 Aug 2017, 08:31:56 @MMMax rakstīja:
+ ventilatora elektronika, DPF, ieplūdes klapītes..
Ble, vot i Vorspung During Technick
Ko tad lai pērk? Taijotu???
Ja gribi braukt lēti, tad Clio. Ja ar komfortu tad "Vorsprung durch technik" un visi pārējie kvalitātes saukļi jau sen neeksitē.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
AF | 30. Aug 2017, 09:15 |
#1267
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Vienkārši nepērciet vagu
Pilnīgi 0 no braukt prieka, nu izńemot ja tev nav A8 longs
|
Offline | |
|
Jonix | 30. Aug 2017, 09:24 |
#1268
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Jā, powerā tā ir, un VAG vai Volvo forumos pateiks nepirkt BMW
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
|
Bullis | 30. Aug 2017, 09:25 |
#1269
|
|
Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
| Kas tur slikts, man darba t-5 buss kā reiz ir ar to 2,0 tdi, pagaidām neko sliktu pateikt nevaru, taisam tikai apkopes un rullējam, nobraukums 138000km |
Offline | |
|
AF | 30. Aug 2017, 09:33 |
#1270
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nē nu es jau nu runāju no savas pieredzes, darba auto parks sastāv no vag grupas.
Sākot no škodām beidzot ar big bossu A8L
Tad kad sastapos ar elektronikas precīzāk sakot ar vadu problēmu uz T5.1 , tad no klolēgiem arī sāka birt nievājošie komentāri par vag elektroniku lietus laikā un pēc.
Nerunājot par debīlajām apkopēm, kā daudz kas caur dirsu salikts un rez.dału cenu, kā lielāko mīnusu varu minēt aktuālo kvalificēto servisu trūkums, par oficiāłiem nerunāsim vispār...
Ar škodām gan viss nedaudz labāk.
Salīdzinot Passāts 2014.g un škoda superb 2014.g 2.0tdi 125kw
Tad nu škoda ir galvas tiesu pārāka komforta zińā, pasāts gan vizuāli gan interjerā gan kvalitātē smagi atłerkā...
P.s žēl ka BMW neražo bulkuvāgus un pasažieru busus |
Offline | |
|
Kaross | 30. Aug 2017, 10:09 |
#1271
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ja jāsalīdzina A6 C6 3.0TDI un BMW E60 3.0D, tad abi ir ar pietiekoši daudz problēmām. BMW pat vairāk. Bet es kā Audi fans noteikti izvēlētos BMW tieši dzinēja dēļ. Audi tie ir izteikti krāmi, vismaz šajos gados.
Abi modeļi manā servisā ir bieži, tiešām bieži.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
AF | 30. Aug 2017, 10:18 |
#1272
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nu par to arī runa, pat ja salīdzina e60 un c6 abi ir naudas kapsēta, bet tomēr, starplaikos kad nav servisā e60 vismaz brauc un vadās labāk un vismaz kaut ko var pavilkt uz zara, un sajusties kā Šumahers. |
Offline | |
|
Belluuns | 30. Aug 2017, 10:25 |
#1273
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9642
Braucu ar: quattro
| Drīz būs gads ar c6 8. Gada. Trīs gultņi, kalodkas, ģenerators. Drīz jabūt 4tajam gultnim droši, piekarē nekas nav darīts. Plusa vads sila, sūdīgi grieza. Laikam viss. |
Offline | |
|
VMR | 30. Aug 2017, 10:26 |
#1274
|
|
Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?
P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k |
Offline | |
|
Bullis | 30. Aug 2017, 11:29 |
#1275
|
|
Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
| Tiem 3,0 tdi arī tās klapes jarave ārā no ieplūdes kolektora , līdzīgi kā bmw? |
Offline | |
|
BirdzniekuJanis | 30. Aug 2017, 11:45 |
#1276
|
|
Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
|
30 Aug 2017, 10:26:39 @VMR rakstīja:
Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?
P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k
Pats atbildēji uz jautājumu.
Saguruši eksemplāri ar "orģināliem" 200k (realitāte ap ~ 800) tikko no vācijas, ieguldījumus neprasa, savā gaitā no Vācijas, tikko mainīti filtri, ideālā stāvoklī edišeni arī ir tie problēmātiskie.
[ Šo ziņu laboja BirdzniekuJanis, 30 Aug 2017, 11:45:56 ] |
Offline | |
|
|
VMR | 30. Aug 2017, 12:08 |
#1277
|
|
Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
|
30 Aug 2017, 11:29:46 @Bullis rakstīja:
Tiem 3,0 tdi arī tās klapes jarave ārā no ieplūdes kolektora , līdzīgi kā bmw?
Man pateica, ka labāk nomainīt, ja jau paredzētas...
P.s. Kur palika Mulda posts Nekas pretlikumīgs tur taču nebija rakstīts.... |
Offline | |
|
bum_bumz | 30. Aug 2017, 18:55 |
#1278
|
|
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6796
Braucu ar: E34
|
30 Aug 2017, 10:26:39 @VMR rakstīja:
Kaross, kurš no pēdējo gadu dzinējiem nav izteikts krāms?
P.S. Jau 4 gadus braucu ar 09.gada c6 3.0 TDI un viss kedās, klapītes tik vienreiz uzmeta check engine. Bet salīdzinoši nedārgi nomainīja un viss... Nobraukums oriģināls ap 240 k
Tev FL noteikti.
Esmu jau rakstījis. Šobrīd tieši tādam jau 80K pa LV, kopā 270K.
Pēdējais, nu jau ~2gadi, aizlidoja kondiškas ventilators.
Motors, kārba gut, piekare oriģinālā joprojām.
Cipari, ko prasa, joprojām , bet pāris gados atsitīs, ko vienlīdz ieguldīs 07-08. gada lamatās. Rij mazāk, iet labāk |
Offline | |
|
karlsonss | 30. Aug 2017, 19:47 |
#1279
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
30 Aug 2017, 09:33:21 @AF rakstīja:
Nē nu es jau nu runāju no savas pieredzes, darba auto parks sastāv no vag grupas.
Sākot no škodām beidzot ar big bossu A8L
Tad kad sastapos ar elektronikas precīzāk sakot ar vadu problēmu uz T5.1 , tad no klolēgiem arī sāka birt nievājošie komentāri par vag elektroniku lietus laikā un pēc.
Nerunājot par debīlajām apkopēm, kā daudz kas caur dirsu salikts un rez.dału cenu, kā lielāko mīnusu varu minēt aktuālo kvalificēto servisu trūkums, par oficiāłiem nerunāsim vispār...
Ar škodām gan viss nedaudz labāk.
Salīdzinot Passāts 2014.g un škoda superb 2014.g 2.0tdi 125kw
Tad nu škoda ir galvas tiesu pārāka komforta zińā, pasāts gan vizuāli gan interjerā gan kvalitātē smagi atłerkā...
P.s žēl ka BMW neražo bulkuvāgus un pasažieru busus
tu esi mehaņors? |
Offline | |
|
ABruweris | 30. Aug 2017, 19:55 |
#1280
|
|
Kopš: 03. Nov 2004
Ziņojumi: 282
Braucu ar:
| Nav gluži par 2tdi jautājums,bet par vag automātiem. Doma par vw golf 1.4tsi 04-05 ar max 100k km meklēt. Pie cik km viņiem tie 2sajugu automāti sāk beigties nost? |
Offline | |
|